Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#221 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 April 2015 - 00:53

Teske rolice staviti? Ne znam bas da li je to pametno, radi se o preopterecenju motora u tom slucaju, a i sjecam se da su mi momci mehanicari koji voze trke pricali da je bolje imati lakse nego teze rolice po pitanju opterecenja masine.


Bitno je da cesto dodajes i pustas gas, i postepeno na trenutke sve duze drzis pun gas. Ne treba imati bolesno oprezan pristup kod razrade jer se postize kontra efekt, zaljevanje, izgaranje svijecica.


Iskreno nesto mi je tu i dalje cudno sa ponasanjem masine, zdrava masina tjera i lose komponente u prijenosu, to se osjeti, i da je centralna vec popustila da problem radi ne vjerujem.

#222 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 April 2015 - 00:57

meni to kod njega djeluje ko da je auspuh zacepljen, daj ti pogledaj da stari vlasnik nije u njemu posijo sarafe :)

#223 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 02 April 2015 - 01:17

Auspuh sam gledao i cistio kada mi je cilindar bio izvadzen ...

Nutra u njega nije bilo cak ni malo gareza ... Ali ipak sam ga probrkao sa celicnu sajlu ...

Ma samo da izvozim polagano tih 700 - 800 kilometara sa serijal spuh da se sve untra lepo pripasuje , I kad budem nabacio rekorda bitce veselje, pretpostavljam da ce da ide tada do 80 km/h po ravnicu ,I da ce lepo da vuce ...

Prosli vlasnik je i po ljeti vozio sa zatvorenim rupica na deklo prenosa (ona gumica ) pa se je to puno grijalo ... Ali I meni cudi zasto dzvono nije dobilo ljubicastu boju, a centralna omeksala, malo nelogicno ...

Edited by Mitkov, 02 April 2015 - 01:20.


#224 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 April 2015 - 01:40

Puno skutera nikakve rupe hladenja to nema veze uopce sta se on vozio s gumom.

#225 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 April 2015 - 02:18

Jednostavno se desi zamor materijala kod centralne opruge nakon odredjenog broja kilometara ovisno od spakovanog setup-a na masini...Neka okvirna preporuka je da se centralna mijenja svake 2 - 3 sezone.
Ne kontam, kakve rupice na deklu? Svako serijsko deklo je zatvoreno i ima neki minimalni otvor za vazduh, na serijskoj masini se tesko moze pregrijati prenos da utice na ostale komponente.
Zvono kvacila primi ljubicastu boju kada se pregrije i to se najcesce desava kada kvacilo proklizuje i/ili kada se naspanuje da hvata na dosta visokim obrtajima za koje kvacilo nije bas projektovano...

#226 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 April 2015 - 09:59

Smanji razradu na 300km.

Ona guma na deklu smanjuje hladjenje i buku iz prijenosa, skini je slobodno, a nece se nista pokvariti i da je ostavis.

Zvono ne smije biti ljubicasto, ako jest onda gubis sigurno snagu u startu jer takvo vise nije sposobno provesti sav moment na kotac.

I nikad mi nece biti jasni serijala skuteri sa svim blokadama, a zvono ljubicaste boje. Odakle mu snaga, moze biti jedino da drzi kocnicu dok krece i u voznji.




#227 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 April 2015 - 10:07

Čemu rasprava oko hladjenja prenosa u Pia bloku kad svi dobro znamo da je to konstrukcijski uradjeno besprekorno, ako se ijedan prenos dobro hladi onda je to Piaggio-v.

#228 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 April 2015 - 10:33

Kad kupis iz trgovine onda dobijes jedan gumeni cep koji skoro pa zatvori sve one izlazne rupe na deklu ispod zvona. To je pozeljno skinuti.

#229 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 April 2015 - 10:40

To se skida odmah nakon prodaje, a služi da drži zatvorenu deklu dok je skuter u prodaji, tj u magacinu, da vlaga ne ulazi unutar dekle. Na početku eksploatacije se to vadi i dekla tako dobija otvor za ventilaciju.

#230 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 April 2015 - 11:14

Ja to prek zime stavim na dekl samo. I ne zatvori guma sve otvore neg ostane rupa sa strane. I da po ljeti vozi s tim nemre ljubicasto zvono postat.
Na mom symu nije bilo ni ventilatora na variomatu a dekl zadihtan bez ijedne rupice .
A on se boji za pia hladenje :D

#231 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 02 April 2015 - 21:21

Danas palo malo stelovanje , bilo je vrjeme lepo pa sam ubio 50 kilometara laganica ..

Dizna 60
Zeger na igli na vtori zub od dole (znaci fali samo jedan zub da igla bude skroz podignuta).
Srafic vazduha na tri punih kruga od skroz zasrafljeni.
Limic na karuburatoru izvadzen.

Svecica ovakva ja mislim da je siromasna (prvih dve slike vozena 2-3 kilometara polovinu gasa, a zadnja slika 3-4 kilometara polovinu gasa i minut radio na leru pa sam tek poslikao), sutra stize dizna 64 i centralu ...

Na koi zub da stavim zeger kad ubacim 64 za pocetak da znam od gde krenut , pa ondak po potrebi prestelam, isto i na koi krug da stavim srafic smese ???


Posted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by Mitkov, 02 April 2015 - 21:22.


#232 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 April 2015 - 21:32

Na prve 2 slike meni djeluje da je siva i losa boja, treca slika nije bas jasna.

#233 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 02 April 2015 - 22:27

Ja sam kod zaxx-a promenio centralnu na 12k km.

#234 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 03 April 2015 - 22:54

Dosla je centrala,prsteni dizna..

