Jump to content


Keeway Fact - IT 70cc

keeway fact it

196 replies to this topic

#181 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 25 April 2015 - 12:13

Оdlicno je ispao,pravi sleeper :D

#182 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 April 2015 - 13:28

samo da pohvalim slike na kojima se tačno i jasno vidi gde može biti problematika oko dužine i širine kaiša....pošto na forumu vidim da dostaljudi muči muku sa podešavanjem prenosa!
A napatio si se ti s ovim motorom...još da je ostala replica na njemu pa i to malo crne kose na glavi bi ti pobelelo..

Lep je keeway, uredan je skroz a pravi gradski trkač!

#183 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 April 2015 - 12:08

hvala svima, projekat sam prebacio u base jer sam baš i hteo da uradim downgrade na base klasu za svaki dan

ostao sam dužan još poneku kalkulaciju i sumiranje, pa biće i to ovih dana

#184 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 April 2015 - 14:19

haha ko bi rekao da nekome moze nedostajati ta opcija pored takvog sata.
Ako bas insistira, neka napravi sebi http://www.circuitst...-call-indicator
ili preko ebay-a
http://www.ebay.com/...e-/290765106622
:)

Skuter na slikama izgleda odlicno, bas mi se svidja kombinacija boja - sportski izgled, a i naljepnice su tu za dodatnih 5hp hehe
Kako se pokazao YSS amortizer? Jel kvalitet u rangu serijskog ili ipak ima poboljsanja? Vidio sam na RP-u da kosta oko 50 eura sto i nije previse ako je bolji od fabricke klackalice.
Jesi li busio deklo hladjenja mozda? Znam iz licnog iskustva da kod keeway-a se moze poprilicno se zagrijati u voznji posebno ako se ide van grada na recimo +30km pa se ni ruka ne moze staviti na deklo.

#185 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 April 2015 - 15:07

Posted Image



Posted Image


Posted Image


Posted Image



########################################################################################

teorijski parametri

najbolja iskoristivost cilindra: 8800 rpm-a
centralna rezonanca auspuha: 8615 rpm-a
snaga na točku: 10KS
stepen kompresije: 12,4:1


praktičnim merenjem

centralna rezonanca : 8800 rpm
međuubrzanje: 8800-8900 rpm
kraj prenosa: 82-84Kmh GPS-a
maksimalna brzina: 89Kmh GPS-a na 9450 rpm-a

ubrzanje 0-60: 7s sa težinom 215Kg (95+120)

postavke setupa

Motoforce AC 70cc + BR8HS
Naraku HPC radilica
Tecnigas Trek MK2
Areche 19mm + Airbox 23mm (pilot 15, atomizer 104, main 98, igla W16 treći zub odgore)
Naraku racing Vario + 5,1g rolnice + 1mm šajbica
Bando 782x16,8x28 + Malossi žuta centralna
Motoforce M-type + žute oprugice start na 5000
Stage6 primarni prenos +17%
Predpaljenje 18 stepeni pre GMT (1,2mm)
Naraku racing HV bobina

#186 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 April 2015 - 16:21

Znaci dobio si da je centralna rezona treka, za taj MF cilindar, sa izduvnim uglom od 170* i 116* prelivni ugao iznosi 8615 obrtaja...Sto sam uporedio sa analizom malossi sporta od juce i vidio da su uglovi skoro pa isti. Puno si mi pomogao sada, makar cu znati gdje da ciljam obrtaje tacno. Jedino ne znam koliko ovaj Lc parametar (duzina izduvnog kanala od klipa) utice na kalkulaciju obrtaja?
Odlicno si skockao ovaj Fact, ima opasno ubrzanje i sve u bobu proracunato.

Jel ovo znaci da si konacno odradio kalkulator za proracun rezonantne duzine auspuha? Ja imam 1.7 verziju ako se ne varam i mislim da se dosta razlikuje :)

#187 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 April 2015 - 16:40

ne znači, ovo je 1.9.1 verzija pa uskoro ću postovati korekcije i ispravke..

glavna stvar je da se Lr računa do sredine protivkonusa uključujući i imaginarni kraj

što se tiče dubine izduvnog kanala možeš premeriti šublerom kod sebe, uglavnom je od 30-50mm i utiče naravno...

tu je još i srednja temp izduvnih gasova, kao i da je ovaj cil sa aux-ima, pa su moguće minimalne razlike

#188 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 April 2015 - 20:35

Jos jednom svaka cast na detaljnom predstvljanju i opisu za kraj. Ja samo mogu da primetim da je sve proracunato da ide dobro ali i da traje. Eto jos jedan dokaz da 12,5:1 stepen kompresije nije nista posebno veliki za dobro sastavljenu vazdusaru. Dokaz tome je i toplotna vrednost svecice (ngk 8) koju je setup trazio.

