Jump to content


Price iz radionice



251 replies to this topic

#121 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 April 2016 - 20:30

Danas mi utrcao kao veverica jedan policajac sa stalkerom 70, kaze pomagaj hitno je. Gasi mi se na senaforu i zablokira mu zadnji tocak. Ne moze se gurati.
Probam ja ono stvarno zakovao zadnji tocak. Di sta kako, nekako okrenem i cujem kako se okrece radilica. Aha tu smo, reko otpustilo se kvacilo.

Skinem deklo kad ono, pukla mu jedna zuta oprugica...




@ Gogy, treba napeti kabel od anlasera opasno je blizu grane. Kad dugo vergla obicno je posljedica lepljenja. Skini auspuh pa pogledaj kroz ispuh, ako ima tragova, i jos ako karike imaju crta onda otvaraj.
Kompresija mora biti 5 bara sa iskljucenom plavom diznom

#122 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 April 2016 - 11:01

i jos jedna savijena



#123 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 June 2016 - 11:02

Keeway fact, doso na servis nakon 2300km.

Nesto se cuje u deklu.

Semering pustio na strani variomata

Dosjed u deklu ispustio lezaj


Variomat zaklan na vise mjesta, klizaci rekordno rastureni


Zupcanik kurble zahrdjo i ostao u polozaju da dodiruje krunu radilice


Covjek vozi svako malo do vikendice i nazad,cca 20km u jednom smjeru.

#124 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 June 2016 - 22:06

Gilera runner 50, 70ccm dr evo.
Stavljen neki obicni semering na strani variomata, vec nakon 300km je poceo da pusta, a nakon 450km je potop.


Zanimljivo da nema nikakve razlike prije i poslje, pali isto, ler gas isti, sad dokle bi islo...

#125 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 June 2016 - 22:14

Heh, ovo se meni dogodilo na freeju. Ide isto, radiu isto, pitanje je gde je prag tolerancije, kada bi samo naglo zalepio...

Sent from my GT-I9192



#126 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 June 2016 - 22:16

Auuu ala ga je umastio

#127 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 June 2016 - 23:09

Ne znam zasto su tako osjetljivi semerinzi na piaggiu, kod minarellija je to znatno manje ucestalo, i jos nemaju viton semeringe u ponudi.

A bas sam juce primjetio da primarna izbija na piramidi usisa koja je od vitona i na nrgu sa 35tkm,dok kod mene na runneru 70ccm je ranije i obilatije izbijalo. Na srecu diht masa je rijesila problem godine proizvodnje. Minarelli 4x m6 je ipak duplo bolje od ovoga.
Ovo je na 70ccm bilo,a 50ccm ima 5x manje.

#128 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 June 2016 - 00:12

Na minareli/kinareli je poznat problem zbog tezine karburatora, pa se tu cesto zna javiti ulazak fals vazduha ako ne dihtuje sve perfektno. Kod kineza je jos veci problem zbog neravnomjernih povrsina.
Jbg, ja u zadnje vrijeme mazem sve diht masom i prirubnicu i piramidu...

Tu prije da ce biti zbog neravnomjerne povrsine problem. Ne vjerujem da taj tp (?) povlaci tezinom prirubnicu?

#129 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2016 - 06:23

Nisam ovo zapazao do nedavno niti na jednom, kao da nakon 13 godina krecu popustati. Ali dobro ne cudim se nimalo. TPS je laksi barem za duplo od karba, a vidi se u kakvom je stanju usisno koljeno, to jos nisam vidio da je ispucalo na PJ.

#130 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 19 June 2016 - 12:43

Da, nije najsretnije rješenje s dva šarafa, al opet nisam viđao baš da pušta tu ispod prirubnice.

Ditechove prirubnice su skupe, al se zato nikad ne mjenjaju. Moja je orginalna gore, i imao sam ih još uvijek za dijelove par komada, to je doživotno.

#131 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2016 - 13:38

Sigurno igra veliku ulogu i plasticni tps koji je mnogo laksi od napunjenog karba, s druge strane nije u doticaju s benzinom i uljem, u ditecha djelomicno dodiruje ulje, ali stavljao sam i purejetove prirubnoce na karb i drze bez problema, a to sto su duze od karba se ne osjeti barem na 50ccm.

Injectionu je posveceno vise paznje nego karb modelu, barem na piaggiu jer dosta stvari nikada ne odlazi (usisno koljeno, namotaji paljenja i pickup, bobina, automat zmigavaca, veoma kvalitetne karbonske lamelice)

#132 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 30 July 2016 - 18:39

Dovezao komsija da mu zamijenim amortizere na Apencu... Kaze mogli su ovi jos ali je nabavio druge, ovi mu nesto pucketaju kad ide preko rupa :D

Posted Image

Послато са C6903 уз помоћ Тапатока



#133 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 July 2016 - 19:18

Nisi trebao dirati dok vozi :D

#134 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 July 2016 - 20:18

Hahaha pa jel taj tomos vidio ikada asfalt ili vjecito preko dzombe? :)

#135 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 July 2016 - 22:15

Ahah jbt.. mogli su još..... :)

#136 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 31 July 2016 - 11:32

kad "majstor" sastavi novi klip i cilindar pa covjek predje jedva 40km



Posted Image

#137 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2016 - 19:45

Kako je uspeo da ga ovako osakati sa 40km? Jel sipao ulje u posudu.. ili je pukao mikro remen pa je ostao bez podmazivanja i hlađenja.

#138 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 31 July 2016 - 21:53

majstor nije skidal masinu sa skutera kad je mjenjal klip i cilindar pa je iscupal malo crijevo koje ide od uljne do karba prilikom demontaze/montaze plastike hladjenja oko cilindra..zacviko novi klip i cilindar,radilica takodjer..
to je samo jedan primjer majstora nakon koih radim generalke..
naprave sranja a bome i uzmu novce za takvo (ne)djelo

#139 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 July 2016 - 21:55

Dobro, bar znamo koliko moze da predje bez ulja :)

Ja sam sam sebi napravio problem jednom sa malossi sportom. Spalo mi je crevce sa karba i po nekoj slobodnoj proceni presao sam 12km... oseti se kada se cilindar pregreje i kada krene da lepi, ja sam na srecu stao na vreme, pa nisu bile ovakve posledice...

Sent from my GT-I9192



#140 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 31 July 2016 - 23:44

View PostAcaPostar, on 31 July 2016 - 21:55, said:

Dobro, bar znamo koliko moze da predje bez ulja :)

Jako koristan podatak moram da kazem :D





10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users