![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-1593.jpg)
#221
Posted 02 April 2015 - 00:53
Bitno je da cesto dodajes i pustas gas, i postepeno na trenutke sve duze drzis pun gas. Ne treba imati bolesno oprezan pristup kod razrade jer se postize kontra efekt, zaljevanje, izgaranje svijecica.
Iskreno nesto mi je tu i dalje cudno sa ponasanjem masine, zdrava masina tjera i lose komponente u prijenosu, to se osjeti, i da je centralna vec popustila da problem radi ne vjerujem.
#222
Posted 02 April 2015 - 00:57
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#223
Posted 02 April 2015 - 01:17
Nutra u njega nije bilo cak ni malo gareza ... Ali ipak sam ga probrkao sa celicnu sajlu ...
Ma samo da izvozim polagano tih 700 - 800 kilometara sa serijal spuh da se sve untra lepo pripasuje , I kad budem nabacio rekorda bitce veselje, pretpostavljam da ce da ide tada do 80 km/h po ravnicu ,I da ce lepo da vuce ...
Prosli vlasnik je i po ljeti vozio sa zatvorenim rupica na deklo prenosa (ona gumica ) pa se je to puno grijalo ... Ali I meni cudi zasto dzvono nije dobilo ljubicastu boju, a centralna omeksala, malo nelogicno ...
Edited by Mitkov, 02 April 2015 - 01:20.
#224
Posted 02 April 2015 - 01:40
#225
Posted 02 April 2015 - 02:18
Ne kontam, kakve rupice na deklu? Svako serijsko deklo je zatvoreno i ima neki minimalni otvor za vazduh, na serijskoj masini se tesko moze pregrijati prenos da utice na ostale komponente.
Zvono kvacila primi ljubicastu boju kada se pregrije i to se najcesce desava kada kvacilo proklizuje i/ili kada se naspanuje da hvata na dosta visokim obrtajima za koje kvacilo nije bas projektovano...
#226
Posted 02 April 2015 - 09:59
Ona guma na deklu smanjuje hladjenje i buku iz prijenosa, skini je slobodno, a nece se nista pokvariti i da je ostavis.
Zvono ne smije biti ljubicasto, ako jest onda gubis sigurno snagu u startu jer takvo vise nije sposobno provesti sav moment na kotac.
I nikad mi nece biti jasni serijala skuteri sa svim blokadama, a zvono ljubicaste boje. Odakle mu snaga, moze biti jedino da drzi kocnicu dok krece i u voznji.
#227
Posted 02 April 2015 - 10:07
#228
Posted 02 April 2015 - 10:33
#229
Posted 02 April 2015 - 10:40
#230
Posted 02 April 2015 - 11:14
Na mom symu nije bilo ni ventilatora na variomatu a dekl zadihtan bez ijedne rupice .
A on se boji za pia hladenje
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#231
Posted 02 April 2015 - 21:21
Dizna 60
Zeger na igli na vtori zub od dole (znaci fali samo jedan zub da igla bude skroz podignuta).
Srafic vazduha na tri punih kruga od skroz zasrafljeni.
Limic na karuburatoru izvadzen.
Svecica ovakva ja mislim da je siromasna (prvih dve slike vozena 2-3 kilometara polovinu gasa, a zadnja slika 3-4 kilometara polovinu gasa i minut radio na leru pa sam tek poslikao), sutra stize dizna 64 i centralu ...
Na koi zub da stavim zeger kad ubacim 64 za pocetak da znam od gde krenut , pa ondak po potrebi prestelam, isto i na koi krug da stavim srafic smese ???
![Posted Image](http://s1.postimg.org/f55hcgerj/IMG_20150402_174457.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/jd09l7g73/IMG_20150402_174507.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/sw9yeo3pb/IMG_20150402_180515.jpg)
Edited by Mitkov, 02 April 2015 - 21:22.
#232
Posted 02 April 2015 - 21:32
#233
Posted 02 April 2015 - 22:27
#234
Posted 03 April 2015 - 22:54
Sve sam lepo namontirao , usporedio staru i novi centralu ova stara se je dala stisnut sa rukom do dole a za novu je trbalo vise otpora ali neznam mozda zato sto je bila nova i nekoriscena ,onaj prsten plasticni ko novi uzalud baceni 20 eura ali hajde znam da je skroz novo ...
Opet isti qurac neide preko 8 hiljada obrataja i to sa rolice 5.5 grama ,stalno nesto fuci iz prenosa kada je pod optercenje skuter bas onako fuuu i mnogo se glasnije cuje ali to samo u start ili kad vozis pod malku gas neznam zasto je to tako (nisam jos video da tako fuci neka aprilija) proverio lager na lameli ide dobro nije on ..
Sve je promenuto ostalo je jos smeringe ali neverujem da su one , sutra ocistim variator i lamelice malo prodzem sa edri glanc papirom da one ne proklizavaju , a mozda i auspuh jebe celu rabotu ...
Evo slike prvo od novi centralni i ostalo , a zadnja slika je od stara centrala i onaj plasticni prsten ...
