Jump to content


Yamaha Aerox by Vule



459 replies to this topic

#41 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 21 October 2014 - 05:04

Dekla prenosa u prevodu. Mada i sa otvorenom deklom ces imati problem sa grejanjem kaisa, jer ta cnc polutka nema peraja i nece terati vazduh kroz prenos.

Послато са HTC One mini 2

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 October 2014 - 10:42

evo da te i ja potapšam po ramenu, jer ne čitam onaj drugi forum, tačno nemam energije da preskačem more glupih pisanija i izjava, a potrudiću se da ih na ovom forumu ne bude..

stoga apelujem da ne podvačiš, ne crveniš i ne piskaraš velikim slovima kao neki nezreli balavac, shvatamo mi tvoju stage6 euforiju i ovaj moj post odnosiće se isključivo na to.. .pa se možda u nekom od narednih postova uključim i oko ostalih detalja....

View Postvuledj, on 18 October 2014 - 02:06, said:

Trenutno na njemu imam:
Cilindar:Malossi sport 70cc
Auspuh:PM Tuning 360
Karb:Arreche 21(pojacao sam mu dizne glavna je bila 90 ja sam stavio 100 a ler je bila 20 ja sam stavio 30)
Kvacilo:Motoforce sport 112mm
Varijator:fabricki sa 3.5 gr.rolnicama stage 6

Str8 volan i nosac

U planu imam:
Cilindar:Stage 6 sport pro mk2
Auspuh:svidja mi se stage 6 r1400
Karb:Stage 6 R/T 21
Kvacilo i korpu :Stage 6 racing
Varijator:Stage 6
Subframe zato sto hocu da okrenem karburator na zadnjem tocku

dakle pod broj jedan da te razuverim da nisam protiv stage6 brand-a, jer ja na svom najjačem setupu vozim stage 6 r/t radilicu, i mislim da je ok kvalitet za pare koje sam je platio...

evo ovde je ona .. proveravao sam dimenzije doseda posle jedne ili dve sezone ne sećam se već, i sve je ok
http://forum.pyrothe..._2027#entry2027

dalje ceo setup treba gledati iz tačke realne procene i pravilnog odabira delova, ako si ti na malossi sport cilindru, koji je jedan gusani odlivak, sa konceptom kanala koji odgovara i base klasi i može da se vozi i sa fabričkim auspuhom onda je jasno da će od njega stage6 sport pro MK2 biti bolji jer je to Aluminijumski cilindar sa klipom sa jednom karikom i konceptom za višlje obrtaje...

rećićemo da si jedva pogodio taj PM tuning auspuh i da ti rezonira jer ima dosta veliku Lr (rezonantnu dužinu) pa ti na sportu funkcioniše, dok će za MK2 biti u dobar ili već malo slabašan, svakako R1400 neće biti dobar jer je on koncipiran za 14000 obrtaja koje MK2 cilindar teško može da isprati...

isto tako si promašio karburator, taj Arreche je preagresivan za sport-a i mislim da ti naliva samo tako, a možda će za MK2 već biti ok, zavisi od filtera i ostalih detalja, sad ako i misliš da nabaviš Stage6 R/T karburator 21 pitanje je koji, jer stage6 kao što znaš nije proizvođač već samo prepakivač, pa tako stage6 prodaje dellorto, keihin, odnosno mikuni karburatore ili kopije kako u kojoj verziji... tu ne bi bilo loše da se pozabaviš materijom detaljnije, a ne samo da se vodiš naslovom pripovetke stage6...

kod varijatora imaš mnogo verzija, i uglavnom je bitno da budu što linearniji, da imaju dobru izlaznost, da imaju što veći prenos obrtnog momenta, i naravno da budu kvalitetni... kad kupiš jedan kineski ili motoforce koji je pro kineski varijator, onda se sledeće sezone već nadaš kako će ti se sve raspasti u pm.. naravno neće ako voziš motor koji ima 7KS-a , i ide 80Kmh, ali ja procenjujem da tebe zanima nešto više... zato postoji mnogo različitih verzija i proizvođača, pa da ne ispadne da ja sad apelujem na recimo malossi, .. reći ću ti možda je pollini ili neki drugi bolji, pa ti opet uloži svoje dragoceno vreme u edukaciju i nemoj da slušaš frustracije svakakvih trgovaca ili tunera..

reći ću da su možda korisne teme u midrace projektima, jer tamo svaki skuter ide preko 100 GPS-a, a za to je potrebno zagrejati stolicu... pročitaj, razmisli, pitaj.. tu smo da ti pomognemo, čak i ako želiš da složiš sve S6 to je tvoje opredeljenje, ti odaberi šta misliš da je najbolje, pa se pre kupovine raspitaj da li je ok, i da li možda nešto fabrika nije predvidela, npr nešto se sa nečim ne slaže.. tipa R1400 sa MK2 pro cilindrom...

