Jump to content


Pia Free ( poshtarski shporet )



1014 replies to this topic

#961 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 14 March 2016 - 10:26

Koji je karburator u pitanju? Kod agresivnijih cilindara se treba opredeliti za mikuni ili keihin jer imaju mogucnost stelovanja powerjet diznom a i igle su napravljene tako da ne leru tanko pustaju smesu a na full gasu lepo zaliju.

Sa ovim mojim pwk karbom milina stelovati, ubodes karb 100% za dan-dva ako si uporan.

#962 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 March 2016 - 12:44

View PostPita, on 14 March 2016 - 09:24, said:


Ok, nije u rezonanci i previše mu je goriva..to je jasno ali mi nije jasno da baš ni sa najmršavijom kombinacijom probije tj ne trokira!
Kazem ti, ne bi verovao :)

Pilot 32, najdeblja igla je w10 i glavna nebitno od 90 do 100, ako naglo zavrnem gas, zamuce i guta knedle, ne podize obrtaje, a ako istu tu postavku polako, lagano dodajem gas trokira u rasponu od 3-4k pa sve do 9 gde vec kvacilo lepi i kroz trokiranje ponovo obara obrtaje. A snage nema, ni da krene. 102 vec ne moze da proguta, ispod 90 sa debelim iglama trokira do pola gasa i kada treba da lizne kvacilo onda zamuce.

I isto je koju god iglu stavio, do pola rucice gasa nema snage od trokiranja. Jedino sam sa w16 uspeo da popravim naglo zavrtanje i jedino tada skut hoce da krene iz mesta, znaci naglo zavrtanje, pa ako proguta putujemo 20-30metara kao kesa i cekam da lizne rezonu... to je naravno bilo sa dosta malom glavnom, 86, pa nisam ni pustao da dugo bude u rezoni, nemam predstavu koliko mu tada goriva treba ili ne treba..

Sad vidi ovo, std variomat nije pravljen da krece da radi od 9k, verovatno i remen vec krece da dize pre nego sto kavcilo zalepi. Rolnice su 3 od 3,2 grama, znaci vozim 1,6grama i nista, mrtav.

Podignem ceo skut rukom i dam pun gas, imam malo zaostalu reakciju, rekao bih sekundu ali utrici u pune obrtaje bez problema kada je rastetecen. Gilerin obrtomer zakuca u 13k, vise ni ne meri. I opet tako podignutog, lagano dodajem gas, trokira na pola rucice dok ne predje 9-10k obrtaja i onda probije..

Onda sam ga pustio da udje u rezonancu i pokasao sa malim gasom da odrzavam, recimo 12k, medjutim sve ispod pola rucice zaliva i trokira i obori obrtaje i ispadne iz rezonanace, eto cak i kad je rasterecen..

Pa to je tacno ono sto je pmanalizer rekao, nema ni 4ks ispod 7k obrtaja, tada je razlika izmedju izduva i prelivnih skoro 100 paskala!

Znaci, ostaje da probam da spustim nivo goriva i da narihtam ler na 5-6k.

Sredice njega Bili, ja ti kazem :)




@Boki u pitanju je PHBG 21 DS sa trubicom i mrezastim filterom.

Konstatovao sam da mi fali igla izmedju w16 i w9, odnsno da je velika razlika izmedju spiceva igli w16 debljine 0,60mm i w9 debljine spica 1,60mm..

Al sve to je gimnastika, nije to do karba vec do toga da je ovo extremno neraspoloziv cilindar i da ce sa ovim auspuhom raditi iskljucivo u rezonanci, koju jos uvek ne znam gde je. Istu bih muku mucio i sa vecim karbovima, jer std magnet + piaggio metalni ventilvar su teski "samo" 1,5kg sto je nista u odnosu na inerotor od 300 grama :)

#963 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 March 2016 - 14:40

vidi ono što sam ti rekao i tel...

nema šta da tražiš na 13k obrtaja sa stock magnetinom i debelim zamajcem, cilindar je upravo onakav kako ga analizer i prezentuje, čak i previše prgav i neelastičan, najveća fora je što toliko fali pritiska na transferima jer je stari tip da se još gore ponaša od Team2 cilindara, i sasvim je jasno da će taj koncept da dovede jedno nenormalno ponašanje u trenutcima kada nije u rezonanciji...

