


#81
Posted 25 March 2015 - 01:37

#82
Posted 25 March 2015 - 02:15
Imam jos od prije lecu sa golfa 3 od maglenke, moram probati nju sa xenonom, a i turpijao sam je malo tako da dobijem srednji dio vise u duzinu

#83
Posted 24 April 2015 - 00:27
Jos malo pa ce 21000km, dobro bi mu dosla inspekcija cilindra i karika.
Novost je da sam prodao TTa, i sad nema auspuha. Ustekan je SC08, ali dzaba, jos niti jednom nije nadmasio TTa, niti ZXa. Cak sam probao stavljati granu od SC22 i nista nabolje, sve isto. Sad imam jednu trecu varijantu grane bez slijepih cijevi, ali ista je kao od SC08.
Daljnja zanimljivost je da sam dosao do novih saznanja o ecuima iz sluzbenih ovlastenih izvora.
Ja sam nanjusio da jedna verzija mape ima jaku smjesu dok je hladan i skuter ide extra u tom rezimu, nakon 2min snaga opada. To je mapa koja ima blokadu okretaja na 10500rpm. Zato sam bio pokusavao odraditi chip tuning.
Dok druga verzija ecua nema snage dok je hladan, naprotiv, slabiji je i nece u okretaje prve 2 min. Blokada okretaja je na 12000rpm.
I zanimljivost je ta da ove mape sto daju jako bogatu smjesu pri startanju i pocetnom zagrijavanju dolaze iz skandinavskih trzista, jer su skuteri povlaceni odozgo u salone ovdasnjih prostora.
I ta je jaka smjesa radila probleme na balkanu, pa je odradjena novija verzija koja nema tih nuspojava.
Zato se na ovim prostorima pronalaze najcesce 2 verzije mapa.
#84
Posted 24 April 2015 - 02:21
Prvo pitanje: Koja je temperatura boje xenona? Ja sam u auto stavio 4300K i svetli savršeno sneg belom bojom, nije ni žućkasto ni plavkasto.
Drugo pitanje: Dali imaš saznanje u vezi ECU-a koji ima blokadu na tačno 11.500rpm. Moja oba ECU-a su ista, tj. bili su, originalni je još sa blokadom na 11,5k a ovaj drugi je bio na remapiranju, meni se čini da ide isto samo nema više blokadu, jedino upali crvenu lampicu na 11,5k ali radi i preko, ne gasi ubrizgavanje, pa sumnjam da mi nisu ni menjali mapu, samo su skinuli sve blokade, a to mi ništa ne znači.
#85
Posted 24 April 2015 - 06:16
Za tvoj ecu nebi nista znao, jer nisam bio u doticaju sa novijim od 2003 godine, a izaslo ih je par verzija.
Vjerujem da SR3 ima mapu 2.8.X, a de ga znaj da li je to 2.8.0 mapa koja je definitivno najbolje odradjena.
#86
Posted 09 May 2015 - 21:19
Skuter ide fenomenalno, prezadovoljan sam kako reze ko prava testera.
Usljedilo je testiranje sa FX mapom i FY mapom, radi savrseno u svim rezimima i jedan je od najboljih koje sam probao. Zvuk je odlican.
Znaci GP je prosao test uz njegovu bracu TT, ZX kao jedan od najboljih izbora za mog nrga i runnera purejet.
Sad ce vrijeme pokazati jos neke detalje


I upoznao sam jednog momka sa novom SR3 purejet Apriliom. Pomogao sam mu je osposobiti, a probati cu bas njegov ecu da vidim kakva se to mapa krije u Apriliji ako je moguce.
Ipak svijet nije tako velik

#87
Posted 09 May 2015 - 22:05

#88
Posted 09 May 2015 - 22:25

Zelja mi je jos steknuti ZXRa, ali tog auspuha nema ni za lijeka.
Edited by dajteh, 09 May 2015 - 22:27.
#89
Posted 10 May 2015 - 23:53
Uspio sam ga zavrtiti do nekih 9500, 9600rpm ima snage, max speed je 86kmh po gpsu, trebalo bi pogledati situaciju ispod dekla dokle to moze ici jer me danas nrg nije mogao preteci, runner je brzi bice zbog 7% duzeg primara.
I sad mi opet nije jasno kako se moje iskustvo razilazi sa gogijevim, a eto danas nisam uspio stici isprobati taj magicni i famozni ecu koji ima Aprilia SR3, razlike neke mora biti u mapama.
Kad usporedim onaj graf od HGTa gdje se vidi kako GP iskoci odjednom sa snagom, to sam trazio i nasao, bas fino cukne nakon sto primi kvacilo.
I jos me zivo zanima kakav bi bio ZXR, ima jedan momak na derbiju, ali nisam uzeo kontakt broj da dogovorim probu

