#21
Posted 07 March 2015 - 11:36
Ali to je zapravo to, treba se dobro pomuciti za izvuci 2 sec bolje vrijeme do 80.
Poanta ustelanog prijenosa je uvijek imati okretaje na raspolaganju gdje je masina najjaca.
Mc3 takodjer ima serijski remen koji radi oscilaciju okretaja, i on gubi okretaje na nekih 80kmh, ali i dalje nabire. Takodjer tu ako dobijem 1 sec to je uspjeh.
Ugrubo zakljucak je sljedeci, purejet masina je jaca od svakog piaggio agregata sa leovinceom. Ali purejet mora imati odblokiran ecu, i poluzablokiran ecu sa dignutim pritiskom. Odvalio sam tako svaku pedeseticu, a pogotovo prema krajnjoj kada karbovi malo posustanu pa se razvrte i opet krenu, tu purejet samo juri.
Dok mhr replica auspuh je ipak malo jaci od leovince ekipe i meni 50ccm ide predobro, nije kao yasuni r da mora non stop vristati na 10500rpm, i purejet mu parira, a na 402m je cak i brzi
#22
Posted 07 March 2015 - 13:33
#23
Posted 07 March 2015 - 13:55
Onaj ko ima 50ccm i hoce bolje rezultate, morati ce dobro nastelati skut sa jacim auspuhom, ili skinuti dosta kila.
Opcenito skuter scena je slaba, 70ccm vidim jednom u par mjeseci.
Tako da 50ccm perfektno obavlja svoj posao, trajnost, pouzdanost, troskovi, racionalan izbor za svakodnevnu voznju, a ceka me do kraja godine barem 15tkm.
70ccm iziskuje osjetno vece troskove, tako da to spada u kategoriju gusta.
Ali mora se sloziti i 70ccm, jer ovako imam dosta neiskoristenih sredstava haha
Edited by dajteh, 07 March 2015 - 13:57.
#24
Posted 07 March 2015 - 14:04
#25
Posted 07 March 2015 - 14:17
Ovo silno testiranje umara i umanjuje volju, tako da prvo moram malo odmoriti od testiranja kojih imam jos malo.
Nakon toga kraca pauza i 70ccm dolazi, sto znaci novi pocetak, treba obnoviti zivce i volju.
#26
Posted 07 March 2015 - 14:28
#27
Posted 07 March 2015 - 15:00
to su polutestiranja sa polovicnim rezultatom jer nemres znat kak radi koi auspuh ako nije ustelan do kraja.
#28
Posted 07 March 2015 - 15:26
Ako mislis na nrg powera, njemu sam pogodio powerband nakon odredjenih kombinacija, moze se dobiti jos linearnije, ali blizu je vrhunca. Po satu ide oko 100. Trazi lakse rolice od ZXa, izmedju 0.5 i 1gr.
To jesu brzinska testiranja, ali su blizu maksimuma i traze se potencijalni dobri dijelovi za konacni odabir i podesavanje do kraja. Bas da provedem pola dana zbog dodatnih 5%, nije isplativo, vrijeme je novac.
#29
Posted 07 March 2015 - 16:27
a ovo da replice nema nigdje je zato jer je samo nakacena,ima uzak powerband i ima razlike i osjetljivosit i u 0.2 gr a kamoli da se samo natakne na setap od nekog slabijeg ko tt koi radi na nizim okretajima i ne trazi tolko fino stelanje.
od kacenja razlicitih auspuha bez stelanja prijenosa nema nista,samo uzaludno gubljenje vremena.
#30
Posted 07 March 2015 - 17:21
Purejet masina je manje osjetljiva na promjene u prijenosu, upravo zbog momenta koji je dostupan u sirokom rasponu.
Vidis, ti sada tvrdis da nisam nastelao mhr replicu, ok, nisam jer nema potencijala, ja to tvrdim.
Ali nisi primjetio kada sam stelao i ulozio trud na runneru i dobio takodjer porazavajuce rezultate.
Znaci ja sam osobno vozio na 2 razlicita skutera, i pobijas me samo rijecima? Jesi li isprobao na purejetu mhr replicu? Ako jesi zapitati cu se, ali ne sumnjam od jucer niti 1%, jer taj auspuh na 50ccm PJ ne moze parirati ZXu ili TTu.
Razumio bih te u potpunosti da kazes nekome tko je amater. Ovako ces morati sam isprobati i uvjeriti se, mozda uspijemo doznati zasto je to tako, jer i meni nije jasno.
