Jump to content


NRG mc3 Purejet



146 replies to this topic

#81 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 March 2015 - 01:37

Meni se dopada. Ovo je prava stvar za nocnu voznju u prirodi. Opasne prepravke radis :)

#82 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 March 2015 - 02:15

Tako me potrefila, sirokokutna, osjecaj je kao da vozim kamion. Bice nocnih voznji zato, s gustom. Moze bolje naravno, da ovo sa strane usmjeri u sredinu auuu
Imam jos od prije lecu sa golfa 3 od maglenke, moram probati nju sa xenonom, a i turpijao sam je malo tako da dobijem srednji dio vise u duzinu :) To je nezavrseni poso, uskoro cemo vidjeti jel za preporuku

#83 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 April 2015 - 00:27

Skoro mjesec dana bez komentara, odnosno updatea.
Jos malo pa ce 21000km, dobro bi mu dosla inspekcija cilindra i karika.
Novost je da sam prodao TTa, i sad nema auspuha. Ustekan je SC08, ali dzaba, jos niti jednom nije nadmasio TTa, niti ZXa. Cak sam probao stavljati granu od SC22 i nista nabolje, sve isto. Sad imam jednu trecu varijantu grane bez slijepih cijevi, ali ista je kao od SC08.


Daljnja zanimljivost je da sam dosao do novih saznanja o ecuima iz sluzbenih ovlastenih izvora.
Ja sam nanjusio da jedna verzija mape ima jaku smjesu dok je hladan i skuter ide extra u tom rezimu, nakon 2min snaga opada. To je mapa koja ima blokadu okretaja na 10500rpm. Zato sam bio pokusavao odraditi chip tuning.

Dok druga verzija ecua nema snage dok je hladan, naprotiv, slabiji je i nece u okretaje prve 2 min. Blokada okretaja je na 12000rpm.


I zanimljivost je ta da ove mape sto daju jako bogatu smjesu pri startanju i pocetnom zagrijavanju dolaze iz skandinavskih trzista, jer su skuteri povlaceni odozgo u salone ovdasnjih prostora.
I ta je jaka smjesa radila probleme na balkanu, pa je odradjena novija verzija koja nema tih nuspojava.
Zato se na ovim prostorima pronalaze najcesce 2 verzije mapa.

#84 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 April 2015 - 02:21

Imam dva pitanja za tebe.
Prvo pitanje: Koja je temperatura boje xenona? Ja sam u auto stavio 4300K i svetli savršeno sneg belom bojom, nije ni žućkasto ni plavkasto.
Drugo pitanje: Dali imaš saznanje u vezi ECU-a koji ima blokadu na tačno 11.500rpm. Moja oba ECU-a su ista, tj. bili su, originalni je još sa blokadom na 11,5k a ovaj drugi je bio na remapiranju, meni se čini da ide isto samo nema više blokadu, jedino upali crvenu lampicu na 11,5k ali radi i preko, ne gasi ubrizgavanje, pa sumnjam da mi nisu ni menjali mapu, samo su skinuli sve blokade, a to mi ništa ne znači.

#85 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 April 2015 - 06:16

Xenon je 4300k, to je bas bijelo, sve vise je plavkasto. Kako je pocela sezona, ja puno brze registriram motoriste sa xenonom, recimo unutar iste sekunde, i jednog sam mogao pogoditi posto mi je oduzeo prednost na onom spiglu. Za ove normalne mi treba malo vise vremena.


Za tvoj ecu nebi nista znao, jer nisam bio u doticaju sa novijim od 2003 godine, a izaslo ih je par verzija.
Vjerujem da SR3 ima mapu 2.8.X, a de ga znaj da li je to 2.8.0 mapa koja je definitivno najbolje odradjena.

#86 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2015 - 21:19

Evo leovince GP je ipak zavrsio na NRGu iako je prvobitno planirano da bude na runneru.

Skuter ide fenomenalno, prezadovoljan sam kako reze ko prava testera.

Usljedilo je testiranje sa FX mapom i FY mapom, radi savrseno u svim rezimima i jedan je od najboljih koje sam probao. Zvuk je odlican.

Znaci GP je prosao test uz njegovu bracu TT, ZX kao jedan od najboljih izbora za mog nrga i runnera purejet.


Sad ce vrijeme pokazati jos neke detalje :)


Posted Image


I upoznao sam jednog momka sa novom SR3 purejet Apriliom. Pomogao sam mu je osposobiti, a probati cu bas njegov ecu da vidim kakva se to mapa krije u Apriliji ako je moguce.

