Tomos D6
#361
Posted 27 September 2015 - 07:27
Srecan sam sto si izvukao vise obrnog momenta i sto imas elasticniji motor..
Pazi na tu vodurinu... odmeri dva puta uvek situaciju..
Nadam se da cu procitati dobre vesti veceras.
#362
Posted 27 September 2015 - 11:45
Мотор је ишао само 100км/ч, нешто није хтео у обртаје, исто као и јуче на првом тренингу, а разлика у временима киша/суво је свега 1.5 секунда кењер није возио по киши, али знам да је брз, тако да гледам да га ухватим
Attached Files
#363
Posted 27 September 2015 - 11:51
#364
Posted 27 September 2015 - 11:57
Petko131, on 27 September 2015 - 11:51, said:
Моја грешка, управо сам нашао наведене делове поредд контејнера, у блату, видећемо да ли ради..
#365
Posted 27 September 2015 - 12:18
#366
Posted 27 September 2015 - 13:02
Guma koja je manje napumpana kad sednes na motor vise ulegne pa ima vecu dodirnu povrsinu sa asfaltom..
#367
Posted 27 September 2015 - 13:07
Ал небитно, више волим кишу него суво
Гуме сам испустио, и мислим да је то разлог што немам исту крајњу брзину. По сувом сам возио 2.1 напред, 2.35 назад. А за кишу, 1.85 напред ,1.95 назад.
Возимо тек у пола4(сатницу су променили због кише...), на моју велику несрећ, чини ми се да ће киша стати да пада.... како год, дајем максимум, као и увек(((:!
#368
Posted 27 September 2015 - 13:09
Imas na sajtu Save sve o pritiscima i za koju primenu se koriste..
http://www.savatech....ter/racing.html
Naravno, sve je to individualno, po stilu voznje i navici vozaca, a nisu ni svi proizvodjaci isti.
Petko cepa hidenau sa nekom vintage sarom, nadam se da je probao i nizak i visok pritisak pa zna sta mu vise pase
#369
Posted 27 September 2015 - 13:37
А када испустим, гума више жваће, па се тако брже загреје пре него да је отврднем, јер немамо ми толило кривина, да би се она загрејала
#370
Posted 07 October 2015 - 22:47
Mario, on 07 October 2015 - 10:48, said:
Лепо што си отворио тему! Браво !Претурам слике по телефону, и нађем једну са последње трке, на коју сам потпуно заборавио!
Наиме, оволико је зинула НОВА хромирана "L" карика 38мм коју сам ставио у мотор пред прво склапање. Непосредно пре зарибавања, мотор је ишао 105, са оволиким зазором, а доњу карику немам. Клип је такође оштећен, све ћу детаљлно сликати, када будем расклопио мотор (могуће сутра преподне), па да затварамо тему..
Attached Files
Edited by Petko131, 07 October 2015 - 22:48.
#371
Posted 07 October 2015 - 23:33
Karika se brutalno utrosila, kao preko peska da je isla... jbg kineski gus
#372
Posted 08 October 2015 - 01:29
Mario, on 07 October 2015 - 23:33, said:
Karika se brutalno utrosila, kao preko peska da je isla... jbg kineski gus
Није ми јасно шта се ту догодило, после сам убацио половну карику и чини ми се да је она у бољем стању. Видећу ујутро
#373
Posted 08 October 2015 - 22:22
Када сам рекао да се точак окреће 4 минута при почетној брзини од око 25 км/час, слагао сам вас...
Окреће се преко 6 минута
Труд се исплатио, погледајте и сами
#374
Posted 08 October 2015 - 23:39
#375
Posted 09 October 2015 - 00:35
#376
Posted 09 October 2015 - 12:25
Јадан Мотинс је током целе трке рибао, срећа па није зарибао...
Паљење сам проверио, на 0.60мм пре ГМТ стоји, магнет се није окренуо, једино ако је електроника цркла и кренула да прескаче..
Мада, и мотор је прилично сув изнутра, није толико мастан, као до сад што је био.
А ево, опет се силикон уопште није ухватио за гус... срећа па није фалширао, иначе не бих ни завршио трку.
Attached Files
#377
Posted 09 October 2015 - 18:34
#378
Posted 09 October 2015 - 19:16
#379
Posted 09 October 2015 - 19:19
#380
Posted 09 October 2015 - 22:26
AcaPostar, on 09 October 2015 - 19:19, said:
кинески гус, и вероватно моје незнање приликом фризирања, па се мотор прегревао
5.5% мотул800 му је било више него довољно, а мислим да није била мала дизна, већ права.
Али да, имао сам водено хлађење на овој трци, лепо је то Марио приметио!! Ахахахахаха
Мада, предњи блатобран је савршено орадио посао, нисам ни осетио кишу , као што је био случај без њега
Edited by Petko131, 09 October 2015 - 22:26.
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users