praktično ili treba da krene sa uglom od 30-ak stepeni pre GMT na paljenju i inner nekim malenim zamajcem da bi pregrmio taj spektar do 10k obrtaja ili u najboljem slučaju treba da je nategnut sa kvačilom, da ima lagane rolnice i da klizi u startu dok ne povuče kako valja... tačno nikakvo opterećenje ne sme da ima, motor do 10k obrtaja mora da je u mestu....

ovde imaš slobine snimke, ovo je najbolje što može da se dobije
http://forum.pyrothe...0133#entry40133

dalje ide mršavljenje i mršavljenje smeše na igli i pilotki upravo zbog tog trokiranja do situacije da zamuče, jasno je da je to već na granici nedostatka goriva, da ti ne stavljam video ja sam imao to mukanje u NS-u na drag-u i u Mitrovici isto, i zato što mi je pozicija igle bila u špicu, a i zato jer sam zatvarao plovak, gde se nivo goriva identično manifestuje kao da si spustio iglu...

dakle nema druge, opterećen cilindar u spektru kada nema rezonance momentalno dovodi do prelivanja... probaj neki niže rezonantni auspuh, i dok ne kupiš varijabilno paljenje drži se oko 20 stepeni... mogao bi recimo da ugradiš varijabilno i da se pomeriš do 30, ali da i budeš siguran da će se ugao spustiti...

sve u svemu, mrka kapa, zato i ima toliko c21 i athena racing auspuha na tržištu, niko to ne vozi od ovih " takmičara u najavi "....

#964 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 March 2016 - 21:17

Jasno je sve kao dan. Odgledao sam video klipove sa draga u Ns iz '13, eto nisam to ni video... lepo su vam isli motori, medjutim kada znam kako su isli prosle godine, po zvuku a i po startu se vidi napredak, to je nebo i zemlja!

Slobin skut je isao za respekt, ja sam daleko od toga.
Najzad, razmisljam se, u najmanje 2 projekta sam video da serijski magnet protrci pored skutera na 12k obrtaja, i pitao sam se sta ti ljudi rade, a sada ja pokusavam to isto...

Probacu da dobijem karb, cisto iz nekog svoje, majstorske satisfakcije, medjutim, sa gledista takmicenja, smesno je i pricati o tome :)

#965 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 March 2016 - 20:41

Evo probao sam.

Posted Image

Dosta je za danas, nastavljam sutra sa stelom :)

#966 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 March 2016 - 21:36

Aca sta je ovo na posljednoj slici majketi? Jesi to dao mobilni nekom aviondzi da ga malo provoza?




#967 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 March 2016 - 21:39

Aco, kad ustelas do kraja ima da uhvatis 1 Mah garantovano :D

Pretpostavljam da je aplikacija nesto izbrljavila... Ili je to 81.9 ?

#968 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2016 - 21:39

Auuu Aco, 818kmh, koji mlaznjak. :D

#969 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 16 March 2016 - 13:45

Morace neko "produzenje prenosa" da se ta snaga maksimalno iskoristi :)

Edited by Baki, 16 March 2016 - 13:45.


#970 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 March 2016 - 18:53

Ma vidi se da je telefon uhvatio samo jedan satelit i zato nije precizno.

Ja kad merim gps brzinu imam bar 4-5 satelita

#971 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 March 2016 - 19:00

Drugari, ovo je iz aviona, drug putovao pa mu bilo zanimljivo da proba da izmeri.. prosecna brzina boinga 737.
Posto obicno na forumu imamo takve screenshotove, gde se brzina overi iz tatinog golfa, a u ovo bas niko ne bi poverovao :D

#972 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 March 2016 - 11:44

Odma sam znao da je od aviodzije :D

Evo moja kolekcija uglavnom sa 50ccm.
https://www.dropbox....8zQcQ_iula?dl=0

#973 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 March 2016 - 23:01

Nista se nije radilo, realno skupljam sredstva da sve bude po ps-u, nema mnogo prostora bez pravih delova. Vise ne znam da li sam pisao u temi ili pricao preko telefona sa Mariom, uglavnom, konstatovali smo da je neophodan inner rotor, takodje da serijski variomat nije u stanju da podrzi ovakav setup jer sa najtvrdjim oprugicama na 3g kvacilu u najnategnutijem stadijumu, kada kvacilo pocinje da hvata na preko 9000 obrtaja, variomat sa 1,6gr rolnicama i plavom malossi oprugom vec spusta dobrano remen u remenicama...

