#141
Posted 12 October 2015 - 23:16
#142
Posted 12 October 2015 - 23:18
#143
Posted 12 October 2015 - 23:19
Sa kojim to auspuhom vozis ?
#144
Posted 12 October 2015 - 23:21
#145
Posted 12 October 2015 - 23:24
#146
Posted 12 October 2015 - 23:26
#147
Posted 12 October 2015 - 23:43
#148
Posted 12 October 2015 - 23:52
Jednostavno si izmenjao cilindar i moras da se pozabavis kompletnim setovanjem, prenos -kvacilo- karburator
#149
Posted 12 October 2015 - 23:56
Edited by sinisa93, 12 October 2015 - 23:56.
#150
Posted 13 October 2015 - 00:23
Prvo moras da ustanovis koji je tacno C parametar da bi izracunao stepen kompresije. To je najbitnija stavka da bi cilindar imao dovoljno snage a da se ne pregreva i radu. Zatim, preko C parmetra pronacices na forumu u temi analize cilindra na kojim obrtajima je najraspoloziviji pa ces kasnije preko obrtomera stelovati rolnicama bas te obrtaje. Drugo, nema nikakvih pravila oko karburatora, zaboravi sve sto si do sada drzao za parametar, imas drugi cilindar i ne interesujete koliko je veca ili manja dizna vec probaj sve dizne dok ne utvrdis koja mu odgovara. Znaci postavi neku srednju iglu (w3 w7 w9 ) na srednu i pocni od neke vece dizne tipa 98 ili 95 pa spustaj sve dok na punom gasu ne osetis da radi okruglo. Motor mora da bude dobro zagrejan ali to se oseti odmah nakon 30 metera da li je prevelika dizna, odnsno da li trokira. Pisem bas ovim redosledom jer je moguce da ri trebutno trokira zbog igle ali mu je glavna dizna mozda i mala..
Zatim mozes da korigujes trokiranje ili mukanje iglom, pomeranjem skroz dole (osiromasujes smesu od 0 do pola gasa-ako imas trokiranje) ili podizanjem igle skroz gore ako imas mukanje, pa dodajes jos malo goriva u spektru od pocetnog polozaja rucice gasa do pola gasa. Sve to ponovo probas na nekom pravcu od 200-300metara, prvo pola gasa, stanes, ugasis odmah skut i skines svecicu pa pogledas, posle toga isto tako i na punom gasu proveris svecicu. Ovo zvuci prosto, ali veruj mi ume da potraje danima..
Sto se rice prenosa, nardo jeste dobra kombinacija, ali je i zahtevan za stelovanje, isto kao i replika. Kada nastelujes priblizno karb, moraces da se posvetis prenosu u smislu polozaja remena, centralne opruge koja ce biti dovoljno tvrda da daje dobar start ( da motor na milimetar gasa ima start i odmah ulazak u rezonanciju) stelujuce kvacilo sa adekvatnim oprugicama, i naravno rolnicama tacno pogodjenim za trazene obrtaje. Tvrdocu centralne opruge je najlakse utvrditi preko obrtomera, previse meka ce imati losiji start i pagdace obrtaji kroz ubrzanje. Nasuprot tome pretvrda centralna opruga daje jak start, obrtji su vislji i rastu sa ubrzanjem pa cak dolazi i do prevrtavanja.
Dakle, moras imati bar 3 centralne (nove ili novije) oprugice kvacila 1,8-2,0mm, set dizni 80-100, set igli, i bar 2 seta rolnca, koje mozes postepeno da olaksavas burgijama ili bijaksom ali ti onda treba i precizna vagica.
Svecica je isto tako bitna stavka, moras da znas tacno koja toplotba vrednost ide za tvoj cilindar. Ja ocejujem da ima stepen kompresije 14 i vise naprema 1, pa je obavezno 98 ili 100 oktansko gorivo, kao i sinteticko (racing) ulje nekog boljeg proivodjaca, u razradi minimum 3,5-4% a kasnije 2,5-3%.
Dakle zivce na ler, i prvo prelistaj teme na forumu vezane za tvoj cilindar, karburatore i stelovanje istih, variomat i stelovanje prenosa, kvacila a zatim subler u ruke pa u napad. Ajd sad polako, zainteresovao si nas novim cilndrom, sad svi pratimo temu u iscekivanju rezultata.
#152
Posted 13 October 2015 - 00:50
AcaPostar, on 13 October 2015 - 00:23, said:
Prvo moras da ustanovis koji je tacno C parametar da bi izracunao stepen kompresije. To je najbitnija stavka da bi cilindar imao dovoljno snage a da se ne pregreva i radu. Zatim, preko C parmetra pronacices na forumu u temi analize cilindra na kojim obrtajima je najraspoloziviji pa ces kasnije preko obrtomera stelovati rolnicama bas te obrtaje. Drugo, nema nikakvih pravila oko karburatora, zaboravi sve sto si do sada drzao za parametar, imas drugi cilindar i ne interesujete koliko je veca ili manja dizna vec probaj sve dizne dok ne utvrdis koja mu odgovara. Znaci postavi neku srednju iglu (w3 w7 w9 ) na srednu i pocni od neke vece dizne tipa 98 ili 95 pa spustaj sve dok na punom gasu ne osetis da radi okruglo. Motor mora da bude dobro zagrejan ali to se oseti odmah nakon 30 metera da li je prevelika dizna, odnsno da li trokira. Pisem bas ovim redosledom jer je moguce da ri trebutno trokira zbog igle ali mu je glavna dizna mozda i mala..
