Jump to content


Keeway fact 150



46 replies to this topic

#1 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 13 April 2015 - 21:05

Da vam predstavim i svoju masinu :D
Radi se o keeway fact-u 150, motor je 2008 god. presao oko 8000km, sve je fabricko osim auspuha. Generalno sam zadovoljan motorom. Plastike nisu nesto perfektne ali da vam iskreno kazem to mi i nije bitno. Za sad samo jedna slika :)


Posted Image

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 13 April 2015 - 21:11

Nisam ni znao da ima keeway fact od 150cc, jer 2T ili 4T ?

#3 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 13 April 2015 - 21:27

Po filter vazduha i auspuh ja bi rekao 4T GY6 157qmj agregat

#4 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 13 April 2015 - 21:37

Nema ih puno, 4T masina je u pitanju :)
U gornjem postu nisam htio govoriti o problemu, a problem je sledeci:
Nece da upali ni na anlaser ni na kurblu.. Kad ga pokusam upaliti na anlaser samo vergla i nece da sastavi, na kurblu isto nece ali sam primjetio da je kurbla bas bas mekana sto me je navelo na to da su karike otisle. Otvorio sam motor i stanje je sledece
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Licno mislim da karike nisu u pitanju jer ne izgledaju toliko istroseno, a motor izgleda negdje gudi kompresiju cim je kurbla tako mekana a znam kako je bila tvrda kad sam kupio motor.. Ajde momci da cujem vase misljenje? :icon_scratch:

#5 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 13 April 2015 - 21:43

I da zaboravio sam vas pitati, kako da ocistim glavu je l' smirglom ?

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2015 - 21:49

Pozdrav. Ne mogu lepo da vidim sa ove slike ali mi se cini da su ventili u dosta losem stanju. Dok ti je tako rasklopljen agreat, ulij benzin kroz usisni i kroz izduvni kanal dok su ventili u svojim sedistima, i gledaj da li negde curi..

karike moras ubaciti u cilindar i premeriti zazor tacno, na izgled ne mozes biti siguran.

#7 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 13 April 2015 - 22:19

Pa kompresiju moze da gubi,na karikama mada mi i nije to puno preslo svega 8000km ali proveri reko ti Aca kako,moze ako ne zatvarju ventili dobro i moze na duhtung glave.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 13 April 2015 - 22:46

da da 4T,.. pa proveri zazor na karikama i zaptivanje ventila, kako ti je Aca predložio..

#9 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 13 April 2015 - 22:54

Kada vise si rasturio motor,uzmi ventile ismirglaj dobro ako ne su osteceni,ako ne nove pa fino to ishlajfuj u glavi i testiraj kako sto ti aca kaze.

Posted Image

#10 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 17 April 2015 - 23:21

Nisam se javljao par dana, obaveze... Danas stigli klip, karike i dihtunzi :)
Nasuo sam benzina u kanale kao sto je Aca rekao i situacija mi se ne svidja.. Na usisni kanal je procurilo posije samo par sekundi :angry:
Posted Image
Sta predlazete ?

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 18 April 2015 - 00:42

trebaće ti alat za rasklapanje ventila

#12 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 18 April 2015 - 01:34

Mogu ti poslikat kako sam ja napravio alat za rasturanje ventile.

#13 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 18 April 2015 - 11:51

Gdje se moze kupiti taj alat i je li skup ?

VlatX aj posalji :)

#14 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 18 April 2015 - 18:04

Mrzi me sad da idem dole pa da slikam,evo ja sam se po ovo vodio.

http://gstwins.com/g...p?topic=13672.0

#15 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 19 April 2015 - 13:44

Uz malo maste izvadjeni ventili :mmyahoo:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

#16 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 April 2015 - 13:49

Poslikaj ventile da vidimo u kakvom su stanju

#17 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 19 April 2015 - 15:44

Ovo je usisni
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

ovo izduvni

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#18 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 April 2015 - 16:20

Ја bi ti preporucio da uzmes nove ventile,ili uzmi ovi tvoi na burmasinu i sa smirglom ispoliraj pa posle ishlajfuj u glavi.

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 April 2015 - 17:15

Da, ventili su u dosta losem stanju. Trebalo bi bar poliranje konusnog dela tela. Stablo se NE smirgla. Obavezno premeri preciznim sublerom ili mikrometrom stablo ventila i vodjicu kroz koju se krece u glavi. Ako je zazor veci od 0,06mm moraju novi ventili ili vodjice.

Ona povrsina naleganja ventila na glavu (pod uglom od 45') se "slajfuje" posebnom pastom metodom okretanja ventila u samoj glavi kada sedi na svom dosedu. Mozes koristiti busilicu (bor masinu) i za poliranje (smirgla 600-800 ) i posle sa zadnje strane glave za slajfovanje..

#20 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 April 2015 - 18:37

Tako je aca,ventil se smirgla samo kod konus,stablo se nedira,ventili ja shlajfujem sa acu strafilicom na prvoj brzini,nataknem vakum crevo na ventil i lagano malo levo malo desno.Evo slika od pasta za shlajfovanje i ova glava sta sam radio od baotiana 50cc sa 4 ventila.

Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users