Jump to content


Sachs Sx1



172 replies to this topic

#61 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 14:24

Odlican primerak, u mnogo boljem stanju nego sto sam je nabavio.. nadam se da je cena korektna :mmhappy3:
Plameni ti je dao odgovor, ja bih samo dodao da pogledas stanje brezona izduva i ako treba zamenis novim, gledaj da budu kvalitetni.

#62 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 February 2015 - 15:00

Nije li izduvna grana nesto "budzena" ?? Tvoj vs slika sa neta...

Posted Image



Posted Image

#63 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 18:05

Nije budzeno nista nov je glanc samo je neko iseko na kraj krivinu,jbg naso ga na kupujem prodajem i o za 4000 din ga kupio covek trazio 50 evra,al kada sam dobar u cenjkanju sta ces :mmhappy3: .Evo do sad se majao oko skutera napravio nosac da drzi blatobran samo da ga ofarbam,auspuh sam vec montirao ono nije normalno koja razlika u odzivu gasa,vatraaa. Dihtung iskoristio stari onaj prsten valjda 3mm a napravio drzac da mu da pravac od 1,5 mm lima i stoji naravno na dva srafa iz grane samo je rupa na meru spoljneg obima prstena,valjda me razumete. E sad sta da radim sa onim ventilom sta li je sto guralo vazduh u granu,jel ce da smeta ako odkacim vakum sa njega koji ide iz karburatora odnosno racve jedno je za pumpu goriva drugo ide ovde,da li samo tu da ga otkacim i zapusim vakum?Jel taj ventil samo za granu sluzi ili za jos nesto?

#64 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 18:27

lepo, vidim vlada euforija, sad si inficiran, nema druge, tuning čari tek slede :)

Kada si rekao šrafove, mislio si na brezone sa maticama? Ako nisu, obavezno montiraj brezone..

Taj air-ventil služi da bi fabrički ispunili eko norme, u našem slučaju krade snagu i glumi neku vrstu blokade. Nisam se puno zamarao kako radi, normalno je da se odstrani zbog performansi i daljeg tuninga. Znam samo da mu je princip uguravanja čistog vazduha u granu i pročišćavanja izduvnih gasova...

Obavezno zapuši sva creva i crevca koja si odspojio da nebi vukao falš vazduh. Kasnije kada se informišeš i bolje upoznaš sa sistemom lakše ćeš da ga skineš, jer je sada nepotreban teret :mmhappy3: Razmišljam, možda je dobro odmah zameniti vakum crevce od karba do slavine, da bi osigurao stalan i kvalitetan vakuum, hoće inače da zeza, a pošto imaš više spojeva i račvu i zadatak da zapušiš to novonastalo slepo crevce, bolje odmah menjaj crevo..

#65 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 18:34

ne kod mene su fabricki srafovi za kljuc 8 nema matice.treba da kupim brezone oni sto se usrafe u cilindar ma se grana maticom steze? Znaci vakum crevce sa ventila mogu da skinem i da zapusim naravno tu na racvu? Ova ostalo sto bilo na grani isto cu da zapusim a sa filtera vazduha da ga skidam i zatvaram rupu ili da ostane ovako,posto jedan kraj iz tog ventila ide u filter vazduha

#66 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 18:45

da bilo bi dobro da se stave brezoni umesto šrafova, dugotrajniji su i izdržljiviji.. SVE rupe koje su ti ostale, bilo na crevima ili kućištu filtera (airbox) moraš da zatvoriš/zapušiš, ne sme da dobija extra vazduh nigde... a crevo za vakuum od karba do slavine, bolje zameniti tako da bude iz jednog dela, što manje spajanja (račvi) biće kvalitetniji vakuum..

#67 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 18:48

OK nego nisi me razumeo da li da skidam crevo sa kucista filtera ili moze da ostane samo zapusim sto bilo na grani i vakum?

Edited by Miki82, 07 February 2015 - 18:55.


#68 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 18:56

I jos nesto kad mu dam gas do kraja on pocinje da secka,prekida,jel me to cdi jebava ili mozda treba malo veca dizna. On je i pre kad se vozi i dodajes gas postepeno ima jedan deo pred kraj gde skuter niti ubrzava nita sta kao u prazno pred kraj znaci nema promene zvuka nikakvog a rucica moze jos malo do maksimuma da se zavrne

#69 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 19:03

View PostMiki82, on 07 February 2015 - 18:48, said:

OK nego nisi me razumeo da li da skidam crevo sa kucista filtera ili moze da ostane samo zapusim sto bilo na grani i vakum?

ne znam gde to crevo zavrsava sa druge strane, verovatno bi sad preko njega airbox dobio dodatni vazduh, što nije dobro. Vidi šta ti je lakše, ili fizički zatvoriti airbox umesto creva ili zapušiti crevo.. Radi tako da ti posle (ili odmah) bude lakše da odstraniš taj air-ventil..

#70 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 19:09

View PostMiki82, on 07 February 2015 - 18:56, said:

I jos nesto kad mu dam gas do kraja on pocinje da secka,prekida,jel me to cdi jebava ili mozda treba malo veca dizna. On je i pre kad se vozi i dodajes gas postepeno ima jedan deo pred kraj gde skuter niti ubrzava nita sta kao u prazno pred kraj znaci nema promene zvuka nikakvog a rucica moze jos malo do maksimuma da se zavrne

uh to je vrlo zeznuto, zato te opominjemo da ne skidaš saug, da ne ostavljaš creva otvorena itd.. Čim dobije negde višak vazduha, trebaće mu veća dizna da bi se izjednačila smeša.. Posledice mogu biti lepljenje klipa i uništavanje termo grupe. Znači moraš dovesti sve na optimum (creva, plastike, spojeve, semeringe) ne sme nigde da vuče falš vazduh, i filter po p.s.-u!