Ipak svijet nije tako velik :)

#87 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 May 2015 - 22:05

Hoce biti neki snimak da vidimo i cujemo? :)

#88 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2015 - 22:25

Bice :) Danasnji radni dan je trajao krace pa cemo detaljne utiske ostaviti za sutra.

Zelja mi je jos steknuti ZXRa, ali tog auspuha nema ni za lijeka.

Edited by dajteh, 09 May 2015 - 22:27.


#89 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 May 2015 - 23:53

Veceras sam se malo provozao sa NRGom i leolončet GP mi je pun pogodak, ide bas fino, jaci je od SC08, radi besprijekorno, dostupan je od nizih okretaja, rekao bih da ima sirok powerband ako to mozemo tako nazvati uopce. Zvuk mi je bas po mjeri, fino zuji, a na visokim okretajima se utisa tako da se necuje. Jako mi se dopada na purejetu, tisi je nego na karbu.
Uspio sam ga zavrtiti do nekih 9500, 9600rpm ima snage, max speed je 86kmh po gpsu, trebalo bi pogledati situaciju ispod dekla dokle to moze ici jer me danas nrg nije mogao preteci, runner je brzi bice zbog 7% duzeg primara.


I sad mi opet nije jasno kako se moje iskustvo razilazi sa gogijevim, a eto danas nisam uspio stici isprobati taj magicni i famozni ecu koji ima Aprilia SR3, razlike neke mora biti u mapama.

Kad usporedim onaj graf od HGTa gdje se vidi kako GP iskoci odjednom sa snagom, to sam trazio i nasao, bas fino cukne nakon sto primi kvacilo.

I jos me zivo zanima kakav bi bio ZXR, ima jedan momak na derbiju, ali nisam uzeo kontakt broj da dogovorim probu :)


Evo i jedna snimka onako:


#90 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 May 2015 - 01:16

Sta ima na ovom mc3, sem Lv Gp-a? Multivar, koji remen, sa kojom tezinom rolnica i koja mapa? Pa dodje mi sve lepo da rasprodam i da iscackam neki dobar PJ..

#91 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 01:17

Hehee, pa i kod tebe je zatroksao na početku, čujem na snimku kako secka. Samo verovatno kod tebe kvačilo hvata na višim obrtajima nego kod mene pa je nekako preleteo taj deo do 5k, kod mene već počinje da hvata na 5k pa je zato troksao jače jer je već mašina dobila opterećenje. A posle kad preleti 5k poleće ko raketa sve do 9k jače od svih ostalih auspuha, i od SCa a pogotovo ZX-Ra. Ali čim pređe 9k kraj, dalje ne ide.

#92 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 01:28

View PostAcaPostar, on 11 May 2015 - 01:16, said:

Sta ima na ovom mc3, sem Lv Gp-a? Multivar, koji remen, sa kojom tezinom rolnica i koja mapa? Pa dodje mi sve lepo da rasprodam i da iscackam neki dobar PJ..
Eee Aco, o tome mi pričamo, PJ je čudo, osim ako se ne traže high end performanse od njega, za to se treba ozbiljno oznojiti, i uložiti. Al kome je ovo dosta što se performansi tiče, a uz to troši ko upaljač, dileme nema. PJ je zakon.

#93 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 May 2015 - 10:04

Joj ne sjecam se sta smo stavili u njega, davno je to vec bilo :D Rekli smo stavit sve novo dok ga isprobamo, na kraju nam se neda jer ide sasvim zadovoljavajuce za 50ccm.

Koliko se sjecam, ubacen je multivar sa 6.4gr rolicama, ili mozda 7.2gr, uglavnom nesto izmedju toga sigurno jer imam i 7.0gr. Remen je malossi special belt sa 6000km izvozani, mislim da smo na njemu stali posto je skuter isao jos bolje naspram serijskog kojeg smo prvobitno ugradili. Centralna opruga je serijska, i ovo mi nije jasno, opruge kvacila su serijske a lovi dosta visoko na nekih 6k. Zaboravio sam pogledati odnos izmedju zvona i kvacila mora da tu ima vise lufta pa zato.

Uglavnom prima gas ko lud, kao dobar fergazer. On ce ostati na 50ccm definitivno jer nema potrebe, a kao da sam brzi malo s njim nego sa runnerom, jedino krajnja mu nije jaka. Iako bi njega bio veci gust voziti na 70ccm.

#94 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 May 2015 - 20:18

Jao kakvu testeru imao prilike vidjeti i provozati. Nisam je uspio uzeti. 6900km, savrsen, bolji od ovih danasnjih iz ducana.
Posted Image
Posted Image
url=http://www.Slikomat.com/slika/5845953.htm]Posted Image[/url]
url=http://www.Slikomat.com/slika/5845954.htm]Posted Image[/url]

#95 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 21:14

Auuuuu, jbt pa ovaj je ko sad izašao sa trake, prelepo izgleda. Šteta što ga nisi uzeo.

