

#21
Posted 19 March 2015 - 11:06
Kod bojenja i ne trebaš vadit, zavisi kako skidaš i staru boju, ali kod plastificiranja moraš, nema veze koja su klješta.
#22
Posted 19 March 2015 - 15:19
plastifikacija je zahvalnija od lakiranja,al je vise posla oko pripreme i sa rastavljanjem nego kod lakiranja..
svakak,dobro je izvadit klipice i pocistit ih..
#24
Posted 20 March 2015 - 01:45


E hvala na odgovorima, ali imam jos 2 pitanja

Imas kakav savjet za kvalitetnu pripremu za plastificiranje i sto mislis od preplastifikaciji?
#25
Posted 20 March 2015 - 02:18
za plastificiranje je najbolje da je goli materijal,dakle da se ispjeskare kompletno pa se plastificiraju..
plastifikaciju na plastifikaciju nisam radil i neznam kakav bi bil efekt toga,neznam dal bi se lovilo ko i na pjeskareni materijal koi je grublji pa se i plastifikacija bolje primi (i ovi di nosim su mi rekli da je najbolje dok je sve čisto)..
prije pjeskarenja napunim papirom sve navoje i cilindriće da se ne ošteti nešt,a za plastificiranje isto tak zaštitim sve navoje i mjesta koja moraju ostat gola,zbog prianjanja,šarafi da se normalno šarafe,ploćice da klize itd..
#26
Posted 20 March 2015 - 11:37

#27
Posted 21 March 2015 - 01:07
Slika je skinuta sa neta, ali identicna je situacija. Problem kod toga je visak vazduha na malom gasu i gusenje, kad predje 4k obrtaja radi normalno, tj kad skroz podigne klipic i otvori difuzor.

#28
Posted 21 March 2015 - 03:43

ovo je bila i.e. masina tamodjer, koja je slozena na karb,zmjenjeno je paljenje i magnet tj stavljeno od karb 250 masine..
od kad si izasle quasar 250 karb masine sve su imale keihin karb ko i leader 125/200cc,prije se ugradjival walbro na leader masine..
mozda i imam klipic doma,imam barem jedan taj karb u dijelovima..
#29
Posted 21 March 2015 - 11:29

I jos jedno pitanje. Koja je razlika u vodenim pumpama izmedju karb i i.e. masine? Tj da li je isti prihvat na magnetu. Cini mi se da je na i.e. dosta kvalitetnija pumpa.
#30
Posted 21 March 2015 - 12:03
kaj se prihvata na magnet tice,sistem je isti..
#31
Posted 21 March 2015 - 14:18
Sto se tice vodene kod mene je ona sa plasticnim lulicama za creva i propelerom koji je fiksan za osovinu. Ne srafi se kao kod nekih i po meni je to jako lose resenje pa sam mislio da prepakujem komplet pumpu od i.e. modela. Ovu moju sam vec reparirao ali sa RMS kompletom koji mi bas ne uliva poverenje, ali nigde nisam nasao drugog proizvodjaca. Postavicu slike, samo da iskopam.
#32
Posted 21 March 2015 - 14:52
rms pumpe stavljam manje vise na sve skutere,na dragsteru mi je isto takva,samo sam ubacil corteco semering umjesto onog kok koi se dobije..
eh sad tvoj je stariji tip,na novijima se impeler sarafi,brijem da se nemere stavit novija,zbog dosjeda ako sam dobro zapamtil dok sam repariral..
al vjerujem da bude i ta rms igrala bez problema..
#33
Posted 22 March 2015 - 01:59
Mozes li da mi opises proces skidanja membrane, nisam zagledao kako izgleda, ali verujem da nije komplikovano?
#34
Posted 26 March 2015 - 15:13
klipic imam viska,ako oces,doniram ga za vece dobro

kaj se tice skutera,malo smo u pauzi...
vx stoji i ceka druga kljesta disk i glavcinu,posto ti stariji modeli imaju tanju osovinu di sjeda glavcina kotaca pa ne stane na ovu na 250 masini...
vxr ceka red na garazu,valjda bude to sutra kad rascistim ovo kaj radim trenutno,pa da ga ogolim do gole rame,skinem instalaciju i cijeli sistem goriva,rezervar odnesem slozit za unutarnju pumpu goriva i krenem provlacit i brikat i.e. i
instalaciju...
#35
Posted 26 March 2015 - 16:27
Ja mislim da dodje pod ovaj sesirasti imbus 6 seraf na koji je oslonjena jedna plocica.
Na prvoj slici to je ova zuckasta sajbica, a na drugoj sam stavio gdje mislim da ide?
Edited by dajteh, 26 March 2015 - 16:28.
#36
Posted 26 March 2015 - 17:22
jedino idu na šarafe koima se šarafi na vilicu i na šaraf koim se šarafi lajtung na klješta,svaka se jedne strane između šarafa i lajtunga i između lajtunga i klješta.
#37
Posted 26 March 2015 - 20:20
#38
Posted 27 March 2015 - 02:04
#39
Posted 27 March 2015 - 12:12
nisi skuzil,ne govorim da grijes membranu nego sesir koi ju drzi

#40
Posted 28 March 2015 - 02:08

Pa najgore je to sto moram onda da budem precizan da ne ostetim membranu u procesu grejanja. Probacu pa sta mi Bog da

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users