#321
Posted 24 April 2016 - 23:31
Inace ne mogu da se sjetim vlasnika koji su se navozali sa AC70, na zalost.
#322
Posted 25 April 2016 - 21:08
a tako smo ga dobro svi razradili u Bg-u... koje smo tukli kilometre svi na njemu, nemoj mi reći samo prvih recimo 100km-a??
#323
Posted 25 April 2016 - 21:32
Ma ok je to, tu je kit polovan i klip je vec bio ribao, pa rekoh ajde da vidimo koliko moze da pruzi sa tim nekim jeftinim karikama... znas, tu je najveca zalost ispirati blokove i vaditi parcice. Sve je to ok za probu..
Elem, ima sad tu raznih igrarija, meni se ne daju velike pare za original klipove (dr je 50eura, tp je 60, malossi je 55 itd) jer znam sigurno da se necu zadrzati na AC kitu, pa su sve ovo prelazna resenja i probe
#324
Posted 21 May 2016 - 18:53
Konacno se zagledam posle toliko dugo vremena u izduv cilindra i shvatim da postoje 2 uzduzna zareza po spoljnoj nalegajucoj povrsini koja zapravo odbijaju aupuhe sa ravnom prirubnicom i unistavaju nove dihtunge..
Mrzelo me opet da skidam cilindar.
Poslednje pakovanje sam uradio sa KHI klipom 39,95 ima 2 hrom karike od 1,2mm. Cilindar je 40,3-05 posle onog lepljenja naraku 50 klipa i pucanja osiguraca...
Spakovao sam cilindar bez 0,2 metalnog zaptivaca, samo tanak sloj diht mase. C = 0, po analizi cilindra to je na oko 7800... stepen sam malko povecao, sa stok 9,9 na 10,4:1.
Vratio sam napravljenu lulicu od 18mm, red sponge je unutra. Zbog gluposti sa premom na izduvu bio sam primoran da montiram spuh sa piaggio rotirajucom prirubnicom, jedini koji imam da nesto vredi, top nardo...
Ponovo muke. Stela karba je bas momacko-svalerska, kvacilo takodje. Motor radi on-off, sa 4,5gr rolnicama vrti 9-9500 obrtaja ali ispod 7000 ne radi. Nema snage ni da krene a i kada krene pa u voznji padnu obrtaji ispod 6500 nema snage, bolje je stati pa ispocetka.
Dakle stara boljka je tu. Resih da se malo bolje posvetim ovom problemu. Upasovao sam ponovo tvrdju oprugu, malossi zutu i crvenu za kymco/pug. Meni je ovde pretvrda jer motor nema snage da je sabije preko 80 po satu, ali od nekud moram da krenem. Nabacio sam polini 3g sa najtvrdjim 2,2mm oprugicama pa krenuo u stelu...
Karb sam konacno uhvatio sa pilotkom 32, a7 iglom na 2 zubu odozgo i glavnom 68. Kvacilo sam izprve natezao, pa sam skidajuci deklu uvideo da se uvek prvo malo upusti remen pa tek onda aktivira kvacilo. Dakle, previse nategnuto, obrtomer nikako nije mogao da prebaci 6500.. posto nema tvrdje opruge mogu samo stavljati lakse rolnice, ali mi to ne igrajer i ovako sam na ivici da ispadam iz rezonance. Takodje posle svake voznje od 200-300m uvideo sam da je zvono vrelo. Znaci klizi kvacilo, nema ostrog starta, previse je odlozen pa krece iz 2 ili 3 brzine a samim klizanjem se i gubi na krajnjoj.. definitivno moram otpustiti kvacilo i uhvatiti najvislje obrtaje a dok je remen jos u vrhu remenica. Posto u katalogu 3g pise da ove 2,2mm plave oprugice rade od 6750 pa do 9000, zavisno od nategnutosti, ali ne i uz koju tvrdocu opruge, resih da ih skroz otpustim na pocetni polozaj. I dobih ono sto sam trazio, start sa punim gasom na 6900 obrtaja ili otpustanje kvacila na 6500 u voznji.
Posto ne nameravam da vozim 3g po ulici, prebacio sam nauceno na top kvacilo (olaksano ne-stelujuce). Uboo sam kratke polini oprugice od 2,1mm debljine, spakovao dugacku piaggio malossi plavu oprugu i prekrstio se morao sam i busti deklu kao svajcarski sir, nenormalne se temperature razvijaju.
