Jump to content


NRG mc3 Purejet



146 replies to this topic

#61 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2015 - 09:38

E ne moze sad jare i pare :D 2 xenona su 70W i to je previse za generator, iako bi volio imati 2 komada to bi bilo kao u auta :)

Ovako ce u jednom L biti xenon, a u drugi D cu ubaciti jednu ledicu neka ima funkciju pozicije i on ce ostati kakav jest, bar ce se lijepo vidjeti.


Ali ja bi razmislio o takvom rjesenju i sijalici sa 35W, to moze da goni svaki skuter, a siguran sam da bi bilo bolje od svih ti starih modela farova :)

I bolja je jedna od 30W nego 2 po 15W.

Edited by dajteh, 10 March 2015 - 09:40.


#62 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 March 2015 - 11:45

dajteh, jel ti na tom mc3 imaš paljenje (generator) od PJ ili od karba? Ako je ostao od PJ nemaš brige, ako je običan za karb onda je druga priča.

#63 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2015 - 14:06

Mc3 je cisti PJ

#64 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 March 2015 - 15:10

View Postdajteh, on 10 March 2015 - 14:06, said:

Mc3 je cisti PJ
Onda možeš oba xenona, ima stuje i viška. Ali ona varijanta (desni far LED) je bolja, preko dana kao Daylight, uveče kresneš i drugi sa xenonom i vozi.

#65 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 March 2015 - 21:21

Stavio sam lakse rolice, sa 7.2gr sam sisao na 6.4gr. I ne desava se nista, wtf??? Morati cu izvagati ove 7.2gr, malo su zaravnate. Neki nesporazum je u igri. Ovaj novi ECU koji je maksimalno odblokiran, nije nimalo stedljiv kao onaj poluzablokirani. Trosi dobrih pola litre vise osjeti se, ali ne mogu reci da ne ide, danas sam skoro dotakao oznaku Sport na satu, oznacio sam crvenim.

Nekako sve vise razmisljam o opciji poluzablokirani ecu + veci pritisak, manje trosi, a rezultati su tu negdje, i ono sto mi je bitno, masina se manje vrti, snaga je smjestena nize = duzi vijek masine.

[attachment=3835:maxresdefault.jpg]


A posto je izlaznost serijskog remena na multivaru maksimalna, onda sam zacrtao na fiksnoj remenici pa cemo vidjeti. Koliko sad vidim po tragu, dolazi do oznake od piaggia, sto je jako visoko. Serijski remen se dobro ponasa, ali zajebava me poslje 80 po satu kada krene rusiti okretaje cak do 8000rpm sto je malo na visim brzinama, pa upada u famoznu rupu.

#66 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 21:43

Ponovno otvorena igranka sa ecuima. Full odblokirani vs poluzablokirani.

Morao sam jer ipak naginjem ovom starom poluzablokiranom koji sam dugo vozio, drazi mi je zbog vise stvari.

Full odblokirani: voli okretaje, oko 500rpm trazi vise, ide samo ako se vrti i drzi pun gas, jer se osjeti velik prijelaz snage izmedju punog i recimo do 3/4 gasa, kao da se upali kickdown.
Dodao sam mu minimum pritiska sa polini casicom i odlicno ide, oko 20m manje mu treba do 80 po satu odnosno nepune 2sec. je bolje ubrzanje.


Poluzablokirani, puno losiji od prethodnog sve dok se ne poveca pritisak. E onda parira gore navedenom, s tim da radi na manjim okretajima, 8800 gura kroz ubrzanje bez problema dok prethodnik ne moze.
Ta kombinacija radi na moment, i meni je ipak draza od okretaja.
Osjecaj je kao da ima vise ccm, ne vrti se ali kazaljka juri bez stajanja.

Edited by dajteh, 14 March 2015 - 21:44.


#67 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 23:58

Cudne su te mape, i ja imam utisak sad da mi je bolje masina radila sa stock ECU koji je takodje polublokiran, tj skinut je samo limit max brzine, i vrti se do 11,5k kad pocinje da gasi ubrizgavanje. Ovaj rezervni nema blokade, vrtio je na nogarama do kraja obrtaljke bez prekidanja, al se na putu bas nije proslavio, tj nije dao ono sto se ocekivalo ubacivanjem nove, nemam pojma koje mape.

