

#961
Posted 14 March 2016 - 10:26
Sa ovim mojim pwk karbom milina stelovati, ubodes karb 100% za dan-dva ako si uporan.
#962
Posted 14 March 2016 - 12:44
Pita, on 14 March 2016 - 09:24, said:
Ok, nije u rezonanci i previše mu je goriva..to je jasno ali mi nije jasno da baš ni sa najmršavijom kombinacijom probije tj ne trokira!

Pilot 32, najdeblja igla je w10 i glavna nebitno od 90 do 100, ako naglo zavrnem gas, zamuce i guta knedle, ne podize obrtaje, a ako istu tu postavku polako, lagano dodajem gas trokira u rasponu od 3-4k pa sve do 9 gde vec kvacilo lepi i kroz trokiranje ponovo obara obrtaje. A snage nema, ni da krene. 102 vec ne moze da proguta, ispod 90 sa debelim iglama trokira do pola gasa i kada treba da lizne kvacilo onda zamuce.
I isto je koju god iglu stavio, do pola rucice gasa nema snage od trokiranja. Jedino sam sa w16 uspeo da popravim naglo zavrtanje i jedino tada skut hoce da krene iz mesta, znaci naglo zavrtanje, pa ako proguta putujemo 20-30metara kao kesa i cekam da lizne rezonu... to je naravno bilo sa dosta malom glavnom, 86, pa nisam ni pustao da dugo bude u rezoni, nemam predstavu koliko mu tada goriva treba ili ne treba..
Sad vidi ovo, std variomat nije pravljen da krece da radi od 9k, verovatno i remen vec krece da dize pre nego sto kavcilo zalepi. Rolnice su 3 od 3,2 grama, znaci vozim 1,6grama i nista, mrtav.
Podignem ceo skut rukom i dam pun gas, imam malo zaostalu reakciju, rekao bih sekundu ali utrici u pune obrtaje bez problema kada je rastetecen. Gilerin obrtomer zakuca u 13k, vise ni ne meri. I opet tako podignutog, lagano dodajem gas, trokira na pola rucice dok ne predje 9-10k obrtaja i onda probije..
Onda sam ga pustio da udje u rezonancu i pokasao sa malim gasom da odrzavam, recimo 12k, medjutim sve ispod pola rucice zaliva i trokira i obori obrtaje i ispadne iz rezonanace, eto cak i kad je rasterecen..
Pa to je tacno ono sto je pmanalizer rekao, nema ni 4ks ispod 7k obrtaja, tada je razlika izmedju izduva i prelivnih skoro 100 paskala!
Znaci, ostaje da probam da spustim nivo goriva i da narihtam ler na 5-6k.
Sredice njega Bili, ja ti kazem

@Boki u pitanju je PHBG 21 DS sa trubicom i mrezastim filterom.
Konstatovao sam da mi fali igla izmedju w16 i w9, odnsno da je velika razlika izmedju spiceva igli w16 debljine 0,60mm i w9 debljine spica 1,60mm..
Al sve to je gimnastika, nije to do karba vec do toga da je ovo extremno neraspoloziv cilindar i da ce sa ovim auspuhom raditi iskljucivo u rezonanci, koju jos uvek ne znam gde je. Istu bih muku mucio i sa vecim karbovima, jer std magnet + piaggio metalni ventilvar su teski "samo" 1,5kg sto je nista u odnosu na inerotor od 300 grama

#963
Posted 14 March 2016 - 14:40
nema šta da tražiš na 13k obrtaja sa stock magnetinom i debelim zamajcem, cilindar je upravo onakav kako ga analizer i prezentuje, čak i previše prgav i neelastičan, najveća fora je što toliko fali pritiska na transferima jer je stari tip da se još gore ponaša od Team2 cilindara, i sasvim je jasno da će taj koncept da dovede jedno nenormalno ponašanje u trenutcima kada nije u rezonanciji...
praktično ili treba da krene sa uglom od 30-ak stepeni pre GMT na paljenju i inner nekim malenim zamajcem da bi pregrmio taj spektar do 10k obrtaja ili u najboljem slučaju treba da je nategnut sa kvačilom, da ima lagane rolnice i da klizi u startu dok ne povuče kako valja... tačno nikakvo opterećenje ne sme da ima, motor do 10k obrtaja mora da je u mestu....
ovde imaš slobine snimke, ovo je najbolje što može da se dobije
http://forum.pyrothe...0133#entry40133
dalje ide mršavljenje i mršavljenje smeše na igli i pilotki upravo zbog tog trokiranja do situacije da zamuče, jasno je da je to već na granici nedostatka goriva, da ti ne stavljam video ja sam imao to mukanje u NS-u na drag-u i u Mitrovici isto, i zato što mi je pozicija igle bila u špicu, a i zato jer sam zatvarao plovak, gde se nivo goriva identično manifestuje kao da si spustio iglu...
dakle nema druge, opterećen cilindar u spektru kada nema rezonance momentalno dovodi do prelivanja... probaj neki niže rezonantni auspuh, i dok ne kupiš varijabilno paljenje drži se oko 20 stepeni... mogao bi recimo da ugradiš varijabilno i da se pomeriš do 30, ali da i budeš siguran da će se ugao spustiti...
sve u svemu, mrka kapa, zato i ima toliko c21 i athena racing auspuha na tržištu, niko to ne vozi od ovih " takmičara u najavi "....
#964
Posted 14 March 2016 - 21:17
Slobin skut je isao za respekt, ja sam daleko od toga.
Najzad, razmisljam se, u najmanje 2 projekta sam video da serijski magnet protrci pored skutera na 12k obrtaja, i pitao sam se sta ti ljudi rade, a sada ja pokusavam to isto...
Probacu da dobijem karb, cisto iz nekog svoje, majstorske satisfakcije, medjutim, sa gledista takmicenja, smesno je i pricati o tome

