Jump to content


Tuning mina, china variomata


  • This topic is locked This topic is locked
117 replies to this topic

#41 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 April 2015 - 21:22

verovatno je drugačiji ugao kod kineskog OR ventilvara pa odma ne stoji dobro nazad....
Mišo teraj ono što radi poso, ako je to MF variomat onda peglaj to...definitivno nema leba od kineskog racing variomata

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 April 2015 - 21:33

jer to ovaj iz ove teme
http://forum.pyrothe...iatorventilvar/

#43 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 April 2015 - 16:36

Da, to je taj , kompletan je sa svojim OR ventilvarom , a da bi bio bolji nije mu pomogla obrada ...najveci problem je sto ocigledno on ne dozvoljava motoru da na punom gasu nabere jos obrtaja kao sto ostvari sa MF- om , do 10 600, 10 800 , ne znam zasto i kakve to veze ima ?

Jednostavno sa MF- om bolje radi ...

Evo kako sam racunao za duzinu kaisa ...ako stoji kako stoji u zadnjoj remenici ( u zatvorenom stanju ) i ima mogucnosti da se popne gore za npr 2 mm kad izvucemo kais i kontrafeder zatvori remenicu skroz , onda ta 2 mm x 3.14 ( pi ) , moze duzi kais za oko 6 mm ...

posto mu onaj var ne smeta , dole ce se spustiti jos malo , do njega ima 3-4 mm ( ustanovio sam vizuelno ) , napred na variomatu se neminovno mora popeti gore , znaci , onu meru od pozadi preneti napred i bice vislje izbacen za oko 2 - 3 mm ...

Edited by ALIEN SM, 29 April 2015 - 16:42.


#44 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 29 April 2015 - 17:01

Ovaj PRC OR kad je u zatvoreni stadium,koliko mm je izmedzu ventivarom i vario.

#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 April 2015 - 18:19

jesi probao sa još malo lakšim rolnicama ? da ne zaguišiš mašinu

#46 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 April 2015 - 18:38

Nisam , nemam u meri 12x15 ...kazem , imao sam u toj meri neke koje nisam koristio , pa sam ih olaksao bjaksom na oko 3,3- 3.2 gr , a vise ne smem , vec progledava plastika kroz mesing ostao je tanak k`o zilet ...

Ali, cak i da su teske rolne morao bi ( samo sporije ) da navuce obrtaja koliko su mogucnosti motora ...S ovim PRC na punom gasu 9600-9800, a sa MF-om hiljadu vise i kroz ubrzanje preko 10 000 ...Kao da sam variomat iz nekog razloga ne dozvoljava motoru da se razvrti do kraja , ne znam zasto ...radilo bi to dobro na nekom gusu koji ne ide preko 9500 ...ali na airsalu je pojeo 1000 rpm...vratim MF i mnooooogo je bolje , znaci , do njega je ...

#47 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 29 April 2015 - 19:05

Miso probaj 3 rolnice koje si olaksao u zvezdu (samo za probu) ne kosta te nista, moguce je sto nece preko 10k ako je zagusena masina (jos imas produzen prenos) pa opet te lagane rolnice ispadnu teske na tom variu.

#48 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 29 April 2015 - 19:13

Pa gde gubi tih 1000 obrtaja,da nije ovaj vario OR tezi pa zbog toga? Kais da proklizava ne verujem. Koje su tezine jedan a koji drugi, jel si merio?

#49 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 29 April 2015 - 21:23

Kao da nemoze da zatvori vario do kraj pa nemoze da dovrti,ja bar tako mislim zato sto su staze duze nego drugi aftermarket varimata,probacu sa prsten da ga blokiram da vidim dali ce moze da predze preko 9.000 kod mene,sad je 8 8500 plafon sa 3.5gr

#50 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 30 April 2015 - 09:30

Cinjenica je da su mogucnosti masine do oko 11 000, a da sa ovim PRC imam pad obrtaja , ma sta mu ja radio ...ne znam razlog zasto mu vario ne dozvoljava vise , tezina tu ne bi trebala da igra neku ulogu , nisam merio , ali slicne su tezine garant...

Palo mi je na pamet da se igram kao sto Baki kaze sa tri rolne za probu da vidim sta ce biti ...

VlatX, eto i kod tebe je to malo obrtaja mislim da bi trebao da imas vise , kako je bilo sa drugim ? Kao da sama konstrukcija ne dozvoljava vise ?

#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 April 2015 - 09:35

Rekao sam ti ja, probaj manju težinu i eventualno da blokiraš sa nekim tankim prstenom. Tako ćeš eliminisati činjenicu da je prevelika izlaznost, a sa lakim rolnicama ćeš korigovati agresivniji ugao izmene prenosa. Nisi ni trebao to strugati, sve može da se analizira ako imaš kod kuće potrebne dimanzije rolnica - prstenova.