Onda probaš pa nam preneseš utiske pa ćemo komentarisati dalje :D

#71 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 22:48

Evo sad dodjoh iz garaze, namesten auspuh,ofarban i namesten nosac blatobrana,creva od vakuma izbacena racva jedan kraj od pumpe goriva stavljen direktno na karb,drugi kraj od ventila za vazduh stavljen sraf da ne ulazi prasina,da ne skidam taj ventil neka ga tu kad ne smeta. Crevo sto ulazi u kuciste filtera isto odseceno crevo na 5cm selna dole,gore sraf i selna,da ne vuce visak vazduha.Ovamo kod ventila isto tako odradjeno zbog prasine,on za rad motora vise nema veze. Znaci skuter upaljen zagrejen 15min i isto se desava na pun gas na trenutke prekide ima kao da ga cdi jebe pa mu ne da u visoke obrtaje,mozda i nije do dizne,da imam obrtaljku ja bi video na koliko se razvrti najvise al nemam. Zanima me da li treba hladnija svecica zbog ovog auspuha ili ne ja vozim na ngk 7hs kao po uputstvu za njega i da li auspuh trazi vecu diznu za neki broj i lakse rolnice?

#72 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 February 2015 - 00:01

e fino, sad sledi predigra :)

jel to pun gas, u garaži na nogarama? jel pun gas znači pun zaokret ručice ili misliš na maximalne obrtaje motora?

#73 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 08 February 2015 - 00:13

da pun gas na nogarima,obrtaje ne znam koliki su nemam cime da izmerim

#74 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 February 2015 - 00:48

heh, ne može tako da se proba. Moraš da ga voziš da bi stekao neki utisak. Npr, on na nogarama od trenutka zavrtanja punog gasa do punih obrtaja izgura to u 2-3 sekunde jer nema opterećenje, a u realnim uslovima trebalo bi mu 500-600 metara i 13-15 sekundi, a tada bi imao vremena da ustanoviš šta te muči uz neke repere (pozicija ručice gasa, zvuk, kmh, štucanje, gušenje, obrtaji)..

ono drugo što sam te pitao ima dva značenja. Kada naglo daš pun gas, a on prekida (nepravilan rad) ili daš pun gas, prodje par sekundi dok se razvrti do nekog njegovog maximuma pa onda prekida.. To su 2 različite stvari o punom gasu.

Zato moraš da ga provozaš da bi znali šta ga muči. Posle grejanja (čim ugasi sauh) u vožnji gledaj kako se ponaša na malom otklonu ručice, kako se ponaša na pola gasa i ako nemaš nepravilan rad probaj pun gas 500m. Posle toga staneš ugasiš motor u što kraćem roku, skineš svećicu i slikaj na dnevnom svetlu da vidimo šta ga muči :)
Pokušaj da zapamtiš što više u samoj vožnji (npr prekida kada naglo dodam gas a ide 35kmh)..

Generalno ovo je gradski, malopotrošački auspuh koji je veoma sličan serijskom, tako da toplotna vrednost svećice ne bi trebala da se menja. Malo je moguće je da će tražiti korekciju glavne dizne a sigurno će trebati korekcija smeše vazduha na štel šrafu karburatora.

Čekamo ;)

#75 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 08 February 2015 - 01:06

Ok cekamo lepo vreme i suv put ;) ,kad je na nogarima mislio sam dodajem gas do punog gasa maksimum on se razvrti pa stucne pa opet tako kao da ne baci svecica varnicu,mozda je sad malo jasnije.A ovo ce biti cim dozvole uslovi i ja jedva cekam da ga testiram,jer se primecuje veoma velika razlika na odziv gasa u odnosu na serijski,peva samo vam vam vam :)

#76 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 February 2015 - 01:25

razumeo sam te, ali nemoj to da radiš još uvek ne znamo šta mu je, možda je loša svećica pa prekida, možda mu fali goriva pa možeš da ga zakucaš... Verovatno on ima limitiran cdi pa nedozvoljava da ide preko nekih određenih kmh ali to ćeš videti u vožnji. Malo me buni to što nema ta poslednja 2mm na ručici pa zato mislim da mu fali goriva ali otom potom...

#77 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 08 February 2015 - 14:38

Miki pogledaj da li kockasti cdi kao na orginalnom minareliju treba da ima 5 zica koje izlaze iz njega.Radio sam istog kao tvog i slicne probleme mi je pravio

#78 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 08 February 2015 - 15:40

pa kod mene je ispod maske farova jeste kao pravougaonik,e sad kada sam skidao masku kod mene je 4 +2 dzek a koliko zica ima dal 5 ili 6 nisam siguran. Pazi kod mene skuter navlaci do 70 po njegovom satu al opet ne mora da znaci mozda mu je blokada na lupam 8500 nije na 10500.Sta si ti uradio zamenio drugi cdi ili nesto drugo?

#79 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 08 February 2015 - 15:47

Da.zamenio cdi jer je seckao.ode u obrtaje i pocne da prekida

#80 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 08 February 2015 - 15:51

Pa najverovatnije da je i kod mene,jer vlasnik nije to dirao nista,cak je bila i na varimatu blokada kada sam ga uzeo. Nije to do dizne,stavili oni koja treba a i gledao sam ja boju bila kao cokoladno mleko,svetla braon.Koliko kosta taj odblokirani i koliko ima zice 4+2





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users