Jump to content


Pia Free ( poshtarski shporet )



1014 replies to this topic

#141 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 January 2015 - 18:23

Sem sto sam osmirglao replicu, nista pametno nisam radio. Danas mi je stigao paket od Maria i paket od CicaNS. Veliko hvala!

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Namerno sam slikao lezajeve, SKF ITALY :)

Celo klipa ima zakrivljenje iako smo mislili u pocetku da je ravno, malo ce biti matemetike da se izracuna tacan kompresioni odnos zato sto je samo celo uze od klipa (39mm) pa cu sve objasniti posle montaze, zbog "C" parametra, moram tacno da izmerim da li i koliko nos klipa ulazi u glavu..

Izduv? :)
Uglavnom, to mu je-sto mu je, necu ga vise turpijati ni polirati, koji god karb i spuh kacio..

Glava je prava race, ili sto bi Ameri rekli "hemi". Nisam mogao lepo da uhvatim ugao da bih docarao ugao glave, veoma razlicit koncept zakrivljenja u odnosu na serijsku.

Ocekujem realnih 8-9ks



Gt-I9192 via Tapatalk

Edited by AcaPostar, 08 January 2015 - 18:25.


#142 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 January 2015 - 18:38

a mi očekujemo najbržeg poštara u Belgrade prestonici,.... neka je sa srećom...

#143 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 January 2015 - 18:45

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Dosao mi je u goste PHBG 21 DS, doduse u startu malo nekompletan ali bice od njega dobar potrosac :)
Karb je prodavan bez klipica igle i poklopca, pa sam u nabavci istih. Nisam jos uvek otvarao da pogledam postavku, pilotki imam i treba da stignu jos neke uskoro tako da to nece biti problem. Znamo da se DS serija pakuje sa bolesno velikom pilotkom 50 i W7 iglom pa znamo za slucajeve iz proslosti gde je bilo muka ustelovati ih i shvatam zasto vecina izbegava kupovinu 21.. sva sreca pa smo na pravom forumu i sve imamo sazvakano! Opet zahvalan Mariu i Krsti i njihovom znojenju sa Malagutijem, kao i majstor Ljubisi Cvetkovicu i njegovom nesebicnom prenosenju znanja :)

Pristigla je konacno felna sa dobosem 11cm, cak sam dobio i "neku" gumu na koriscenje i blatobran gratis.. Decko koji je primer za saradnju i za svaku pohvalu-CicaNs, hvala!

Gt-I9192 via Tapatalk

#144 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 January 2015 - 21:28

E sad hvataj lepog vremena pa na serafanje. Da vidimo kako frikan leti.

#145 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 January 2015 - 23:13

Daj vidi koja ti igla treba imam svakakvih, pogledaj onu tablicu i izaberi par modela jer ovih popularnih vjerojatno nemam. Imam onaj set od dosza igli za 19 i 21

#146 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 January 2015 - 23:28

Ooo hvala kolega, u principu standardno dolazi W7 ali ako imas viska bilo koja W igla za PHBG ce odgovarati pa cu ja kasnije lako da je naturpijam i obradim. Ili ako ti ne treba set/prodajes, mozemo se dogovoriti, zainteresovan sam :)

Gt-I9192 via Tapatalk

#147 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 10 January 2015 - 18:15

Ocekujemo najbrzu postansku uslugu u Srbiji , heheheh...pratimo te ...

#148 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 January 2015 - 18:23

View PostALIEN SM, on 10 January 2015 - 18:15, said:

Ocekujemo najbrzu postansku uslugu u Srbiji , heheheh...pratimo te ...

hvaaala, ajd molim te izmeri mi prečnik i visinu klipića od tvog PHBG dok je još na stolu.. Ako ne pronađem baš za DS, napraviću od teflona..

#149 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 11 January 2015 - 23:30

Evo ti iz manuala za piaggio Nrg mc4 ac kaze da je paljenje 17 stepeni pre gmt sto znaci da kajlom dobijamo ono sto nama i treba 20 stepeni pre GMT

Attached Files



#150 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 January 2015 - 23:40

Ooo hvala Doktore, definitivno nisam radio domaći :)

Znači, nema ni potrebe da majmunišem, 17* predpaljenja je sasvim dovoljno za svakodnevnu upotrebu od 9k a uz primerenu potrošnju.
A kad budem vešao replicu i dell 21 onda će da popije izmeštenu kajlicu i to je to :)

#151 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 11 January 2015 - 23:45

Evo ovde navode i varijabilnost sa mikrokontrolerima ali zanemarljivo,sve se desava izmedju 16-18 stepeni pre GMT.Sto znaci da MC4 vec ima pomereno paljenje u advance sto ne mora da bude slucaj kod mene i kod tebe

Attached Files



#152 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 January 2015 - 23:55

Pa skoro sam držao u rukama namotaje od vodenjare, mislim da je MC4 karb, one od 70w i provalio sam onako od oka da su drugačiji, ne samo što su deblji, logično, nego sama plastika/nosač pickupa je drugačiji pa verovatno ne stoji isto. A 1mm skoro 1*

Ovde me sad malo buni manual u kome kaže IGNITION ADVACE VARIABILE (MICRO PROCESOR) a opet u produžetku kaže FIXNO 17*.

