Jump to content


Keewey Hurricane

POČETNIK

20 replies to this topic

#1 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 30 March 2015 - 16:29

Prije nego što predstavim svoj skuter želim da pozrdavim sve članove foruma i da iskažem svoje poštovanje na svakom postu, savjetu, sugestiji i sl. Prije nego što sam se prijavio izlitavao sam forum i da tako kažem naučio mnoge stvari koje su mi do skora bile strane. Inače sam početnik kada su u pitanju motori (skuteri)......
Pa da počnem sa predstavljanjem....
Početkom 2015. kupio sam Keewey Hurricane zapremine 50 kubika proizveden 2008. godine. Vožen je samo te godine i ukupno je prešao 390km. Kupio sam ga od poznanika i 100% sam siguran da je toliko i prešao. Od 2008 do prije mjesec dana nije ni paljen. Pošto sam laik po pitanju skutera odvezao sam ga majstoru da ga upali, jer sam se plašio da se šta ne polomi od dugog ležanja. Majstor je pregledao svjećicu, izduvao karburator i na treću kurblu je upalio, a da prethodno ni gorivo nije mjenjano, niti dosipano. Tada mi je rekao da samo vozim, da je to nov motor na kojem nema šta da se pokvari i da ukoliko šta primjetim da mu se javim.
Ovih dana malo prigrijalo pa rekoh odoh se malo provozati. Prije nego li se provozam odlučim ispustiti ulje (jer ne znam moje je sipao prethodnik), kupim Motul Expetr 2T ulje, i na crevo ispod rezervoara ispustim staro ulje (negdje oko 0,5 litara ukupno) i dospem jedno 2 dl novog ulja u rezervoar.
Attached File  fotografija 31.JPG   131.62K   46 downloads
Zatim odem na pumpu, natočim pun rezervoar goriva i uočim da mi ne radi pokazivač nivo goriva. Ne znam na kom nivou ulja u rezervoaru se pali upozoravajuća lampica. Sve se plašim da i ona ne radi pa da ne zeznem cijelu stvar.
Prvo moje pitanje je odkud da pođem u cilju ustanovljavanja razloga zbog kojih ne rade navedene lampice, da li postoje neki osigurači i sl.??
Da, lampica pokazivača pravca, svjetla i kilometar sat rade.
Stavio sam i akumulator, misleći da nije slučajno radi njega, međutim ni dalje ne radi.
Šta mi predlažete, šta da činim?
Prilikom ispustanja ulja primjetio sam sa donje strane da je malo vlažan od nekog ulja pa me interesuje šta je to, od čega je (zaokruženo crvenom bojom...
Attached File  1.JPG   124.65K   51 downloads
Malo fotografija da vidite kako izgleda...
Attached File  fotografija 1.JPG   101.12K   50 downloads
Attached File  fotografija 4.JPG   126K   29 downloads
Attached File  fotografija 11.JPG   121.97K   26 downloads
Attached File  fotografija 3.JPG   79.88K   23 downloads

Svaki savjet će mi dobro doći...
Hvala..

Edited by samper, 30 March 2015 - 16:31.


#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 17:30

Lampica za ulje bi se trebala upaliti, odnosno blicnuti kada dajes kontakt kljucem (ukoliko je ispravan akumulator). To signalizira da je lampica ispravna. Mozes probati prvo da zamijenis spornu lampicu u instrument tabli, mislim da je u pitanju obicno T10 grlo, mada kinezi znaju spakovati i T5. Da li ti rade ostale lampice na tabli (zmigavci, dugo svjetlo)??
Lampica za ulje se pali kada ima otprilike manje od 2dcl ulja u rezervoaru, tako da mozes komotno da naspes skoro pun rezervoar za ulje (kazem skoro pun jer ne moras do kraja da ne bi curilo na poklopac gore). To motul ulje je odlicno.