Sve sam lepo namontirao , usporedio staru i novi centralu ova stara se je dala stisnut sa rukom do dole a za novu je trbalo vise otpora ali neznam mozda zato sto je bila nova i nekoriscena ,onaj prsten plasticni ko novi uzalud baceni 20 eura ali hajde znam da je skroz novo ...

Opet isti qurac neide preko 8 hiljada obrataja i to sa rolice 5.5 grama ,stalno nesto fuci iz prenosa kada je pod optercenje skuter bas onako fuuu i mnogo se glasnije cuje ali to samo u start ili kad vozis pod malku gas neznam zasto je to tako (nisam jos video da tako fuci neka aprilija) proverio lager na lameli ide dobro nije on ..

Sve je promenuto ostalo je jos smeringe ali neverujem da su one , sutra ocistim variator i lamelice malo prodzem sa edri glanc papirom da one ne proklizavaju , a mozda i auspuh jebe celu rabotu ...

Evo slike prvo od novi centralni i ostalo , a zadnja slika je od stara centrala i onaj plasticni prsten ...

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#235 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2015 - 23:43

Mrsava ti smesa na malom gasu, zavrni taj srafic za vazduh do momenta kad pocne da spusta obrtaje. Nemoj da ga vozis na tako mrsavoj smesi. Tu plastiku vec imas, dzaba si je kupovao, nece se ta potrositi. A centralna ok ako je stara omeksala. Menjaj taj auspuh.

#236 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2015 - 09:21

ovo su konkretni potezi.. prvi put vidim da neko kupuje novu fabričku centralnu...

probaj da dodaš malo goriva... vidi šta se dešava sa tom 64-kom pa javi..

šrafić za vazduh podesi na tačku gde počinje da obara obrtaje... čini mi se da će mnogo biti tri kruga

#237 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 04 April 2015 - 22:22

Stanje ovakvo ...

Dizna 64, igla skroz spustena, srafic smese jedan puni krug i polovinu od pola kruga ,svecica ovakava (slike su od iste voznje svecice, samo su od obe strane na svecice slikane) .

Posted ImagePosted Image

Tu je dva pinih kruga i polovonu od pola kruga , isgla skroz spustena,veoma bogato ... Sutra stavim na jedan puni krg pa vidm sta ce da bude ...

Posted Image

Prenos detalnije ociscen sa WD i obrisan sa pamucnim krpicama :) , detalnije ga poslikao i pregledao sve je ko novo ubacio opet stare rolice (fabricke)

Lepo je vukao u start dok je bio na krug i polovinu od pola krug ali kad je bio hladn ugrejao li se opet tako mlitavi snaga mu pala za oko 30 %..

Bitno da sam opravio tai zvuk sta je fucalo u prenopsu lamela je radila tu stvar proklizavala nutra, ja sam dobos prostrugao sa krupni papirom isto i lamlice ali njih u kruznih dvizenja da dobro hvata to je reseno, inace dobos bio ko staklo prije skruganja vidi se na slikama sve ...

Ali opet kao i prije u voznji sa rolice 6.4 gr ne prelazi 7 hiljada obrataja , zabelezio danas ovo na nogarima das mu do polovinu gasa brzo digne do sedam hiljada obrataja i nakon 1-2 sekunda pocne naglo da dize obrataje i to preko 10 hiljada nisam ga drzao puno tako na polovinu jel je jos sve novo nutra.. Sta moze to da radi mozda auspuh a mozda i neka elektronska blokada ali nevurejm da ima elektronska blokada ...

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image


I na kraju sve lepo sklopeno i stegnuto .. Prelepo :wub:
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#238 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 April 2015 - 22:34

Ako ti dobro ide na 1 i 1/2 od skroz zatvorenog ostavi tako..

Prvi problem koji sam primetio je da ti remen ne sedi na bolcni napred. To znaci da skuter krece iz 2 ili 3 brzine i zato nema snage uzbrdo. Kada redjas delove varijatora izmedju bolcne i ventivara treba dodati sajbnu debljine 0,6 - 1mm pogotovu kada je remen nov.

Druga stvar je sto kada je to slucaj sa prenosom, motor nema snage da podigne obrtaje, ako nemas takve sajbnice napravi kod strugara ( unutrasnji precnik kao radilica, spoljni kao bolcna), ili stavi lakse rolnice (5gr).

Ti sad mucis motor, kao da hoces da krenes autom uzbrdo u 3 brzini, normalno da nema snage i da obrtaji nece da skoce, i da kvacilo klizi..

#239 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 04 April 2015 - 22:41

Ma ne nije u tome problem. A i to s remenom na bolcni samo tako izgleda jer on mora otvorit polutke da remen upadne kako bi ga lakse na radilicu stavio i stegno veltilvar pa je jos mlohav.

Cviko bu ti taj kit ak bus ga vozio s ovakvom svjecicom. Skini taj lim na karbu.
Ovo sto tebe muci je stvarno jako kocenje nije samo nijansa.
Tako da bi ja prvo auspuh eliminiro.

#240 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 04 April 2015 - 22:53

Da tako za remenom on se naspana kad upalis motor i legne na bolcni ...

Lim je skunut ,stavljena je 64 dizna , sutra stavim vazduh na jedan krug pa vidim sta ce da bude ..

Bas je cudno ako je auspuh zastopan po meni nece da drzi konstantno 7900 obrataja u voznji nego ce to varirat u toku voznje ali sta ja znam sve je moguce ...

Ovu nedelju ce biti auspuh i rolice 4.5 gr, pravim jos presmetke sta kako kako uzet ...

Edited by Mitkov, 04 April 2015 - 22:54.






11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users