Jump to content


Tomos D6


407 replies to this topic

#361 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 September 2015 - 07:27

Cuvaj cilindar, veca dizna je ok u vlagi ima dosta kiseonika, inace imas sve predispozicije da ga zalepis, problem je taj kineski gus..

Srecan sam sto si izvukao vise obrnog momenta i sto imas elasticniji motor..

Pazi na tu vodurinu... odmeri dva puta uvek situaciju..

Nadam se da cu procitati dobre vesti veceras.

#362 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 September 2015 - 11:45

Јутрос сам у пола 7 почео са подешавањима мотора. Омекшао сам задње амортизере, ставио ону хаубицу на предњу кочницу што сам правио, замешао ново гориво, променио дизну, ставио највећу коју имам (123 спрам 116 коју возим по сувом). Променио сам пренос, ставио 13:33.... заиста има пуно воде а стази... Доказ да волим кишу, је време по кругу :)
Мотор је ишао само 100км/ч, нешто није хтео у обртаје, исто као и јуче на првом тренингу, а разлика у временима киша/суво је свега 1.5 секунда :D кењер није возио по киши, али знам да је брз, тако да гледам да га ухватим :)

Attached Files



#363 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 September 2015 - 11:51

А пуњач за телефон, пуњач за камерицу, и камерица су код неког другог сад... тужно да неко има образа да и на тркама краде....

#364 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 September 2015 - 11:57

View PostPetko131, on 27 September 2015 - 11:51, said:

А пуњач за телефон, пуњач за камерицу, и камерица су код неког другог сад... тужно да неко има образа да и на тркама краде....

Моја грешка, управо сам нашао наведене делове поредд контејнера, у блату, видећемо да ли ради.. :)

#365 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 September 2015 - 12:18

1:37xx po suvom i 1:42.xx po kisi je stvarno mala razlika i odlicno vreme.. Nadamo se da ce biti sve ok, svecica izgleda skolski :) Jesi li prepumpavao gume?



#366 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 September 2015 - 13:02

Prepumpavanjem guma se po mom misljenju gubi grip.. Zato sava sa svoje zadnje gume preporucuje da se pumpaju na 1,8bara a prednja na 1,6 i tu tvrde da imaju najveci grip.

Guma koja je manje napumpana kad sednes na motor vise ulegne pa ima vecu dodirnu povrsinu sa asfaltom..

#367 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 September 2015 - 13:07

Када саа имао време 1:37 мотор је био бржи за 4.5 км него ових 1:42 по киши :) зато упоређујем време са првог тренинга, када је мотор ишао као и на овом кишном. Е између та два тренинга је разлика 1.5 сек :)
Ал небитно, више волим кишу него суво :D
Гуме сам испустио, и мислим да је то разлог што немам исту крајњу брзину. По сувом сам возио 2.1 напред, 2.35 назад. А за кишу, 1.85 напред ,1.95 назад.
Возимо тек у пола4(сатницу су променили због кише...), на моју велику несрећ, чини ми се да ће киша стати да пада.... како год, дајем максимум, као и увек(((:!

#368 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 September 2015 - 13:09

Boki, trkacki pneumatici u kisnim uslovima se pumpaju na vislji pritisak da bi im se podigla radna temperatura. Obicne gume i trkacke nisu iste konstrukcije i nemaju dodirnih tacaka po pitanju setovanja.

Imas na sajtu Save sve o pritiscima i za koju primenu se koriste..

http://www.savatech....ter/racing.html

Posted Image

Naravno, sve je to individualno, po stilu voznje i navici vozaca, a nisu ni svi proizvodjaci isti.
Petko cepa hidenau sa nekom vintage sarom, nadam se da je probao i nizak i visok pritisak pa zna sta mu vise pase :)

#369 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 September 2015 - 13:37

Кад је тврда, цео мотор скаче, јер је лаган, па ја онда испуштам, јер се тежр вози. Али има смисла то што Аца цитира.

А када испустим, гума више жваће, па се тако брже загреје пре него да је отврднем, јер немамо ми толило кривина, да би се она загрејала:)



#370 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 07 October 2015 - 22:47

View PostMario, on 07 October 2015 - 10:48, said:

Лепо што си отворио тему! Браво :)!

Претурам слике по телефону, и нађем једну са последње трке, на коју сам потпуно заборавио!
Наиме, оволико је зинула НОВА хромирана "L" карика 38мм коју сам ставио у мотор пред прво склапање. Непосредно пре зарибавања, мотор је ишао 105, са оволиким зазором, а доњу карику немам. Клип је такође оштећен, све ћу детаљлно сликати, када будем расклопио мотор (могуће сутра преподне), па да затварамо тему.. :)

Attached Files


Edited by Petko131, 07 October 2015 - 22:48.


#371 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 October 2015 - 23:33

Naravno nema smisla da se toliko piskara nevezano za tvoj projekat...

Karika se brutalno utrosila, kao preko peska da je isla... jbg kineski gus

#372 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 08 October 2015 - 01:29

View PostMario, on 07 October 2015 - 23:33, said:

Naravno nema smisla da se toliko piskara nevezano za tvoj projekat...

Karika se brutalno utrosila, kao preko peska da je isla... jbg kineski gus

Није ми јасно шта се ту догодило, после сам убацио половну карику и чини ми се да је она у бољем стању. Видећу ујутро :)


#373 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 08 October 2015 - 22:22

Можда се неко сећа да сам пре почетка сезоне мењао лежајеве точкова и подмазивао их метабондом, па после центрирао точак са подлошкама, правио чауру итд...
Када сам рекао да се точак окреће 4 минута при почетној брзини од око 25 км/час, слагао сам вас...
Окреће се преко 6 минута :)

Труд се исплатио, погледајте и сами


#374 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 October 2015 - 23:39

zaista impresivno, metabond je čudo

#375 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 October 2015 - 00:35

ovo je neverovatno za videti...meni se okreću oko 5.5 sekundi nakon ručnog zavrtanja točka...

#376 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 09 October 2015 - 12:25

Док се народ смрзавао на трци у Краљеву, некоме је било врућее... :D

Јадан Мотинс је током целе трке рибао, срећа па није зарибао...
Паљење сам проверио, на 0.60мм пре ГМТ стоји, магнет се није окренуо, једино ако је електроника цркла и кренула да прескаче..
Мада, и мотор је прилично сув изнутра, није толико мастан, као до сад што је био.

А ево, опет се силикон уопште није ухватио за гус... срећа па није фалширао, иначе не бих ни завршио трку.

Attached Files



#377 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 09 October 2015 - 18:34

Imao si srece.

#378 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 October 2015 - 19:16

Bas bas, ovaj je poceo pred kraj trke da se lepi, ali vodeno hladjenje svezom kisnicom je bilo na usluzi ..

#379 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 October 2015 - 19:19

Kineski gus ili nedovoljno ulja?

#380 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 09 October 2015 - 22:26

View PostAcaPostar, on 09 October 2015 - 19:19, said:

Kineski gus ili nedovoljno ulja?

кинески гус, и вероватно моје незнање приликом фризирања, па се мотор прегревао :)
5.5% мотул800 му је било више него довољно, а мислим да није била мала дизна, већ права.

Али да, имао сам водено хлађење на овој трци, лепо је то Марио приметио!! Ахахахахаха :D
Мада, предњи блатобран је савршено орадио посао, нисам ни осетио кишу , као што је био случај без њега :)

Edited by Petko131, 09 October 2015 - 22:26.






13 user(s) are reading this topic

0 members, 13 guests, 0 anonymous users