živeo

#43 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 21 October 2014 - 11:38

Ja cu da se nadovezem na ovu pricu o cilindru i R1400 auspuhu..Secamo se kad sam radio gileru tipican Midrace i na njoj je bio R1400 tipican izbor vlasnika,za taj novac pre bih investirao u yasunija C16 ili C21 da sam se ja pitao ali vlasnik je iskljucivo bio nalozen mozda i previse na Stage 6 brend..Tu se javljala gomila problema seca se i Mario onog cini mi se VHST dellorta 24 iz stage 6 pakovanja sto je prelivao zbog vakum pumpe..Imali smo cilindar stage 6 racing R/T u sprezi sa ovim auspuhom pa je bila muka ziva upariti cilindar i auspuh na prenosu da rade kakot treba.Opet isti problem kod stage 6 auspuha.Uzak power band!!I na kraju posle dva meseca voznje auspuh je pukao na grani.Top nema selnu fabricki koja ga spaja sa auspuhom vec se drzi samo na opruzi.Iskreno previse lose resenje za projektovane obrtaje tog auspuha i vibracije koje masina proizvodi na istim.
Zakljucak je da taj novac koji treba dati za ovaj auspuh treba pobeci od njega glavom bez obzira i investirati u neki Midrace auspuh iz grupacije Yasuni.

I ako bi slozio set-up koji si naveo da li si imao u podsvesti da bi trebao dati oko 400e za paljenje jer na tim obrtajima koje projektuje R1400 magnet puca kao led???

Edited by Plamenni, 21 October 2014 - 11:51.


#44 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 21 October 2014 - 12:00

View PostPlamenni, on 21 October 2014 - 11:38, said:

Ja cu da se nadovezem na ovu pricu o cilindru i R1400 auspuhu..Secamo se kad sam radio gileru tipican Midrace i na njoj je bio R1400 tipican izbor vlasnika,za taj novac pre bih investirao u yasunija C16 ili C21 da sam se ja pitao ali vlasnik je iskljucivo bio nalozen mozda i previse na Stage 6 brend..Tu se javljala gomila problema seca se i Mario onog cini mi se VHST dellorta 24 iz stage 6 pakovanja sto je prelivao zbog vakum pumpe..Imali smo cilindar stage 6 racing R/T u sprezi sa ovim auspuhom pa je bila muka ziva upariti cilindar i auspuh na prenosu da rade kakot treba.Opet isti problem kod stage 6 auspuha.Uzak power band!!I na kraju posle dva meseca voznje auspuh je pukao na grani.Top nema selnu fabricki koja ga spaja sa auspuhom vec se drzi samo na opruzi.Iskreno previse lose resenje za projektovane obrtaje tog auspuha i vibracije koje masina proizvodi na istim.
Zakljucak je da taj novac koji treba dati za ovaj auspuh treba pobeci od njega glavom bez obzira i investirati u neki Midrace auspuh iz grupacije Yasuni.

I ako bi slozio set-up koji si naveo da li si imao u podsvesti da bi trebao dati oko 400e za paljenje jer na tim obrtajima koje projektuje R1400 magnet puca kao led???

Meni na racing mk2 i c21 se magnet rasklapo sto znaci da nema nista od njega i moram dati 400e za paljenje,i tom momku na gileri sto si radio plamenni znam ga preko net-a isto i njemu je magnet pukao..
Tako da i ja sam se zeznuo sto odmah nisam porucio race struju,ali nmvz. pricekat cu malo vr. :)

#45 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 21 October 2014 - 12:14

View PostApriliasr 70, on 21 October 2014 - 12:00, said:

Meni na racing mk2 i c21 se magnet rasklapo sto znaci da nema nista od njega i moram dati 400e za paljenje,i tom momku na gileri sto si radio plamenni znam ga preko net-a isto i njemu je magnet pukao..
Tako da i ja sam se zeznuo sto odmah nisam porucio race struju,ali nmvz. pricekat cu malo vr. :)

Zato je sad i prodaje jer nema novca da investira u paljenje.I novi vlasnik koji je kupi nece se mnogo navoziti.Onda ostaje problem vodene pumpe,na tim obrtajima se mora preci na elektricnu sa sto vecim protokom u minuti sto je opet nekih 120e

#46 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 21 October 2014 - 12:15

Da upravo tako.. :)

A gotovo ja sam se davno zarazio sa tuningom i ne vjerujem da cu odustati.. :)

#47 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 21 October 2014 - 12:38

View PostApriliasr 70, on 21 October 2014 - 12:15, said:

Da upravo tako.. :)

A gotovo ja sam se davno zarazio sa tuningom i ne vjerujem da cu odustati.. :)

I ne treba,ali treba gledati sta se s cim slaze i na koje to obrtaje izlazi da ne bude posle a joooj!

