Jump to content


Gilera Runner SP 70 Special Series



  • This topic is locked This topic is locked
123 replies to this topic

#21 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 15 December 2014 - 14:06

View PostAcaPostar, on 15 December 2014 - 14:00, said:

Kazi nam, jel ti sad imas s6 r/t mk1 ili sam ja pomešao s6 racing mk1, jel to isto? stvarno slabo pratim s6 edicije..
pitam zato što r/t mk1 ima specifično kačenje izduva na 3 šrafa i pa me interesuje kako si rešio prihvat na LV ZX?
isto tako za taj cilindar je potrebno brusiti ulaze u blokove na 56,7 ako se ne vozi spejser sa duzim hodom radilice, a isto je predvidjen da se vozi sa radilicom duže klipnjače od 85 ili 90mm a sa serijskim hodom od 39.2, pa ako ti nije teško daj okači neke slike da vidimo kako si to rešio i vozio to čudo od cilindra?

Mario jeste preopterećen i potrebno je imati ljudskosti i strpljenja. Kapiram da kada bude imao vremena rado ce pomoci i tebi kao novom članu. I svima nama će dobro doći da imamo u arhivi jos jedanu više portmapu racing cilindra..

On vozi Stage6 racing mk1. Ona prva tipa ,isto kao sto je sloba vozio athena racing ,ti cilindru su isti..

#22 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2014 - 14:47

aaa, izvinjavam se, otišao sam u druge vode... a i malo me je povuklo to sto pakuje sve s6 pa je naveo r1200, mislio sam da cilindar premašuje mid race. To je znaci midrace cilindar koji ce biti dobar na oko 10,5-11,5k zavisno s čim se upari? Znači nema potrebe baš za r1200 i karbom 24.. i tehnigas triops, yasuni c16 i c20 ili s6 pro su u opticaju sa karbom 21 pa cak i tehnigas trek i yasuni r ili pro replika sa karbom 19mm završavaju posao.. mozda mi onda i imamo nešto na forumu od PortMap analizera..

#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2014 - 15:39

sad ću još malo da te začačnem. Na sledećoj slici (donji desni grafikon) se vidi da tvoj cilindar uz yasuni c16 daje 14,6 ks na 10200obrtaja ili 15ks na 12000obrtaja uz yasuni c20

http://www.pyrotherm...als/009_cyl.jpg

pa imamo i ovaj grafikon koji pokazuje malo preko 15ks na 13500obrtaja sa s6 r1200 i 14, nešto ks na 11500 obrtaja sa top performans Nardo auspuhom

http://i298.photobuc...g-70cc-15-1.jpg

nisam se dalje zamarao koji je tačno setup uzet (koji je karb itd) ali eto imas bar neke polazne tačke...
pošto otprilike znaš koji spuh na kojim obrtajima radi uz tvoj cilindar (snaga je zanemarljivo približna) moćićeš da se opredeliš za opciju:
1. oko 11k rpm sto možeš da ispratiš sa 19-21mm karburatorom uz prepravljanje paljenja (pomeranja anker ploče i / ili kupovine varijabilnog cdi)
2. preko 12k rpm sto će tražiti 21-24mm karb uz obavezno inerrotor paljenje (mala masa magneta, racing struja, varijabilni tajming)

Dalje ostaje ti kupovina radilice, koju god firmiranu HPC izabereš, nećeš pogrešiti, multivar možeš da zadržiš za početak ako je u ispravnom stanju, obavezno je racing kvačilo, veći usis sa karbonskim lamelicama, izbacivanje uljne pumpe a kasnije možda i prepravljanje vodene pumpe na električnu... Biće tu dosta igrarija, zavisno koje obrtaje budeš jurio ;)

#24 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2014 - 17:17

Samo ti polako čitaj teme vezane za HIGH END setupe i ne gubi živce, samo ti piši sve što misliš da radiš ili slobodno pitaj ono što te muči pa ćemo naći rešenje.
Sad je prvo pravilo da ne žuriš sa kupovinom, zima je i u Tuzli, npr ja mogu odmah da ti kažem kako da sebi izbiješ pare i kupiš najskuplji karb ali on je i težak za štelovanje a i nemaš potrebe za njim ispod 20ks, pa tako i svi ostali delovi treba da se ukroje..
Znači, po meni najbitniji savet, prelistaj teme, pa šta god da ti je zapelo piši, pitaj, slikaj pa ćemo prokomentarisati..
I što bi rekao čika NešaBG, samo opušteno ;)

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 December 2014 - 18:14

pozdrav... čitam i ove redove, i mislim da sam te ja uputio da se reguješ na forum... -- bakir ?