![Posted Image](http://s1.postimg.org/kmhzhjbjz/IMG_20150403_173256.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/82mutsncv/IMG_20150403_173310.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/w5cvg5irj/IMG_20150403_173339.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/g8e3jfqdb/IMG_20150403_173346.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/dn8ivx0zj/IMG_20150403_173359.jpg)
![Posted Image](http://s1.postimg.org/68elpspq7/IMG_20150403_200244.jpg)
#235
Posted 03 April 2015 - 23:43
#236
Posted 04 April 2015 - 09:21
probaj da dodaš malo goriva... vidi šta se dešava sa tom 64-kom pa javi..
šrafić za vazduh podesi na tačku gde počinje da obara obrtaje... čini mi se da će mnogo biti tri kruga
#237
Posted 04 April 2015 - 22:22
Dizna 64, igla skroz spustena, srafic smese jedan puni krug i polovinu od pola kruga ,svecica ovakava (slike su od iste voznje svecice, samo su od obe strane na svecice slikane) .
![Posted Image](http://s18.postimg.org/91aio3iah/IMG_20150404_123935.jpg)
![Posted Image](http://s18.postimg.org/9glsh447t/IMG_20150404_124225.jpg)
Tu je dva pinih kruga i polovonu od pola kruga , isgla skroz spustena,veoma bogato ... Sutra stavim na jedan puni krg pa vidm sta ce da bude ...
![Posted Image](http://s13.postimg.org/7g7dimryv/IMG_20150404_182229.jpg)
Prenos detalnije ociscen sa WD i obrisan sa pamucnim krpicama
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Lepo je vukao u start dok je bio na krug i polovinu od pola krug ali kad je bio hladn ugrejao li se opet tako mlitavi snaga mu pala za oko 30 %..
Bitno da sam opravio tai zvuk sta je fucalo u prenopsu lamela je radila tu stvar proklizavala nutra, ja sam dobos prostrugao sa krupni papirom isto i lamlice ali njih u kruznih dvizenja da dobro hvata to je reseno, inace dobos bio ko staklo prije skruganja vidi se na slikama sve ...
Ali opet kao i prije u voznji sa rolice 6.4 gr ne prelazi 7 hiljada obrataja , zabelezio danas ovo na nogarima das mu do polovinu gasa brzo digne do sedam hiljada obrataja i nakon 1-2 sekunda pocne naglo da dize obrataje i to preko 10 hiljada nisam ga drzao puno tako na polovinu jel je jos sve novo nutra.. Sta moze to da radi mozda auspuh a mozda i neka elektronska blokada ali nevurejm da ima elektronska blokada ...
![Posted Image](http://s4.postimg.org/56t2hfqu5/IMG_20150404_142124.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/5m4cagcrh/IMG_20150404_142145.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/7peri4ckd/IMG_20150404_142152.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/5xh79h3tp/IMG_20150404_142356.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/6gvha89zx/IMG_20150404_142906.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/wze4iy8pp/IMG_20150404_143017.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/743kr8lnh/IMG_20150404_143057.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/o5wetc0il/IMG_20150404_151901.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/b4aq3hc4d/IMG_20150404_152231.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/x11uhleot/IMG_20150404_152353.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/6q28rn1jx/IMG_20150404_152431.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/k0q3l5s4d/IMG_20150404_152455.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/g86l5fcm5/IMG_20150404_152522.jpg)
![Posted Image](http://s4.postimg.org/hoi3nkfj1/IMG_20150404_152939.jpg)
I na kraju sve lepo sklopeno i stegnuto .. Prelepo
![:wub:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/wub.png)
![Posted Image](http://s29.postimg.org/5ttz4fwfb/IMG_20150404_154904.jpg)
![Posted Image](http://s29.postimg.org/nvd428qg7/IMG_20150404_154914.jpg)
![Posted Image](http://s29.postimg.org/6tka05bl3/IMG_20150404_154919.jpg)
#238
Posted 04 April 2015 - 22:34
Prvi problem koji sam primetio je da ti remen ne sedi na bolcni napred. To znaci da skuter krece iz 2 ili 3 brzine i zato nema snage uzbrdo. Kada redjas delove varijatora izmedju bolcne i ventivara treba dodati sajbnu debljine 0,6 - 1mm pogotovu kada je remen nov.
Druga stvar je sto kada je to slucaj sa prenosom, motor nema snage da podigne obrtaje, ako nemas takve sajbnice napravi kod strugara ( unutrasnji precnik kao radilica, spoljni kao bolcna), ili stavi lakse rolnice (5gr).
Ti sad mucis motor, kao da hoces da krenes autom uzbrdo u 3 brzini, normalno da nema snage i da obrtaji nece da skoce, i da kvacilo klizi..
#239
Posted 04 April 2015 - 22:41
Cviko bu ti taj kit ak bus ga vozio s ovakvom svjecicom. Skini taj lim na karbu.
Ovo sto tebe muci je stvarno jako kocenje nije samo nijansa.
Tako da bi ja prvo auspuh eliminiro.
#240
Posted 04 April 2015 - 22:53
Lim je skunut ,stavljena je 64 dizna , sutra stavim vazduh na jedan krug pa vidim sta ce da bude ..
Bas je cudno ako je auspuh zastopan po meni nece da drzi konstantno 7900 obrataja u voznji nego ce to varirat u toku voznje ali sta ja znam sve je moguce ...
Ovu nedelju ce biti auspuh i rolice 4.5 gr, pravim jos presmetke sta kako kako uzet ...
Edited by Mitkov, 04 April 2015 - 22:54.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users