#48 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 23 October 2014 - 11:06

Evo napravljen klip iz sprdnje. Iskoristio sam vreme dok nisu krenule ove kise i hladno vreme...



#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 October 2014 - 11:45

Vule, jesi li pročitao što smo ti napisali ?

#50 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 24 October 2014 - 00:54

View PostMario, on 21 October 2014 - 10:42, said:

evo da te i ja potapšam po ramenu, jer ne čitam onaj drugi forum, tačno nemam energije da preskačem more glupih pisanija i izjava, a potrudiću se da ih na ovom forumu ne bude..

stoga apelujem da ne podvačiš, ne crveniš i ne piskaraš velikim slovima kao neki nezreli balavac, shvatamo mi tvoju stage6 euforiju i ovaj moj post odnosiće se isključivo na to.. .pa se možda u nekom od narednih postova uključim i oko ostalih detalja....



dakle pod broj jedan da te razuverim da nisam protiv stage6 brand-a, jer ja na svom najjačem setupu vozim stage 6 r/t radilicu, i mislim da je ok kvalitet za pare koje sam je platio...

evo ovde je ona .. proveravao sam dimenzije doseda posle jedne ili dve sezone ne sećam se već, i sve je ok
http://forum.pyrothe..._2027#entry2027

dalje ceo setup treba gledati iz tačke realne procene i pravilnog odabira delova, ako si ti na malossi sport cilindru, koji je jedan gusani odlivak, sa konceptom kanala koji odgovara i base klasi i može da se vozi i sa fabričkim auspuhom onda je jasno da će od njega stage6 sport pro MK2 biti bolji jer je to Aluminijumski cilindar sa klipom sa jednom karikom i konceptom za višlje obrtaje...

rećićemo da si jedva pogodio taj PM tuning auspuh i da ti rezonira jer ima dosta veliku Lr (rezonantnu dužinu) pa ti na sportu funkcioniše, dok će za MK2 biti u dobar ili već malo slabašan, svakako R1400 neće biti dobar jer je on koncipiran za 14000 obrtaja koje MK2 cilindar teško može da isprati...

isto tako si promašio karburator, taj Arreche je preagresivan za sport-a i mislim da ti naliva samo tako, a možda će za MK2 već biti ok, zavisi od filtera i ostalih detalja, sad ako i misliš da nabaviš Stage6 R/T karburator 21 pitanje je koji, jer stage6 kao što znaš nije proizvođač već samo prepakivač, pa tako stage6 prodaje dellorto, keihin, odnosno mikuni karburatore ili kopije kako u kojoj verziji... tu ne bi bilo loše da se pozabaviš materijom detaljnije, a ne samo da se vodiš naslovom pripovetke stage6...

kod varijatora imaš mnogo verzija, i uglavnom je bitno da budu što linearniji, da imaju dobru izlaznost, da imaju što veći prenos obrtnog momenta, i naravno da budu kvalitetni... kad kupiš jedan kineski ili motoforce koji je pro kineski varijator, onda se sledeće sezone već nadaš kako će ti se sve raspasti u pm.. naravno neće ako voziš motor koji ima 7KS-a , i ide 80Kmh, ali ja procenjujem da tebe zanima nešto više... zato postoji mnogo različitih verzija i proizvođača, pa da ne ispadne da ja sad apelujem na recimo malossi, .. reći ću ti možda je pollini ili neki drugi bolji, pa ti opet uloži svoje dragoceno vreme u edukaciju i nemoj da slušaš frustracije svakakvih trgovaca ili tunera..

reći ću da su možda korisne teme u midrace projektima, jer tamo svaki skuter ide preko 100 GPS-a, a za to je potrebno zagrejati stolicu... pročitaj, razmisli, pitaj.. tu smo da ti pomognemo, čak i ako želiš da složiš sve S6 to je tvoje opredeljenje, ti odaberi šta misliš da je najbolje, pa se pre kupovine raspitaj da li je ok, i da li možda nešto fabrika nije predvidela, npr nešto se sa nečim ne slaže.. tipa R1400 sa MK2 pro cilindrom...

