

756 replies to this topic
#461
Posted 23 June 2015 - 22:59
zaboravio sam da napišem ono najvažnije, ajd vi ste bili za vikend pa smo se ispričali a dužan sam i ostalima...
mašina je sklopljena upakovana, imao sam malih problema sa segerima kod bolcne klipa, biće da je ok ta dimenzija 11mm kako sam ih merio međutim nemaju elstičnost, već se kod ubacivanja pokrive i tu im je kraj.. pošto su originalni minareli C osigurači od malo tanje žice, uradio sam od motoforce G osigurača, C tip tako što sam pobrusio te G krajeve i ubacio ih u kanale...
što se tiče same mašine imao sam puštanje pritiska na prirubnici gore, očigledno je malo već ostarila, a i dosta su je silovali vožnjom sa karburatorom i filterom bez nosača na bloku... tako da je crveni silikon bio rešenje ispod lamelnih ventila i ispod same prirubnice.. proveravao sam pritisak taj dan, i juče i sve je ok...
konstatovaćemo da je zbog tih falš ulaza i lepio cilindar, mada ni zilketov dvotaktol nije baš bio neki primer..
sutra ide mašina na blok i nadam se prvim taktovima razrade.. trebaće joj dosta vremena, do tada će mi biti slobodan sto da nagazim druge poslove...
mašina je sklopljena upakovana, imao sam malih problema sa segerima kod bolcne klipa, biće da je ok ta dimenzija 11mm kako sam ih merio međutim nemaju elstičnost, već se kod ubacivanja pokrive i tu im je kraj.. pošto su originalni minareli C osigurači od malo tanje žice, uradio sam od motoforce G osigurača, C tip tako što sam pobrusio te G krajeve i ubacio ih u kanale...
što se tiče same mašine imao sam puštanje pritiska na prirubnici gore, očigledno je malo već ostarila, a i dosta su je silovali vožnjom sa karburatorom i filterom bez nosača na bloku... tako da je crveni silikon bio rešenje ispod lamelnih ventila i ispod same prirubnice.. proveravao sam pritisak taj dan, i juče i sve je ok...
konstatovaćemo da je zbog tih falš ulaza i lepio cilindar, mada ni zilketov dvotaktol nije baš bio neki primer..
sutra ide mašina na blok i nadam se prvim taktovima razrade.. trebaće joj dosta vremena, do tada će mi biti slobodan sto da nagazim druge poslove...
#462
Posted 25 June 2015 - 10:09

#463
Posted 25 June 2015 - 14:21
Danas se zaljubih, sasvim neplanirano al tako to ide...

Ima da ga iskopiram do detalja sve. Ovo je prelepo odradjeno ja ne mogu da verujem koliko mi se svidja!

Ima da ga iskopiram do detalja sve. Ovo je prelepo odradjeno ja ne mogu da verujem koliko mi se svidja!
#464
Posted 25 June 2015 - 14:29
Gde moze da se nabavi ovaj prednji blatobran?
#465
Posted 25 June 2015 - 15:31
Takvog si imao vec ?
#466
Posted 25 June 2015 - 15:34
Lepo izgleda, al ja bih mu ipak dao neki svoj pečat. Bar neku sitnicu, nalepnicu...
#469
Posted 25 June 2015 - 21:50
Zilke, NALEPNICU!! STIKER!! Nemoj samo da zalepiš...klip.

#470
Posted 25 June 2015 - 21:58
ja mislim da je minimum onaj stiker bomb, to je u poslednje vreme baš popularno
#472
Posted 25 June 2015 - 22:33
Obavezno 2 trake sa strane - "racing stripes"!!!

#474
Posted 25 June 2015 - 22:43
Daaa, i posle bezbojnim lakom preko potpisa, da se ne obrišu pranjem!! Koji bi to unikat bio...
#475
Posted 25 June 2015 - 23:29
ja donosim markere Gogi ti pripremi bezbojni sprej, pa da ga overimo
#477
Posted 26 June 2015 - 00:01
samo treba paziti koji se lak koristi da se ne razliju potpisi, mada to bi mozda izgledalo jos bolje..

#478
Posted 26 June 2015 - 07:44
Ako vi mislite da sam se salio, gresite
grobic sam odavno hteo da overimo potpisima. Ako do Kotlarosa motor bude gotov, ja donosim beli otporni marker

#479
Posted 26 June 2015 - 08:50
ja imam bezbojnog laka u spreju...
#480
Posted 26 June 2015 - 09:00
ovo ide na moj račun

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users