#96 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 May 2015 - 21:48

Neda gazda, ali ostavio sam sam mu kontakt broj za svaki slucaj. Ovo je najbolji primjerak koji sam ikada vidio zadnjih godina.

Izmjerio sam potrosnju mog nrga, trosi 2.9l, isto ko runner jer su mape iste, razlika je samo u auspusima, ali sve je to isto.

#97 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 15:23

Dosao je red da se isproba i deseti auspuh na purejetu, Stage 6 pro replica.
Odluka je pala da se poso odradi na nrgu, jer mi je malo lakse skinuti auspuh posto na runneru imam zolju, i obrtaljka je tu da se vidi situacija.

Auspuh je ubio masinu, ko da je krepana, stavio sam lakse rolice za 2.2 grama od onih koje trazi leolončet GP i vrti on 10000 ali nema leba, sto jaci auspuh to gore na purejetu, ZX je vrh. Kanije sam mu dao vise goriva preko ecua, pa sam spojio malossi ecu, i dalje katastrofa.

Auspusi koje sam vozio na purejetu su sljedeci:

1. Serijski - ok auspuh za svaki dan, malo prigusen pa skuter nece preko 75kmh po gpsu
2. SC22 - malo jaci od serijskog, krajnja veca za 10kmh
3. SC08 - ozbiljan auspuh za purejeta, daje jaci start, bolje prima gas i rezi, krajnju vrti isto za 10kmh vise, ali brze postigne nego SC22.
4. TT - odlican auspuh, jedan od favorita, jak start, ubrzanje odlicno, krajnja 90kmh po gpsu i zeru jaca cak
5. ZX za purejeta - jako slican TTu, ajmo reci da su isti, jedan od najboljih s kojima su mi purejeti isli jer s njim samo puni kazaljku do kraja.
6. Leovince GP - auspuh sa najljepsim zvukom, odlican u svemu samo ne voli mnogo okretaje kada se treba razvriti pa daje malo manju krajnju, ali cuva motor
7. Malossi mhr replica - na purejetu daje slab start, slabije ubrzanje, krajnja malo veca od serijskog, neravnomjerno razvija snagu, ne pase na purejetu
8. Yasuni Z - start katastrofa, ubrzanje slabo, krajnja nikakva, jos losije se ponasao od mhr replice i dovodi nestabilan rad motora
9. ZXR - dobar auspuh prolazi na purejetu, ali TT, GP, ZX za purejeta i SC08 su mi drazi izbor, jer naginje prema jacoj klasi malko.
10. Stage 6 pro replica - katastrofa, motor nelinearan full, prekida, puca, maksimalna brzina 60kmh po gpsu haha


Eto ga, testove sam odradio, volio bih jos da imam auspuha. Ali zakljucak se namece, sto jaci auspuh od ZXa to losije performanse, inace su ovi jaci auspusi odlicni na fergazerima, pogotovo Yasuni Z.


Posted Image
Posted Image
Posted Image



Imam i video snimke katastrofe to cu kasnije, a rekao sam jos prije, da dobar auspuh na purejetu nanjusim bez ikakvog stelanja i gadjanja okretaja, to se obistinilo.

Edited by dajteh, 10 July 2015 - 15:25.


#98 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 July 2015 - 15:27

Repliku je zaje***o ustelovati na karbu jer trazi da se pogodi bas powerband...a na PJ sigurno ima vise gimnastike oko stelovanja.

Edit: Jesi imao prilike da probas Trek-a na PJ?

Edited by Lauda, 10 July 2015 - 15:27.


#99 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 July 2015 - 15:29

Da tacno tako i gogy govori o auspudims na pj kao i ti... svaka cast, cekamo snimke

#100 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 16:12

Razlika je u kubikaži, ovo su rezultati sa stock 50 pj mašinom, na Malosiju 70 je već neka druga priča, GP meni nije radio nikako, SC08 odlično za svakodnevnu upotrebu i samo je malo slabiji na vršnim obrtajima od ZXRa, a ZXR se odlično pokazao na 10k. Predstoji mi još rezultat sa leom kad podesim C parametar na 0,65 gde bi trebalo da se smiri na nižim obrtajima a pojača na visokim, nadam se da će se konačno sve složiti pa ćemo znati krajnji domet Malossi sporta 70 sa malo turpije po izduvu. Biće uskoro.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users