#965
Posted 15 March 2016 - 20:41

Dosta je za danas, nastavljam sutra sa stelom

#966
Posted 15 March 2016 - 21:36
#967
Posted 15 March 2016 - 21:39

Pretpostavljam da je aplikacija nesto izbrljavila... Ili je to 81.9 ?
#968
Posted 15 March 2016 - 21:39

#969
Posted 16 March 2016 - 13:45

Edited by Baki, 16 March 2016 - 13:45.
#970
Posted 16 March 2016 - 18:53
Ja kad merim gps brzinu imam bar 4-5 satelita
#971
Posted 16 March 2016 - 19:00
Posto obicno na forumu imamo takve screenshotove, gde se brzina overi iz tatinog golfa, a u ovo bas niko ne bi poverovao

#972
Posted 23 March 2016 - 11:44

Evo moja kolekcija uglavnom sa 50ccm.
https://www.dropbox....8zQcQ_iula?dl=0
#973
Posted 26 March 2016 - 23:01
Dakle, prioriteti su selettra mhr za AC i mhr/ team multivar, a dotle stroga dijeta.
U medjuvremenu, primio sam donaciju za projekt u vidu jednog starog, malo koriscenog karburatorcica







Phbh 28 model fd, standardan na hondi nsr raiden. Ima powerku, precnik prihvata je 36mm, precnik za pecurku/ levak je ravni 42mm. Glavna dizna je m6x0.75 kojih imam, pilotka je m5x0.75, pase i m5x0.8 (phbg pilot) a powerka je m4x0.75 tako da sam opskrbljen. Jedino sto nosi X matricu igle, isti je precnik u dosedu kao i W (2.46mm) ali u odnsnu na duzinu W od 57mm, X igle su 73mm.
Ima sistem overflow-a u loncetu i klasicno kopcanje lonceta sa nosacem glavne dizne kao i kod VHST/A/B/H modela... inace dosta komponenti pase sa phb/ i vhs/ modela...
Karb je u izuzetno ocuvanom stanju, vozen je na takmicenjima 96 ili 97 godine i od tada je konzerviran na polici.. dao sam strugaru da mi obori prihvat na 35mm kao i da prosiri unutrasnji precnik na maximalu. Klip je okrugli i precnik je 32,45 pa videcu koliko zidovi dozvoljavaju da se izvuce..
#974
Posted 27 March 2016 - 03:08

Daj nam neku usporednu sliku sa nekim od tih manjih

Sto se tice powerki, tu odgovaraju glavne dizne od nekih 4T karburatora ili?
#975
Posted 27 March 2016 - 07:19

Da, powerka je kao pilotka na phbn/phva odnsno glavna na keihin i cwk karbovima m4.
Ovde je trenutno pow65 uz glavnu 135, tako u stok ide na hondu...
Ne mogu sad sa slikam posto sam ga dao strugaru, cim se vrati, a dotle bi trebalo da resim i prirubnicu.
#976
Posted 27 March 2016 - 07:41
#977
Posted 27 March 2016 - 07:47
http://www.dellorto....rts/phbh-parts/
#978
Posted 27 March 2016 - 07:52


#979
Posted 27 March 2016 - 22:57
Ajd zajednicki s Mariom u nabavku igala pa imas sve....kad vec radis podesavanje radi odmah sa buducim karbom

#980
Posted 27 March 2016 - 23:05

Ovo za igle i nije tako skupo,obzirom da je ovo jedino gde sam ih pronasao, a kad nas je vise ide nekeko lakse...
Mislim da Mariu za whst treba neka druga matrica?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users