#52 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 30 April 2015 - 12:19

Ja mislim da su staze predugacke i zato nemoze da motor dovrti,probacu sa mali prsten da ga blokiram da vidim dali ce na kraju da dovrti,inace kod mene motor posle 8.500 nema nesto mnogo snage ali dogura do 9.500 sa fabricki vario i 3.5gr mada krajna je bila ista kao sa OR na 8.500

#53 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 30 April 2015 - 21:34

Eto, isto se desava i kod mene , pojede 1000 rpm , a krajnja je slicna ...e, bas cu probati kad stignem bez ijedne platne , pa makar i losije stajao i napred i nazad , da vidim oce li se odraziti na krajnjoj ...steta, a bas lepo stoji i napred i nazad , ali rezultati nisu zadovoljavajuci...i dalje mislim da bi malo duzi kais resio neke probleme , ali to je nevezano sa gubitak obrtaja ...

E, sad mi je obrtomer nezamenjiv , kao i ovaj sat sa opsegom do 120 km/h...

I dalje sa MF-om radi savrseno i na startu , kroz ubrzanje i na krajnjoj , skoro savrsen - ubica koliko to moze biti sa postojecim ...

#54 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 May 2015 - 22:26

Evo ono o cemu sam pricao - za koliko mozemo produziti kais ...

postojeca situacija ( ona je prilicno dobra , ali ima kaiseva koji jako lose stoje u zadnjoj remenici - nisko )

Posted Image

Ako pretpostavimo kad izvadimo kais da se polutke jos malo zatvore , npr . za dva mm , onda tih 2 mm x 3.14 je oko 6 mm duzi kais ...

Posted Image

To je ova pozicija kaisa kad feder skroz zatvori remenicu ...

Dakle , prvo udesimo platnama da lezi skoro na samoj bolcni , ali jos uvek mora biti izmedju polutki , inace ce kliziti ...potom vidimo koliko ima milimetara izmedju prve i druge pozicije, pa ta mera puta 3.14 ( pi ) i to ce nam odrediti meru za koliko moze biti duzi kais da bi dobro iskoristio obe remenice ...jos samo da ga variomat izbaci do kraja ...

#55 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 May 2015 - 22:46

i da se uvuče u centar remenice kada je na variomatu izbačen do kraja, sve su to pravila za dobro iskorišćenje

#56 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 16 June 2018 - 08:59

Secate se one teme od pre neku godinu BONSEK TUNING , ne mogu da nadjem gde je , ali nema veze ovde cemo ...to je ono gde onaj ludi Rus bonsekom rusi zid rolnica da bi im produzio klizne staze i time navodno dobija + 15-20 km /h ...

Kad sam vec nesto radio oko variomata sa onom potrosenom caurom , nije mi Djavo dao mira ...ja to moram , pa moram probati ...i tada sam bio skeptican prema tome kao i sada , al ` ajde da vidimo ...

Imam neki serijski variomat koji je potrosen , ali toliko ce posluziti ...uzmem bonsek za desetak minuta srusim zid rolnica ...bjaks u ruke i skoro sat vremena je potrajalo dok nisam produzio klizne staze kako je on i sve lepo majstorski pobrusio ...rolne lepo klizu unutar staza ...to je to ...malo se pobrusi i kalota na samom kraju putanje rolni ...sve izgleda dobro ...

Posted Imageimages hosting

Posted Image



montirao sve i probna voznja ....krenuo je lepo ...ali posle oko trista metara , kad je motor usao u obrtaje , promenio je zvuk , postao lenj , jedva se vuce , nesto nije u redu , jedva sam se dovukao do servisa , bio sam oprezan, nisam se puno udaljavao ...

Kad sam sve rastavio ...

Posted Image

Sjebo je rolne , nepravilno , neupotrebljive su , ispale su iz kliznih staza ...imao sam srece da nisu napravile nikakvu stetu ...zakljucak - ovo ne radi, bar kod mene , vise necu da rizikujem ostecenje motora zarad ovakvih eksperimenata ...ne pokusavajte ovo kod kuce ... :(

#57 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 16 June 2018 - 09:11

Ova varijanta radi ok ali mnogo brzo jede rolnice,moras da blokiras vario da ne bi otvorio viese od granica maksimalne otvorenosti gde je rolna u safe mode da ne izleti napolje,ali ipak je ovo geto style prerada i ja je ne preporucujem.

#58 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 16 June 2018 - 10:17

Ja sam ovo odradio na Hurikancu i radi,samo sto kad predje 60kmh malo izgubi snagu i sporije ubrzava.

#59 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 June 2018 - 12:21

Nelinearna promena prenosa u kraju variomata gde je kraj stazi..

A to da u maksimali greje ko furuna, to je od debalansa i sje** caure.

#60 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 16 June 2018 - 16:58

Pa, jel nemamo dovoljno para za neki kvalitetan variomat sa kojim smo sigurni da se ovako sta nece desiti ??? Za mene je ova epizoda zavrsena , pokazujem sta se desilo ...sreca je da imam rolni u neogranicenim kolicinama , pa mogu da priustim ovakve eksperimente ...ali, vise ne ...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users