#189 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 28 April 2015 - 22:42

E, naprzio si Facta , svaka cast ..

#190 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 April 2015 - 06:36

@lauda YSS je odličan, taman je odgovarajući spektar jačine opruge, međutim dužina mora biti 270 ili najviše 280,, sve preko toga postaje neudobno.. ne znam ni sam kako sam permutovao i doterao ovde 300-ku.. sada kada prednje viljuške rade kakao valja, tačno se oseća da mu je zadnjica previsoko i vožnja postaje naporna..

pisao sam u nekom ranijem postu, da sam probao ovaj Forsa koji se prodaje u RMS pakovanju kod nas od 270mm i da je premekan, jednostavno opruga nije dovoljno jaka...

#191 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 April 2015 - 11:06

Ja sam stekao utisak da je fabricki zadnji na keeway-u za smece...previse "skakuce" na rupama i neravninama. Taman sam jednog YSS bookmark-ovo prije par mjeseci http://www.racing-pl...p-234155-1.html
Taj bi trebao biti onda dobar sa duzinom.

Mada sada kad ima duzi amortizer, ne treba onaj "fenserski" distancer :)

#192 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 April 2015 - 11:13

veruj mi ne valja podizati bezveze, svi ti fenseri voze ko na cepanici...
ajd ok, optimizuješ tih 10mm koliko tvojoj težini možda paše, i podesiš oprugu na odgovarajuću napetost i to je to...

serijski se i ovde pretvorio u feder, osciluje preko 50Kmh

#193 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 May 2017 - 11:32

nastavio sam još malo da se bavim ovim skut-om nakon dve godine mirovanja... prvi problem kao i obično je akumulator, pa sam morao da osmislim kako da rešim punjenje i prekid strujnog kola alarma pristupačnije

U prvim naletima ugradio sam na ovom mestu u kadici prekidač sa kojim može potpuno da se isključi akumulator od strujnog kola, pa kada je skuter u zimskom snu ili periodu duže ne eksploatacije, akumulator ostaje jedino na samopražnjenju. Međutim ovo nije tako dobro rešenje jer da bi došli do ovog prekidača potrebno je imati krstasti a ponekad i ravni odvijač kako bi skinuli poklopac.

Posted Image


Pošto je kod ovih skutera potrebno češće puniti akumulator, upravo iz razloga tog utroška alarma i neredovne vožnje, dobro bi bilo i rešiti neki eksterni priključak punjača. Moja ideja je bila da se poslužim konektorom za napajanja uređaja sa prekidačem, to je standardni priključak i u njega ulazi 90% ispravljača raznih kučnih uređaja.. Prekidač na njemu bi odlično došao da se iskoristi prekid strujnog kola prema alarmu koji troši, tako da u periodu punjenja alarm nema napona, sa druge strane moglo bi se strujno kolo prekinuti samo sa uključenim utikačem bez ikakvog provodnika i time alarm eliminisati..

evo shema kako sam ja uradio

Posted Image


konektor sam montirao na obodu podnice gde sa unutrašnje strane ne smeta ulaz provodnika, i planirao dolaz do napajanja alarma koji želim da prekinem.

Posted Image Posted Image


ovde je pristup najzogdniji jer su provodnici relativno kratki, masa priključka alarma na ram postoji, a provodnik sam prekinuo pre osigurača alarma, i na to mesto vezao prekidač konektora

Posted Image Posted Image



evo kako sam izašao sa provodnicima

Posted Image Posted Image


a evo i malog utikača koji nema provodnike i koji služi za eliminaciju alarma kao potrošača, čak i kada punjač nije pri ruci, dakle dovoljno je da se ubode i prekidač na konektoru je strujno kolo prekinuo

Posted Image


usledila je jedna serija merenja... ovoliko troši stage6 db02 sat i alarm zajedno

