Cilindar je Aluminijumski sa nikasil košuljicom, prečnika 47,6mm koji donosi 70cc radnu zapreminu.. Ono što je novina da ovaj cilindar nema prostora za montažu termostata, i da je urađen potpuno novi odlivak, koji prepoznajemo kako spolja tako i iznutra po konceptu kanala..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/Originals/IMG019.jpg)
na cilindru nema više nikakvih indicija ko je stvarni proizvođač osim Stage6 imena i zvezdica nalazimo na čelu kod boost kanala otisak datuma proizvodnje kao i kod E06 AA koji nam ništa ne govori... na slikama ćemo primetiti uredno izrađene sastave prelivnih i boost kanala kao i njihove maksimalne površine, ravan priključak za izduv, ovoga puta revijalno u meri 27,7mm, što znači da je najzad pomerena granica od 25mm koje su se svi držali za 70cc cilindre..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG020.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG021.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG022.jpg)
primetićemo skladno uređene portove, kao i odličan koncept primarnih, sekundarnih i boost kanala, kojima je ovoga puta maksimalizovana površina, za razliku od prethodnika.. napomenuću da je te površine MHR u Team2 konceptu dobio tako što je uveo 3 boost kanala, mada je i ovo dobro rešenje, samo je horizontalni ugao uprskavanja završen slično DUE+ prelivnim kanalima... Primarni urađeni u špic da bi se i njihov ugao kompenzovao sa povšinom na što manji... pobrušen stub na izduvnom kanalu za koju stotu u minus... da bi se izbeglo lepljenje klipa na predelu koji se ne hladi dovoljno pa samim tim i širi...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG023.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG024.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG025.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG026.jpg)
Glava
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/Originals/IMG030.jpg)
je upuštena dubine 2,5mm nalik Airsal T6 konceptu, umanjenog squish banda na meru 5,5mm.. u upotrebi je još uvek klip sa ravnim čelom kao i kod prethodnih modela.. izmerićemo stepen kompresije kada pristigne i klip.. za zaptivanje se koriste silikonske gumice isto kao i kod ranijih modela, novina je da mesto za termostat ne postoji.. protok nije sveden na rupicu koju vidimo na slici prečnika 2,5mm , voda može slobodno da prolazi i pored brezona ima dva velika bočna kanala u unutrašnjosti
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG029.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/IMG031.jpg)
evo i portmape, primetićemo značajne razlike u odnosu na stari MK1 racing cilindar, mere kanala vidite u analizeru zelenim iznad svakog porta
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/portmapa.jpg)
i na kraju analiza, gde još nisam siguran koliki je C parametar dok Plameni ne pošalje i klip.. mešutim uvrstio sam 3,1mm koji mi proizilazi od 2,5mm upuštene glave i squish-a koji sam predpostavio da je 0,6mm
C parametar = 3,1mm
Pritisak = 152 PSI -ja usklađen sa prelivnima
Najbolja iskoristivost = 12900 rpm-a
Teorijska snaga = 21,2 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16,96 KS
Očekivana snaga na točku = 14,13 KS
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_racmk2_lc/Analiza_3-1mm_12900_21-2KS.jpg)
interesantan koncept, za razliku od prethodnika MK1, mirniji za 2,2KS po teoriji i niži u raspoloživosti za celih 800 obrtaja, ali sa usklađenim pritiscima svih portova, daleko elastičniji, a opet na 152-155 PSI pritisku.. kompletan koncept je drugačije osmišljen veće su površine preliva, i nešto manja površina izduva za iste ili vrlo slične uglove kao i kod starog...
vredan pažnje