Jump to content


Keeway Fact - IT 70cc

keeway fact it

196 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 January 2015 - 14:49

Temu podižem, radi se o Keeway Fact modelu, proizvodnje 2008, skuter nije u mom vlasništvu. Dosta sam radnih sati u njega uložio te sam odlučio da ga predstavim. U to vreme je ovo pored Matrix-a bio jedan od eminentnijih kineza na našem tržištu. Plastike mat crne boje kombinovane sa lak maskom, kultne nalepnice, digitalni kmh i obtomer, alarm, sportski auspuh, dizajn plastika i ram prezeti od prethodnih Focus modela, impoznatna cena od četiri cifre eura..


ovakav je došao iz prodavnice

Posted Image


odmah po dolasku, akumulator je bio mrtav, što nam nije baš bilo jasno tada, međutim kupovina novog je problem rešila, da bi se tokom godina nekolicina akumulatora izmenjala.. kasnije saznajemo da ovaj alarm konstantno troši struju jer u stanju mirovanja postoji mogućnost daljinskog paljenja, te su kod svih ovih modela matrix, focus, fact, preko zime ili tokom dužeg vremena ne korišćenja akumulatori osuđeni na smrt... činjenica je da je i 6mA struja mirovanja dovoljna da isprazni napon na ćelijama ispod minimalne dozvoljene vrednosti 1,6V po ćeliji i tada imamo trajno oštećenje... potrebno je samo vreme pražnjenja, konkretno za akumulator 4,5Ah = 4500mAh / 6 = 750h /24 = 31 dan... rešenje je vađenje osigurača i totalni prekid strujnog kola kada nije sezona, ili vađenje celog akumulatora... stoga je taj alarm preporučljivo vezati preko nekog prekidača, za slučajeve parkiranja u garažu....


digitalni sat

Posted Image

novina, koju su kinezni ponosno spakovali, lepo plavo pozadinsko osvetljenje, pregršt informacija skladan izgled.. Khm sat meri preko pinjona kao i klasični modeli, sajla ulazi u samo kućište sata i tu se informacija prenosi u digitalnu, za sve pohvale je merenje koje je za svega 3-4Kmh veće od GPS merenja, merenje ne odstupa kako se brzina povećava.. Obrtomer precizan u dve cifre, vrednost se množi sa x100, lep grafički prikaz koji polazi kod oba sata sa leve strane u vidu segmenata i završava de u gornjem desnom uglu.. Merenje količine goriva u rezervoaru, i merenje napona akumulatora je isto segmentno rešeno na lcd panelu.. dva tastera ispod Kmh su menjanje ukupna pređena km ili od tačke do tačke i reset , od sijalica ima kratko, dugo, žmigavce, ulje, pa i alarm GSM detektor kada vozaču zazvoni mobilni telefon, časovnik...
Sve u svemu jedan dobar podvig, međutim klasično kineski, a posle nekog vremena može da štuca, meri kako hoće, konkretno ovaj obrtaje sa aftermarket cdi-jem ne meri preko 6000, a posle par godina je i Kmh sat počeo da meri unatraške, do 60 i nakon toga unazad, što aludira na zaprljan senzor u kućištu sata..

auspuh

Posted Image

nalik svim savremenim rezonantnim auspusima, međutim ugrađen katalizator, slepo crevo za blokadu, ulaz ekstra vazduha preko lamelarnog ventila za katalizator.. i još jedna blokada na ulasku u prvi difuzor .... vrlo tih, skladno drži motor na 50Kmh, lakši vozači mogu da se dovuku i do 54-56 Kmh po satu... Keeway je ostavio mogućnost izmene kompletne grane jer ima sastav kao i njegovi prethodnici između grane i lonca, na stranim shopovima viđamo te grane koje se prodaju, pa čak i komplete variomat, grana... Testirao sam neke modele koji se bez tih restrikcija razvrte do 65 po satu...

