#141
Posted 01 August 2016 - 12:32
#142
Posted 01 August 2016 - 17:26
#144
Posted 06 August 2016 - 20:24
kostenlos bilder hochladen
#145
Posted 06 August 2016 - 23:16
Pa sta su ti na servisu radili majku mu...
A dosjed lezaja i osovina su se pojeli za medalju...Zna li se uzrok?
#146
Posted 06 August 2016 - 23:29
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#147
Posted 07 August 2016 - 21:35
#148
Posted 10 August 2016 - 19:21
Inace postoji bas piaggiov remen, to je onaj sa narandzastom i zutom kockicom za produzeni blok piaggio 50.
Ali nije mi jasno kako pise 811 duzina, kad za dugi blok ide 826x18.5
Inace skuter je zivi uzas, cisto kinesce, nemam snage nabrajati,ali sve je drugacije boje sto ke od metala i spusteno je za klasu ispod.
#149
Posted 12 August 2016 - 22:19
#150
Posted 22 August 2016 - 12:54
Ostavio on, a ja ujutro kresnem srku iz prve. Reko koji ovo djavo, sigurno ga kill switch zeza bilo je kise.
Kad sam ukljucio kontakt, vidim scijetli signal da nema ulja.
Bacim oko na crijevo od uljne pumpe, i imam sta da vidim
Znaci ZALEPIO JE!!!
A toga se bojim kao đavla, inace ovo gore je moja reakcija na lepljenje!
A ide kao da nije, pali na zub.
Nista, nalivam skoro litar i po ulja u tank, dodajem ulja u benzin, i prvo sta slijedi je istresanje cistog benzina iz lonceta.
To se resava po dajtehovoj metodi prisilnog izlivanja lonceta, jednostavno i efikasno:
Pa ga spustim, malo iskurblam dok ne kresne, i opet tako
Odzracio uljnu pumpu, bome dugo je trebalo da dodje ulje iz rezervara unutra, i kresnuo, i iscekivao da se napuni kratko crijevo
Kad je se napunilo, malo poceo da cadi, ali ide kao prije.
Iznenadjuje me da sve radi kao prije, ovaj je na vrijeme crkao prije negoli posteno zalepi.
#151
Posted 22 August 2016 - 13:35
I na kraju kriv neodgovoran vlasnik što nije sipao ulje? Pa majku mu kako da ne vidi lampicu od ulja.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#152
Posted 22 August 2016 - 19:08
Jednom sam malossi sport Ac ustinuo zato sto mi je spalo crevce ulja sa karba... osim kvaliteta ulja bitna je i kolika je tolerancija cilindra i klipa. Kod ovih koji su vise presli, lepljenje ne pada toliko strasno, nece da ustine kariku i ima i dalje dovoljno kompresije da upali i radi, ali svakako se mora rasklopiti i pocistiti cilindar od naslaga aluminijuma sa klipa.
#153
Posted 22 August 2016 - 20:14
Kaze nek izdrzi jos do kraja sezone, ne planira je vise imati...
Al ide dobro stokara, zivahna i skace ko jarac, 80kmh nafila po satu...
#154
Posted 22 August 2016 - 20:17
#155
Posted 22 August 2016 - 20:29
Imao sam karbosicu jos prije koju godinu, ali nije mi sjela ko stari runner.
Isto tako sam imao neuspjesan pokusaj da zajasem novog runnera, malo je potrajalo, ali nije mi ni taj dobar.
Nrg power mi se dopao ali da je purejet, na kraju sam se snasao na runneru, potegao konac i nista mi drugo nije interesantno.
Evo slika moje ex srke
I ne znam gdje da okacim, ali evo na sta sam natrcao dok sam tripovao
#156
Posted 26 August 2016 - 09:32
Skuter stajao 2 tjedna i kresnuo mi iz prve, radi besprijekorno. Ler gas, spustanje na ler, sve perfektno.
Stavio novu, i nema nikakve razlike.
Hajd ti sad budi pametan.
#157
Posted 30 August 2016 - 18:57
Eto nisam slikao na multivaru 500, sve se istopilo, sve...
Trazi se objasnjenje zasto se to desava?
Nego, evo friski slucaj sa OEM rolnicama za Apriliu, utezi su istrcali van i malo pobrusili zidove variomata. Desilo se nakon par stotina km od ugradnje novih...
#158
Posted 31 August 2016 - 21:51
#159
Posted 31 August 2016 - 21:52
Pa neces vise moci naci ni vevericu, a da nije zuta...
#160
Posted 31 August 2016 - 22:27
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users