

Sprint MaxX 50
#41
Posted 14 November 2014 - 21:19
Zameni semering na primaru dok je vreme...
Remen je ok...
Kvacilo je ok ..te orugice koje si uzo ne odgovaraju...potrazi najace orpuge za 112mm kvacila ili kupi polovno zvono i kvacilo 107mm sa minarellija...
Centralna je ok...
Variomat je takav kakav jeste,tezi shit i ako dodjes do para menjaj pod obavezno...rolnice 4.2...pa probaj ih uz bellu malossi...
#43
Posted 14 November 2014 - 22:09
Kajs mislim da to je ok polozaj za fabricki,probaj malossi special taj je malo duzi.ili bando 17-800
Opruge najtvrdze iz seta da bi imao dobar start,mada kvacilo je tezak s*it.lepo ti rekao cvele 107-cu i lepo se to moze nastelat.
Ako stavis sajbnu da bi podobrio start izgubices na krajnu sa ovaj variomat,ne moze se skroz otvorit da bi dignuo kajs do vrha.
#44
Posted 14 November 2014 - 22:24
http://www.kupujempr...ter_id=19746276
http://www.kupujempr...lter_id=7075970
#45
Posted 14 November 2014 - 22:28
#46
Posted 15 November 2014 - 01:44

Kais bi promenio 100% jer mislim da uz stanjivanje i ako uzmes bolje kvacilo nece izdrzati puno.
Edited by Frazier, 15 November 2014 - 01:45.
#47
Posted 15 November 2014 - 02:08
cvele, on 14 November 2014 - 21:19, said:
Jesi ti trazio oprugice za 112mm kvacilo ili si samo onako kupio neke?
#48
Posted 15 November 2014 - 02:18
Trazio sam za kineza kopija minareli i to sam dobio ali bilo je prosle godine
#49
Posted 15 November 2014 - 02:21
#50
Posted 15 November 2014 - 02:31
#51
Posted 15 November 2014 - 02:33
#52
Posted 15 November 2014 - 02:38
Semering izvadi kljestima polako,ako ti je iza neki lezaj budi pazljiv. Kad budes nasao drugi,lepo ga podmazi i polako ubaci. Ako je potrebno neko jace uguravanje,uzmi gumeni cekic i polako udaraj dok ne udje.
P.S. za kvacilo vidi ako mozes kood njih da nadjes TopPerformance, bilo bi odlicno,ono je skuplje 400 , 500 din ali je bolje po meni.
Edited by Frazier, 15 November 2014 - 02:39.
#53
Posted 15 November 2014 - 02:40
Moram da rasklapam blok ? Ispustam ulje itd
#54
Posted 15 November 2014 - 02:48
Ako moras da skidas blok,onda postepeno skines auspuh prvo (smor jbg ),pa polako skines blok. Odma nadji dihtung novi,ali kvalitetan,ja sam zatvorio silikonom i nisam imao brige,mada kazu da je uvek semering kao sigurnija varijanta. Izbijes taj prenos polako, onda skines semering gumeni , vratis sve i eto. Taman usput proveris prenos,ostale semeringe,vidis kakav ti je dobos pozadi,zamenis ulje u prenosu i ne boli te glava. Ja sam jedno 6 meseci dosipao DOT ulje i odlepio na kraju i sredio to sa drugarom.
Edited by Frazier, 15 November 2014 - 02:49.
#56
Posted 15 November 2014 - 18:55
Sipao si DOT ulje u prenos??
Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk
#57
Posted 17 November 2014 - 18:09


Oprosti Marko BG mislio sam ulje za prenos.
#58
Posted 12 January 2015 - 20:43
Danas je bilo lepo vreme pa sam izmerio squish koji je 0,42mm da li je to dobro ili ne ? I imam jos jedan problem desava se pri voznji kad mu navrnem gas (razradjen je motor) nece da padnu obrtaji a ne glavi plovak niti sajla, a na malom gasu se to ne desava znaci samo kad se navrne gas do kraja, onda moram da prikocim ili da sacekam nekih 5-10sec i onda padnu obrtaji i sve je normalno. ubrzava odlicno
#59
Posted 12 January 2015 - 21:20
Evo vratio sam se i pročitao tvoju temu od početka. Na oba tvoja pitanja već imaš odgovore i objašnjenja na 1 strani svoje teme! Molim te pročitaj od početka

#60
Posted 20 April 2015 - 12:51

7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users