Ovo sto ti govoris je isto kao da dobijes 10 istih skutera iz tvornice i svakog moras deblokirati.
PRimjer koji mi pada na pamet: Dragstera bi isao stelati sa ZXom 180 do besvijesti posto je ipak kao jaci od serijale. Stavis ZX, lakse rolice, s tim da ne fulas puno od potrebnog, i vidis potencijal, na nekim se okretajima mora prepoznati onaj maksimum. I vecu diznu stavis posto je karb.
Drago mi je sto je rasprava aktivna
#31
Posted 07 March 2015 - 18:00
Osjetila se razlika naspram tadašnjeg zx-a, prijenos nisam stelao jer mi se nije dalo, kad nije auspuh ostajao kod mene.
Ali kad se je razvrtio i ušao u potrebne okretaje bio je jači od zx-a.
Na piaggio karbu je jedan frend ima, i treba pogodit rolice u jako uskom rasponu, od nekih 0,2 g.
To mi nije jasna ta tvoja konstatacija da se yasuni mora tjerati konstantno na 10500, a replika ne, jer je baš obratno, replika ima uzak, a yasuni širok powerband.
#32
Posted 07 March 2015 - 19:05
Grale, on 07 March 2015 - 18:00, said:
Osjetila se razlika naspram tadašnjeg zx-a, prijenos nisam stelao jer mi se nije dalo, kad nije auspuh ostajao kod mene.
Ali kad se je razvrtio i ušao u potrebne okretaje bio je jači od zx-a
E o ovom feelingu ja govorim, znaci shvatio si da imas jaci auspuh jer si ga ulovio na odredjenom podrucju okretaja. Tako i ja, razvrtim ga koliko ide, i negdje cu osjetiti potencijal, o tome govorim, iako nije savrseno nastelano.
Grale, ditech je drugi svijet naspram PJ, drukcija je termogrupa, mapa paljenja, auspuh, prijenos. U tom slucaju moze biti mhr replica bolja. To je isto kao da kazes TP Nardo na piaggiu ide ko blesav i vrti 11000 ko od sale, a na jednom speedfightu 2 sa vertical masinom taj nardo nece ni u snovima doci do 11000. Razlika je ogromna, dok je u nasem slucaju ipak manja.
Da sam imao 9000 sa mhr replicom to bi bilo malo, njoj treba oko 10000, tocnije malo ispod.
Yasuni R je cisti 70 base, slabiji midrace spuh. Na 50ccm je to vec nategnuto i treba ga posteno zavrtiti na piaggiu 50. Obavezno moraju dosta tvrdje oprugice i u startu skuter vristi, kao i kroz ubrzanje vrti se kao mlincek. Probaj, pitaj vlasnike, uvjeriti ces se da ga treba vrtiti i da kasnije razvija moment u samom startu. Oko njega sam se napatio, a i kasnije sam upoznao dvojicu sa istim slucajem. Daje odlicne performanse i razvrti masinu do 11k.
I taj moment koji daje Yasuni R je malo smjesan naspram city R verzije. Nazalost, malo tko ima takav auspuh jer je skup, jer oko njega ima puno vise posla.
Edited by dajteh, 07 March 2015 - 19:09.
#33
Posted 07 March 2015 - 20:04
Prijatelj je imao Yasuni kojeg je prvo vozio na serijskoj termogrupi, zatim na dr.evu.
I radio je za sve pare.
Drugo, nikakve tvrđe oprugice nisu trebale ić, ne znam što svi tolko to forsirate, skuter je vožen na serijskim federima, išao je odlično.
Replicu ima jedan drugi komšija, isto na novoj srki, serijala cilindar, i znam da sam ga morao pošteno ubost u gramažu rolica da radi kako treba.
Kriva ti je usporedba, pežo je blok za sebe i nije baš za uspoređivat njega i piaggia i morini i piaggio.
Znam kakva je replika na piaggiu i kakva je na moriniju, ista stvar.
#34
Posted 07 March 2015 - 20:25
Rekao sam da daje odlicne performanse, s tim da je u mom slucaju kvacilo moralo biti nategnuto jer nije htio izaci iz rupe u startu niti sa serijskim, niti crnim ,niti bijelim oprugicama iz malossi seta. Zute su isle. Tako je to bilo prije 4 godine, a sada tvrdim da bi mogao ustimati sa meksim oprugama, duzi remen obavezno, podlaganje variomata....