Evo i jedna snimka onako:
#90
Posted 11 May 2015 - 01:16
#91
Posted 11 May 2015 - 01:17
#92
Posted 11 May 2015 - 01:28
AcaPostar, on 11 May 2015 - 01:16, said:
#93
Posted 11 May 2015 - 10:04

Koliko se sjecam, ubacen je multivar sa 6.4gr rolicama, ili mozda 7.2gr, uglavnom nesto izmedju toga sigurno jer imam i 7.0gr. Remen je malossi special belt sa 6000km izvozani, mislim da smo na njemu stali posto je skuter isao jos bolje naspram serijskog kojeg smo prvobitno ugradili. Centralna opruga je serijska, i ovo mi nije jasno, opruge kvacila su serijske a lovi dosta visoko na nekih 6k. Zaboravio sam pogledati odnos izmedju zvona i kvacila mora da tu ima vise lufta pa zato.
Uglavnom prima gas ko lud, kao dobar fergazer. On ce ostati na 50ccm definitivno jer nema potrebe, a kao da sam brzi malo s njim nego sa runnerom, jedino krajnja mu nije jaka. Iako bi njega bio veci gust voziti na 70ccm.
#95
Posted 11 May 2015 - 21:14
#96
Posted 11 May 2015 - 21:48
Izmjerio sam potrosnju mog nrga, trosi 2.9l, isto ko runner jer su mape iste, razlika je samo u auspusima, ali sve je to isto.
#97
Posted 10 July 2015 - 15:23
Odluka je pala da se poso odradi na nrgu, jer mi je malo lakse skinuti auspuh posto na runneru imam zolju, i obrtaljka je tu da se vidi situacija.
Auspuh je ubio masinu, ko da je krepana, stavio sam lakse rolice za 2.2 grama od onih koje trazi leolončet GP i vrti on 10000 ali nema leba, sto jaci auspuh to gore na purejetu, ZX je vrh. Kanije sam mu dao vise goriva preko ecua, pa sam spojio malossi ecu, i dalje katastrofa.
Auspusi koje sam vozio na purejetu su sljedeci:
1. Serijski - ok auspuh za svaki dan, malo prigusen pa skuter nece preko 75kmh po gpsu
2. SC22 - malo jaci od serijskog, krajnja veca za 10kmh
3. SC08 - ozbiljan auspuh za purejeta, daje jaci start, bolje prima gas i rezi, krajnju vrti isto za 10kmh vise, ali brze postigne nego SC22.
4. TT - odlican auspuh, jedan od favorita, jak start, ubrzanje odlicno, krajnja 90kmh po gpsu i zeru jaca cak
5. ZX za purejeta - jako slican TTu, ajmo reci da su isti, jedan od najboljih s kojima su mi purejeti isli jer s njim samo puni kazaljku do kraja.
6. Leovince GP - auspuh sa najljepsim zvukom, odlican u svemu samo ne voli mnogo okretaje kada se treba razvriti pa daje malo manju krajnju, ali cuva motor
7. Malossi mhr replica - na purejetu daje slab start, slabije ubrzanje, krajnja malo veca od serijskog, neravnomjerno razvija snagu, ne pase na purejetu
8. Yasuni Z - start katastrofa, ubrzanje slabo, krajnja nikakva, jos losije se ponasao od mhr replice i dovodi nestabilan rad motora
9. ZXR - dobar auspuh prolazi na purejetu, ali TT, GP, ZX za purejeta i SC08 su mi drazi izbor, jer naginje prema jacoj klasi malko.
10. Stage 6 pro replica - katastrofa, motor nelinearan full, prekida, puca, maksimalna brzina 60kmh po gpsu haha
Eto ga, testove sam odradio, volio bih jos da imam auspuha. Ali zakljucak se namece, sto jaci auspuh od ZXa to losije performanse, inace su ovi jaci auspusi odlicni na fergazerima, pogotovo Yasuni Z.



Imam i video snimke katastrofe to cu kasnije, a rekao sam jos prije, da dobar auspuh na purejetu nanjusim bez ikakvog stelanja i gadjanja okretaja, to se obistinilo.
Edited by dajteh, 10 July 2015 - 15:25.
#98
Posted 10 July 2015 - 15:27
Edit: Jesi imao prilike da probas Trek-a na PJ?
Edited by Lauda, 10 July 2015 - 15:27.
#99
Posted 10 July 2015 - 15:29
#100
Posted 10 July 2015 - 16:12
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users