#68 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 March 2015 - 02:15

Bogami cudne. Eto isao sam do kraja sa full odblokiranim ecuom i vidio stanje. Sada se vracam na poluzablokirani jer je meni osobno draza ta mapa. Upravo sam dosao sa voznje i usput probao na testnoj cesti kojom svaki dan prolazim kakvi ce biti rezultati do 80kmh po satu. I evo do sada na nrgu mc3 polucio sam najkraci put do 80kmh. Za to je zasluzan poluzablokirani ecu + polini casica sa 2 najdeblje sajbe. Razlika je oko 2m naspram full odblokirane verzije + polini casica ali bez ijedne sajbe posto vise od toga ne prihvaca za stabilan rad.



Sada se masina zadrzava na 8800 fiksno skroz do trenutka kada variomat odradi do kraja, i tek onda krene dizati okretaje i stane na 9000. Za koju stotinu vise potrebni su povoljniji uvjeti .

Dok recimo full odblokirani krene dizati okretaje prije nego sto variomat zavrsi dizati remen, i zavrti se do 9500 bez problema.


Moram zadrzati oba ecua, svaka je mapa specificna na svoj nacin.
Po svemu vidjenom, purejet 50 nema sta traziti iznad 9500rpm, cak mi se niti to ne svidja jer se osjete povecane vibracije, draza mi je ova varijanta gdje ide do 9000rpm ne mozes ga ubiti da drzis pun gas godinu dana. :)

Edited by dajteh, 15 March 2015 - 02:16.


#69 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2015 - 14:07

Da, 9k mu je optimalni maximum, tu najbolje radi, pa treba prilagoditi prenos da vrti na tim obrtajima. Moze to i vise, al onda i trosi vise, i trajnost mu je smanjena.

#70 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 March 2015 - 00:19

By by fenjeri, ugradjen far sa lecom i H3 55W. Preostaje jos proba sa xenonom uskoro pa sta bude bolje. Prezadovoljan sam

#71 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 March 2015 - 00:24

Ala sija sunce ti, svaka cast :)

#72 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 March 2015 - 04:55

E sad u drugi neku LED za dan, a ovo je odlicno za noc. Jel radi kratko-dugo sa poneranjem limenog zasuna?

#73 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 March 2015 - 23:17

Ovdje je fiksni zasun, nisam uspio naci tako malu lecu da ima dugo i kratko, inace to je super stvar sto kazes.
Trazim neku ledovku, ne znam koja najvise daje za najmanje :)

#74 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 March 2015 - 22:50

olično sija, ali odlično...al 55w, ja mogu samo da sanjam o tome...

#75 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 March 2015 - 23:00

3W 5050-ke sa malenim sočivom daju najviše za najmanje... imaš kod nas u SR temama.. te bi za dan bile super... al ovo je za noć izmišljeno..

zaista svetli za sve pare

#76 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 March 2015 - 03:13

Nesto cu skombati pa cu okaciti posto sam na cekanju dok ne dodje senon, probati cu sve odjednom odraditi. Sad kako malo vozam sfa primjecujem da ona njegova leca nema nekog smisla, bezveze svjetli, dok mi je dugo svjetlo super. Navikao sam se na udobnost sfa pa rado gazim tamo gdje sam na veliko obilazio sa piaggio grupacijom :D Dobar je mali, al dzaba kad su mi koljena iznad dupeta, ko da vozam 2t cenifu.

#77 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 March 2015 - 08:53

da da jedino je to za nas koji imamo duže noge problem, SF inače što se udobnosti tiče prednjači... uskoro ću ja svog izbaciti u temu, pa idemo sve redom polako.. imam neke potajne nade, klinkama će biti ok...

#78 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 March 2015 - 12:10

... a onda, sledeca stepenica PureJet!! :D Vreme ti je da se inficiras, doktorirao si vec 2T karb, a i 4T, ostalo ti je jos samo to pa si u Full-u. Bicu uporan, hehe... i dajteh navija, a verujem i grale...

#79 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 March 2015 - 01:11

Stigo senon, steta sto je kineski pa nema odlican kontrast kao pravi, kao da malo zamucuje, moglo bi to i bolje. Ova leca je opasno siroka po osvjetljenju, odlicna za kratke zavoje, za drugu lecu cu potraziti neku sa uzim snopom.
Vidi se ipak malo jace od H3 55W halogenke, ali mislim da mi je ipak prirodnija H3 koja ne umara oci. I vide se znakovi sa kilometra, a bome i milicajci :D

Edited by dajteh, 25 March 2015 - 01:16.


#80 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2015 - 01:23

Auu bogte, pa ovo sija i iza ledja. Kako je moguce da tako siroko baca? Da je uze bilo bi i mnogo jace, ovako rasipa siroko nepotrebno.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users