Jump to content


Yamaha aerox - by djolerr



191 replies to this topic

#1 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 01:44

Kupio sam Yamahu aerox 50 2001 god,stojala je par meseci nije paljenja kaze curi voda negde nece da upali...hm odem ja pogledam jedva zakurblam,vrslja u njoj kao kombajn... plastike dobre (mislim da su sve u fabrickoj boji nikad lepljene krpljene) samo treba ofabati donju plastiku i ove dve ispod sedista,prednja malo izguljena nis strasno,necu da farbam... leovinche touring na njemu tp trophy 70ccm pazarim ja njega za 300e,karburator delorto 16,5 17,5 nisam sig nije okrugao da mogu da izmerim nego ovalan...a nigde ne pise..Raskupusam ja masinu radilica losa lezajevi na radilici..karike lose vodena pumpa zaribala cilindar malo zardjao nis strasno kais los..kupim ja to sve novo zamenim spakujem aukumlator stari napunim pali za divno cudo :) provozam ja to sa losim kaisem ide 80 al mrtav start lose sve bzvz...stigne drugi kais nov,bolje mnogo ali nije start dobar hmmmmm,pogledam ja svecicu crna stavim manju diznu bolja prica msm da je sad 88 zab sam...nastelujem karb svecica dobra moze jos malo siromasnija al reko neka... stavim lakse rolnice vec bolje poteze ali krajnja 90 ma mislim u sebi mora do da ide bar 100 po satu jbg 70ccm,malo tu sa gramazom rolnica nadjem pravu meru msm da je bilo 3 gr i 4,1 prava komb,nategnem malo kvacilo rano hvatalo poteze mnogo bolje ali krajnja ista... skratim malo bolcnu od varijaotora,izgubim start sto je i za ocekivati ali dobijem krajnju 100...i tako sam se malo vozikao,i resim ja da napravim drugi auspuh stage 6pro,sa njim se preporodio bukvalno,start ubija krajnja 110 prenos je seriski,ali jbg puce magnet pa crkose namotaji... narucio sam sve to sad skidam masinu hocu da se poigram sa portmapam cilindra malo ( moram da procitam i da skapiram neke stvari lakse ja kad je sve na stolu malo teorije mao prakse da upotpunim znanje ) paljenje da nastelujem pa videcemo kako ce ici,sve sto budem radio pisacu, saveti su dobro dosli.. trebao bi da nabavim linearni varijator to bi mi mnogo znacilo,imam neki polini prednji nzm koji je ni sta je ... slikacu... hocu da izvucem 120 po satu i ja sam ti zadovoljan :) sad videcemo kako bude.Kupio sam sat od sprint phantoma za 500 din polovan ima obrtomer pa cu nje

#2 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 02:45

Centralna opruga je zuta neka nzm koja marka,i kvacilo sam stavio od kineza ali dosta olaksano imam malosi kvacilo za koje treba da kupim oprugice

#3 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 31 October 2014 - 09:12

bilo bi lepo da postavis i slike roxa :) ,a nemoj da brines nista vremenom se sve nauci!

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 31 October 2014 - 11:14

eheh,, pročitao sam .. svaka tebi čast.. bitno je da imaš mašinku od 300e u dvorištu i da možeš sa njom da eksperimentišeš...

vidi nauka je mnogo kompleksnija nego što je ti sada postavljaš, ali to je ok, i za očekivati je da realno ovako rešiš probleme... ne bih mnogo da ti piskaram dok ne dobijemo slike, jer se osnovne rasprave postavljaju na osnovu njih...

daj nam neke od skutera, neke od auspuha, te sam već video da imaš, i ako imaš bilo kakve dok si mašinu remnotovao bilo bi super...

#5 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 12:51

bice slike :) pa ja sam se oko prenosa zajebavao 2 dana samo,oko karburatora da ne pricam dobitti 5 kmh je mukotrpan posao,ja sam napisao sve ukratko gore....popravljam skutere i sve to...kapiram princip rada 2t motora,nisu mi jasni prelivi njihova vremena sta se dobija sta se gubi kad se podigne spusti itd tu sam slab citam ovde po forumu polako sklapam kockice... mehanika je kao slagalica po meni kad sklopis sve dobijas jasnu sliku :) Masina je sinoc skinuta ponovo,da vidim dali treba turpijati cilindar ili ne,kolii je kompresioni odnos,da nastelujem ugao paljenja ,pogledacu grafikone pa cu po njima nastelovati..Posted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by djolerr, 31 October 2014 - 12:58.


