


#181
Posted 25 April 2015 - 12:13

#182
Posted 25 April 2015 - 13:28
A napatio si se ti s ovim motorom...još da je ostala replica na njemu pa i to malo crne kose na glavi bi ti pobelelo..
Lep je keeway, uredan je skroz a pravi gradski trkač!
#183
Posted 27 April 2015 - 12:08
ostao sam dužan još poneku kalkulaciju i sumiranje, pa biće i to ovih dana
#184
Posted 27 April 2015 - 14:19
Ako bas insistira, neka napravi sebi http://www.circuitst...-call-indicator
ili preko ebay-a
http://www.ebay.com/...e-/290765106622

Skuter na slikama izgleda odlicno, bas mi se svidja kombinacija boja - sportski izgled, a i naljepnice su tu za dodatnih 5hp hehe
Kako se pokazao YSS amortizer? Jel kvalitet u rangu serijskog ili ipak ima poboljsanja? Vidio sam na RP-u da kosta oko 50 eura sto i nije previse ako je bolji od fabricke klackalice.
Jesi li busio deklo hladjenja mozda? Znam iz licnog iskustva da kod keeway-a se moze poprilicno se zagrijati u voznji posebno ako se ide van grada na recimo +30km pa se ni ruka ne moze staviti na deklo.
#185
Posted 28 April 2015 - 15:07




########################################################################################
teorijski parametri
najbolja iskoristivost cilindra: 8800 rpm-a
centralna rezonanca auspuha: 8615 rpm-a
snaga na točku: 10KS
stepen kompresije: 12,4:1
praktičnim merenjem
centralna rezonanca : 8800 rpm
međuubrzanje: 8800-8900 rpm
kraj prenosa: 82-84Kmh GPS-a
maksimalna brzina: 89Kmh GPS-a na 9450 rpm-a
ubrzanje 0-60: 7s sa težinom 215Kg (95+120)
postavke setupa
Motoforce AC 70cc + BR8HS
Naraku HPC radilica
Tecnigas Trek MK2
Areche 19mm + Airbox 23mm (pilot 15, atomizer 104, main 98, igla W16 treći zub odgore)
Naraku racing Vario + 5,1g rolnice + 1mm šajbica
Bando 782x16,8x28 + Malossi žuta centralna
Motoforce M-type + žute oprugice start na 5000
Stage6 primarni prenos +17%
Predpaljenje 18 stepeni pre GMT (1,2mm)
Naraku racing HV bobina
#186
Posted 28 April 2015 - 16:21
Odlicno si skockao ovaj Fact, ima opasno ubrzanje i sve u bobu proracunato.
Jel ovo znaci da si konacno odradio kalkulator za proracun rezonantne duzine auspuha? Ja imam 1.7 verziju ako se ne varam i mislim da se dosta razlikuje

#187
Posted 28 April 2015 - 16:40
glavna stvar je da se Lr računa do sredine protivkonusa uključujući i imaginarni kraj
što se tiče dubine izduvnog kanala možeš premeriti šublerom kod sebe, uglavnom je od 30-50mm i utiče naravno...
tu je još i srednja temp izduvnih gasova, kao i da je ovaj cil sa aux-ima, pa su moguće minimalne razlike
#188
Posted 28 April 2015 - 20:35
#189
Posted 28 April 2015 - 22:42
#190
Posted 29 April 2015 - 06:36
pisao sam u nekom ranijem postu, da sam probao ovaj Forsa koji se prodaje u RMS pakovanju kod nas od 270mm i da je premekan, jednostavno opruga nije dovoljno jaka...
#191
Posted 29 April 2015 - 11:06
Taj bi trebao biti onda dobar sa duzinom.
Mada sada kad ima duzi amortizer, ne treba onaj "fenserski" distancer

#192
Posted 29 April 2015 - 11:13
ajd ok, optimizuješ tih 10mm koliko tvojoj težini možda paše, i podesiš oprugu na odgovarajuću napetost i to je to...
serijski se i ovde pretvorio u feder, osciluje preko 50Kmh
#193
Posted 15 May 2017 - 11:32
U prvim naletima ugradio sam na ovom mestu u kadici prekidač sa kojim može potpuno da se isključi akumulator od strujnog kola, pa kada je skuter u zimskom snu ili periodu duže ne eksploatacije, akumulator ostaje jedino na samopražnjenju. Međutim ovo nije tako dobro rešenje jer da bi došli do ovog prekidača potrebno je imati krstasti a ponekad i ravni odvijač kako bi skinuli poklopac.

