Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#441 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 December 2015 - 11:10

Najveci problem se javlja ako taj auspuh prebacujes na neki drugi piaggio. Jer neko je savio vise, neko manje, pa brezoni budu i skrivljeni.

I onda se nahebes nekad ko majmum, ispravis da bude ravno, pa probas, pa ne ide, pa turpijanje rupa 1x, 2x, 3x, 4x...


Ali sve je to normalno.


Odlican izbor dijelova, vidim da se drzis OEM postavki :)

#442 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 December 2015 - 12:00

Bas i ocekivao da cete komentarisate o tome . Da kako je reko goggyso ja sam to savio sa steganje .

Brezone su bili malo vec krive (od prosli vlasnik) hteo sam uzet nove al zanemario jer su navoji bili dobri . Kad sam prvi put montirao gianelija nije dao da ona plocica koja vidite da je savijena da udze u brzeno al to resio sa glodalki za 2 sekunde ... Da ljetos mi je bilo problema da je teklo ulje sa ispuhom al ne previse , hajd resio da stavim ovakav dihtun al to je samo zezanje sav se raspadne ko gips karton i bacis ga sjebo sam 3 ovakvih (kako na slici) , nije bio odgovarajuci po meni .

Na kraju ocistio ispuh stavio auspuh pedantno i ramnomerno milimetar po milimetar stezao (morao kupit nastavak za alat ) levi pa desni muter. I tako se je to savilo, bitno da dihta i sad nema problema :)

Posted Image

#443 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 December 2015 - 16:53

A paa, nisi nam letos prijavio da ti je tu curilo ulje, kad si stelovao karburator?!

Zato je potrosnja veca, i zato nije imao snage na startu. Ne sme tu da ima ni dlaku lufta, ne sme da vuce vazduh!

#444 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 December 2015 - 17:55

Ma to je sitnica koja je dosta bitna. Nije curilo ko iz sisetu nego samo onako je bilo zacrnjeno al opet to utice . On je vukao uvjek kad sam nabacio giannelija na njega cak i kad je slinjio. Nego je sada remen banana pa mi ne ide u krajnja samo reva bezveze u startu .. Kupicu mitsuboshi zaedno sa multivarom za neki mesec :)


Evo slike od danas malo ga vozao u jedno selo po visokim ugorninama ..

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image


To je to , samo stvara vibracije ovaj blatobran jer se drzi samo na jedna oska i vibrira pod malu gas al nebitno . Ofarbat cu ga jer je na neke mjesta ogreban i bode me u oci icice u mat crnoj . B)
I svidza mi se to da u svako vreme moze da ide dole jer se drzi na 3 srafa .

Edited by Mitkov, 29 December 2015 - 17:57.


#445 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 December 2015 - 18:00

Nrg je super, kao od prvog predstavljanja :)

Koliko si km presao sa remenom? To je normalno, i mene nervira sto se obicni remen krene trositi vec nakon 1000km, a nakon 3000km vec se dosta osjeti kako skuter dreci.

Mene sve vuce da si uzmem kevlar, ali o tome cu da razmislim jos 3x.



Blatobran ti mora vibrirati jbg, da se mene pita ja bi onaj veliki.

Gdje se to vozis? Otkrij nam lokaciju.
Mozda nas ima zainteresiranih za voznju po blakanu pa se uklopi u rutu hehe

Edited by dajteh, 29 December 2015 - 18:03.


#446 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 December 2015 - 19:51

Neznam tocno koliko sam kilometara presao odkad sam stavio remen kilometraza mi je stalno na trip , al otprilike oko 5000 mozda i vise ... Kad sam nasrafio giannelija imao je remen 400 - 500 kilometara i tada je ubrzavao ko munja i sad je dobro ali ne kao tada . Znam da je to normalno :)


Evo lokacija to je selo (Knezje) koje je odaleceno 4 kilometara od moj grad . A ja gde sam sliko motor to je put koi vodi do arheoloski arhitekat koi su ga nazvali Bila zora .
Belezio sa strelku gde sam slikao slikice :D


Posted Image

Edited by Mitkov, 29 December 2015 - 19:54.


#447 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 December 2015 - 20:10

Lijep kraj i cesta, i ja bi zacas natukao preko 5000km :D

#448 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 January 2016 - 15:00

Prelep NRG, a put je taman lepo vijugav, krajolik za slikanje, jednom rečju uživancija na dva točka.

#449 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 January 2016 - 21:23

View PostMitkov, on 29 December 2015 - 12:00, said:

Bas i ocekivao da cete komentarisate o tome . Da kako je reko goggyso ja sam to savio sa steganje .

Brezone su bili malo vec krive (od prosli vlasnik) hteo sam uzet nove al zanemario jer su navoji bili dobri . Kad sam prvi put montirao gianelija nije dao da ona plocica koja vidite da je savijena da udze u brzeno al to resio sa glodalki za 2 sekunde ... Da ljetos mi je bilo problema da je teklo ulje sa ispuhom al ne previse , hajd resio da stavim ovakav dihtun al to je samo zezanje sav se raspadne ko gips karton i bacis ga sjebo sam 3 ovakvih (kako na slici) , nije bio odgovarajuci po meni .

Na kraju ocistio ispuh stavio auspuh pedantno i ramnomerno milimetar po milimetar stezao (morao kupit nastavak za alat ) levi pa desni muter. I tako se je to savilo, bitno da dihta i sad nema problema :)

Posted Image
Piaggio ima upusteni konus na izduvu cilindra i vecina auspuha dolazi sa takvim konusom na pocetku grane, pa ovaj prsten (dihtung) nije moguce koristiti, odnsno, zbog njega ce se i iskriviti taj metalni drzac preko koga stezes brezone.

