ovakav je došao iz prodavnice

odmah po dolasku, akumulator je bio mrtav, što nam nije baš bilo jasno tada, međutim kupovina novog je problem rešila, da bi se tokom godina nekolicina akumulatora izmenjala.. kasnije saznajemo da ovaj alarm konstantno troši struju jer u stanju mirovanja postoji mogućnost daljinskog paljenja, te su kod svih ovih modela matrix, focus, fact, preko zime ili tokom dužeg vremena ne korišćenja akumulatori osuđeni na smrt... činjenica je da je i 6mA struja mirovanja dovoljna da isprazni napon na ćelijama ispod minimalne dozvoljene vrednosti 1,6V po ćeliji i tada imamo trajno oštećenje... potrebno je samo vreme pražnjenja, konkretno za akumulator 4,5Ah = 4500mAh / 6 = 750h /24 = 31 dan... rešenje je vađenje osigurača i totalni prekid strujnog kola kada nije sezona, ili vađenje celog akumulatora... stoga je taj alarm preporučljivo vezati preko nekog prekidača, za slučajeve parkiranja u garažu....
digitalni sat

novina, koju su kinezni ponosno spakovali, lepo plavo pozadinsko osvetljenje, pregršt informacija skladan izgled.. Khm sat meri preko pinjona kao i klasični modeli, sajla ulazi u samo kućište sata i tu se informacija prenosi u digitalnu, za sve pohvale je merenje koje je za svega 3-4Kmh veće od GPS merenja, merenje ne odstupa kako se brzina povećava.. Obrtomer precizan u dve cifre, vrednost se množi sa x100, lep grafički prikaz koji polazi kod oba sata sa leve strane u vidu segmenata i završava de u gornjem desnom uglu.. Merenje količine goriva u rezervoaru, i merenje napona akumulatora je isto segmentno rešeno na lcd panelu.. dva tastera ispod Kmh su menjanje ukupna pređena km ili od tačke do tačke i reset , od sijalica ima kratko, dugo, žmigavce, ulje, pa i alarm GSM detektor kada vozaču zazvoni mobilni telefon, časovnik...
Sve u svemu jedan dobar podvig, međutim klasično kineski, a posle nekog vremena može da štuca, meri kako hoće, konkretno ovaj obrtaje sa aftermarket cdi-jem ne meri preko 6000, a posle par godina je i Kmh sat počeo da meri unatraške, do 60 i nakon toga unazad, što aludira na zaprljan senzor u kućištu sata..
auspuh

nalik svim savremenim rezonantnim auspusima, međutim ugrađen katalizator, slepo crevo za blokadu, ulaz ekstra vazduha preko lamelarnog ventila za katalizator.. i još jedna blokada na ulasku u prvi difuzor .... vrlo tih, skladno drži motor na 50Kmh, lakši vozači mogu da se dovuku i do 54-56 Kmh po satu... Keeway je ostavio mogućnost izmene kompletne grane jer ima sastav kao i njegovi prethodnici između grane i lonca, na stranim shopovima viđamo te grane koje se prodaju, pa čak i komplete variomat, grana... Testirao sam neke modele koji se bez tih restrikcija razvrte do 65 po satu...
kočnice

interesantan inovativan oblik prednjeg diska, dimenzije 190mm, klasična klešta sa jednim velikim klipom, dosta velike kočione pločice... mislim da Keeway ova klešta koristi u većini svojih modela.. reklo bi se koči dobro.. Od ostalih delova, zanimljive su Kenda gume, koje su se pokazale bolje od mnogih kineskih pa čak i brendiranih.. Mikuni 16 karburator, blokiran na ulasku u filter sa lulicom promera 12mm , glavna dizna 56..
Napomenuću da je ovo model sa blokiranim CDI-jem na 8000 rpm-a.. Cveleta sam već 2008-e maltretirao po ovom pitanju, jer sam se prvi put susreo sa ovim problemom, motor na centralnoj puca i prekida na 8000 i obrtomer prestaje da meri jer ne može da izbroji nepravilan broj varnica.. Probao sam Ducati CDI, sa SR-ke i motor se preporodio, ali sa njim obrtomer ne meri vreć preko 6000, da bi na kraju u centralnom Keeway servisu kupili deblokirani CDI , sa kojim odlično radi obrtomer, ali do 10000 gde je i ovaj blokiran... Bilo kako bilo pošto se meni ovaj setup vrtio višlje, ne posebno ali taman u početak blokade, žrtvovao sam informaciju fabričkog obrtomera i ugradio afetrmarket CDI koje je u to vreme pravio Icatenej, kopija SR ducati-ja, koji identično i pravilno radi...
skut je razrađen po PS-u , prešao 1000km i odmah dobio modifikaciju sa sledećim komponentama
Cilindar: Motoforce ALU racing 70cc AC
Karburator: Arreche 19mm
Filter: modifikovani airbox bez lulice
Auspuh: Stage6 Pro replica hrom
CDI: Ducati kopija, aftermarket
Kvačilo: stock olakšano bušeno
Variomat: stock postrugan na ustima
Remen: stock Bando 788x16,5
rezultati sa fabričkim variomatom nisu bili ništa posebno, prenos se dosta brzo završio, motor je mogao da uđe i u 11 čak i u 12k obrtaja sa lakšim vozačem,... krajnja brzina ništa spektakularno 81 Kmh po satu... dosta nelinearan start, fabričko kvačilo sa ovom postavkom cilindra i auspuha nije davalo dobre rezultate... Arreche naliva na početnim otklonima... prejaka pilotka, preošta igla, slab izbor glavne dizne...
evo jedan video koji reprezentuje taj prvi status
kasnije sam dodao neke komponente za koje sam smatrao da su neophodne, tim pre što mi se jedna lamela i otkinula na mestu gde je bušeno, pa se koncept "tuč" kvačilo i zvono 112 menjalo na 107
Variomat: Naraku racing 12x15,5
Kvačilo: Motoforce sport (kopija delte)
Zvono: Stage6 R/T 107mm
Primarni prenos: Stage6 CPI tip mislim da donosi 17%
Filter: Malossi red sponge
u više navrata sam se borio sa tim startom, kao i sa linearitetom koji je ovde značajno poremećen... uradio sam i pomeranje paljenja na 19 stepeni, testirao sam igle iz dellorto kompleta koje su vrlo slične po dužini... čak sam i dobio neke rezultate sa nekom tupljom W11 iglom i lulicom na airbox-u od 17mm za minareli.. dosta sam se namučio da bih dobio i zavidnu krajnju i relativno dobar start, dok sa druge strane motor može i da se provoza malim gasom.. u tim operacijama imao sam i jedan peh, motor je fino išao na igli, u jednom navratu je ispao neki gumeni čep od tih aftermarket airbox-ova, i zalepio klip u cilindru...
pošto je relativno teško kupiti MF 47mm klip sa 12mm bolcnom i jednom karikom, ovaj ima radilicu za 12x16x16 igličasti, imao sam još zabave.. u principu na kraju sam ipak vratio fabričku iglu, otvorio filter, stavio Malossi red sunđer i vratio paljenje na 1mm, smatrao sam da je previše rizično voziti tuniranu mašinu na pola gasa, sa velikim predpaljenjem i neadekvatnim napajanjem..
ovde je još jedan video gde moju težinu 120+ Kg nosi do 98Kmh po satu ... lakši vozači prebace 100-ku na 10500-10700 obrtaja, međutim centralna rezonancija je kao što vidimo na 10100.. oba snimka su iz 2011, vratio sam za potrebe snimanja fabrički variomat na prvom snimku...