Posted Image


što je ako uzmemo u obzir da je na većini skutera 4 do 5Ah akumulator računski
4000mAh / 3,4 = 1176,4 h

odnosno 49 dana dovoljno taman da je akumulator u tpo formi i dobro napunjen



dok je npr , utrošak samog db02 sata, gde ide časovnik i kada je on isključen

Posted Image Posted Image


što je za 4Ah akumulator dovoljno za
4000 mAh / 0,63 = 6349 h

odnosno 264 dana ili 9 meseci

#194 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 May 2017 - 12:02

nakon toga je usledila još jedna borba sa Areche 19 karburatorom... u poslednjim etapama sam mnogo toga uradio i dobro je da imam ovu temu jer sam sve pozaboravljao... u njemu je Atomizer 104, igla W16 iz phbg serije, i glavna dizna 98 ručno pravljena naravno...

prvo da se upoznam sa svojim skromnim arsenalom za Areche-Amal, sve je u njemu posebno

Posted Image


gde sam ugledao da imam i 103 atomizer, ali pošto se vide tragovi upotrebe na njemu, shvatio sam da je to stock bio, opet da se to proveri

Posted Image Posted Image

u oba atomizera sa strane gornje strane koja ulazi u kapicu venturija je otvor 2,6mm

međutim

Posted Image Posted Image


sa strane gde se uvrće dizna u 103 ulazi burgija 2,9mm dok u 104 ulazi samo 2,8mm.. sreća pa imam ove burgije u 1/10mm ne znam kako bih ovo izmerio drugačije... tako da je 104 siromašniji i on mi radi sa w16 iglom posao

pošto sam ovde ostavio 2-3 broja jaču glavnu diznu, rešio sam da probam ponovo sa 95, sa jednom pozicijom igle iznad (4 podeoka ova ima, seger je bio ja predposlednjem od najsiromašnije), dakle probao sam najsiromašnije i rezultat je odličan rezak zvuk rezonance u punom gasom, reklo bi se pomalo tanak, ali start nikakav, jednostavno imam zagušenje jer ja ovde dolazim sa maksimalnim otvorom na minareli tipu airbox-a




nakon toga sam probao ponovo drugi podeok koji je malo bogatiji i na kome je bila igla, sa 95 diznom i situacija je isto loša, tačno se vidi da i posle punog gasa u motoru ponestane goriva





kasnije sam podigao iglu ne treći zub od najsiromašnije i imam sad već dobre otklone i nalivanje u početku kao i puno goriva na punom gasu... nakon toga sam sišao na 90 diznu, jer ove arreche prave u stepovima po 5... itd da ne spominjem sve korake, trenutno se nalazim na 93 dizni i ponovo predposlednjem zubu na igli pred najsiromašnije...

iskren da budem dobro je, mada mi svećice deluju bldeunjavo, prešao sam na denso 27 sa ngk 8-ice, sada očekujem ponovo sliku boje i krećem u nešto agresivnije testove kroz vožnju. ovo su slike sa ngk 8

Posted Image Posted Image


penos mi deluje visoko setovan, mada to može biti i usled druge isporuke snage agregata, isto tako mogao bih proveriti koliko šajbica ima za start, evidentno je da se i pored 17% primarnog produženja sve završi na oko 86-88, ostalo je još malo obrtajima što ima...





ranijih godina smo na nekom skupu ovde kod mene vozili i 100-ku, mislim da je to bilo obrtajima isključivo u kraj prenosa, mada ovaj kratki trek zaista nema powerband preko 9200-9400 u mom slučaju..
prva ledica na db02 je 9500
druga je 10000
treća je 10500 sa desne strane...

sa leve je
prva 90kmh
druga temp preko 150C, senzor je u glavi
treća je kantica za ulje...

#195 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 16 May 2017 - 15:00

Ubrzanje je solidno, možda vrti za nijansu više neg što treba ali za gradsku vožnju je bolje ostaviti ga takvog...

Eventualno iskontrolisati ceo prenos koliko je šta potrošeno...
Ne znam koliko se vozi ovaj skuter, moguće je da su se i karike malo potrošile...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#196 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 16 May 2017 - 15:29

Ovo cudo je nosilo mene i tebe nakon klope u Senti do Coke. Secam se da je sat prebacivao 85 i da nisam mogao da verujem kako ide mali...

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk



#197 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 May 2017 - 19:45

Jes bokte secam se i ja, onda je bila 98 dizna... moram to proveriti

@pita . Nije troseno nista od tada ni voženo tako da ostaje da se utegne za sezonu





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users