#141
Posted 23 August 2015 - 10:06
Zacackao me lc, ide kao blesav, a znamo po analizama da mu je spic 1500 obrtaja vislji od ac i da daje 1,5 ks vise
#142
Posted 23 August 2015 - 10:39
#143
Posted 23 August 2015 - 12:10
Nemam jos pumpu a ne bih da ugradjujem mehanicku, al resicu i to vrlo brzo..
#144
Posted 24 August 2015 - 01:24
#145
Posted 05 September 2015 - 22:23
Pre skupa menjao sam mikro remen i malko razbusio deklu zbog lakseg protoka vazduha. Kada sam vec ocistio blok i prekontrolisao prenos (remen, rolnice, kvacilo) pre puta, resih da i skinem cilindar..
Pre svega toga, zadnji vozeni setup je bio sa tp-nardom i ljubicastom (polovnom) atheninom centralnom..
Cilindar je u ok stanju, jos se vide honovi, stvarno je presao oko 5k sto i pise na km satu zip-a. Medjutim, klip i glava su dosta bili garavi, kao i izduvni kanal cilindra, te sam sve lepo pocistio i naglancao. Karike su na zazoru 0,2 odnosno 0,25 donja.
Sve sam fino sklopio ( popodne ) uoci puta za Mitrovicu i ostalo je samo da se podesi karb posle pranja i ciscenja kompletnog agregata, ukljucujuci airbox i filter vazduha. I tada krecu problemi
Nesvesno, pregledajuci stanje cilindra i glave, pocistio sam svu garez i tako smanjio stepen kompresije. Dodatno, ispod cilindra sam postavio novi klingeritni malossijev dihutung debljine 0,6mm umesto metalnog 0,2.. hteo sam da podignem broj obrtaja na kojima je cilindar raspoloziv, a zapravo, sa prvim paljenjem konstatovao sam da motor nece da krene sa mesta, odnosno da nema snage da prebaci 5k obrtaja i da krene. A vec je 20h i ujutru se krece za Mitrovicu..
Postelovao sam karb u roku od sat vremena, vratio treka umesto narda i uspeo sa rezervnim kvacilom da osposbim motor da ide..
Do skupa u Mitrovici imali smo celih 70 kilometara, probao sam razne varijante podesavanja karba, ali momenta u nizim obrtajima nigde :(
Sam sam sebi hteo ruke da pocupam, vazi i dalje ona stara, ako nesto dobro ide, ne diraj..
Kada smo dosli do Mitrovice resio sam da zamenim kvacilo, imao sam u rezervi jos jedan set remenica sa kvacilom sa najtvrdjim oprugicama i na njima onu polovnu ljubicastu athenu, pa dok smo cekali da drugi pristignu eto zanimacije..
Malo sam jos postelovao srafic smese i zip je veselo tockirao tu na rampi dok sam probao, medjutim sat vremena kasnije kada smo sa celom ekipom krenuli ka mestu za trku, u jednom trenurku sam samo osetio nagli pad okretaja kao da je remen zapeo (kao da je pred pucanje) i jasno mi je tada bilo da je nesto u prenosu ispustilo dusu.. izgubio sam start totalno, kvacilo je lepilo na 4200, a medjuubrzanje je palo za 1200 obrtaja, odnosno na 7600 tacno.
Pukao je jedan ceo navoj centralne opruge :(
Kako sam zavrsio trku na 2 mestu, ja sam prezadovoljan. Ovo sa oprugom sam konstatovao tek kada sam se vratio u Beograd i rasklopio sve. Na trci sam mislio da sam pogresio pri izboru boje opruga i oprugica.. elem resio sam da porucim vise centralnih za probu, na RP-u naletim na asortiman malossijevih opruga za honda-kimco-gy6 koji u precniku odgovaraju oprugama piagio/peugeot ali su malo drugacije rasporedjene po bojama i tvrdocama:
Narucio sam bez razmisljanja zutu za base setup kao i plavu za drugi setup, belu imam.
Poenta price je sledeca :
Piggio 50 ac, karb 17,5 tecnigas trek, oprugice kvacila 1,9mm, rolnice 5gr.
-malossi bela opruga -112mm duzine, 3,9mm debljina zice:
Start na 4800 obrtaja, medjuubrzanje na 8000 obrtaja
-malossi zuta opruga -90mm duzina, 4,4mm debljina zice:
Start na 5500 obrtaja, medjuubrzanje na 8900 obrtaja!
Eto koliko razlike ima u stvarcici od 100grama i 10e, medalja se izgubi zbog sitnice..
Moram vratiti primereniji C parametar, odnosno tanji dihtung pod cilindar, osetna je razlika i motor je slabasan u niskom spektru..
Uradicu par testova pa cu preci na LC cilindar, dogovorio sam se i pazario jednog u odlicnom stanju od gogyso:
Hvala gogi!
#146
Posted 05 September 2015 - 23:06
#147
Posted 16 September 2015 - 16:13
Koliko sam video, ima fabricki predvidjeno mesto sa nosacima za hladnjak, isti su na zipu i nrgu pa mislim da ce pasovati rupa na rupu.
Moram da kazem da nisam zadovoljan sa zutom oprugom. Evo nedelju i po dana i nesto preko 250 km i pocela je da pokazuje znake kilavosti. Nemam problem u prvom startu, medjuubrzanju, vec prilikom kocenja i ponovnog dodavanja gasa motor ostaje u visljem prenosu i opruga ne vraca remen pa je prvo dodavanje gasa ispod ture, na 6k obrtaja sto je neprihvatljivo, pogotovu za uzbrdice..