što se tiče analize, stage6 racing modular je identičan sa klasičnim racing-om samo se razlikuje glava dvodelna ili jednodelna, da ne raspravljamo znamo već zašto je to tako...

analiza je urađena za modular i možeš se slobodno voditi njome
http://forum.pyrothe...g-modular-70cc/

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 December 2014 - 20:38

View PostAcaPostar, on 14 December 2014 - 21:28, said:

Nešto se tu ne poklapa pošto više članova foruma vozi mutivar 2000 na pia lc bloku i imaju sledeće rezultate:

gogyso sa 7.8g ima medju ubrzanje na 9-9.5k http://forum.pyrothe...a-sr50-factory/

anabellas sa 6.4g vrti medju ubrzanje na 10k http://forum.pyrothe...70-piaggio-nrg/

znač ti bi sa multivarom i 5g trebalo da budes na 11k i malo preko, a ne na 9.4k...

ja vozim serijski cilindar AC sa serijskim variom sa 6.5g i imam ubrzanje na 7.8.. znači ili je je serijski vario kod tebe ili nisu rolnice 5grama...


@Acapostar .. izvini ali moram da te pitam, od čega još zavisi međuubrzanje osim od težine rolnica na jednom multivar 2000 variju, vidim da upoređuješ "razne" teme pa te molim da nam to pojasniš

#27 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 15 December 2014 - 20:47

View PostMario, on 15 December 2014 - 18:14, said:

pozdrav... čitam i ove redove, i mislim da sam te ja uputio da se reguješ na forum... -- bakir ?

što se tiče analize, stage6 racing modular je identičan sa klasičnim racing-om samo se razlikuje glava dvodelna ili jednodelna, da ne raspravljamo znamo već zašto je to tako...

analiza je urađena za modular i možeš se slobodno voditi njome
http://forum.pyrothe...g-modular-70cc/
.

Da mario ti si me uputio da se registrujem na forum ..
Pogledat cu analizu cilindra na linku, a kod mene je racing sa jednodjelnom glavom i oznaka klipa je " A" N12. Presao sam sa cilindrom oko 5000 kilometara da li bi bilo pozeljno mjenjati kariku.

Mario imam jedno pitanje pregledavanjem svih tvojih projekata sam vidio da poliras unutrasnji dio blokova i izduva na cilindru pa preporuka da li da i ja to ispoliram.

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 December 2014 - 20:54

zavisi od namene motora, ako ga koristiš za svaki dan, na ciljanim obrtajima 9000-9500 i običnom radilicom, onda nema potrebe, poliranje se radi da bi se ubrzao transfer fluida i time poboljšala time area zavisnost u korist pritiska,... opet veći pritisci će ti biti potrebni kada budeš otišao na višlje ciljane okretaje ali će prva neophodna karika u lancu koja inače najviše doprinosi poboljšanju biti HPC radilica...

#29 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 15 December 2014 - 21:05

View PostMario, on 15 December 2014 - 20:54, said:

zavisi od namene motora, ako ga koristiš za svaki dan, na ciljanim obrtajima 9000-9500 i običnom radilicom, onda nema potrebe, poliranje se radi da bi se ubrzao transfer fluida i time poboljšala time area zavisnost u korist pritiska,... opet veći pritisci će ti biti potrebni kada budeš otišao na višlje ciljane okretaje ali će prva neophodna karika u lancu koja inače najviše doprinosi poboljšanju biti HPC radilica...

Mario tebe je mozda zbunio ovaj prvi setup koji je prije bio na motoru.

Sad slazem midrace setup, gore sam iznad naveo samo si ti mozda preskocio taj dio

Racing mk1
stage 6 r1200
malossi rhq radilica ?? savjet ili neka jeftinija a da odgovara ovom setupu
karburator stage 6 24mm pwk r/t ???
stage 6 double air filter
Spacer Stage6 R/T,
Variator Kit Stage6 R/T Oversize
Clutch Stage 6 Torque Control MKII (107mm)
Stage 6 R/T CNC 460 (zvono)
Torque Driver Stage6 R/T Torque Boost
malossi kevlar

Edited by TwoBrothers, 15 December 2014 - 21:06.


#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 December 2014 - 21:42

ja pričam o situaciji koju sada voziš...
ako planiraš da voziš motor na 12-13k obrtaja, onda moraš ozbiljno da zasučeš rukave...

pa da me ne shvatiš krivo, kad budeš počeo da slažeš setup onako kako planiraš, onda ćemo se konsultovati kako i šta..

#31 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 15 December 2014 - 21:51

View PostMario, on 15 December 2014 - 21:42, said:

ja pričam o situaciji koju sada voziš...
ako planiraš da voziš motor na 12-13k obrtaja, onda moraš ozbiljno da zasučeš rukave...

pa da me ne shvatiš krivo, kad budeš počeo da slažeš setup onako kako planiraš, onda ćemo se konsultovati kako i šta..