Zatim mozes da korigujes trokiranje ili mukanje iglom, pomeranjem skroz dole (osiromasujes smesu od 0 do pola gasa-ako imas trokiranje) ili podizanjem igle skroz gore ako imas mukanje, pa dodajes jos malo goriva u spektru od pocetnog polozaja rucice gasa do pola gasa. Sve to ponovo probas na nekom pravcu od 200-300metara, prvo pola gasa, stanes, ugasis odmah skut i skines svecicu pa pogledas, posle toga isto tako i na punom gasu proveris svecicu. Ovo zvuci prosto, ali veruj mi ume da potraje danima..
Sto se rice prenosa, nardo jeste dobra kombinacija, ali je i zahtevan za stelovanje, isto kao i replika. Kada nastelujes priblizno karb, moraces da se posvetis prenosu u smislu polozaja remena, centralne opruge koja ce biti dovoljno tvrda da daje dobar start ( da motor na milimetar gasa ima start i odmah ulazak u rezonanciju) stelujuce kvacilo sa adekvatnim oprugicama, i naravno rolnicama tacno pogodjenim za trazene obrtaje. Tvrdocu centralne opruge je najlakse utvrditi preko obrtomera, previse meka ce imati losiji start i pagdace obrtaji kroz ubrzanje. Nasuprot tome pretvrda centralna opruga daje jak start, obrtji su vislji i rastu sa ubrzanjem pa cak dolazi i do prevrtavanja.
Dakle, moras imati bar 3 centralne (nove ili novije) oprugice kvacila 1,8-2,0mm, set dizni 80-100, set igli, i bar 2 seta rolnca, koje mozes postepeno da olaksavas burgijama ili bijaksom ali ti onda treba i precizna vagica.
Svecica je isto tako bitna stavka, moras da znas tacno koja toplotba vrednost ide za tvoj cilindar. Ja ocejujem da ima stepen kompresije 14 i vise naprema 1, pa je obavezno 98 ili 100 oktansko gorivo, kao i sinteticko (racing) ulje nekog boljeg proivodjaca, u razradi minimum 3,5-4% a kasnije 2,5-3%.
Dakle zivce na ler, i prvo prelistaj teme na forumu vezane za tvoj cilindar, karburatore i stelovanje istih, variomat i stelovanje prenosa, kvacila a zatim subler u ruke pa u napad. Ajd sad polako, zainteresovao si nas novim cilndrom, sad svi pratimo temu u iscekivanju rezultata.
#153
Posted 13 October 2015 - 09:42
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
evo za prenos
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
evo ti nardo, plava linija na s6 racing cilindru
http://www.pyrotherm...als/001_cyl.jpg
tema je ova
http://forum.pyrothe...p__143#entry143
evo ti analiza tvog cilindra
http://forum.pyrothe...mance-due-70cc/
evo ti za proračuna stepena kompresije
http://forum.pyrothe...kticno-merenje/
ovde imaš kalkulator za kombinatorike oko uglova kanala kada se C parametar menja
http://forum.pyrothe...uning-cilindra/
ne moraš sad ti sažvakati sve odjednom, materija je mnogo veća, ovo su ugrubo osnove, pa pitaj ako negde zapneš....
pri tome možeš ti krenuti sa podešavanjima i polako svoja saznanja uobličiti i potkovati sa teorijom
srećno
#154
Posted 13 October 2015 - 09:43
Mario, on 13 October 2015 - 09:42, said:
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
evo za prenos
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
evo ti nardo, plava linija na s6 racing cilindru
http://www.pyrotherm...als/001_cyl.jpg
tema je ova
http://forum.pyrothe...p__143#entry143
evo ti analiza tvog cilindra
http://forum.pyrothe...mance-due-70cc/
evo ti za proračuna stepena kompresije
http://forum.pyrothe...kticno-merenje/
ovde imaš kalkulator za kombinatorike oko uglova kanala kada se C parametar menja
http://forum.pyrothe...uning-cilindra/
ne moraš sad ti sažvakati sve odjednom, materija je mnogo veća, ovo su ugrubo osnove, pa pitaj ako negde zapneš....
pri tome možeš ti krenuti sa podešavanjima i polako svoja saznanja uobličiti i potkovati sa teorijom
srećno
#155
Posted 13 October 2015 - 21:16
Da li se ovako povezuje kabal za obrtaje?
#156
Posted 13 October 2015 - 21:23
Inace postoje 3 nacina spajanja obrtomjera..
1. Dovedes signal sa bobine ali onaj dolazni koji napaja bobinu
2. Signal sa pick-up namotaja
3. Signal sa kabla svjecice koji se obmota i broji putem indukcije...
Ja mislim da je glavni krivac to sto je neku tu nesto prepravljao pa taj kabal nije dovoljno dobar da pokupi signal preko indukcije...to je moja pretpostavka.
Edited by Lauda, 13 October 2015 - 21:25.
#157
Posted 13 October 2015 - 21:30
#158
Posted 13 October 2015 - 21:37
#159
Posted 13 October 2015 - 23:30
#160
Posted 14 October 2015 - 00:16
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users