Pozdrav
Prosle godine sam menjao lezaje i semeringde, pisao sam sve ovde i ubaciovao slike. To sam sve odradio, kad sam vec skidao cilindar proverio sam ga u kakvom je stanju, tu nije bilo greske, kao staklo je bio...
Sve sam to nazad sklopio i samo nisam zamenio iglicasti lezaj a to je i glavni problem zasto pisem ovo. Taj iglicasti je bas dosta star, mozda ima 5-6 god od kako nije menjan a voze je i na 50cc i na 70cc.
I tako sam se slatko vozio do pre jedno mesec dana dok mi samo motor od jednom nije stao... Isao sam sve redom kako bih ustanovio kvar i kada sam izmerio kompresiju, nje skoro nije ni bilo, kako ga zaverglam tako kazaljka posle sekundu-dve padne na nulu. Resim da otvorim cilindar i vidim zapravo da se samo jedno ili dva parceta iglicastog raspalo i dovoljno da napravi haos. Uljnu pumpu sam izvadio jos onda kada sam radio ceo projekat i od tad sam pravim mesavinu.
Kako sam se raspitivao ovde po Vrscu, bila su podeljena misljenja. Jedni mi kazu moze ovo da se sredi i da vozis jer je ris u dodnjem delu gde zapravo karika i ne ide nego ima svega par milimetara do kanal koji bi mozda smetalo dok drugi kazu nema od ovog nista, kupi sve novo. Ja sam prvi koji ne voli nesto da spasava i lakse se odlucujem za novo. Kada sam dosao na ovom forumu, receno mi je da sam dosao na pravom mestu sto se tice tuninga i da ima mnogo strucnjaka ovde pa reko ajde da podelim i da cujem svacije misljenje o ovome. Jedan prijatelj mi je cak rekao da on ovakve stvari pogotovo aluminijumske cilindre koji su od Nikasila salje u Zr. i da ta popravka kosta oko 70 e. Iskreno ne znam da li i kako ovo uopste moze da se sredi i da se vrati na istu meru kao sto je i bila. Ajde recimo kada sam stavio sve na papir da to kosta 70e nov originalni klip jos nekih mozda 50e to je vec 130 e a za te pare mozda mogu da nadjem neki Tucani cilindar koji nije ni priblizan ovom.
Kontaktirao sam coveka koji mi je do sada nabavljao sve ove delove od preko i rekao je da mogu kad god hocu on njega da porudim Mk2 cilindar koji sam odavno hteo da ubacim i da on kosta 220e
Sad sam u nedoumici da li da se zezam sa popravkom ovog starog cilindra a to ko zna koliko ce da traje i da li ce uopste pa da cu svakako morati da kupujem novo sve.
Trenutno sam vratio aeroxa na 50cc i kupio sam 17.5 dellorto karb i fabricki airbox kako bi mogao da ga registrujem. Imam neku vezu kako bi prosao tehnicki pregled bez mnogo zavirivanja u masinu...
Hvala unapred na savetima







