Stari vlasnik je imao bliski susret sa izletačem iz sporedne ulice, posledice
- Iskrivljena viljuška
- Polomljena prednja maska i blatobran
- Nakon sudara nije mogao da se startuje
Prvo sam dopunio akumulator, skut ni da da naznaku da će da upali, ni kurbla ni elektro.
Prekontrolisao sam sve, i vidim stradao prekidač na nožici od udara.
Skinem prevežem skut upali posle drugog verglanja. Super.
Par dana sam rasklapao ono što je ostalo od plastika, i pažljivo odlagao na gomilu u garaži, što je dovelo da posle jedva nađem sve žabice podloške i ostale sitnice

Skinuo sam mašinu, pa kako je već došlo hladnije vreme, odneo sam je u kuću i krenuo sa rasturanjem u nameri da je podignem na 80cc.
Samo kao napomena, po zanimanju se bavim elektronikom i računarima, pa neka ovo bude vatreno krštenje što se tiče mehanike na skuteru, pa ukoliko omašim neki od izraza ne zamerite dok povatam sve nazive


Malo rasklapanja.


Klip posle 8780km



Poručen kit je stigao nakon par dana od ovog rasklapanja, sve je namontirano bez problema prateći uputstva sa ovog foruma, konkretno Rieju teme i nekih stranih foruma. Kako bih ispoštovao kompletnu proceduru, uz malo muke našao sam na oglasima kilo ključ koji ide dovoljno nisko za skuter potrebe.
Pakovanje novog kita štelovanja i ostalo nisam uslikao, a mislim da nema potrebe ni da se piše ponovo sve što ima u mnogim temama.
- Zamena Varijatora i kajša
Varijator je došao u kompletu sa 5,5 i 6gr rolnicama, ostavio sam one koje su već bile postavljene u ležište 5,5gr.
Kako mi se ni jedna budž varijanta skidanja varijatora nije svidela, alat za skidanje varijatora sam morao da napravim.

Elementi

Namontirano

U međuvremenu
- Poliranje dekle

Prva ruka

Posle sledi mazanje još jedne ruke, mnogo bolji rezultat. Prve dve ruke stajale oko sat vremena. Treća zadnja ruka je bila natopljena preko noći i ona je najviše skinula.
Nakon toga prva ruka šmirglanja 150icom, pa 300, pa 500 onda vodene, i poliranje. Nisam išao na puni sjaj nekako mi se nije uklapalo.


Uklopljeno na agregat uz nove dihtunge.

- Ostali radovi oko agregata
Dihtung i usis karburatora dovedeni na meru i osu sačnom karburatorom.
Opran filter vazduha i kutija, par proreza koje su se javile na samom airbox-u zalivene tečnom plastikom i silikonom.
Skinuta kompletna eko-norma (plava boja od dihtunga na druogj slici) i cevčica koja je vodila ka ostatku sistema zavarena i montirana na blok.
Remontovan elektropokretač, očišćene lamele rotora i prostor između njih, podmazana ležišta sa malo grafitne masti, prekontrolisane četkice.
Kompletno kućište oprano i očišćeno od ostataka starog kajša, masti i prljavštine koja se nakupila verovatno nije očišćeno od kupovine skuta.
To be continued....
Edited by qrp, 22 March 2015 - 21:38.