Oke moze tako je i najbolje :)

#32 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2014 - 21:57

View PostMario, on 15 December 2014 - 20:38, said:

@Acapostar .. izvini ali moram da te pitam, od čega još zavisi međuubrzanje osim od težine rolnica na jednom multivar 2000 variju, vidim da upoređuješ "razne" teme pa te molim da nam to pojasniš

Ja sam se ovde vodio isključivo težinom rolnica na istom multivaru.. Sva tri projekta su na sličnim snagama i slične centralne voze, on je još i najlakši, ali je i najveće odstupanje (nelogičnost u težini) upravo kod Bakira.. Totalno nebitno, mislio sam da ne zna u čemu je problem, pa reko da rešimo, al kasnije je objasno kako je prikrio problem koji ima i zašto su tako lagane rolnice a vrte na 9-9.5..
Jesam li nešto propustio?

#33 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 15 December 2014 - 22:16

View PostAcaPostar, on 15 December 2014 - 21:57, said:

Ja sam se ovde vodio isključivo težinom rolnica na istom multivaru.. Sva tri projekta su na sličnim snagama i slične centralne voze, on je još i najlakši, ali je i najveće odstupanje (nelogičnost u težini) upravo kod Bakira.. Totalno nebitno, mislio sam da ne zna u čemu je problem, pa reko da rešimo, al kasnije je objasno kako je prikrio problem koji ima i zašto su tako lagane rolnice a vrte na 9-9.5..
Jesam li nešto propustio?

Sve je u redu, a iznad gore sam naveo u cemu je bio problem pa su rolnice bile 5,0 gr a mario je postavio pitanje iz razloga sto stelovanje prenosa ne zavisi samo o tezini rolnica nego tu ima jos faktora, pa zbog toga vam je uputio to pitanje, a kontam zbog ceka je vama bilo cudno sto su rolnice tako lagane i u pravu ste bili ali eto gore je sve receno :)

#34 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 21 January 2015 - 04:20

Evo nastavljamo dalje sa radom na masini, uskoro trebaju da stignu dijelovi o kojima sam ranije pricao, a prije toga bi se trebali sredit malo blokovi.

Otiske sam radio sa grafitnom olovkom tako sto sam dihtung stavio na blokove i tako oznacio koliko ima odstupanja na sastavima prelivnih kanala.
U toku brusenja blokova nekoliko puta sam stavljao cilindar na dva brezona i provjeravao koliko je ostalo "mesa", posto cilindar malo hoda na dva brezona i nije se moglo uvijek potrefit da cilindar stoji u pravom polozaju taj sam problem rijesio tako sto sam sastavio blokove i stavio cilindar i iscrtao oko cilindra grafitnom olovkom i time dobio tacan polozaj cilindra.

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Krenuo sam da poliram unutrasnjost blokova koristio sam biax i naravno ruku bez koje se nista ne moze. Postupak je standardan prvo sam sa biax-om skino prvi sloj pa sam nastavio radit sa rukom prvo grubljim brusnim papirom pa sve prema finijem. Mali blok nisam uradio do kraja sutra se nastavlja i idu finalne slike.

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by TwoBrothers, 21 January 2015 - 04:27.


#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 21 January 2015 - 11:17

svaka čast, težak i smoran posao, mada ako misliš dugoročno, onda je ovaj deo zauvek odrađen

#36 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 January 2015 - 12:59

ok, u ovim zimskim danima ovo je pravi posao...Uz kaficu ili čaj pa lagano, nigde se ne žuriš, motor svakako ne možeš terati tako da nema nervoze...
dobro si to odradio..

#37 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 23 January 2015 - 02:22

Sto se tice poliranja blokova danas samo kompletirali posao, iz svog licnog iskustva mogu da kazem da je ovo do sada bilo najteze i najkomplikovanije poliranje (poliro sam do sad raznih dijelova felgi, dekla od skutera, nosaca, auspuha itd).
Vremenski period koji sam proveo polirajuci dva bloka je nekih 15-ak sati s tim da mi je samo brusenje biax-om i poliranje sa 220 vodobrusnim oduzelo par sati (oko 3 - 4 sata jednog bloka).

Evo da postavim par finalnih slika da vidite kako je to ispalo na kraju

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image




Edited by TwoBrothers, 23 January 2015 - 02:24.


#38 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 January 2015 - 02:25

Svaka cast... :respect:

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 23 January 2015 - 09:33

Bas bas, vidi se da imas iskustva znas postupak tih kreda i zavrsnice.... Ja sam nekoliko uradio ali vidim da si ti nijansu bolje zavrsio tvoje..

U svakom slucaju sad ces mozda naici na otpor i filozofije ljubomornih kako to nije dobro itd.. pa te savetujem dok ne savladas materiju time-area zavisnost reci svima da si radio za svoj gust, i prica je zavrsena...

#40 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 January 2015 - 10:34

ovo je ispalo fenomenalno, svaka čast!!!!!





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users