

#241
Posted 06 April 2015 - 13:37
@Zilke kupi brate koji hoces ja sam za dell uvek.A i saug za mikunija kosta 25e
#242
Posted 06 April 2015 - 14:45
#244
Posted 06 April 2015 - 17:26

#245
Posted 06 April 2015 - 17:30
#246
Posted 06 April 2015 - 21:07
#247
Posted 06 April 2015 - 21:10
I da se razumemo u startu, ako su originali i dell i mikuni su dobri. Jedina razlika je u precniku, sto znaci da 17,5mm moze da da malko vecu snagu od 16mm..
Sve ostalo je stvar zivaca i upornosti, svaki od njih moze da se nasteluje da kida na base-midrace cilindrima na pecurci, ali isto tako i da malo trose na originalnom airboxu.
Imamo na forumu bar po 2 teme u kojima su i dell i mikuni ustelovani da prže setupe koji guraju blizu 100, a da trose malo.
-Danika je imao 3l/100km otvorenog puta na blagom midrejsu sa mikunijem.
-Anabelas ima 3,8l/100km gradske na jacem bejsu sa dellom..
Dell je malo jaci, i za isto toliko trosi vise. Cene su manje vise priblizne kada se sve sabere (polovan karb, rucni sauh, set igli i dizni)..
#248
Posted 06 April 2015 - 21:13

Da se svaki nastelat samo za dell ima djelova na svakom cosku pa je malo pristupacniji
#249
Posted 06 April 2015 - 21:29
AcaPostar, on 06 April 2015 - 21:10, said:

U potpunosti se slazem sa Acom, bitno je dobro se opremiti za stelovanje karburatora i sve se moze postici!
#250
Posted 09 April 2015 - 19:18
izlaznost na varijatoru je nekih 6mm od vrha

kais je Stage6 Bando na nekih 15,5mm... pa mi se cini da ovaj vario i nije los, s tim da je pri vrhu malo ubijen od ne znam cega, nesto je tu letelo kod prethodnog vlasnika kroz prenos

Rolnice su 4,4g i mislim da moraju lakse i to cu svakako raditi kad prenos dodje na red.
Jedino sto je uvek isto i dobro je svecica


kad se motor bas fino ugreje karb na dodavanje gasa reaguje posle cele sekunde bukvalno i motor nema zivosti, prvo cu njega i airbox zameniti i ustelovati pa cu onda prenos dalje...
#251
Posted 09 April 2015 - 19:47
a to što je mlitav kad se baš ugreje je zato što smeša postane bogatija zbog temperature, mogao bi ga malko smršaviti na smeši pa će biti još prgaviji
#252
Posted 10 April 2015 - 16:34
Edited by zilke17, 10 April 2015 - 16:35.
#253
Posted 13 April 2015 - 15:14


#254
Posted 13 April 2015 - 22:54

sta se desava sa gasenjem/smesom?
Edit: tek sad vidim da nisu iste sare sa leve i desne strane..
Meni se vise svidja sara na strani do dekla..
Edited by AcaPostar, 13 April 2015 - 22:58.
#255
Posted 14 April 2015 - 09:50
#256
Posted 18 April 2015 - 16:42
Nisam stigao da slikam jer sam radio kod kolege u radionici a on je bio u zurbi, uglavnom sve sam to smece povadio napolje i odma bolje...
Edited by zilke17, 18 April 2015 - 16:46.
#257
Posted 18 April 2015 - 16:51

#258
Posted 18 April 2015 - 16:54

#259
Posted 18 April 2015 - 17:47
#260
Posted 18 April 2015 - 19:31
ovo kako si ti opisao je slucaj kao kad se pregreje svecica ili ima nekog trunja na pilotki npr..
Sad gledam onu sliku gore, ti ne vozis ngk9?
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users