Najbolje je koristiti metalne ravne dihtunge koji pokrivaju kompletnu povrsnu izduvne grane, ima ih i sa perforiranim rupama za brezone, odgovara i od minarelija.

#450 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 18 January 2016 - 12:55

Aca nije se zbog njega iskrivo ja nisam ni mogo uterat auspuh u izduv od njega brezone nisu mogle da ga dohvate, a i kad se rasturi ta celicna zica moze smrtne probleme naneti na masinu ... To se je iskrivilo sa alatom kad sam stavio i stezao polagano 1 mm jedan 1 mm drugi muter nesmeta lako se da ispraviti :D

Kaciga spremna za sezonu oprana obrisana izglancana :)

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Ovu sam kacigu kupio od jedne budale za 20 evra . Bila je sva zapustena i dosta ogrebane al sam polirao koliko se je dalo deltalnije je icistio i evo sluzi me a gledao po netu da nova je preko 110 evra ista ovakva ...

Planiram si ubuduce kupit neku drugu poput marke AGV ,Nolan,MT,Shoei. Naravno full face .

#451 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 21 January 2016 - 08:48

Ja sam nedavno kupio kacigu, u ducanu sa avg kacigama niti jedna nije antifog pinlock imala :/ a i skupe su..
Nolan me isto dosta razocaro s omjerom cjene i kvalitete.
Na kraju sam hjc fg17 uzo, pogledaj si ako imas kod sebe hjc

#452 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 23 January 2016 - 17:02

E da skupe su kacige svaka se marka placa . Ima frend HJC kaciga nije losa unutra mekana ... Ima vremena zasad me ova solidno dobro sluzi :D


Nisam mogao da izdrzim a da ga ne vozam na planinu po snjega , prviput se susrece sa snegom bilo je veoma zabavno ..

Da opisem voznju sva relacija 30 kilometara od moje kuce do najgornija tacka put negde previse snega i mraza negde se otopilo al uglavnom 80 % je bio po snjegu gume se lizgaju ko skije nije bilo nekih veliki problema da se izadze na vrh .. Malo je bilo i guranja jer kad stanes nema sanse da podzes vracas se nazas sta je mnogo s_ebano, za nazad po udolnicama sam bolje prosao polagano polagano i spustilo smo se sa drugarima .. Uglavno imalo je dosta sanse da izginemo i pokrsimo plastike al bitan je dozivljaj ....

Evo slike uzivajte :D

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image


Kalnik obavlja posao ja sam bitno suv sjedlo suho bez tackica isto i stop i tablicu .. Ostalo sve blatnjavo rep kako spricalo direkno se slivalo u fergazera al bitan sam ja nije on haha :)

#453 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 January 2016 - 17:29

E pa svaka cast! To je prava avantura. Pa ti treba da ganjas jedan set zimskih guma da imas za te avanture po planini :)

#454 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 January 2016 - 17:41

:respect: ne mogu da vjerujem kako si uspio ovo odvoziti, ovo je jako tesko sa obicnim gumama

#455 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 January 2016 - 19:05

Ludo iskustvo sigurno, dobro je da nisi opleo po snegu jer mogumisliti kako kliza...

#456 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 January 2016 - 10:48

Ovo je baš umetnost odvoziti, odlična avantura

#457 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 January 2016 - 11:20

Savrsena ludorija za ispitivanje izdrzljivosti plastika.. i koski. :D

#458 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 January 2016 - 13:07

Ko bude u prilici neka isproba peugeot vivacity 1 po snijegu. Za 10 predjenih metara castim picem :D

#459 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 24 January 2016 - 20:52

Pa i nije bilo toliko tesko kako mislite .. Ja sam se prvo bojao za nazad po udolnici da cu uletati negde al desilo se suprotno po udolnici bilo lakse samo polako i da moze i nogara posluzit ak nece stat nabijes ju u snegu sa nogu (centralna) ...

Nemam Go Pro kameru da zalepim na kacigu i snimam a sa telefon u ruci i sa jedna ruka to ne ide nikako :D .. Najbitnije je da imas oset na gasu predobru ramnotezu a i gume isto da nisu mnogo napunpane jer je tada mala gazna povrsina i vise slajfa/klizi ... Meni je prednost bila sta sam visok skoro pa 2 metra i sa noge pridrzavam, cizme sa karponama su odigrale posao :)

Za zimske gume sta ce mi ih ove sta su savine vozicu jos jednu/dve sezonu i idu nove skroz iste dimenzije ... A za tai peugeot on ima male gume i dosta je s_jeban jos i ako je lak to ne ide ... Zezali se sa drugovi nagore jednu vrecu brasno na sic da dobije teziinu da ne slajfa haha :D

#460 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 05 March 2016 - 19:44

Danas malo se cistilo. Karburator spreman za sezonu opran u alhoholni ocat propuhan i nastelan :D

Posted ImagePosted Image

Leptire ko nove , nasocio prema sunce ne prozire se nista sta znaci da su dobre ... Na koliko se kilometara menjanju leptire ili nema pravila i sta bi dobio kad bih stavio malossi karbonske leptire sta vidm da su preko 50 - 60 evra ???

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Usis moram novi uzet ovaj popucao od nadvoresnu stranu , sa unatrasne strane nema nista namzao ga sa glicerinsku pomadu da guma smekne . Novi je malo manje od 10 evra :)

Posted ImagePosted Image

Radalica

Posted Image





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users