Imam trenutno i plavu novu pa cu probati da se nadjem sa rolnicama ali pre svega moram da pregledam komplet remenice i tork da iskljucim mogucnost nekog zaglavljivanja ili slicno. moram poruciti i zelenu i ljubicastu pa kada se pronadjem sa oprugom moran smisliti nacina da izmerim tezine sabijanja svih opruga. Pocinje da me nervira AC sa aftrmarket oprugama, toplota cilindra se brzo prenosi na blok i prenos pa pojede nove opruge za cas posla..
#148
Posted 16 September 2015 - 16:33
Kad montiraš LC 50?
#149
Posted 16 September 2015 - 16:38
Lc ceka pumpu, jos nisam nabavio elektricnu. U stvari, ne rastavljaju mi se blokovi posto je tek 6k presao, radilica i lezajevi su tip top, a moram da probisim mali blok i da usrafim lulu za vodu do pickupa pa cu se malo gimnasticirati dok sam na odmoru..
#150
Posted 16 September 2015 - 16:44
Mozda bi pomogle one kuglice da se ne uvija centralna, al kod mene je uvek prisutan taj mali pad obrtaja nakon usporavanja i ponovnog dodavanja gasa..
#151
Posted 16 September 2015 - 19:02
AcaPostar, on 16 September 2015 - 16:13, said:
Malo mi cudno da opruga propadne kroz nedelju dana / 250km. Imas li torsion kontroler ili nesto slicno pa da probas cisto da vidis da nesto drugo nije u pitanju. Ima dosta primjera na forumu gdje centralna kaci kvacilo, tj. da dolazi do uvijanja opruge sto sigurno dovodi do pada obrtaja. Ako se to desava onda ni jedna opruga nece raditi posao...to je barem neko moje logicko razmisljanje. Iz tog razloga sam kupio i torsion controller, a i onaj naraku torque controller sa kuglicama pa cu bas da vidim koja je kombinacija dobitna.
#152
Posted 16 September 2015 - 20:25
Piaggio seriski ima ublazivac vibracija plasticni i njega koristim, zuta opruga je medju najkracim i ne kaci o serisko kvacilo. Moram samo jos proveriti tork da li pravilno klizi bez opterecenja i da ga eliminisem iz jednacine. Nije toliko cudo da omeksa zuta, ona je po gradaciji uz belu, a AC blokovi se zavidno greju.
Koliko se secam dajteh je skoro probao ljubicastu i pravi mu isti problem uzbrdo..
Toliko je nelogicno, ako idem uzbrdo i oduzmem gas, pustim ga da padne do 6k obrtaja i ponovo dam gas on se muci na istim obrtajima nece da vrati remen vislje i da vrati u "nizu" brzinu. A ako na toj istoj uzbrdici zastanem da raskupluje kvacilo, vrati se remen u pocetni polozaj i bukvalno sa vrhom gasa ulecem u rezonanciju i nastavi da vrti medjuubrzanje kao i po ravnom, na 8800 obrtaja..
Sa serijskom nikada to nisam osetio, sa belom kada se razvakala bilo je isto kilavo i iz starta i po ravnom i uzbrdo.
Ima jedna logcna stvar. Serijska opruga je 93mm, malossi bela (zamenska uz multivar) je 113mm a ostale po bojama su 90mm. Moguce da su ove krace opruge (90mm) predvidjene za twist control pa im fali to malo da budu nategnute i da pri malim obrtajima vracaju pravilno remen visoko u remenice.
#153
Posted 16 September 2015 - 20:59
#154
Posted 16 September 2015 - 21:16
#155
Posted 16 September 2015 - 22:04
AcaPostar, on 16 September 2015 - 16:13, said:
Znaci nisam jedini hehe, AC kako ima vislju temp. za 50ak stupnjeva mora na naskodi svim ostalim komponentama u prijenosu. Trebalo bi bas sa onim laserskim mjeracem izmjeriti komponente kod AC i LC.
Znam da variomat bude nevjerojatno vruc, ako je na LC u vruc.
Ja imam 2 zute za piaggio, jedna je malossi, a druga malo svjetlija nemam pojma. I ta je tvrdja od malossija.
Razmisli o peugeot serijskoj centralnoj, vivacitty, speedfight. Ona je kratka, a tvrdja od piaggio serijske, u rangu plave malossi vjerujem.
#156
Posted 16 September 2015 - 23:09
Dobio sam od Pite par opruga, medju njima je i peugeot std pa cu probati, hvala
@Mario bácsi razumem sta mi predlazes . Probao sam vise kombnacija i ova mi je bila najbolja dok je trajalo. Ipak mi se čini da je žuta preslaba. Gledao sam ponovo ona merenja (linkove) sto nas je lauda podsetio, ispada da je tek Malossi plava jača od serijske piaggio opruge.
Super si mi ideju dao za merenje, pa cu za vikend izmeriti i napraviti mali tutorijal
#157
Posted 16 September 2015 - 23:40
#158
Posted 16 September 2015 - 23:52
#159
Posted 17 September 2015 - 00:02
Ali dobro, kao neko grubo mjerenje mogu posluziti metode iz one teme sa testovima ili ovo sto je Gogi predlozio. Mada opet imam osjecaj da ce Postaru jedino realno mjerenje biti ponasanje masine u toku voznje...dok ne proba sve opruge nece znati
#160
Posted 17 September 2015 - 00:46
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users