Jump to content


vx 250 carb & vxr 250 i.e.



134 replies to this topic

#1 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 12 March 2015 - 18:45

dakle,rekel sam da budem otvoril projekt kad počnem radit (4t big mašin from piaggio,takve najviše volim :D),a vidim da baš nema nekih projekta takvih po forumu..

pa redom da napišem nešt o oba skutera i kaj se bude radilo..

vx,stariji model runnera..sadašnja mašina je polini 209,malossi bregasta,dellorto 34 karb (malossi pakiranje),malossi delta,pm tuning zvono,malossi sekundar produljenje getribe,malossi multivar,malossi torque drive..radilica lagano luftira a i gazdi je dosta šarafanja tak da sad ide gore 250 karb mašina (koja je trenutno na ovom novom vxru iz ove priče)...

tak da setap bude sljedeći;
250 karb mašina
dellorto 34 karb
malossi e5 gljivurda
malossi multivar
malossi torque
malossi delta
pm tuning zvono

na mašini se budu mjenjali fazni lanac,lanac uljne pume,karike,dihtunzi i po potrebi gumice ventila,šlajfali ventili skupa sa sicevima..
treba složit malo instalaciju,zamjenit ručke volana,poklopce svjetala i žmigavce,ulje i filter ulja novi i sitnice neke..

vxr,dakle bio prvo 200cc pa smo ga prebacili na 250 karb ali sad je dopizdilo gazdi drkanje s fergazerom,pucanje mebrane,crkavanje čoka itd..
skuter po satu ima preko 68 000km,al preko 10tkm je voženo bez puža tak da ima sigurno i 80..

dakle,uzeta je mašina kompletno sa instalacijom od nexusa 250 i.e.,navodna kilometraža je smiješna,barem po potrošenosti dijelova..mada ni to nije nemoguće ako nije baš redovno i pravilno održavanje..nebi bilo prvi put da to vidim (a ni drugi :D )
na mašini se mjenjaju karike,po želji vlasnika da zna točno stanje mašine,uz to šlajfanje ventila i siceva itd..
treba prebrikat instalaciju,nosit rezervar složit da se može uglavit pumpa goriva unutra i više manje toe to (kak zvuči jednostavno ovak napisat to,ahahahaha)

setap na vxru;
250 i.e. mašina
polini speed control vario
polini speed bell

Posted Image Posted Image


evo koja slika pa odo skinut još te dvije mašine,ova i.e. za vxr je već na stolu rastavljena


Posted Image

pun stol mašina,haha

Posted Image

Edited by steeef, 04 March 2016 - 13:35.


#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 March 2015 - 21:11

ovo nemamo na forumu i biće vrlo interesantan projekt...
ahah kako zvuči jednostavno a verovatno ima gomilu posla, živi bili pa videli... :)

#3 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 12 March 2015 - 22:09

sreca pa znam svaki sarafic di stoji na tim masinama pa je to fino za radit,haha..

#4 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 March 2015 - 00:49

Jel takva masina na Pia X9 250?

#5 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 March 2015 - 00:56

pa malo da usporedimo stock dijelove i ove neke tuning koje imam doma (zaboravil sam izvadit još polini vario,polini zvono i j.costa vario pa sve skupa na stol bacit,budem sutra,hehe)..razlika u ventilvarima 125 i 250..
gronji red je sve stock 250,a donji je sve tuning dijelovi..(malossi multivar,pm tuning zvono,malossi torque i malossi delta..

Posted Image

razlika u dimenzijama variomata i kutu po kojem se penje remen (lijevo multivar,desno stock) i razlika u kutu kanala između malossi torquea i stock polutke (iza polutki se vidi i razlika između stock opruge kontrasta i polini plave..)
pa onda i razlika između delte i serijskog kvačila

Posted Image Posted Image Posted Image

klip i cilindar 250 u usporedbi sa 50cc piaggio,tak bezveze,našlo se sve u blizini pa eto,čisto razlike radi u veličini

Posted Image Posted Image

glava 250 i.e. sa usisom i injectorom (još je i bregasta gore i ventili unutra,sve to ide van i na šlajfanje)

Posted ImagePosted Image


skinuta je mašina i sa vxa (polini 209),tak da sad ih imam na stolu 5 komada,trebam još skinut sa vxra 250 karb i na stol pa da i nju otpakiram i prepakujem :D

Posted Image Posted Image

bome ima ovog fergazera,bude to dobar setap hehe

Posted Image

da,za polini cilindre radi također gilardoni (rade i za bb i sve ostale veće 4t mašine)

Posted Image

nastavak sutra

#6 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 March 2015 - 00:58

da,ako je x9 mlađi,05g. pa nadalje onda ima taj quasar agregat.

Edited by steeef, 13 March 2015 - 00:58.


#7 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 13 March 2015 - 03:02

Odlicna tema, jako me zanima jer i ja sam servisiram svoj quassar agregat.

#8 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 March 2015 - 10:21

svako pitanje je dobro doslo bas zbog toga da koi dio ne izostavim ili preskocim...

#9 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 March 2015 - 23:23

Posted ImagePosted ImagePosted Image
danas sinut mašina i sa vxra (250 carb),na stolu je i čeka sutra otvaranje..

