#41
Posted 09 March 2015 - 11:32
inače mali je dobio plastike i nove nalepnice i sada izgleda ovako
#42
Posted 09 March 2015 - 14:52
#43
Posted 10 March 2015 - 10:55
evo izjava za plamenog.. .OTPALO MI RAME !!! posle ovog snimka sam potegao još jedno 10 puta i kasnije u radionici još jedno 30 dok nisam upalio...
generalni problem je ovaj Huayi amburator da ga je*e konstruktor kad plovak nije u vezi sa klackalicom igličastog ventila goriva.. jednostavno ili mašina ostane bez goriva ili preliva pa curi na odušku. ovo na snimku je bila situacija bez goriva, jer sam kasnije pronašao suvu svećku kao barut..
kasnije sam povadio one restrikcije na filteru da dobije malo više vazduha, jer kada prelije isto šanse nema da upali, a računam da će biti malo toplije vreme i da će se mašina više grejati, sa druge strane danas moram videti kako da stabilizujem taj igličasti ventil i taj plovak sa klackalicom, neće ovo biti dobro ovako...
na kraju od silnog turiranja uspeo sam da otkinem auspuh, jednostavno pukla je cevčica pre topa od 0,8 lima, i to sam morao da povarim...
#44
Posted 10 March 2015 - 11:29
#45
Posted 10 March 2015 - 11:40
#46
Posted 10 March 2015 - 13:18
#47
Posted 10 March 2015 - 17:25
#48
Posted 10 March 2015 - 17:49
što se tiče vibracija, ima ali nisu strašne
#49
Posted 11 March 2015 - 01:14
#51
Posted 11 March 2015 - 01:27
#52
Posted 11 March 2015 - 01:28
#53
Posted 11 March 2015 - 02:15
Plamenni, on 11 March 2015 - 01:27, said:
sto se dellorta 12 tice nije bila neka ocigledna razlika u performansama ali je mini bio stvarno pouzdan, nije se dogadalo da ne zeli upaliti niti se gusio, ne sjecam se tocno vise postave karburatora s tim bi se trebalo poigrati.
#54
Posted 11 March 2015 - 02:28
#55
Posted 11 March 2015 - 05:45
#56
Posted 11 March 2015 - 05:57
Quote
Pa taj pocket je prava teretana, posle jednog tretmana paljenja mozes komotno ici na strongman takmicenja
#57
Posted 11 March 2015 - 09:56
Plamenni, on 11 March 2015 - 02:28, said:
Čuva da ne znam dali se s ovim da sto napraviti mozda je jednostavno sustav plovka deformiran svima tvornicki
#58
Posted 11 March 2015 - 11:17
evo mog
https://fbcdn-sphoto...1ee1b18395f5791
Došao mi je bez plovka i iglice u karbu, i s dosta muke se dao upalit i vozit dok se pažljivo rukuje sa slavinom za dovod goriva
Poslje dileme da li da ganjam neki dellorto ili ga prodam, odlučio sam da ga prodam, nek ga neko drugi sredi jer nemam ni vremena ni para za još jedan projekt
#59
Posted 11 March 2015 - 12:23
sa 800-kom sam počistio kućište igličastog kao i njegove vođice, mada nije bilo prljavo, ali ipak ako ima skrame da to odmah rešim
dalje postavio sam iglicu i malo zakrivio ušice na klackalici tek toliko da ne ispadne ili da se ne namesti u krajnji položaj gde bi eventualno mogla da zaglavi
malo sam doterao ležište same osovine na klackalici jer sam uvideo da je i to rasklimano, lagano sam pritegao špic kleštima
rezultat naravno truba.. kao da ništa nisam uradio, kad karburator krene da preliva, napije se i filter vazduha gorivom i posle moliš boga dok ne upališ... i zbog toga sam rešio da doteram malo više vazduha,.. inače će ovaj motorić biti vreo jer nema tu deklicu, a i dolazi toplije vreme... povadio sam ovaj umetak od teflon trake i u prvom naletu ostavio sam jedan red sunđera...
rezltat isti.. rešio sam i povadio komplet ceo filter, mali će se voziti u urbanoj sredini gde nema baš toliko prašine, ako se slučajno napije da preliva, naredno paljenje donosi čist vaduh i svećica kreće odmah u taktove.. ne želim da opet padne razočarenje kao što su klinci od kuma "čika mare" prošli..
i nakon toga sam ga ponovo otvorio i rešio da pokrivim malo ove noge od same klackalice kako bi smanjio nivo goriva u karburatoru, i prekinuo prelivanje
međutim preterao sam, nema šanse da upali, sada je toliko nisko da igličasti veoma nizak nivo goriva drži, i pošto nema pilotku već odmah kreće od igle, morao sam malo da popustim i namestim neko međustanje...
na videu zvuk malo kasni, opet mi se resetovao tel, pa u HD-u deluje malo bezveze... fino prima gas, i taman kada se ugreje postaje prava prgava mašina...
Međutim karburator je još uvek u banani.. .jednostavno kada se motor vozi nivo goriva je ok.,. .kada duže stoji na leru, opet krene prelivanje. Definitvno ga ostavljam ovako, bratić ima instrukciju da zatvori gorivo kada ne vozi, a kada i malo prelije, može da upali jer nema nalivenog filtera za vazduh..
problem je kod ovih mališana ipak nivo goriva, meni bi sada za niži nivo goriva trebala malo ozbiljnija dizna ukoliko ne želim da imam filter, ili da ubacim ponovo oba sunđera i namestim sa nivoom da ne preliva a da toliko umanjim vaduh da mašina radi kako treba,.. princip visokog nivoa se manifestuje kao da smo podigli iglu i na atomizeru doneli više, međutim ja ovu iglu mogu da podignem za još samo jedan podeok... i dobro bi mi došle bar još dve tri dizne većih brojeva..
definitivno putuje ovako, nemam više živaca da se igram sa huayi-em, jutros je bratić pokupio i odneo ga.. dobar je ovako, prgav i oštar, samo eto sa tim karburatorom bi se trebalo još bar jedan dan zabavljati
#60
Posted 11 March 2015 - 12:39
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users