kočnice

Posted Image

interesantan inovativan oblik prednjeg diska, dimenzije 190mm, klasična klešta sa jednim velikim klipom, dosta velike kočione pločice... mislim da Keeway ova klešta koristi u većini svojih modela.. reklo bi se koči dobro.. Od ostalih delova, zanimljive su Kenda gume, koje su se pokazale bolje od mnogih kineskih pa čak i brendiranih.. Mikuni 16 karburator, blokiran na ulasku u filter sa lulicom promera 12mm , glavna dizna 56..
Napomenuću da je ovo model sa blokiranim CDI-jem na 8000 rpm-a.. Cveleta sam već 2008-e maltretirao po ovom pitanju, jer sam se prvi put susreo sa ovim problemom, motor na centralnoj puca i prekida na 8000 i obrtomer prestaje da meri jer ne može da izbroji nepravilan broj varnica.. Probao sam Ducati CDI, sa SR-ke i motor se preporodio, ali sa njim obrtomer ne meri vreć preko 6000, da bi na kraju u centralnom Keeway servisu kupili deblokirani CDI , sa kojim odlično radi obrtomer, ali do 10000 gde je i ovaj blokiran... Bilo kako bilo pošto se meni ovaj setup vrtio višlje, ne posebno ali taman u početak blokade, žrtvovao sam informaciju fabričkog obrtomera i ugradio afetrmarket CDI koje je u to vreme pravio Icatenej, kopija SR ducati-ja, koji identično i pravilno radi...


skut je razrađen po PS-u , prešao 1000km i odmah dobio modifikaciju sa sledećim komponentama

Cilindar: Motoforce ALU racing 70cc AC
Karburator: Arreche 19mm
Filter: modifikovani airbox bez lulice
Auspuh: Stage6 Pro replica hrom
CDI: Ducati kopija, aftermarket
Kvačilo: stock olakšano bušeno
Variomat: stock postrugan na ustima
Remen: stock Bando 788x16,5

rezultati sa fabričkim variomatom nisu bili ništa posebno, prenos se dosta brzo završio, motor je mogao da uđe i u 11 čak i u 12k obrtaja sa lakšim vozačem,... krajnja brzina ništa spektakularno 81 Kmh po satu... dosta nelinearan start, fabričko kvačilo sa ovom postavkom cilindra i auspuha nije davalo dobre rezultate... Arreche naliva na početnim otklonima... prejaka pilotka, preošta igla, slab izbor glavne dizne...


evo jedan video koji reprezentuje taj prvi status




kasnije sam dodao neke komponente za koje sam smatrao da su neophodne, tim pre što mi se jedna lamela i otkinula na mestu gde je bušeno, pa se koncept "tuč" kvačilo i zvono 112 menjalo na 107

Variomat: Naraku racing 12x15,5
Kvačilo: Motoforce sport (kopija delte)
Zvono: Stage6 R/T 107mm
Primarni prenos: Stage6 CPI tip mislim da donosi 17%
Filter: Malossi red sponge

u više navrata sam se borio sa tim startom, kao i sa linearitetom koji je ovde značajno poremećen... uradio sam i pomeranje paljenja na 19 stepeni, testirao sam igle iz dellorto kompleta koje su vrlo slične po dužini... čak sam i dobio neke rezultate sa nekom tupljom W11 iglom i lulicom na airbox-u od 17mm za minareli.. dosta sam se namučio da bih dobio i zavidnu krajnju i relativno dobar start, dok sa druge strane motor može i da se provoza malim gasom.. u tim operacijama imao sam i jedan peh, motor je fino išao na igli, u jednom navratu je ispao neki gumeni čep od tih aftermarket airbox-ova, i zalepio klip u cilindru...

pošto je relativno teško kupiti MF 47mm klip sa 12mm bolcnom i jednom karikom, ovaj ima radilicu za 12x16x16 igličasti, imao sam još zabave.. u principu na kraju sam ipak vratio fabričku iglu, otvorio filter, stavio Malossi red sunđer i vratio paljenje na 1mm, smatrao sam da je previše rizično voziti tuniranu mašinu na pola gasa, sa velikim predpaljenjem i neadekvatnim napajanjem..

ovde je još jedan video gde moju težinu 120+ Kg nosi do 98Kmh po satu ... lakši vozači prebace 100-ku na 10500-10700 obrtaja, međutim centralna rezonancija je kao što vidimo na 10100.. oba snimka su iz 2011, vratio sam za potrebe snimanja fabrički variomat na prvom snimku...



#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2015 - 21:08

nakon par godina dogodio se krah, lagani saobraćajni udes krivicom vozila iz sporedne ulice...

Posted Image Posted Image Posted Image

i replika je dobila po nosu

Posted Image Posted Image


da bi na kraju izmenjali sve plastike koje su bile oštećene, prednju masku smo dobili u BG-u u "crvenoj" boji.. pa je do sada bio ovakav unikatan.. Racing belo crno crveni..

Posted Image

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2015 - 21:28

poslednje sezone je dobio nove Sava MC16 gume, i zadnji YSS amortizer jer je fabrički bio feder, jednostavno krene da ljulja već na brzini preko 60Kmh, dok su prednje viljuške postale nešto tvrđe... moguće je da je to samo subjektivan osećaj, jer se zadnjica malo spustila...

