Ali to je zapravo to, treba se dobro pomuciti za izvuci 2 sec bolje vrijeme do 80.
Poanta ustelanog prijenosa je uvijek imati okretaje na raspolaganju gdje je masina najjaca.
Mc3 takodjer ima serijski remen koji radi oscilaciju okretaja, i on gubi okretaje na nekih 80kmh, ali i dalje nabire. Takodjer tu ako dobijem 1 sec to je uspjeh.
Ugrubo zakljucak je sljedeci, purejet masina je jaca od svakog piaggio agregata sa leovinceom. Ali purejet mora imati odblokiran ecu, i poluzablokiran ecu sa dignutim pritiskom. Odvalio sam tako svaku pedeseticu, a pogotovo prema krajnjoj kada karbovi malo posustanu pa se razvrte i opet krenu, tu purejet samo juri.
Dok mhr replica auspuh je ipak malo jaci od leovince ekipe i meni 50ccm ide predobro, nije kao yasuni r da mora non stop vristati na 10500rpm, i purejet mu parira, a na 402m je cak i brzi
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)