#141
Posted 17 January 2016 - 14:15
Uviđam da imam vibracije na liniji magnet-radilica-variomat-ventivar
Nisam ni mislio da će mene gremlin da zaobiđe...
#142
Posted 17 January 2016 - 15:27
Na dodavanje gasa na tim malim obrtajima javlja se kao serijala, rekao bih identicno...
#143
Posted 17 January 2016 - 16:32
#144
Posted 17 January 2016 - 17:27
#145
Posted 17 January 2016 - 17:31
#146
Posted 17 January 2016 - 21:31
AcaPostar, on 17 January 2016 - 10:12, said:
Jel bilo fiskulture oko pozicije glavnog nosaca auspuha?
Da se vratim samo par postova u nazad. Gledam sliku airboxa, koje su postavke lulice? Sto se tice prenosa, stvarno je malo to sve ispod 90mm, a secam se da si pricao da neki pug nosi skoro 100mm u serijskoj postavci. Ne znam kolike su i da li su linearne remenice, a ni precnik primarne osovine, pa mi cacka mastu prepravka na novi tip piaggia (variomat 98,5 i remenice 134), ukoliko ne budes zadovoljan sa ovom postavkom.
Što se tiče nosača, nije bilo fiskulture sve je u planiranim tolerancijama šlicovanih rupa, TG je odradio PnP za ovaj blok...
Primarna osovina je identična GY6, Kymco i uopšte Honda tipovima, sve remenice su kompatibilne sa ovih modela, sad za Pia nemam pojma koje su dužine, promer najverovatnije odgovara... i da ne zaboravim ovde su nelinearne.. precnik je 117 kao kod minarelija.. Neko mi je pisao u Rieju 4T temi da je stavio multivar od PUG -a sa drugom bolcnom i kalotom i da je on oko 100mm..
Lulica u airbox-u je oko 20mm nisam merio, tako da ću proveriti, biće valda ok za 17,5 karb, ako ne doradiću ga...
#147
Posted 17 January 2016 - 22:24
Ne bilo ti tesko pre rasturanja blokova ponovo, skini zadnji tocak pa probaj po istom gasu...
#148
Posted 17 January 2016 - 22:41
Sad sto se tice vibracija, u pravu si da moze da bude od bolcne (ako nije idelno ravna) posto ventilvar ima bas dobru masu, mada je vise sumnjam u zadnji deo prenosa, remen, pakne na koriscenom kvacilu, pa i sam zadnji tocak ili gumu.
Prosto ne mogu da se pomirim da je do novosklopljene radilice.
#149
Posted 17 January 2016 - 22:45
Gume su stock, njih svakako planiram da menjam, odvojicu sutra sve što je sumnjivo pa probam dalje...
#150
Posted 18 January 2016 - 19:44
Mario, on 16 January 2016 - 11:56, said:
Dao Bog zdravlja, bice i para..
uploadfromtaptalk1453142898488.png 173.84K 58 downloads
Idelna zakrivljenja grane i pocetka konusa, a i centriran je za obrtaje ovog cilindra
#151
Posted 18 January 2016 - 21:51
#152
Posted 22 January 2016 - 18:13
Vibracije su veoma jake vec na 7000, sve se strese, plastike - rezervoar i ceo skut se proseta po betonu na centralnim nogarama...
#153
Posted 22 January 2016 - 20:55
#154
Posted 22 January 2016 - 22:06
#155
Posted 23 January 2016 - 00:39
#156
Posted 23 January 2016 - 00:51
Ne mogu da se setim kakav je bio ali da je radilica bacala 2/10 to se vidi i na snimcima u temi kada sam ga rasklopio
#157
Posted 23 January 2016 - 03:19
#158
Posted 23 January 2016 - 07:53
SingeNS, on 23 January 2016 - 03:19, said:
Ne bi to bilo korektno iz ugla majstorskogp gledista, kad Mario ne bi posvetio paznju svakom detalju. Posto izvlaci svaki detalj do maximuma, i podize snagu agregata, jasno je da mora da obezbedi i fabricki ili priblizan nivo kvaliteta zbog izdrzljivosti i sigurnog rada motora, pa su vibracije koje dozivljava nedopustive.
Mislim da ne shvatas ozbiljnost njegove pripreme i sta vibracije mogu da naprave na visokim obrtajima.
#159
Posted 23 January 2016 - 08:34
Svakako moram proveriti i koji je statički balans radilice i klipa, mada me to sve pomalo nervira jer je ova radilica predviđena da pomera air kompresor, kojeg u celom ovom ciklusu ja nemam. Jasno je da je i on ukalkulisan u dinamički balans mašine sa sve prenosom preko tog ekscentra na radilici koji je već sam po sebi izbalansiran rupama..
#160
Posted 23 January 2016 - 09:45
17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users