Sve ok, ponasa se identicno kao 3g polini sa 2,2mm oprugicama i tvrdjom centralnom. Dobio sam i nesto nize medju ubrzanje, na oko 8900, najjaci je malo preko 9 a kraj prenosa je na 75 po satu i tada obrtaji krecu da rastu... nisam jos przio sve pun gas da vidim dokle moze da izgura, 50ccm je slabasna i treba joj dosta dugacak put.. za sada sam zadovoljan, sutra se spremam na djir od 300km pa cemo videti rezultate
Mogu da kazem da su zvona ma koliko dobra bila, vema losa i definitivno je obavezno zameniti za neko sa boljim hladjenjem cim krenemo u tuning. Top (jasil) kvacilo me blago razocaralo, dobro je kao zamensko i ima prednost sto je olaksano, medjutim eto posle nepuna 2 meseca od pocetka sezone poceli su da se krive nosaci pakni, pa sve tri pakbe u nategnutom polozaju idu deformisano ka centru.. polini kevlar je za medalju, pojeo se 0,4mm za 3800km. Doduse, slabo sam vozio sa extra tvrdim centralnim, to ga je sacuvalo..
Dakle sutra se spremam na mali djir, spakovao sam pola garaze pod sediste, natankovao i osvestao
Bice uakoro i slike radova i video iz voznje...
#325
Posted 21 May 2016 - 22:14
#326
Posted 21 May 2016 - 23:18
#327
Posted 22 May 2016 - 07:37
#328
Posted 22 May 2016 - 08:51
Fino se provedite, ocekujemo neke slike rostilja
#329
Posted 22 May 2016 - 09:02
#330
Posted 22 May 2016 - 09:04
#331
Posted 22 May 2016 - 09:07
#332
Posted 22 May 2016 - 09:30
#333
Posted 22 May 2016 - 09:42
#334
Posted 22 May 2016 - 10:41
Ovo je bio plan..
uploadfromtaptalk1463909467250.jpg 354.57K 36 downloads
8:00
Finalno pumpanje guma i dopuna
uploadfromtaptalk1463909511404.jpg 420.79K 38 downloads
8:15
Spust posle mosta... pun gas i ugasio se bez ikakve najave. Imao sam trag od zadnje gume 10ak metara..
uploadfromtaptalk1463909602653.jpg 319.66K 37 downloads
Ovo je C osigurac.
uploadfromtaptalk1463909626707.jpg 238.43K 38 downloads
uploadfromtaptalk1463909637411.jpg 213.22K 40 downloads
Cilindar je spreman za busenje
uploadfromtaptalk1463909664249.jpg 465.75K 36 downloads
uploadfromtaptalk1463909680293.jpg 378.56K 37 downloads
Sve sam poneo. Kompletan alat, rezervni remen, kvacilo, klip... imam sve al nemam jbeni C osigurac...
Zamenio klip, kirnerisao jednu staranu bolcne ( u dosedu starog pia klipa) a sa druge strane vratio ovaj kao ispravni C osg. medjutim risevi na cilindru su previse visoko i kompresija se gubi... jedva sastavi i tunjavo radi, nema snage...
Stigao sam kuci, sad je vec 11:00.. malo gur gur, nizbrdo hoce i sam da ide.. popodne garaza, spremanje karetera i drugi cilindar, sutra treba da se nosi posta...
#335
Posted 22 May 2016 - 11:30
Slican scenarij sam ja imao sa gilerom karb. Slozio generalnu, 2 dana lagano razradjivao, i trecu vecer prije polaska vozim i puf. Svijecica puna sacme od iglicastog... e od tad sam raskrstio.
PS da li te mozda interesuje DR evo70 sa svega par stotina km?
#336
Posted 22 May 2016 - 11:35
Sezona je meni stalno, ove godine je bila blaga zima, nisam ni silazio sa skutera
Sto se tice Eva, ako je LC i golfa2 dajem ))
#337
Posted 22 May 2016 - 11:44
Za Gogija sam pripremio svoje kuciste sa diznom koje sam do nedavno vozio, pa da vidimo hoce li onda nalivati.
#338
Posted 22 May 2016 - 11:54
Pripremam se na prelazak na LC, pribavio sam el vodenu, kiler, creva.. fali mi jos davac temprature na glavi i plasticna cev-uvodnik u blok..
Jurim neki base 70lc, sta god naleti...
#339
Posted 22 May 2016 - 11:57
#340
Posted 22 May 2016 - 21:35
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users