Tomos D6
#281
Posted 15 May 2015 - 22:06
#282
Posted 15 May 2015 - 22:18
zadnji put je Gogi poslao kineski u proverenu odličnu radionicu, evo ga kod mene i posle pregleda vidim da je majstor razvalio na 8/100, a sigurno mu je rečeno da radi 6/100, međutim to nije sve, cilindar je i ovalan 1/100 i ima stomak, a jasno je da se majstor mučio i hteo da popravi pa je zato otišao na 8/100
jednostavno prevari đubre kinesko ne sme da se napada tim intenzitetom kao i svaki normalan gus, a strugari nisu navikli na to i eto škarta
#283
Posted 16 May 2015 - 02:14
Mario, on 15 May 2015 - 22:18, said:
zadnji put je Gogi poslao kineski u proverenu odličnu radionicu, evo ga kod mene i posle pregleda vidim da je majstor razvalio na 8/100, a sigurno mu je rečeno da radi 6/100, međutim to nije sve, cilindar je i ovalan 1/100 i ima stomak, a jasno je da se majstor mučio i hteo da popravi pa je zato otišao na 8/100
jednostavno prevari đubre kinesko ne sme da se napada tim intenzitetom kao i svaki normalan gus, a strugari nisu navikli na to i eto škarta
Хвала уосо !((:
Марио, није крив гус, Цуби је иначе познат по томе да офрље ради посао, иако сам напоменуо да желим високи сјај, тј да не сме да има рисеве, и да завршна обрада мора да буде најфинија могућа, он га је "поцепао"...
15€ није мала цифра, није на стругу бушен , него на посебној машини за то, ал ето...
Желим да се још једном захвалим свом добром другу Алекси из бг (малитехничар са форума) који ми је експресно послао свој, потпуно нов, крос јуниор цилиндар, да бих спремио мотор за трку!!(((((:
#284
Posted 16 May 2015 - 09:00
a to grubo honovanje što si dobio sam i ja jednom popio od cubija pa sam vraćao nazad na fino honovanje.. jbg al umro je svakako vratio mi ga je sa 11/100
http://forum.pyrothe...p__559#entry559
bitno je da si se snašao, mada to nisu cilindri za performanse, Aca je u pravu dobro bi ti došao sad neki nikasil, a preduga je to operacija, odnesi ovaj Kreidlerov kod Moto Jurić-a pa vidi za cenu nikasiliranja, ako uopšte imaš još prenetzije ka 50cc klasi
#285
Posted 16 May 2015 - 20:38
Attached Files
Edited by Petko131, 16 May 2015 - 20:39.
#286
Posted 16 May 2015 - 23:50
Ја имам гуме Heidenau K40 2.25х18",напред и назад. Али, унутрашње гуме су ми за димензију 2.00-2.25х17" !
Растегао сам их некако и уштедео на маси точкова неколико грама
"Када се скида маса на мотору, тежи се ка томе да се на точковима највише "украде", јер укупна скинута маса множи са 5, у поређењу са масом која је скинута са шасије."
Зато имам гуме од 17"
п.с. не покушавајте ово, само луд човек би се зезао 4 сата за намештање 2 унутрашње гуме, тј 5 јер сам 3 избушио покушавајући. Али ето, успео сам
(2 нове гуме стоје у резерви, у случају да затреба на стази)
Кад смо код гума, ајде и притисак да поменем.
Нема правила. Дувам гуме по осећају, све зависи од стазе до стазе, температуре, али највише зависи од мог начина вожње. Кроз различите кривине различито седим, па је и оптерећење гума другачије.
Примера ради,
На пониквама сам по сувом времену правио време по кругу 2минута и 17.5 сек, а по киши 2:19
По сувом су биле гуме надуване на 2.05 напред, а 2.25 назад.
За трку (кишу) сам их надувао на 1.85 напред и 2.05 назад, што се показало као одлична комбинација-изванредно време то потврђује. Међутим, када је стаза мокра, стил вожње се драстично мења, па одговара притисак.
Знам да један мој конкурент дува задњу гуму на 3.7 бара, да би имао већу крању брзину (мањи отпор, јер је мања додирна површина) , али ја то никад не бих ни пробао.. Како он вози кроз кривине, немам појма,могу само да маштам о томе
-пишем све ово, можда неко касније буде читао тему, а има тешкоћа да нађе отприлике на колико да дува гуме, јер је то мени био велики проблем...
0.05 бара чини велику разлику на овако лаганом мотору, имајте то на уму, и користите увек исти барометар, па макар и показивао нетачно, не мењајте га
#287
Posted 17 May 2015 - 00:05
#288
Posted 17 May 2015 - 00:25
VlatX, on 17 May 2015 - 00:05, said:
Добра идеја, слажем се пре пар година сам читао управо о томе на неким другим, страним, форумима, међутим, речено је да није изводљиво то са жбичаним точковима, јер стално мрдају, па ваздух нађе пут, и гума испусти..
#289
Posted 17 May 2015 - 00:40
#290
Posted 17 May 2015 - 00:44
#291
Posted 17 May 2015 - 00:44
-Naravno da nije istina i da je neko bio velika alapača kad je pustio tu priču u etar.
#292
Posted 17 May 2015 - 00:56
tuningfanatic, on 17 May 2015 - 00:44, said:
-Naravno da nije istina i da je neko bio velika alapača kad je pustio tu priču u etar.
Не знам, ја сам то чуо од такмичара, а не од бабе са пијаце, тако а.. Хахахаха!
А по начину његове вожње изгледа ми као да су надуване на 5, па ми није било тешко да у то поверујем
Како год, свако дува како њему одговара, неко нпр не би никад дувао гуме на 1.85 као ја што радим, само кажем шта ми одговара, а шта не
Марио, и мој точак је око 6.5 - 7 кг тежак, е сад, не знам да ли је то пуно или мало, немам референтну тачку
#293
Posted 17 May 2015 - 01:04
#294
Posted 17 May 2015 - 01:18
#295
Posted 17 May 2015 - 01:52
bojan681, on 17 May 2015 - 01:18, said:
Не ради се о томе да се повећава маса гума приликом ротације, него се то одражава на комплетне перфомансе мотоцикла, највише на циклистику. Маса гуме, па и самог точка, утиче на убрзање, управљивост (жироскопски ефекат) и вешање
#296
Posted 18 May 2015 - 02:41
Е90 сноп, серијски замајац:
Е90 сноп, мој замајац:
Као што видите, разлика у маси је целих 100 грама, а узевши у обзир да је фабрички замајац 467 грама, а мој 566, то чини огромну разлику од око 20% замајне масе тог зупчаника
#297
Posted 18 May 2015 - 03:15
#299
Posted 19 May 2015 - 15:28
Снимак #2, звук је мало бољи него на првом
Иначе, компресија је сада 10:1, требам да ставим главу од прошле године, са којом ћемо имати 13.3:1
#300
Posted 19 May 2015 - 15:30
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users