S ozbirom da skuter nije paljen 7 godina :blink: trebao bi to gorivo iz rezervoara da ispustis i da naspes svjeze, da promijenis ulje u prenosu, promijenis kociono ulje, operes filter vazduh, promijenis filter goriva ukoliko ga imas i za svaki slucaj stavis novi svjecicu. Rece da ti je karburator cistio majstor tako da to mozes preskociti.

Kod keeway kineza cesta je pojava korozije na instalaciji (prekidaci, grla i sl.) tako da ukoliko imas problema i sa ostalom signalizacijom na tabli, trebao bi krenuti redom sa pregledom instalacije tu kod instrument table da provjeris da se negdje nije uhvatilo korozije.

Nisam najbolje skontao iz teksta, ali sta si ispustao u ovu flasicu od sprajta?

#3 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 30 March 2015 - 17:34

U spite flasicu ispustio sam ulje za mjesavinu, jer nisam znao koje je bilo u njemu.
Rade lampice od svjetala i zmigavaca.
Kad dadnem kontakt nista mi ne svjetli na instrument tabli, a normalno upali na akumulator.


#4 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 19 April 2015 - 13:10

Primjetio sam da mi na odprilike 1/3 gasa, pri brzini od 20-30 km/h kao malo trokira hurrican. Na prvi mah sam pomislio da je sigurno do svjecice, medjutim isto se desava i sa novom svjecicom.
Inace, motor lijepo radi, dobro povlaci.....
Sta bi mogao biti uzrok problema?

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 April 2015 - 17:06

A to si primetio sad ovih dana kad je malo toplije?

#6 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 19 April 2015 - 17:52

Prosle sedmice, dok je bilo toplo (srijeda, četvrtat).

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 April 2015 - 19:44

Bogata smesa usled toplijeg vremena. Ciscenje filtera vazduha i fina stela karba.

#8 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 19 April 2015 - 19:51

Filter vazduha čist, prethodno očišćen. Znači da preštelujem karburator.
Ovih dana ću preštelovati pa ću javiti rezultat.
Hvala.

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 April 2015 - 20:07

Probaj iglu za jedan zarez spustiti, ali obavezno proveri kasnije sta se desava na punom gasu. Nema na cemu :)

#10 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 19 April 2015 - 20:07

Trenutno su na njemu fabričke postavke...

#11 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 April 2015 - 20:56

ponekad filter vazduha nije dovoljno samo očistiti već ga je potrebno i zameniti novim...međutim kako kažeš da je motor jako malo prešao ne verujem da je zaprljan u toj meri!
Probaj da spustiš iglu za jedan zub pa ćeš videti...jel si siguran da je fabrička postavka na karburatoru?

#12 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 19 April 2015 - 21:07

Siguran 100%

#13 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 20 April 2015 - 10:50

Ako su mu skidane blokade pogledaj koja dizna je u karburatoru

#14 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 20 April 2015 - 16:30

Nisu skidane blokade.
Sve je fabricka postavka.

#15 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 23 May 2015 - 13:31

Kako sam ustanovio da mi je sa pokazivacem nivoa goriva sve u redu interesuje me kako mi je najjednostavnije doci do žica na plovku posto se ne vide, s obzirom da postoji neki problem jer mi na sat nepokazuje ništa.
Da li moram skidati sve plastike ili postoji jednostavniji pristup?
Hvala...

#16 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 06 October 2015 - 18:22

Pozdrav svima....
Kako je sezona na zamaku potrebno su mi pravi savjeti kako garazirati skuter i na šta treba obratiti pažnju poret tog što planiram ispustiti gorivo i akumulator smjestiti na toplo i suho. Da li treba još na neke stvari obratiti pažnju i da li neke dijelove/sklopove treba prekontrolisati preko zime?
Inače presao sam nekih 1000 km, tako da je ukupno predjeno oko 1400 km do sad.
Uljna pumpa mi sigurno negdje pusta ulje pa mi treba savjet da li da je mjenjam novom ili, što mi neki predlažu, da sam pravim smjesu? Oprečna su mišljenja po pitanju pravljenja smjese, ali i po pitanju i pouzdanosti pumpe, ali me interesuju vaša iskustva i naravno preporuke.
Hvala...

