#1
Posted 13 April 2015 - 21:05
Radi se o keeway fact-u 150, motor je 2008 god. presao oko 8000km, sve je fabricko osim auspuha. Generalno sam zadovoljan motorom. Plastike nisu nesto perfektne ali da vam iskreno kazem to mi i nije bitno. Za sad samo jedna slika
#2
Posted 13 April 2015 - 21:11
#3
Posted 13 April 2015 - 21:27
#4
Posted 13 April 2015 - 21:37
U gornjem postu nisam htio govoriti o problemu, a problem je sledeci:
Nece da upali ni na anlaser ni na kurblu.. Kad ga pokusam upaliti na anlaser samo vergla i nece da sastavi, na kurblu isto nece ali sam primjetio da je kurbla bas bas mekana sto me je navelo na to da su karike otisle. Otvorio sam motor i stanje je sledece
Licno mislim da karike nisu u pitanju jer ne izgledaju toliko istroseno, a motor izgleda negdje gudi kompresiju cim je kurbla tako mekana a znam kako je bila tvrda kad sam kupio motor.. Ajde momci da cujem vase misljenje?
#5
Posted 13 April 2015 - 21:43
#6
Posted 13 April 2015 - 21:49
karike moras ubaciti u cilindar i premeriti zazor tacno, na izgled ne mozes biti siguran.
#7
Posted 13 April 2015 - 22:19
#8
Posted 13 April 2015 - 22:46
#9
Posted 13 April 2015 - 22:54
#11
Posted 18 April 2015 - 00:42
#12
Posted 18 April 2015 - 01:34
#13
Posted 18 April 2015 - 11:51
VlatX aj posalji
#14
Posted 18 April 2015 - 18:04
http://gstwins.com/g...p?topic=13672.0
#16
Posted 19 April 2015 - 13:49
#18
Posted 19 April 2015 - 16:20
#19
Posted 19 April 2015 - 17:15
Ona povrsina naleganja ventila na glavu (pod uglom od 45') se "slajfuje" posebnom pastom metodom okretanja ventila u samoj glavi kada sedi na svom dosedu. Mozes koristiti busilicu (bor masinu) i za poliranje (smirgla 600-800 ) i posle sa zadnje strane glave za slajfovanje..
#20
Posted 19 April 2015 - 18:37
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users