

#241
Posted 06 April 2015 - 13:37
@Zilke kupi brate koji hoces ja sam za dell uvek.A i saug za mikunija kosta 25e
#242
Posted 06 April 2015 - 14:45
#244
Posted 06 April 2015 - 17:26

#245
Posted 06 April 2015 - 17:30
#246
Posted 06 April 2015 - 21:07
#247
Posted 06 April 2015 - 21:10
I da se razumemo u startu, ako su originali i dell i mikuni su dobri. Jedina razlika je u precniku, sto znaci da 17,5mm moze da da malko vecu snagu od 16mm..
Sve ostalo je stvar zivaca i upornosti, svaki od njih moze da se nasteluje da kida na base-midrace cilindrima na pecurci, ali isto tako i da malo trose na originalnom airboxu.
Imamo na forumu bar po 2 teme u kojima su i dell i mikuni ustelovani da prže setupe koji guraju blizu 100, a da trose malo.
-Danika je imao 3l/100km otvorenog puta na blagom midrejsu sa mikunijem.
-Anabelas ima 3,8l/100km gradske na jacem bejsu sa dellom..
Dell je malo jaci, i za isto toliko trosi vise. Cene su manje vise priblizne kada se sve sabere (polovan karb, rucni sauh, set igli i dizni)..
#248
Posted 06 April 2015 - 21:13

Da se svaki nastelat samo za dell ima djelova na svakom cosku pa je malo pristupacniji
#249
Posted 06 April 2015 - 21:29
AcaPostar, on 06 April 2015 - 21:10, said:

U potpunosti se slazem sa Acom, bitno je dobro se opremiti za stelovanje karburatora i sve se moze postici!
#250
Posted 09 April 2015 - 19:18
izlaznost na varijatoru je nekih 6mm od vrha

kais je Stage6 Bando na nekih 15,5mm... pa mi se cini da ovaj vario i nije los, s tim da je pri vrhu malo ubijen od ne znam cega, nesto je tu letelo kod prethodnog vlasnika kroz prenos

Rolnice su 4,4g i mislim da moraju lakse i to cu svakako raditi kad prenos dodje na red.
Jedino sto je uvek isto i dobro je svecica


kad se motor bas fino ugreje karb na dodavanje gasa reaguje posle cele sekunde bukvalno i motor nema zivosti, prvo cu njega i airbox zameniti i ustelovati pa cu onda prenos dalje...
#251
Posted 09 April 2015 - 19:47
a to što je mlitav kad se baš ugreje je zato što smeša postane bogatija zbog temperature, mogao bi ga malko smršaviti na smeši pa će biti još prgaviji
#252
Posted 10 April 2015 - 16:34
Edited by zilke17, 10 April 2015 - 16:35.
#253
Posted 13 April 2015 - 15:14


#254
Posted 13 April 2015 - 22:54

sta se desava sa gasenjem/smesom?
Edit: tek sad vidim da nisu iste sare sa leve i desne strane..
Meni se vise svidja sara na strani do dekla..
Edited by AcaPostar, 13 April 2015 - 22:58.
#255
Posted 14 April 2015 - 09:50
#256
Posted 18 April 2015 - 16:42
Nisam stigao da slikam jer sam radio kod kolege u radionici a on je bio u zurbi, uglavnom sve sam to smece povadio napolje i odma bolje...
Edited by zilke17, 18 April 2015 - 16:46.
#257
Posted 18 April 2015 - 16:51

#258
Posted 18 April 2015 - 16:54

#259
Posted 18 April 2015 - 17:47
#260
Posted 18 April 2015 - 19:31
ovo kako si ti opisao je slucaj kao kad se pregreje svecica ili ima nekog trunja na pilotki npr..
Sad gledam onu sliku gore, ti ne vozis ngk9?
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users