Jump to content


vx 250 carb & vxr 250 i.e.



  • This topic is locked This topic is locked
134 replies to this topic

#21 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 19 March 2015 - 11:06

Samo kopiraj link.
Kod bojenja i ne trebaš vadit, zavisi kako skidaš i staru boju, ali kod plastificiranja moraš, nema veze koja su klješta.

#22 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 March 2015 - 15:19

aha,ta na slici su hengtong..da,kod bojanja nemoras vadit,za plastificiranje moras..
plastifikacija je zahvalnija od lakiranja,al je vise posla oko pripreme i sa rastavljanjem nego kod lakiranja..
svakak,dobro je izvadit klipice i pocistit ih..

#23 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 March 2015 - 01:16

sastavljena do kraja i 250 karb masina za vx,ubacen odma i karb sa novim sundjer bob filterom..
masina je na skuteru,treba sastavit prenos i nalit antifriz pa bi se moglo i probat sta to kaze..


Posted Image

#24 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 March 2015 - 01:45

Cuj to sundjer bob filter hahaha :D :D

E hvala na odgovorima, ali imam jos 2 pitanja :) Kad rastavis kljesta i gumice, jel stavljas nove i vratis stare?
Imas kakav savjet za kvalitetnu pripremu za plastificiranje i sto mislis od preplastifikaciji?

#25 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 March 2015 - 02:18

ako su gumice bile dobre,nisu propišale il oštećene vratim ih nazad,s tim da ih dobro očistim..isto tak i klipiće sa finim šmirglom na vodu ispoliram..dosjede gumica na klještima isto treba počistit..

za plastificiranje je najbolje da je goli materijal,dakle da se ispjeskare kompletno pa se plastificiraju..
plastifikaciju na plastifikaciju nisam radil i neznam kakav bi bil efekt toga,neznam dal bi se lovilo ko i na pjeskareni materijal koi je grublji pa se i plastifikacija bolje primi (i ovi di nosim su mi rekli da je najbolje dok je sve čisto)..
prije pjeskarenja napunim papirom sve navoje i cilindriće da se ne ošteti nešt,a za plastificiranje isto tak zaštitim sve navoje i mjesta koja moraju ostat gola,zbog prianjanja,šarafi da se normalno šarafe,ploćice da klize itd..

#26 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 March 2015 - 11:37

Ok, sad su rijesene sve dileme, hvala na opseznom odgovoru. Nisam se nikad bavio s tim kljestima, uvijek sam stavio druga. :)

#27 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 21 March 2015 - 01:07

Koji je karburator bio fabricki na toj 250ccm masini? Kod mene na Madisonu je CVK i pukao mi je klipic pre neki dan.
Slika je skinuta sa neta, ali identicna je situacija. Problem kod toga je visak vazduha na malom gasu i gusenje, kad predje 4k obrtaja radi normalno, tj kad skroz podigne klipic i otvori difuzor.

Posted Image

#28 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 March 2015 - 03:43

a nie mozda keihin :P
ovo je bila i.e. masina tamodjer, koja je slozena na karb,zmjenjeno je paljenje i magnet tj stavljeno od karb 250 masine..
od kad si izasle quasar 250 karb masine sve su imale keihin karb ko i leader 125/200cc,prije se ugradjival walbro na leader masine..
mozda i imam klipic doma,imam barem jedan taj karb u dijelovima..

#29 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 21 March 2015 - 11:29

Pa to je to,keihin cvk. Znam da je na nekim x9 walbro pa zato pitam. Mana je sto se klipic trosi od trenja i taj zid dosta oslabi i mora da pukne. Reci mi jel mogu da odvojim membranu od klipica? Pokusacu da nadjem klipic ovde kod nas, ako ne uspem napravicemo trgovinu :)
I jos jedno pitanje. Koja je razlika u vodenim pumpama izmedju karb i i.e. masine? Tj da li je isti prihvat na magnetu. Cini mi se da je na i.e. dosta kvalitetnija pumpa.

#30 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 March 2015 - 12:03

more se odvojit membrana da,a kaj se tice pumpi,ima stariji i noviji model,izvana su iste al su drugaciji semerinzi za vodu (ima i semering za ulje na sebi kad je u deklu na kojem je vodena i ulje)..
kaj se prihvata na magnet tice,sistem je isti..

