Sa kevlar remenom nemam problem oko pregrevanja, bar ne sada kada je spoljna tempertura iole normalna. Zvono je pocrvenelo od klizanja, odnosno, ne mogu da utvrdim da li su oprugice na kvacilu pretvrde pa toliko klizi da mi remen propadne do 3 brzine pre nego sto krene ili su se vremenom toliko olabavile da pravi problem. Znam da zvuci neverovatno ali imam 3 nepoznate, oprugice, centralnu i rolnice.
Ona pojava da kada pustim gas u voznji i gledam kako opadaju obrtaji pa dodam gas a on kao ostane u nekoj 3 brzini pa se muci da ubrza je sada jos izrazenija.
Vozim 40kmh i pustim gas, obrtaji pocnu polako da opadaju kako motor usporava i dodju do 3500 obrtaja i tek tada kavcilo raskupluje i motor je u leru. Ako bih sa 20 na sat (tih 3500-4000 obrtaja) dodao gas da ubrzam, motor jednostavno nema snage i muci se, osetim da klizi kvacilo ali nema ubrzanja, mogli bi tako da se vozimo 50 metara.. ako pak, sacekam da raskupluje kvacilo, dodam gas, ono proradi kao na startu iz mesta, malo preko 5000 obrtaja i ubrzanje je momentalno kao iz pracke.. probao sam dosta centralnih opruga i manje vise problem je isti. Vozim setup sa 5 gr rolnicama i medjuubrzanje je idelano, na nekih 9-9100 obrtaja, pa sam danas probao sa 4,5 grama i malo je bolji rezultat ali imam prevrtavanje kasnije, navuce do skoro 1000 ali opet ponekad imam utisak te tromosti. Start jeste pracka ali nije to propinjanje kao sto je umeo. Znaci ostaju jos oprugice kvacila. Razmisljao sam krenuti od 0, odnosno od serijskih ili nekih meksih. Ja sam spremio polini 3g za veliki setup, a danas dok sam pricao sa Mariom, predlozio mi je da probam da postavim polini. Njsam imao vremena da sve menjam (3g je sam spremio sa najjacim oprugicama 2,1mm) pa sam ih popustio skroz, i opruga je malossi plava, pa sam dobio nesto nize medjuubrzanje sa 4,5gr (na 9500) ali se vratio stari problem.
Definitivno su sve ove oprugice koje koristim pretvrde i remen upada nize nego sto treba za situaciju u odnosu na brzinu voznje. Ne postoji centralna opruga koju nisam probao, cak sam i vadio dihtunge ispod cilindra da bih dobio manji c parametar i pomerio raspolzivost motora u nize obrtaje. Isto se desava i sa tg trekom i sa tp nardom.
Pisem sve ovo jer prosto ne verujem da sam uspeo da ubodem toliko neodgovarajuce oprugice koje ovaj serijski cilindar ne moze da isprati. Nisam ranije verovao ljudima koji su opisivali problem da piaggio (sa zdravom termogrupom) ne moze da krene uzbrdo..
Moja pouka je da oprugice moraju da budu pogodjene u brucu, odnosno, da je stelujuce kvacilo primarna stvar u setovanju prenosa da bi se pogodila centralna opruga koja daje dovoljnu cvrstinu za polozaj remena a opet ne toliko tvrdu da ukrade krajnju brzinu, i ono sto Pita kaze, da je velika razlika koju prave rolnice od 0,1gram razlike.
Izvinjavam se, malo sam udavio, ali sam se toliko smorio da vam ne mogu opisati