U toku sezone sam izmenjao i semeringe na radilici, pošto sam se susreo sa nekolicinom propalih semering-a, ovaj je preventivno dobio plave Corteco...Nadalje imao sam i peh sa bobinom, neke godine još ranije, nakon ugradnje Icinog CDI-ja koji je odlično radio., fabrička bobina je rešila da crkne, pa je njeno mesto zauzela Naraku racing, 30kV.. i njeno delovanje se takođe osetilo u radu mašine...

evo slike cdi-ja i bobine.. sada
Posted Image Posted Image


dosta muke sam mučio sa ovim konceptom, naime S6 replika je kao što znamo jaka i oštra, veoma uzak power band, ovaj cilindar je u nižim spektrima baš slabašan, a kao šlag na sve to dolazi Arreche karburator koji smo već hiljadu puta potvdili da je preagresivan na pilotki i na igli... kako god, mašina je služila odlično do kraja sezone, kretala je lagano ukoliko se odvrne malo gasa, dok sam uspeo da podesim kvačilo i konceprt rolnice centralna da ukoliko se odvrne pun gas mašina kređe i odmah ulazi u rezonanciju... istina je da se ta postavka kod ovako oštrih mašina malo pomera sa temperaturom pa je leti i zimi situacija malo drugačija, ali je bilo prohvatljivo sve do nedavno kada je počeo da muče i pogubio na snazi...

što se tiče filtera, airbox je sada sa malossi filterom, otvoren bez lulice, i fabričkom oštrom iglom pa to inače muče, te je teško proceniti da li je sad zvuk malo drugačiji, ali snage definitivno nema... pošto su felne već izbledele, vidi se na toj poslednjoj slici, odlučili smo da se skuter pofarba i mašina generalno sredi...

pa krećemo odavde...
mašina je na radnom stolu, felne čekaju na totlanu demontažu ležajeva, prednjeg diska, gume i najverovatnije putuju na plastificiranje, ram je ostao da čeka na još ribanje i kontrolu instalacije, mašina je na stolu, čeka rasklapanje i ribanje...

Posted Image Posted Image Posted Image


ono što smo već videli u drugoj temi, slike su odavde, kočiono ulje posle 7 godina je katastrofalno... u posudi se uhvatila skrama, ulje je tamno a na gumi se vide kapljice vode... kočiono ulje je higroskopno i mora se menjati redovno

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image


dalje vidimo da je cilindar potpisao plastičnu deklicu.. moram ovde uporediti deklicu sa minareli tipom, imao sam već slučaj da mi se kliejnt žalio da mu motor smrdi na nešto izgorelo...

Posted Image Posted Image


sagorevanje, ako gledamo na po elektrodi svećice ne deluje loše, malo bledunjavo...

Posted Image

paljenje stoji na 1mm pre GMT... ne sećam se kada sam ga vratio na fabrički ugao od 13 stepeni... sećam se da je bilo i na 19-20 i da je bilo odličnih rezultata, bolja,punija, jača rezonanca...

Posted Image Posted Image

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2015 - 21:37

dalje vidimo stanje variomata, pisao sam gore da je Naraku racing u pitanju sa 12x15,5 rolnicama... izlaznost remena je do samog kraja

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

remen je fabrički bando.. nazad stoji ok, viri iz remenica oko 1mm. .međutim mislim da mu je dovoljno.. isteglio se i stanjio na meru 16,3mm sad geldam natpis sa 17mm,,.. dakle 0,7mm

Posted Image

na ovoom motoforce kvačilu kao i na većini tih jeftinijih aftermarket lamele ne stoje u liniji i vidimo da su se one trošile pod blagim uglom.. slideri na variomatu kao i stauze i vodilje deluju ok... čak su i rolnice dobre... eee dobre su kad ne stoje u krajnjem položaju dugo već kada se stalno kreću po stazama...

Posted Image Posted Image Posted Image

i evo ga krivac za gubitak snage... semering na radilici kod variomata zeva... jednostavno stoji iskošen.. sad ili sam ga ja pogrešno ubacio ili se vremenom iskosio, mada ja mislim da je ono prvo... ovakve semeringe koristim u mnogima aplikacijama., i moja SR-ka se vozi na plavim Corteco semerinzima, ovde jednostavno ne sme da bude greške...

Posted Image Posted Image

ovo sam poslikao da ne zaboravim, tanka platna ide iza zupčanika alansera... prema bloku

Posted Image

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2015 - 22:38

Nastavljam sutra.. slobodno komentarisite

#6 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 January 2015 - 22:59

Kod semeringa me je poslednji put spasila pumpica. Kada ga lepo namazes litijumskom mascu cak ako se iskosi ili upadne dublje samo napumpas blokove i sve legne na mesto..

