

Tuning mina, china variomata
#41
Posted 28 April 2015 - 21:22
Mišo teraj ono što radi poso, ako je to MF variomat onda peglaj to...definitivno nema leba od kineskog racing variomata
#43
Posted 29 April 2015 - 16:36
Jednostavno sa MF- om bolje radi ...
Evo kako sam racunao za duzinu kaisa ...ako stoji kako stoji u zadnjoj remenici ( u zatvorenom stanju ) i ima mogucnosti da se popne gore za npr 2 mm kad izvucemo kais i kontrafeder zatvori remenicu skroz , onda ta 2 mm x 3.14 ( pi ) , moze duzi kais za oko 6 mm ...
posto mu onaj var ne smeta , dole ce se spustiti jos malo , do njega ima 3-4 mm ( ustanovio sam vizuelno ) , napred na variomatu se neminovno mora popeti gore , znaci , onu meru od pozadi preneti napred i bice vislje izbacen za oko 2 - 3 mm ...
Edited by ALIEN SM, 29 April 2015 - 16:42.
#44
Posted 29 April 2015 - 17:01
#45
Posted 29 April 2015 - 18:19
#46
Posted 29 April 2015 - 18:38
Ali, cak i da su teske rolne morao bi ( samo sporije ) da navuce obrtaja koliko su mogucnosti motora ...S ovim PRC na punom gasu 9600-9800, a sa MF-om hiljadu vise i kroz ubrzanje preko 10 000 ...Kao da sam variomat iz nekog razloga ne dozvoljava motoru da se razvrti do kraja , ne znam zasto ...radilo bi to dobro na nekom gusu koji ne ide preko 9500 ...ali na airsalu je pojeo 1000 rpm...vratim MF i mnooooogo je bolje , znaci , do njega je ...
#47
Posted 29 April 2015 - 19:05
#48
Posted 29 April 2015 - 19:13
#49
Posted 29 April 2015 - 21:23
#50
Posted 30 April 2015 - 09:30
Palo mi je na pamet da se igram kao sto Baki kaze sa tri rolne za probu da vidim sta ce biti ...
VlatX, eto i kod tebe je to malo obrtaja mislim da bi trebao da imas vise , kako je bilo sa drugim ? Kao da sama konstrukcija ne dozvoljava vise ?
#51
Posted 30 April 2015 - 09:35
#52
Posted 30 April 2015 - 12:19
#53
Posted 30 April 2015 - 21:34
E, sad mi je obrtomer nezamenjiv , kao i ovaj sat sa opsegom do 120 km/h...
I dalje sa MF-om radi savrseno i na startu , kroz ubrzanje i na krajnjoj , skoro savrsen - ubica koliko to moze biti sa postojecim ...
#54
Posted 04 May 2015 - 22:26
postojeca situacija ( ona je prilicno dobra , ali ima kaiseva koji jako lose stoje u zadnjoj remenici - nisko )

Ako pretpostavimo kad izvadimo kais da se polutke jos malo zatvore , npr . za dva mm , onda tih 2 mm x 3.14 je oko 6 mm duzi kais ...

To je ova pozicija kaisa kad feder skroz zatvori remenicu ...
Dakle , prvo udesimo platnama da lezi skoro na samoj bolcni , ali jos uvek mora biti izmedju polutki , inace ce kliziti ...potom vidimo koliko ima milimetara izmedju prve i druge pozicije, pa ta mera puta 3.14 ( pi ) i to ce nam odrediti meru za koliko moze biti duzi kais da bi dobro iskoristio obe remenice ...jos samo da ga variomat izbaci do kraja ...
#55
Posted 04 May 2015 - 22:46
#56
Posted 16 June 2018 - 08:59
Kad sam vec nesto radio oko variomata sa onom potrosenom caurom , nije mi Djavo dao mira ...ja to moram , pa moram probati ...i tada sam bio skeptican prema tome kao i sada , al ` ajde da vidimo ...
Imam neki serijski variomat koji je potrosen , ali toliko ce posluziti ...uzmem bonsek za desetak minuta srusim zid rolnica ...bjaks u ruke i skoro sat vremena je potrajalo dok nisam produzio klizne staze kako je on i sve lepo majstorski pobrusio ...rolne lepo klizu unutar staza ...to je to ...malo se pobrusi i kalota na samom kraju putanje rolni ...sve izgleda dobro ...


montirao sve i probna voznja ....krenuo je lepo ...ali posle oko trista metara , kad je motor usao u obrtaje , promenio je zvuk , postao lenj , jedva se vuce , nesto nije u redu , jedva sam se dovukao do servisa , bio sam oprezan, nisam se puno udaljavao ...
Kad sam sve rastavio ...

Sjebo je rolne , nepravilno , neupotrebljive su , ispale su iz kliznih staza ...imao sam srece da nisu napravile nikakvu stetu ...zakljucak - ovo ne radi, bar kod mene , vise necu da rizikujem ostecenje motora zarad ovakvih eksperimenata ...ne pokusavajte ovo kod kuce ...

#57
Posted 16 June 2018 - 09:11
#58
Posted 16 June 2018 - 10:17
#59
Posted 16 June 2018 - 12:21
A to da u maksimali greje ko furuna, to je od debalansa i sje** caure.
#60
Posted 16 June 2018 - 16:58
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users