![:welcome1:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/k17nntqkr/img_20141014_235629.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/micish8ej/IMG_20141016_013001.jpg)
У питању је Томос Д6 реплика коју возим на тркама већ дуже време у отвореном државном првенству Србије,.
2008. 2009. 2010. 2013. и 2014. године сам возио, док сам 2011. и 2012 паузирао (...не питај зашто...)
текст и слике ћу копирати са другог форума, и све некако укратко представити у једном натпису:
у току те моје тркачке каријере је промењено све што се може променити на мотору. Буквално све. Највише услед падова, али исто тако због потраге за бољим техничким решењима: 2 резервоара, 2 седишта, 2 оклопа, 2 комплета носача оклопа, 3 предње виљушке, 3 пара задњих амортизера, 2 задње виљушке, 3 типа полуга мењача, 2 полуге задње кочнице, 3 пара ручица(...кормана..), 3 полуге кочнице квачила , 3 ручке гаса, 2 пара ногоступа (...фузастера..)3 комплета точкова, 4 пара гума, 2 амортизера управљача, 3 мењача, 3-4 квачила, не знам ни ја, 5-6 радилица, 3 цилиндра, 2-3 клипа, 2-3 главе, 3-4 ауспуха и спсак иде у недоглед.... Да не набрајам даље, разумели смо се...
![:biker_scooter:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
резиме:
припреме за 2015. сезону су почеле првог дана након последње трке у 2014. (на којој сам победио) и од тад радим пун гас. променио сам носећи мост ногоступа, јер је претходна конструкција попустила. није ни чудо после 20 падова
прво смо (тата и ја) одсекли стару конструкцију, направили нову и на крају заварили:
![Posted Image](http://s25.postimg.org/4flqq4p8r/img_20141013_122419.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/xltu97gzv/img_20141014_232220.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/hl18w8j4b/img_20141014_220918.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/kgec33n4b/img_20141014_220928.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/vl7w24a8b/photogrid_1413408453875.jpg)
после сам раставио задње амортизере, мењао уље и семеринге, све лепо чисто и уредно опрао, па после склапао итд..
![Posted Image](http://s25.postimg.org/yyg4ou3t7/photogrid_1415488190276.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/aaabxus3v/img_20141122_193144.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/9ak125cy3/img_20141201_222514.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/4x4y696ff/IMG_20141227_161050.jpg)
дошли на ред и нови чепови за штапове предње виљушке (Paioli e90)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/64zfbxubv/photogrid_1417952762315.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/qqe73ubwr/img_20141207_182539.jpg)
нове ручке, комплет све, јер ко се трка, планира и да посети границу пада, тако да је резерва на стази прилично згодна ствар
![Posted Image](http://s25.postimg.org/oo0cg7e8b/IMG_20141222_224146.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/erz9gk8gb/IMG_20141222_224225.jpg)
ту је и тркачки мењач који морам да продам како бих возио ове године... (АКТУЕЛНО, ПРОДАЈЕ СЕ!!)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/x8b90vidn/IMG_20141207_222037.jpg)
добоши су још раније били сређени, и уплетени точкови на 18" са новим (DOT 1314) Heidenau тркачким гумама које сам добио од спонзора.
![Posted Image](http://s25.postimg.org/fumt8hqyz/img_20140602_182930.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/kiy7pxqrv/img_20140602_225643.jpg)
ремонтован је и WhitePower амортизер управљача.
![Posted Image](http://s25.postimg.org/wysmut7ez/IMG_20141227_213755.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/4oh0r6pcb/IMG_20141227_214911.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/amps4b1zf/IMG_20141227_223242.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/c4vwnpcy3/IMG_20150103_230223.jpg)
купљен, скраћен и закован нов ланац - Златна Regina 415
![Posted Image](http://s25.postimg.org/go0agbidn/IMG_20141223_154710.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/qg5aydih7/IMG_20141230_153347.jpg)
спремни лежајеви радилице, и још пар других.
![Posted Image](http://s25.postimg.org/5ykcmq6dn/IMG_20141230_140402.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/wbmdjarij/IMG_20150105_163918.jpg)
силиконско црево за гориво....
![Posted Image](http://s25.postimg.org/40fxq2e2z/IMG_20141222_213731.jpg)
и још мали милион ствари које нисам сликао и којима не придајем толико пажње (у смислу помињања на форумима..)
карбуратор је Бинг21, разбушен на 23.5
паљење мотоплат
ауспух ручно прављен
цилиндар Kreidler-ов, ал то вам ништа не значи јер углови нису његови,,,
глава такође
![Posted Image](http://s25.postimg.org/lo1gmss0b/IMG_20141024_174925.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/sokv1u4ej/IMG_20141024_171350.jpg)
![Posted Image](http://s25.postimg.org/y1eatphor/IMG_20141024_171342.jpg)
а ту су и нови Prox клипови
![Posted Image](http://s25.postimg.org/f6dypjs97/IMG_20150104_233247.jpg)
знам све мере и цаке које има овај мотор, наравно, ал о томе нећу да причам јавно на форуму, јер то није моје знање, него знање Александра (Бата) из Зрењанина, тако да немам право то да чиним. Кад он буде расипао знање на форуму, тад ћу и ја почети
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Највећа забележена брзина ове године је 117.8км/ч (на трци! не на тестирању-велика разлика! ),
То је било у Вршцу, на четвртој трци. Међутим, на другој трци је блокирао мотор, доња песница је изгорела, кавез се разлетео, оштетио клип и тако сам возио целе сезоне оштећен клип и постигао ту брзину, Верујем да са новим клипом иде око 123-4 можда и више, ал то није битно. једно је теорија, друго је реалност.
дакле, мој мопед иде 117.8, што је сасвим лепа брзина, ове године ће бити још бржи, нова машина се спрема, имам неколико опција на располагању, отприлике знам шта ћу и како ћу, али ништа без Бате који ми прави цилиндре и помаже око машине, и овом приликом желим да му се захвалим и да га похвалим! Захваљујем се и свим осталим спонзорима, које нећу помињати из поштовања према форуму (колико сам упознат, забрањено је рекламирање фирми без надокнаде, тако је бар на осталим местима где сам писао)
још пуно тога има да се ради, тако да настављам са припремама, писаћу и овде укратко шта се дешава, мада ја више волим да радим него да причам(пишем) јер од приче нема резултата
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)