Jump to content


Stage6 Racing MK2 70 Piaggio LC

stage6 racing MK2

9 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 February 2015 - 01:14

Ovoga puta imamo interesantan primerak, u pitanju je Stage6 racing MK2 LC verzija za Piaggio blokove.. Hvala Plamenon što ga je poslao na analizu i merenja..

Cilindar je Aluminijumski sa nikasil košuljicom, prečnika 47,6mm koji donosi 70cc radnu zapreminu.. Ono što je novina da ovaj cilindar nema prostora za montažu termostata, i da je urađen potpuno novi odlivak, koji prepoznajemo kako spolja tako i iznutra po konceptu kanala..

Posted Image


na cilindru nema više nikakvih indicija ko je stvarni proizvođač osim Stage6 imena i zvezdica nalazimo na čelu kod boost kanala otisak datuma proizvodnje kao i kod E06 AA koji nam ništa ne govori... na slikama ćemo primetiti uredno izrađene sastave prelivnih i boost kanala kao i njihove maksimalne površine, ravan priključak za izduv, ovoga puta revijalno u meri 27,7mm, što znači da je najzad pomerena granica od 25mm koje su se svi držali za 70cc cilindre..

Posted Image Posted Image Posted Image


primetićemo skladno uređene portove, kao i odličan koncept primarnih, sekundarnih i boost kanala, kojima je ovoga puta maksimalizovana površina, za razliku od prethodnika.. napomenuću da je te površine MHR u Team2 konceptu dobio tako što je uveo 3 boost kanala, mada je i ovo dobro rešenje, samo je horizontalni ugao uprskavanja završen slično DUE+ prelivnim kanalima... Primarni urađeni u špic da bi se i njihov ugao kompenzovao sa povšinom na što manji... pobrušen stub na izduvnom kanalu za koju stotu u minus... da bi se izbeglo lepljenje klipa na predelu koji se ne hladi dovoljno pa samim tim i širi...

Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image


Glava

Posted Image

je upuštena dubine 2,5mm nalik Airsal T6 konceptu, umanjenog squish banda na meru 5,5mm.. u upotrebi je još uvek klip sa ravnim čelom kao i kod prethodnih modela.. izmerićemo stepen kompresije kada pristigne i klip.. za zaptivanje se koriste silikonske gumice isto kao i kod ranijih modela, novina je da mesto za termostat ne postoji.. protok nije sveden na rupicu koju vidimo na slici prečnika 2,5mm , voda može slobodno da prolazi i pored brezona ima dva velika bočna kanala u unutrašnjosti

Posted Image Posted Image


evo i portmape, primetićemo značajne razlike u odnosu na stari MK1 racing cilindar, mere kanala vidite u analizeru zelenim iznad svakog porta

Posted Image


i na kraju analiza, gde još nisam siguran koliki je C parametar dok Plameni ne pošalje i klip.. mešutim uvrstio sam 3,1mm koji mi proizilazi od 2,5mm upuštene glave i squish-a koji sam predpostavio da je 0,6mm

C parametar = 3,1mm
Pritisak = 152 PSI -ja usklađen sa prelivnima
Najbolja iskoristivost = 12900 rpm-a
Teorijska snaga = 21,2 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16,96 KS
Očekivana snaga na točku = 14,13 KS

Posted Image


interesantan koncept, za razliku od prethodnika MK1, mirniji za 2,2KS po teoriji i niži u raspoloživosti za celih 800 obrtaja, ali sa usklađenim pritiscima svih portova, daleko elastičniji, a opet na 152-155 PSI pritisku.. kompletan koncept je drugačije osmišljen veće su površine preliva, i nešto manja površina izduva za iste ili vrlo slične uglove kao i kod starog...

vredan pažnje

#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 February 2015 - 01:34

površine transfera su baš velike dok je površina izduva nešto mala...poredim ovaj cilindar sa MHR T1 jer imamo sličan koncept svih kanala...
Pritisak je solidno nizak, cilindar je prvo elastičan pa tek onda snažan, iako sam ja bio mišljenja da MKII cilindri pod obavezno donose više snage....sad se vidi da to nije bio krajnji cilj konstruktora već su išli na dobijanje raspoloživijeg cilindra!

Ko li ih štanca da mi je znati? :welcome1:

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 February 2015 - 01:44

fini je ovo cilindar, baš elastičan a relativno jak.. počinju druga previranja za kratke deonice staze, treba doterati snage na nižim pritiscima

#4 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 27 February 2015 - 02:12

Ja sam imao prilike da ga osedlam sa r1400.Pravo poredjenje tok cilindra bi bilo umiljata zver.Samo sam pod utiskom da r1400 nije najsrecnije resenje za njega.Vise moze da pruzi sa c21

#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 February 2015 - 11:22

Dobar kompromis, znači upotrebljiv za svaki dan a srčani trkač.

#6 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 February 2015 - 14:37

E ako bih ikada isao na jaci mid-race ovo bi mogao biti pravi cilindar za mene. Po analizi mi izgleda dovoljno elastican i jak, mogao bi i po gradu da se voza :welcome1:

Edited by Lauda, 27 February 2015 - 14:37.


#7 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 February 2015 - 17:44

Марио, какве перформансе даје кад му се подигне мало издув?

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 February 2015 - 18:08

probaću ... biće dobro jer ima rezerve na pritiscima kod preliva

#9 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 February 2015 - 21:42

View PostMario, on 27 February 2015 - 18:08, said:

probaću ... biće dobro jer ima rezerve na pritiscima kod preliva

:0takoje:

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 March 2015 - 12:00

Pristigao je i klip od Plamenog pa sam iskoristio priliku da ga poslikam i premerim... Na čelu po natpisu i u telu klipa nemamo ni jednu informaciju ko je stvarni proizvođač...

Posted Image Posted Image Posted Image


dalje u Boki-jevoj (Plameni) konstataciji da klip ima ravno čelo kao i prethodnici, moram da se ispravim jer sam gore napisao onako kako mi je čovek rekao preko telefona.. a evo ovde vidimo da kli ustvari nema ravno čelo i da je veoma sličan onome iz Pro pakovanja

Posted Image


visina čela klipa je 49,4-47,7= 1,7mm

Posted Image Posted Image Posted Image


Zapremina glave je 6,2ccm

Posted Image Posted Image Posted Image


C paramtera je sa zaptivačem ispod cilindra debljine 0,5mm C= 3,1mm, pa će gornja analiza biti ispravna, takoreći upust glave je 2,5mm a squish 0,6mm

Posted Image Posted Image

Kalkulativni stepen kompresije na C=0,6mm + 2,5mm upusta je 13,36:1

Posted Image





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users