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 30 January 2015 - 23:52

Mislim da su na tom naraku racing rolnice 15x12 a ne 15,5 x 12.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 January 2015 - 01:03

Da moja geska je...

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 January 2015 - 02:47

Kakva poboljsanja si dobio sa Naraku bobinom?
Svaka cast na projektu

#10 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 31 January 2015 - 06:52

Daj uslikaj i proces vadjenja tog semeringa. Ja sam se bas napatio na jednoj SR3, a nisu mi se rasturali blokovi.

Послато са HTC One mini 2

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 January 2015 - 12:51

@bojan vidi ne znam kako si i šta mazao, kada sa pumpicom možeš da ih isteraš, u pricipu semering se maže samo sa unutrašnje strane gde nailazi na rukavac radilice, spoljna strana koja je od gume mora biti čista i nailaziti na čist aluminijum da bi se na tom mestu, rećićemo zavulkaniziralo... tako postavljen semering tu stoji i ne mrda dok se ne istroši... ovo je najverovatnije loše postavljen bio ili nije pobrisan blok sa nitrom pre ubacivanja...

@lauda.. naraku racing ili ttte slične bobine bacaju varnicu vola da ubije... pa bolje je sagorevanje, preciznije je zapaljenje smeše, moment paljenja je tačniji, možda i malo raniji jer sa jačom varnicom dobijamo efekat ranije zapaljene smeše.. u svakom slučaju oseti se na snazi motora, na paljenju, nema mrdanja, jednom zaverglaš i već imaš taktove i sl..
međutim ono što nas zanima je zapto je crkla fabrička bobina.. pa mislim da je dobila malo kvalitetniji napon, jer je Ica upakovao kvalitetan kondenzator u CDI, i da su visoki obrtaji doneli sada veliku frekvenciju i samim tim veće zagrevanje jer joj je i opterećenje bilo veće... dakle kvalitetan napon, malo veća struja protoka kroz primarni namotaj i veća učestalost...
moguće je i da smo se kurvali po pitanju svećice da nije bila uvek R-ka uvačena sa 5 KOhm otporom itd...

@fantom nisam vadio semering ovde tim metodama na koje misliš otvarao sam blokove.. ali trebalo bi i taj tuturial da uradimo u pravu si.. jednom za svagda da se zna kako je najbezbednije vaditi semering sa radili bez rasklapanja

#12 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 31 January 2015 - 14:42

Aha, najlakse se vade kad se blokovi rasture. Ja sam se sluzio metodom uvrtanja gips srafova. Prvo jedan sraf pa kad nije htelo onda jos jedan pa oko njih paljenu zicu i vuci. Mada jedva sam ga iscupao, malo je falilo da odustanem i zbog toga rasturim blokove. Fabricki semering na strani variomata, zapekao samo tako, a zinuo na rukavcu radilice. Mucio sam se dobrih sat vremena sve vreme strahujuci da ne ostetim radilicu, ali na kraju je pametniji popustio. A ja sam morao da malo smirglom 1000 da sredim rukavac radilice jer su se ipak pojavili risevi od srafova pa sam se plasio da ne unakaze novi semering i onda dzabe posao.

Послато са HTC One mini 2

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 February 2015 - 21:21

dalje, kako rasklapam, radim merenja da bi kasnije znao šta sam imao i kako je bilo

mereni squish sam u trenutku rasklapanja imao 1,7mm

Posted Image Posted Image Posted Image

kad imam šta da vidim, brutalne naslage depozita na glavi... debljine 0,5-1mm

Posted Image


slična situacija je i na čelu klipa, mada ne toliko agresivno, debljina zaptivača ispod glave je 0,5mm, na klipu se vidi da je dosta duvao preko ili ispod karike, ovu malu crticu na dnu klipa dosta često viđam.. ranije sam mislio uvek tu malo zalepi jer je to baš mesto stuba kod duplih izduvnih kanala, ali ovde nemamo stub.. verovatno postoji neki razlog...