živeo

A recimo da probam sa r1200?

#51 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 24 October 2014 - 02:17

E to je dobar pristup, nije sramota pitati ako nesto ne znas. r1200 je projektovan za oko 12 000 obrtaja, treba proveriti na kojim obrtajima je raspoloziv cilindar koji planiras da stavis. Ali ako mislis da juris te obrtaje obavezna zamena struje i zamena mehanicke vodene pumpe elektricnom, rasterecuje se radilica, a i mehanicka bi se stalno raspadala na tim obrtajima.

Послато са HTC One mini 2

#52 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 24 October 2014 - 02:25

View PostBeogradski Fantom, on 24 October 2014 - 02:17, said:

E to je dobar pristup, nije sramota pitati ako nesto ne znas. r1200 je projektovan za oko 12 000 obrtaja, treba proveriti na kojim obrtajima je raspoloziv cilindar koji planiras da stavis. Ali ako mislis da juris te obrtaje obavezna zamena struje i zamena mehanicke vodene pumpe elektricnom, rasterecuje se radilica, a i mehanicka bi se stalno raspadala na tim obrtajima.

Послато са HTC One mini 2

da kupim struju od 300-400 e?

#53 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 24 October 2014 - 02:32

Prelaskom na takav cilindar i na tolike obrtaje mora se ispostovati svaka stavka da bi setup radio kako treba. Mozes ti da probas i sa fabrickom strujom i pomerenim uglom paljenja, ali i to nece piti vodu, sam magnet je jako tezak i konstrukcijski nije pravljen za te obrtaje pa se moze raspasti ili ne daj Boze kao jednom nasem clanu precvikovati radilicu. E onda steta izadje kao nova struja. Za te obrtaje ti treba varijabilno paljenje sa promenljivim uglom jer ti do 10 000 odgovara jedan ugao paljenja, a preko 10 000 drugi.

Послато са HTC One mini 2

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 October 2014 - 10:58

Sport Pro MK2 je projektovan za 10000, dakle od Auspuha u obzir mogu da dođu

S6 PRO (ili Pro replika u lošijem slučaju)
Yasuni C16 (ili Yasuni R u lošijem slučaju)

ima još opcija, pa ako te zanima baci pogled ovde... dakle juriš auspuh koji ima centralnu rezonanciju na 10000

http://forum.pyrothe...puha-grafikoni/

#55 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 24 October 2014 - 18:59

Fora je sto ja ne znam u kojoj je klasi ovaj PM Tuning sto imam,to je veoma redak auspuh

#56 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 24 October 2014 - 19:00

A bojim se da ako budem u krajnjem slucaju kupio yasuni c16 da necu imati nikakve razlike osim u zvuku

#57 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 24 October 2014 - 19:52

View PostMario, on 24 October 2014 - 10:58, said:

Sport Pro MK2 je projektovan za 10000, dakle od Auspuha u obzir mogu da dođu

S6 PRO (ili Pro replika u lošijem slučaju)
Yasuni C16 (ili Yasuni R u lošijem slučaju)

ima još opcija, pa ako te zanima baci pogled ovde... dakle juriš auspuh koji ima centralnu rezonanciju na 10000

http://forum.pyrothe...puha-grafikoni/

Ovde ispada da je yasuni c16 jaci od stage 6 r1200

#58 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 October 2014 - 20:17

View Postvuledj, on 24 October 2014 - 19:52, said:

Ovde ispada da je yasuni c16 jaci od stage 6 r1200
Zavisi na kom se cilindru testira....ali u sustini c16 je bolji zbog ukupnih povoljnih karakteristika ...best-bay u slabijoj midrace klasi....

#59 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 October 2014 - 20:26

tebi je u načelu potrebno da upregneš cilindar na 10000 rpm-a, i tu se S6 PRO i C16 taman nalaze u centru, sa tom razlikom da je C16 malo širi u power band-u (kriva isporuke snage je u većem spektru obrtaja npr od 8000-11000) od PRO-a, ali je nešto i skuplji

#60 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 24 October 2014 - 20:43

Ti onda vjv. zelis na izlozbu dok gledas auspuh koji je najljepsi ,a ne koji je za tvoj cilindar..

Kako ti kazu iskusni ljudi,onda je tako,a ti mozes uzeti i r1400 sto se nas tice,samo ti govorimo koji je auspuh za tvoj cilindar. ;)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users