Dakle, prioriteti su selettra mhr za AC i mhr/ team multivar, a dotle stroga dijeta.

U medjuvremenu, primio sam donaciju za projekt u vidu jednog starog, malo koriscenog karburatorcica :)

Attached File  uploadfromtaptalk1459029389431.jpg   278.66K   40 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1459029405698.jpg   283.08K   40 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1459029417517.jpg   301.76K   37 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1459029438244.jpg   277.28K   37 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1459029454049.jpg   223.17K   37 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1459029463885.jpg   287.88K   35 downloads

Phbh 28 model fd, standardan na hondi nsr raiden. Ima powerku, precnik prihvata je 36mm, precnik za pecurku/ levak je ravni 42mm. Glavna dizna je m6x0.75 kojih imam, pilotka je m5x0.75, pase i m5x0.8 (phbg pilot) a powerka je m4x0.75 tako da sam opskrbljen. Jedino sto nosi X matricu igle, isti je precnik u dosedu kao i W (2.46mm) ali u odnsnu na duzinu W od 57mm, X igle su 73mm.
Ima sistem overflow-a u loncetu i klasicno kopcanje lonceta sa nosacem glavne dizne kao i kod VHST/A/B/H modela... inace dosta komponenti pase sa phb/ i vhs/ modela...

Karb je u izuzetno ocuvanom stanju, vozen je na takmicenjima 96 ili 97 godine i od tada je konzerviran na polici.. dao sam strugaru da mi obori prihvat na 35mm kao i da prosiri unutrasnji precnik na maximalu. Klip je okrugli i precnik je 32,45 pa videcu koliko zidovi dozvoljavaju da se izvuce..

#974 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 27 March 2016 - 03:08

Karburatorcic a? Mislim da bi 12-ka ili 17.5 mogao da prodje kroz taj karburator :D

Daj nam neku usporednu sliku sa nekim od tih manjih :)

Sto se tice powerki, tu odgovaraju glavne dizne od nekih 4T karburatora ili?

#975 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 March 2016 - 07:19

Karbić, tako mu Yoaca tepa :)

Da, powerka je kao pilotka na phbn/phva odnsno glavna na keihin i cwk karbovima m4.

Ovde je trenutno pow65 uz glavnu 135, tako u stok ide na hondu...

Ne mogu sad sa slikam posto sam ga dao strugaru, cim se vrati, a dotle bi trebalo da resim i prirubnicu.

#976 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 March 2016 - 07:41

svaka cast na prinovi, koliko sam uspeo da vidim sa slike donja postavka loče i nosač dizne je identičan vhst modelu, ista žurka sa iglama je i tamo, dakle ide tragač u širokom luku..

#977 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 March 2016 - 07:47

Da da veoma je slicno sve to. Evo ja sam sve informacije dobio ovde, kada se udje u spare-parts za odredjeni model sve ima napisano. Takodje, u "iglama" ima tabela za svaku vrstu... videh da X igle idu od 1 do 80 i nesto, moja je x84, znaci ima ih more..

http://www.dellorto....rts/phbh-parts/

#978 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 March 2016 - 07:52

http://www.dellorto....edle-charts.pdf

Attached File  uploadfromtaptalk1459062137795.png   8.79K   34 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1459062150818.png   30.08K   34 downloads

#979 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 March 2016 - 22:57

Aaa Aco svaka cast na prinovi...ja sam isto poceo sa 21mm i ubrzo presao na 28mm....Ipak razlika je golema!

Ajd zajednicki s Mariom u nabavku igala pa imas sve....kad vec radis podesavanje radi odmah sa buducim karbom :)

#980 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 March 2016 - 23:05

Ma daa, dok skockam sve, red je i da karb bude odgovarajuce velicine. Sakupio sam za sada za set srafova i za rotor eventualno, bice i za ostatak :)

Ovo za igle i nije tako skupo,obzirom da je ovo jedino gde sam ih pronasao, a kad nas je vise ide nekeko lakse...

Mislim da Mariu za whst treba neka druga matrica?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users