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


zaptivač ispod cilindra je debljine 0,4mm

Posted Image Posted Image

i nailazi kontrola cilindra... retko viđam ovoliko depozita na izduvu,.. .jedan aux izduv je totalno začepljen, dok je drugi jedva otvoren.. centralni kanal vidimo koliko je dobio.. mislim da je Weseli imao tako natovaren cilindar, ko d njega je čak i na prelivnim kanalima bilo čađi....

jasno je sada već.. ovaj je išao uvek ili na valvoline 100% sintetiku ili na Ipone Scootrun 2 ulja,.. ponekad se mešalo i dodatno ulje preko pumpe.. međutim puna sintetika je predviđena za prgave i tople mašine.. ovde sam ja apelovao da se puna sintetika vozi, ali mašina jednostavno nije dovoljno pržena.. po gradu je vožena ispod rezonancije ili tek u početak.. a na dužim relacijama između dva grada mislim da nije odvaljen pun gas skoro nikada..

ako na sve ovo dodamo adekvatno produžen prenos,,. gde mašina skoro nikada ne prebaci centralnu rezonanciju jer je uvek adekvatno opterećena, i arreche karburator koji uglavnom naliva, jasno je da je ovde sagorevanje bilo slabo, i da mašina nikad nije bila u dobroj radnoj temperaturi... mogu da se kladim da bi i polusintetika ovoliko depozita ostavila...

konstatujemo da je mašina potrebno da bude podređena temperamentu vozača... prgav cilindar i replika nisu za laganu vožnju....

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

#14 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 02 February 2015 - 22:01

Al je načadjio...kao kod Weselog friziran u "kontra" samo sto je tamo bilo jos gore, ipak je za ovaj spektar obrtaja polusintetika ;)

#15 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 February 2015 - 23:06

baš je dobro bio tovaren uljem tj nije dobro sagorevao, reklo bi se zbog milovanja po gasu....Treba to terati muški da sve sagore!
Nego kako je klip tako lepio to mi je baš interesantno....

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 February 2015 - 23:17

nije lepio, to što se vidi na nikasilu je đubre od čađi koja je se navukla po zidovima...
ako ne računamo onu malu crticu na dnu..ali razmišljam koliko je đubreta na glavi bilo, moglo je otpadati sa glave,a moglo je i iz izduvnog kanala da se uvuče...

#17 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 February 2015 - 23:22

aha to je đubre, neverovatno koliko ga ima....

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 February 2015 - 00:14

Hvala Mario, svaki projekat (tema) kao i ovaj midrace je prava mala riznica iz koje se moze mnogo nauciti, kada se iskreno i slikovito pojasni. Citam temu i cekam rasplet, misleci da je nesto drugo bilo vredno predstavljanja, ali sada je sasvim jasno. Ovako nesto se retko vidi i dobro je da imamo.
Ja licno to gledam iz nekog drugog ugla jer sam jednom davno dosao u u dodir sa jeftinim klipovima Nemacke proizvodnje za 4t koji su na sebi imali te teflonske kosuljice/nanose. Nemam slike, motor je wagen 1.6 i bio spremljen po proverenim tolerancijama i pakovan u nekom gornjem optimumu za trke. Posle 2 takmicenja (70-100km) kada je dosao red na osvezenje pred sl takmicenje zatecena je ista situacija u glavi i na klipu (cak i ispod 3, uljne karike) kao na slikama gore u temi. Dugo je razmatrano da li je u pitanju bilo ulje ili los kvalitet karike ulja... ulje koje smo tada koristili je bilo provereno (catrol rs 10w60 full race spec) sinteticko, donoseno iz Nemacke. Motor je vozen jos 4 takmicenja i kasnije, kako je teflon sa klipova nestajao, tako nije bilo toliko izrazenih naslaga u komori. Inace, lako su se spirale naslage benzinom, a verovali ili ne, izduvna grana i auspuh su bili nemoguci da se ociste.

Gledam sliku ovog klipa sa usisne strane i mesto gde ovaj model nema prozor vec klasicno podbrijanu usicu, vidim da je i ovde slicna situacija sa spiranjem svezom smesom vidi se lepo da nije klasicna garez..

Posted Image

Sto se tice te cuvene crtice, potpisa na klipu, vidjao sam na klipovima umo (Tomos 60cc) cilindara i pripisujem je cestiama prljavstine iz auspuha..

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 February 2015 - 00:38

Zaboravio sam da pitam od tolikog pisanja, na sta lici replica, koliko je zapusena i da li se teze skida ta garez?

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 February 2015 - 00:53

poslikaću je sutra, nije toliko loša, tim pre što sam i nju obradio pre montaže...

ove teflonske košuljice su se tek polizale,. vidim da nekolicina proizvođača HE klipova pribegava teflonizioranju, npr.. klip za Manstona kod Čiče je ovakav, dok recimo MHR nije u tom projektu... imam slike klipa kada sam ga očistio i mere, a još bolje je da imam i nov klip pa može da padne i komparacija...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users