#31 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 21 March 2015 - 14:18

E to mi je bitno jer su membrane kod nas jako skupe, a ne daju mi se pare i za nju kad je ona kao nova, a klipic otisao.
Sto se tice vodene kod mene je ona sa plasticnim lulicama za creva i propelerom koji je fiksan za osovinu. Ne srafi se kao kod nekih i po meni je to jako lose resenje pa sam mislio da prepakujem komplet pumpu od i.e. modela. Ovu moju sam vec reparirao ali sa RMS kompletom koji mi bas ne uliva poverenje, ali nigde nisam nasao drugog proizvodjaca. Postavicu slike, samo da iskopam.

#32 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 March 2015 - 14:52

more se skinut samo treba pazit kod skidanja i montaze da se ne sjebe..

rms pumpe stavljam manje vise na sve skutere,na dragsteru mi je isto takva,samo sam ubacil corteco semering umjesto onog kok koi se dobije..
eh sad tvoj je stariji tip,na novijima se impeler sarafi,brijem da se nemere stavit novija,zbog dosjeda ako sam dobro zapamtil dok sam repariral..
al vjerujem da bude i ta rms igrala bez problema..

#33 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 22 March 2015 - 01:59

Videcemo sta ce reci vreme, menjao sam je letos i za sada je ok. Ja sam mislio da celu deklu gde dodju namotaji kupim od i.e. modela sa sve vodenom pumpom. I onda samo prebacim moje namotaje.

Mozes li da mi opises proces skidanja membrane, nisam zagledao kako izgleda, ali verujem da nije komplikovano?

#34 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 March 2015 - 15:13

pa za skinut membranu treba pazit da se ne pokida..stisnuta je izmedju 2 sesirica koja se nedaju skidat,mozda bi se dal gornji da se malo zagrije pa svuce dolje i istom metodom stavi nazad i drzi pritisnut dok se plastika ne ohladi..ili ju ugurat nazad izmedju tih sesirica nekom tankom plasticnom ko spahtlicom..
klipic imam viska,ako oces,doniram ga za vece dobro :D (ionak mi nicemu ne sluzi)


kaj se tice skutera,malo smo u pauzi...

vx stoji i ceka druga kljesta disk i glavcinu,posto ti stariji modeli imaju tanju osovinu di sjeda glavcina kotaca pa ne stane na ovu na 250 masini...

vxr ceka red na garazu,valjda bude to sutra kad rascistim ovo kaj radim trenutno,pa da ga ogolim do gole rame,skinem instalaciju i cijeli sistem goriva,rezervar odnesem slozit za unutarnju pumpu goriva i krenem provlacit i brikat i.e. i
instalaciju...

#35 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 March 2015 - 16:27

Steef moze mala pomoc? Imam heng tong kljesta i ostala mi je jedna tanka sajbica viska. Znas li gdje se ona nalazi na kljestima?

Ja mislim da dodje pod ovaj sesirasti imbus 6 seraf na koji je oslonjena jedna plocica.

Na prvoj slici to je ova zuckasta sajbica, a na drugoj sam stavio gdje mislim da ide?

Edited by dajteh, 26 March 2015 - 16:28.


#36 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 March 2015 - 17:22

na samim klještima šajbice ne idu nikud,ni tu di si stavil..
jedino idu na šarafe koima se šarafi na vilicu i na šaraf koim se šarafi lajtung na klješta,svaka se jedne strane između šarafa i lajtunga i između lajtunga i klješta.

#37 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 March 2015 - 20:20

To sto velis imam, znaci ubacena mi je viska jedna sajbica, jako je tanka i nema veze sa klasicnom podloskom ispod matice za pricvrscivanje celjusti na vilicu.

#38 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 27 March 2015 - 02:04

Bojim se da je grejem da se ne istopi pa onda moram i nju da menjam. Malo mi stuca na nizim obrtajima. Ali cim se klipic podigne skroz onda ide normalno. Razmisljam kako da obavimo transport do ovde. Smislio bi ja nekako da prepakujem membranu.

#39 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 March 2015 - 12:12

posaljem ti postom,nije problem..
nisi skuzil,ne govorim da grijes membranu nego sesir koi ju drzi :P

#40 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 28 March 2015 - 02:08

Nisam znao da moze postom iz Hrvatske za Srbiju. Koliko bi zasla posiljka? :)

Pa najgore je to sto moram onda da budem precizan da ne ostetim membranu u procesu grejanja. Probacu pa sta mi Bog da :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users