![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-319.jpg)
#121
Posted 26 April 2016 - 20:30
Probam ja ono stvarno zakovao zadnji tocak. Di sta kako, nekako okrenem i cujem kako se okrece radilica. Aha tu smo, reko otpustilo se kvacilo.
Skinem deklo kad ono, pukla mu jedna zuta oprugica...
@ Gogy, treba napeti kabel od anlasera opasno je blizu grane. Kad dugo vergla obicno je posljedica lepljenja. Skini auspuh pa pogledaj kroz ispuh, ako ima tragova, i jos ako karike imaju crta onda otvaraj.
Kompresija mora biti 5 bara sa iskljucenom plavom diznom
#122
Posted 30 April 2016 - 11:01
#123
Posted 07 June 2016 - 11:02
Nesto se cuje u deklu.
Semering pustio na strani variomata
Dosjed u deklu ispustio lezaj
Variomat zaklan na vise mjesta, klizaci rekordno rastureni
Zupcanik kurble zahrdjo i ostao u polozaju da dodiruje krunu radilice
Covjek vozi svako malo do vikendice i nazad,cca 20km u jednom smjeru.
#124
Posted 18 June 2016 - 22:06
Stavljen neki obicni semering na strani variomata, vec nakon 300km je poceo da pusta, a nakon 450km je potop.
Zanimljivo da nema nikakve razlike prije i poslje, pali isto, ler gas isti, sad dokle bi islo...
#125
Posted 18 June 2016 - 22:14
Sent from my GT-I9192
#126
Posted 18 June 2016 - 22:16
#127
Posted 18 June 2016 - 23:09
A bas sam juce primjetio da primarna izbija na piramidi usisa koja je od vitona i na nrgu sa 35tkm,dok kod mene na runneru 70ccm je ranije i obilatije izbijalo. Na srecu diht masa je rijesila problem godine proizvodnje. Minarelli 4x m6 je ipak duplo bolje od ovoga.
Ovo je na 70ccm bilo,a 50ccm ima 5x manje.
#128
Posted 19 June 2016 - 00:12
Jbg, ja u zadnje vrijeme mazem sve diht masom i prirubnicu i piramidu...
Tu prije da ce biti zbog neravnomjerne povrsine problem. Ne vjerujem da taj tp (?) povlaci tezinom prirubnicu?
#129
Posted 19 June 2016 - 06:23
#130
Posted 19 June 2016 - 12:43
Ditechove prirubnice su skupe, al se zato nikad ne mjenjaju. Moja je orginalna gore, i imao sam ih još uvijek za dijelove par komada, to je doživotno.
#131
Posted 19 June 2016 - 13:38
Injectionu je posveceno vise paznje nego karb modelu, barem na piaggiu jer dosta stvari nikada ne odlazi (usisno koljeno, namotaji paljenja i pickup, bobina, automat zmigavaca, veoma kvalitetne karbonske lamelice)
#132
Posted 30 July 2016 - 18:39
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![Posted Image](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160730/526ff2abd723ff9af41b64291eaaaecd.jpg)
Послато са C6903 уз помоћ Тапатока
#133
Posted 30 July 2016 - 19:18
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#134
Posted 30 July 2016 - 20:18
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#135
Posted 30 July 2016 - 22:15
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#137
Posted 31 July 2016 - 19:45
#138
Posted 31 July 2016 - 21:53
to je samo jedan primjer majstora nakon koih radim generalke..
naprave sranja a bome i uzmu novce za takvo (ne)djelo
#139
Posted 31 July 2016 - 21:55
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ja sam sam sebi napravio problem jednom sa malossi sportom. Spalo mi je crevce sa karba i po nekoj slobodnoj proceni presao sam 12km... oseti se kada se cilindar pregreje i kada krene da lepi, ja sam na srecu stao na vreme, pa nisu bile ovakve posledice...
Sent from my GT-I9192
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users