#17 samper

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimKeewey hurricane

Posted 08 January 2016 - 15:27

Može savjet!!!!

Pošto je vrijeme "mirovanja" hocu da sredim sve do početka sezone, da je dočekam spreman.

Uljna pumpa mi sigurno negdje pusta ulje pa me zanimaju vaša mišljenja da li da je mjenjam novom, polovnom, ili jednostavno da sam pravim smjesu? Oprečna su mišljenja po pitanju pravljenja smjese, ali i po pitanju i pouzdanosti pumpe, pa me interesuju vaša iskustva i naravno preporuke šta mi je činiti.

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 January 2016 - 15:46

U 99% slucajeva je problem u crevima ulja na pumpi, nisam jos video da pumpa procuri. Dobro je sto je kraj sezone jer je operacija uljna pumpa na minareli-kina bloku malo zahtevnija procedura. Bilo bi dobro skinuti blok sa rama, mora se skinuti auspuh i se sistem hladjenja, poklopci, ventilator, magnet paljenja i ploca, da bi se lepo pregledlo iza pumpe, da ne curi od semeringa i prekontrolisao zupcanik koji pokrece pumpu.

Ako je sve kako treba, za serisjki setup nema potrebe eliminisati pumpu, to je luksuz koji pruza ciste, nemasne ruke kada se toci benzin na pumpi.

Kada se prelazi na jace setupe, sa cilindrima koji se vrte 10-11000 obrtaja i vise, pumpa se eliminise iz razloga jer nije konstrukcijski projektovana da istrpi visoke obrtaje, pa usled zakazivanja dolazi do havarije skupih cilindara. Isto tako, nije sposobna da ostvari dovoljan procenat ulja u mesavini, jer jaci cilindri traze vise goriva, veci karburator pa i vece gorivne dizne, samim tim i pumpa treba da daje vise ulja da bi se zadrzao isti procenat, pa proizvodjaci skupih i jakih cilindara savetuju rucno pravljenje (mesanje-premix) ulja u benzinu.

Pregledaj sve polako, slikaj, pa cemo se savetovati ako negde zapnes. Za serijski setup, ja bih ostavio pumpu.

#19 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 January 2016 - 18:43

I ja sam uvijek za uljnu pumpu kada su u pitanju serijske masine i optimum setupi. Jedino ako bas volis praviti mjesavinu onda je pravi.
Ali to je vise za adzaje, ja na jednom skuteru radim mjesavinu zato jer je malo nepouzdan sistem, a i tesko bi nasao drugi cilindar pa mi je preko glave vise one flase ispod sica.

Zato fino rastavi i pogledaj gdje curi, uzmi nova kvalitetna crijeva ulja od posude i do fergazera i to bi trebalo biti to.

Ne zaboravi odzraciti uljnu pumpu, a za prvih 10-ak km neka radi sa mjesavinom u rezervaru dok povuce ulje.

Cesto ti pusta ulje na senzoru od ulja, slabo drzi, a problem je kod tih kineza i nepouzdan senzor ulja, a i mogli su malo vecu posudu napraviti.

#20 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 January 2016 - 23:08

Za serijalu je po meni uljna pumpa dobra stvar. Samo redovne kontrole vitalnih dijelova i ima da traje.
Kada skines auspuh, poklopac ventilatora za hladjenje, magnet, anker plocu, onda imas pristup uljnoj pumpi i mozes da pregledas spojeve crijeva kao i generalno stanje zupcanika koji pokrece uljnu.
Usput kad to budes radio nije lose i prekontrolisati stanje semeringa sa te strane radilice i po potrebi zamijeniti...cca 5min vremena za zamjenu.





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users