#6 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 18:48

Posted ImagePosted ImagePosted ImageDanas sam se malo igrao sa usisom gledao kako da povecam protok kroz njega i nasao dva mesta da postignem bolji rezultat.sa strane sam stavio limene lamelice imam carbonske neke od cagive al su mnogo tvrde,mekse su limene.StigAo i obrtomer 500din :) koji treba da preradim da mogu da kacim na skutere kad stelujem Posted ImagePosted Image

Edited by djolerr, 31 October 2014 - 19:07.


#7 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 31 October 2014 - 20:40

Nista neces dobiti time. Imas samo brigu vise da nece da puknu pri velikim obrtajima i naprave havariju u cilindru.

Послато са HTC One mini 2

#8 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 21:15

moze obrazlozenje zasto tako mislis,sta da pukne lamelni listic ovaj metalni,moguce da nmz da trpi velike obrtaj nzm,imam od cagive mito stavicu carbonske cagiva vrti do 13000rpm,moj nece ici preko 10000 sig? Lakse ce disati motor veci protok lakse je da otvori 6 lamelica nego 4....

Edited by djolerr, 31 October 2014 - 21:21.


#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 October 2014 - 21:25

Sta si ti to probusio usis sa boka?? Prvi put ovo vidim...

#10 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 21:44

da sa boka lamele mogu da se otvaraju bocno 4 mm,nes mi sad pada na pamet zasto ovo nema funkciju...nece imati smisla nikakvog ovi bocni lamelni listici zato sto stoje pod uglom od 90 step kad vakum povuce ima samo da privuku uz zid lamelnog ventila :)

Edited by djolerr, 31 October 2014 - 21:47.


#11 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 31 October 2014 - 21:45

Ja sam radio svasta ali, bez ljutnje, ovakve budzevine nisam nikad vidio...

#12 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 21:51

ma sta ima da se ljutim,ovde smo da razmatramo ;) volim da primim kritike ali sa obrazlozenjem,za sad mislim da nis nisam dobio sa bocnim listicima napisao sam i zasto....ispravite ako gresim

#13 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 31 October 2014 - 23:00

Tacno tako-nista ne dobijas...potreba za drasticno boljim usisom tipa tassinari ide tek na tvrdom midrace ili HE setupu...
https://www.scooter-...-Tassinari.html

#14 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 31 October 2014 - 23:16

moze samo malo da se prosire kanali gde nalezu lamelice nece da fali nis,a ovo sto sam uradio sa boka je nista...bar sam naucio nesto,idemo dalje

Edited by djolerr, 31 October 2014 - 23:20.


#15 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 31 October 2014 - 23:42

Da bi te rupe imale efekta celokupna kolicina ubacene smese bi trebala da bude veca, a za vecom kolicinom nema potrebe na takvom cilindru i tom karburatoru. Dzabe ti tu jos pet rupa kad karburator ne moze da ih iskoristi. A pritom su jako blizu zidovima bloka pa ne verujem da ce bilo sta da prolazi kroz njih.

Послато са HTC One mini 2

#16 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 01 November 2014 - 01:28

rekao sam zasto nema smisla,pokazao sam kako se ne poboljsava usisni ventil ;)

#17 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 01 November 2014 - 16:50

Haha, ako nista drugo makar drugi da nauce na tvojim greskama :respect:

Послато са HTC One mini 2

#18 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 01 November 2014 - 18:49

bas to :respect:

#19 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 02 November 2014 - 14:10

razbusicu cilindar tp trophy 70 posto je pohaban dosta i ima dva risa na njemu...pitanje kupicu vertex klip imam soluciju sa 1 ili sa dve karike,sa jednom karikom klip lakse postize obrtaje nego sa dve,ali bolje dihtuju dve nego jedna (ali imamo i vece trenje) pa mozda ce malo biti slabiji na opterecenju i manjim obrtajima sa jednom karikom ..kad razvrti posle je lako...vrtece se do 10000 10500rpm(turpijacu cilindar malo dok skapiram jos neke stvari ali konstatovacu se sa vama) koji kupiti ?toleranciju staviti 0,06mm ?

Edited by djolerr, 02 November 2014 - 14:14.


#20 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 02 November 2014 - 14:30

Posted ImagePosted Imagepo ovom nacrtu imam auspuh napravljen,sad gledam testove njegove kaze Maksimalna snaga 10,6 ks pri 8.716 ,znam da snaga i obrtaji na kojoj je najaci zavisi od stepena kompresije uglova cilindra ugla paljenja itd,na koliko rpm ovaj auspuh moze da radi da ima dobru snagu ?

Edited by djolerr, 02 November 2014 - 14:44.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users