Uostalom, ne postoje 2 100% ista skutera, i ne mora znaciti da ce raditi copy&paste.
Hvala sto si iznesao svoja iskustva i cijenim to, interesantne su mi te razlike.
Pogledaj samo pozornije video, replica ima problema sa odazivom na gas, i to velikih.
Edited by dajteh, 07 March 2015 - 20:26.
#35
Posted 07 March 2015 - 21:25
Grale, on 07 March 2015 - 20:04, said:
Znam kakva je replika na piaggiu i kakva je na moriniju, ista stvar.
izazov za sebe, mrzim vertikale... imam jednog u porodici...
što se tiče auspuha vidim da ste se opasno raspisali, fakat je da se auspusi proizvode za različite namene, i jedna MHR replika ako o njoj govorimo nije sigurno da će raditi solidno na 50cc-a ili na 70cc-a, kao što nije sigurno da će isporučiti isti power band za neki tuplji ili oštriji cilindar... možemo konstatovati da pia ima dosta jake uglove i veliki blowdown na serijskom cilindru i najverovatnije on neće rezultovati najbolje u kombinaciji sa oštrim auspuhom koji prelazi granicu najbolje iskoristivosti...
sa druge strane ovi auspusi kao što su Yasuni sa dva protivkonusa, ili TG , se vrlo solidno odazivaju na širem spektru cilindara, ali ne donose jak špic, jednostavno nemaju najbolju vršnu snagu... tako jedan C21 ne može da stane pored Roost-a, iako se vrti duže i višlje...
što se kvačila tiče, ljudi uglavnom pogreše kada napakuju pretvrde oprugice pa pale kvačila kako je dajtech rekao u 2 ili 3 stepenu prenosa... to minimalno podešavanje koje bi možda trebalo doterati zbog nekog malo višlje rezonantnog auspuha se u velikom broju slučajeva postiže pravilnim odabirom rolnica i preciznim šajbniranjem ventivara.. ako je pak potrebno malo dotegnuti ga, onda ova tuč kvačila nemaju šta da traže jer je jedna izmena oprugica toliko veliki pomeraj da je sve iza toga već lutrija.. da je podešavajuće pa da se samo malo dotegne to i mogu da razumem... stoga uglavnom serijska kvačila sa dobro poštelovanim prenosom i karburatorom završe posao... naravno pričam o tim base tuning potezima do 10k ciljane rezonancije...
#36
Posted 08 March 2015 - 17:20
Razlika u ukupnim masama sa vozacima je dobrih 50kg manje u korist tomosa.
Sad koliko takav moze trajati, mislim da je upitno, ali je za gust veoma interesantna igracka, jednostavna i visestruko jeftinija od skutera.
#37
Posted 08 March 2015 - 18:55
#38
Posted 08 March 2015 - 19:14
#39
Posted 08 March 2015 - 22:24
Znaci gledao sam ovaj video od clana sa foruma, reko da vidim koliko imam okretaja na 102kmh:
[attachment=3805:Untitled.jpg]
I posto je moj setup sve serijski osim dizne, rolica i auspuha mhr replica, zanimalo me na koliko cu ja okretaja postici na 102kmh. Remen je piaggio serijski stavljen prije 650km nov iz ducana jesenas.
I krenem da vidim... maksimum koji sam postigao je bio 98km/h po satu, odnosno 93,67kmh po gpsu, okretaji su bili na 10800. Ponovim novi krug i opet isto, nema sanse preko. Vec osjetim da tu nesto smrdi jer sam jedva postigao 98kmh i direktno u garazu da pogledam do kuda ide remen i koliko je sirok.
[attachment=3806:Screenshot_2015-03-08-20-08-54.png]
Evo sta sam zatekao:
[attachment=3802:20150308_200153.jpg]
[attachment=3803:20150308_200217.jpg]
Sirina piaggio serijskog remena nakon 650km (nov je 18.5mm):
[attachment=3804:20150308_200424.jpg]
I sad ce tako krajnja nastaviti da opada, a okretaji ce sve ranije rasti. Ma nataknem na kolac i omastim ovaj piaggio remen, necu ga vise za sebe nema sanse. Istu stvar sam prosao sa nekoliko skutera, samo gubi na brzini i dize okretaje dok ne spadne ispod 18mm. Mene te sitnice nerviraju i ne mogu da trpim takva srnja.
#40
Posted 09 March 2015 - 02:33
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users