Pošto je kod ovih skutera potrebno češće puniti akumulator, upravo iz razloga tog utroška alarma i neredovne vožnje, dobro bi bilo i rešiti neki eksterni priključak punjača. Moja ideja je bila da se poslužim konektorom za napajanja uređaja sa prekidačem, to je standardni priključak i u njega ulazi 90% ispravljača raznih kučnih uređaja.. Prekidač na njemu bi odlično došao da se iskoristi prekid strujnog kola prema alarmu koji troši, tako da u periodu punjenja alarm nema napona, sa druge strane moglo bi se strujno kolo prekinuti samo sa uključenim utikačem bez ikakvog provodnika i time alarm eliminisati..
evo shema kako sam ja uradio

konektor sam montirao na obodu podnice gde sa unutrašnje strane ne smeta ulaz provodnika, i planirao dolaz do napajanja alarma koji želim da prekinem.


ovde je pristup najzogdniji jer su provodnici relativno kratki, masa priključka alarma na ram postoji, a provodnik sam prekinuo pre osigurača alarma, i na to mesto vezao prekidač konektora


evo kako sam izašao sa provodnicima


a evo i malog utikača koji nema provodnike i koji služi za eliminaciju alarma kao potrošača, čak i kada punjač nije pri ruci, dakle dovoljno je da se ubode i prekidač na konektoru je strujno kolo prekinuo

usledila je jedna serija merenja... ovoliko troši stage6 db02 sat i alarm zajedno

što je ako uzmemo u obzir da je na većini skutera 4 do 5Ah akumulator računski
4000mAh / 3,4 = 1176,4 h
odnosno 49 dana dovoljno taman da je akumulator u tpo formi i dobro napunjen
dok je npr , utrošak samog db02 sata, gde ide časovnik i kada je on isključen


što je za 4Ah akumulator dovoljno za
4000 mAh / 0,63 = 6349 h
odnosno 264 dana ili 9 meseci
#194
Posted 15 May 2017 - 12:02
prvo da se upoznam sa svojim skromnim arsenalom za Areche-Amal, sve je u njemu posebno

gde sam ugledao da imam i 103 atomizer, ali pošto se vide tragovi upotrebe na njemu, shvatio sam da je to stock bio, opet da se to proveri


u oba atomizera sa strane gornje strane koja ulazi u kapicu venturija je otvor 2,6mm
međutim


sa strane gde se uvrće dizna u 103 ulazi burgija 2,9mm dok u 104 ulazi samo 2,8mm.. sreća pa imam ove burgije u 1/10mm ne znam kako bih ovo izmerio drugačije... tako da je 104 siromašniji i on mi radi sa w16 iglom posao
pošto sam ovde ostavio 2-3 broja jaču glavnu diznu, rešio sam da probam ponovo sa 95, sa jednom pozicijom igle iznad (4 podeoka ova ima, seger je bio ja predposlednjem od najsiromašnije), dakle probao sam najsiromašnije i rezultat je odličan rezak zvuk rezonance u punom gasom, reklo bi se pomalo tanak, ali start nikakav, jednostavno imam zagušenje jer ja ovde dolazim sa maksimalnim otvorom na minareli tipu airbox-a
nakon toga sam probao ponovo drugi podeok koji je malo bogatiji i na kome je bila igla, sa 95 diznom i situacija je isto loša, tačno se vidi da i posle punog gasa u motoru ponestane goriva
kasnije sam podigao iglu ne treći zub od najsiromašnije i imam sad već dobre otklone i nalivanje u početku kao i puno goriva na punom gasu... nakon toga sam sišao na 90 diznu, jer ove arreche prave u stepovima po 5... itd da ne spominjem sve korake, trenutno se nalazim na 93 dizni i ponovo predposlednjem zubu na igli pred najsiromašnije...
iskren da budem dobro je, mada mi svećice deluju bldeunjavo, prešao sam na denso 27 sa ngk 8-ice, sada očekujem ponovo sliku boje i krećem u nešto agresivnije testove kroz vožnju. ovo su slike sa ngk 8


penos mi deluje visoko setovan, mada to može biti i usled druge isporuke snage agregata, isto tako mogao bih proveriti koliko šajbica ima za start, evidentno je da se i pored 17% primarnog produženja sve završi na oko 86-88, ostalo je još malo obrtajima što ima...
ranijih godina smo na nekom skupu ovde kod mene vozili i 100-ku, mislim da je to bilo obrtajima isključivo u kraj prenosa, mada ovaj kratki trek zaista nema powerband preko 9200-9400 u mom slučaju..
prva ledica na db02 je 9500
druga je 10000
treća je 10500 sa desne strane...
sa leve je
prva 90kmh
druga temp preko 150C, senzor je u glavi
treća je kantica za ulje...
#195
Posted 16 May 2017 - 15:00
Eventualno iskontrolisati ceo prenos koliko je šta potrošeno...
Ne znam koliko se vozi ovaj skuter, moguće je da su se i karike malo potrošile...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#196
Posted 16 May 2017 - 15:29
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#197
Posted 16 May 2017 - 19:45
@pita . Nije troseno nista od tada ni voženo tako da ostaje da se utegne za sezonu
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users