Posted Image Posted Image


danas sređena glava za 250 i.e. mašinu,očišćena i ventili ušlajfani pa sve spakovano nazad i spremno čeka sutrašnju montažu..
pripremljeni i novi dijelovi za obje mašine..

Posted Image

pa redom sve rastureno...pa očiščeno i sastavljeno

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Edited by steeef, 04 March 2016 - 14:46.


#10 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 March 2015 - 02:14

danas sastavljena mašina 250 i.e. za vxr i ubačena na skuter,sklopljena i stražnja klješta koja su friško plastificirana u crveno..stavljena 14 cola felga od nexusa umjesto runnerove 13 cola koja je bila do sad..
sad ide na par dana mirovanja pa kad rasčistim gužvu po garaži,sve plastike do gole rame dole,instalacija kompletna,rezervar i cijeli sistem dovoda goriva također,pa onda provlačenje i brikanje nexusove instalacvije,rezervar ide da se složi prihvat za pumpu goriva koja ide u rezervar..biće to veselo sve zajedno :D

počišćeni klip i cilindar..cilindar je ko nov,još se vidi iznutra kak je honano tvornički..
kod montaže klipa u cilindar,to napravim na stolu,lakše je i imam veću kontrolu nad situacijom neko kad se prvo stavi klip na klipnjaču pa se onda tek napikava cilindar i stišću karike unutra..a i zajebano je tak jer voli puknut uljna karika..to je onda poso,treba dost pazit oko toga,krute su i ne previše fleksibilne..

Posted Image Posted Image Posted Image

glava je propisno stegnuta na 2.4 kg sa malom kiloključem koi mi služi samo za te stvari (moment stezanja mu je od 6 do 24 Nm)

Posted Image

nakon toga faziranje,radilicu uvijek složim u gmt pa pogledam oznaku na deklu paljenja dal je to to,na zupčaniku bregaste mora se poravnat oznaka 4v sa crticom na glavi koja je između vodilica klackalica..nakon faziranja mora se stegnut španer faznog lanca..

Posted Image Posted Image

nakon toga slijedi montaža dekompresora,terba se pripazit da feder ili plastični prsten ne upadnu u karter..
na slikama je pozicija kad je zatvoren i kad se otvori prilikom verglanja pa se opet zatvori kad
mašina upali i dobije okretaje..

Posted Image

na njega još ide zvono,sad sam skužil da to nisam slikal..

na kraju poklopac ventila i mašina je spremna i montirana na skuter...evo i slika klješta,ko nova i već sastavljena i montirana..

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


rastavljena danas i 250 karb mašina koja ide na vx..sutra sljedi zamjena faznog lanca,lanca uljne pumpe,karika i dihtunga,naravno i šlajfanje ventila i siceva pa sklapanje..

Posted Image

sutra dalje po planu i programu

Edited by steeef, 04 March 2016 - 15:28.


#11 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 March 2015 - 09:30

Plastificirao si prednju celjust vidim. Podrazumijeva se standardni postupak kroz pecenje na nekih 200°C? Jesi je morao rastavljati zbog gumica i temp.?

#12 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 17 March 2015 - 10:05

To su zadnja klješta, ako se ne varam.
Sve se mora povadit i rastavit šta se da i zaštitit.
Jer se prvo pjeskari, onda se plastificira.

#13 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 March 2015 - 10:07

Hvala bata Grale.

#14 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 March 2015 - 02:10

iskasapil sam jedan cilindar sjebani od 250tke pa sam ubacil malossi bregastu da vidim kak to hoda iznutra i naravno ide sve bez beda,snimil sam i video neki..
malossi bregasta ima malo ćire bregove pa je tak i malo dulji tajming otvorenosti ventila...visina brijega je jednaka ko i na quasar 250/300 bregastoj,ali i bregasta od 125/200 ima istu visinu brijega samo su oni dosta duži nego na malossi i quasar bregastoj...

kaj kaj lipka cuje se bregasta i klackalice..a i ventilator koim okrećem radilicu a nije zašarafljen..


Edited by steeef, 18 March 2015 - 02:10.


#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 18 March 2015 - 12:27

odličan video, svaka ti dala

#16 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 March 2015 - 12:43

naslo se dresa po garazi pa da se i to isproba,hehe..
moram jos isprobat sa nekom masom na klipu,da vidim kolko tocno ima mjesta i dal se mogu ubacit malossi ventili bez da se ufrezavaju utori u klipu..
serijski ventili su 19 mm ispusni a 22 usisni a malossi ispusni su 22mm a usisni 25..

#17 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 March 2015 - 17:30

Video je skolski, odlican primjer. Gornji ventili su usisni, a donji ispusni?

Vidio sam negdje da si koristio Loctite za navoje, moze li mi preporuciti neki od njih tipa za navoj radilice kod variomata.

#18 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 March 2015 - 19:34

da,gornji usis,dole ispuh..

ovaj sam ja kupil za sarafe

Posted Image

#19 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 March 2015 - 07:35

Aha znaci taj broj, ok.
Pitanje jos samo za celjusthttp://www.pohrani.com/?19/cO/40jksN5r/imag3375.jpg

Jel ovo prednja heng tong? Jesi vadio klipice i gumice za vrijeme bojanja?

#20 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 March 2015 - 10:54

ne radi ti link..jesam,sve se vadi van kal je geale napisal.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users