Za koje godište mc4 je ovo manual, očigledno vredi kupti polovne namotaje i cdi :)

#153 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 January 2015 - 23:59

@plamenni to 17 +/-1 before TDC ne znaci da je varijabilno od 16-18, vec da se sa stroboskopom na leru na toliko proverava.. to je reper info ..

#154 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 00:04

Od 2005 god pa nagore.upravo tako 17 stepeni fiksno a retardira na visim obrtajima ako sam dobro razumeo vraca na 16 stepeni.izgleda da je ovo odlicno paljenje za nas kad se ubaci kajla.znaci imali bi sa kajlom oko 20 stepeni na nizim obrtajima i retard na ispod 20 stepeni na visokim obrtajima.ostaje pitanje samo koliko retardira i na kojim obrtajima to pocinje da radi.kako god odlicno resenje i mozda se treba dokopati tog cdi-ja od mc4

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#155 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 00:04

View PostPlamenni, on 11 January 2015 - 23:45, said:

Evo ovde navode i varijabilnost sa mikrokontrolerima ali zanemarljivo,sve se desava izmedju 16-18 stepeni pre GMT.Sto znaci da MC4 vec ima pomereno paljenje u advance sto ne mora da bude slucaj kod mene i kod tebe

View PostMario, on 11 January 2015 - 23:59, said:

@plamenni to 17 +/-1 before TDC ne znaci da je varijabilno od 16-18, vec da se sa stroboskopom na leru na toliko proverava.. to je reper info ..

da se razumemo, lepo piše da je cdi advance varijabilni (kontrola mikroprocesorom) a da je predpaljenje fizički postavljeno na 17* +- 1* i da se strobom meri na preko 4k..

#156 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 January 2015 - 00:07

Mc4 ti ima crnu bobinu/cdi mitsuba. Postoji i ducati crna i ona stara crvena. Ja ne znam u cemu je razlika, nikad nisam osjetio razliku.

#157 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 00:07

View PostPlamenni, on 12 January 2015 - 00:04, said:

Od 2005 god pa nagore.upravo tako 17 stepeni fiksno a retardira na visim obrtajima ako sam dobro razumeo vraca na 16 stepeni.izgleda da je ovo odlicno paljenje za nas kad se ubaci kajla.znaci imali bi sa kajlom oko 20 stepeni na nizim obrtajima i retard na ispod 20 stepeni na visokim obrtajima.ostaje pitanje samo koliko retardira i na kojim obrtajima to pocinje da radi.kako god odlicno resenje i mozda se treba dokopati tog cdi-ja od mc4

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2


Oke, pokušaću da nađem na netu, mada ima negde i kod nas na forumu, mapu ovog cdi.. Pazi kakav god da je, varijabilni je definitivno, biće to pun pogodak u odnosu na moju ravnu liniju..

#158 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 00:08

@mario onda nisam dobro razumeo al opet 17 pre gmt daleko bolje od minarelija

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#159 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 00:11

View Postdajteh, on 12 January 2015 - 00:07, said:

Mc4 ti ima crnu bobinu/cdi mitsuba. Postoji i ducati crna i ona stara crvena. Ja ne znam u cemu je razlika, nikad nisam osjetio razliku.

hvala, eto sad bar znam šta da gledam kad naleti polovno :)

na freeju je varijanta stara plava struja komplet, novi tip crveni cdi crna bobina, tako je kod mene.
A za ove mitsuba i ducati mora da ima na netu mape za te cdi..

Edited by AcaPostar, 12 January 2015 - 00:14.


#160 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 00:18

Pa ni ja nisam znao dok nisam procitao manual.uglavnom ovo je veliki plus za piaggio.sto znaci kad ga uparimo sa topovom kajlom imamo 20 stepeni pre gmt i onda krece retard prema broju obrtaja.aj aco iskopaj mapu cdi-ja da vidimo kako radi tacno pa da jurimo cdi.a vec mi se javlja i gde da ima

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users