Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#121 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 January 2016 - 22:14

Razmisljao sam o tim clingerit dihtunzima, bice da se oni stanje posle prvog zagrevanja cilindra pa ce biti 0.35-0.4 sto ce dati C parametar 0,6-0,65 i u konacnici oko 14,2-14,4:1.

#122 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 January 2016 - 22:29

Ti kupiš cilindar od 230e i ne pišu koji treba squish da meriš... samo spakuj to što smo ti dali i vozi...

#123 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 January 2016 - 22:42

Pa da, to je PnPlay kit, računaju da će ga montirati neki polupriučeni klinac a ne majstor tuninga.

#124 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 January 2016 - 22:45

Da to je inace odlika velikih brendova... To smo videli i kod airsala a i kod malossija na drugom, jacem cilindru..

Stvarno mislim da su predvidjeni stepen dobili merenjem tek posle razrade cilindra, kada je i klingerit tanji, jedino je tako logicno.

Eto,jos jednom smo potvrdili da sve treba proveriti peske.

#125 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 January 2016 - 10:40

@Gogi . koji bre pnp kad je kompresija 13,8:1 i ciljani obrtaji 13000, mislim ajd stavili su ga u knjižicu sa sport cilindrima, pa ide taj univerzalan tekst, i to je meni jasno, ali su bar mogli u tablici da povedu računa da daju nešto više informacija, kad su već hod motora promašili....

@Aca, vidi ne očekujem da će se klingerit stanjiti, stegao sam na 13Nm, već očekujem da će se naloviti nešto čađi na čelu klipa, recimo ako bude 1/10, taman će mi porasti stepen kompresije sa 13,4:1 koliko sada imam na 13,8:1... videću-premeriću još jednom, mislim da je stock radilici ovo baš dobar šok, onamo pakujemo HE na 14,5-16 na ozbiljne radilioce, dok se ovde se pakuje 13,8 na stock...


dalje proverio sam primarnu kompresiju, i deluje sasvim ok




nasuo sam 120ml 80w90 ulja, i ugrejao deklicu, kao i proverio dotegnutost na 9Nm

Posted Image

#126 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 January 2016 - 10:58

poslednja dva dana sam montirao blok na ram, sad dolaze oni smorni poslovi - pregršt sitnica ima koje i nisu toliko interesantne...

povezao sam sistem za hlađenje, nasuo kombinaciju G12 i vode u 50-50% srazmeri
pregledao zadnju kočnicu, pločice su polako za menjanje, izmenjao kočiono ulje kompletno na novo DOT 4...
ispravio polugu prednje kočnice, metodom grejanje i lagano pomeranje sa cevkom, majstor pre mene je overio desnu stranu


isprao sam ovaj gurtner 12, produvao, i uvrnuo najveću diznu koju imam 72, u planu je neki 17,5 jer mi je usisno grlo-odlivak originalni tog promera, nalovio sam opcije na RP-u za dell i za naraku, pa videćemo-... za sada prvo paljenje ide sa ovim

Posted Image Posted Image


isprao sam deklu, i te zaštitne plastike pa je i filter vazduha dobio novi Athena sunđer... što se prenosa tiče za sada imam samo stock postavke, nije posebno potrošen ni variomat, kao ni kvačilo sa remenicama... jedino mi je sumnjiva dužina ove bolcne, nikako mi ne stoji remen u početnom položaju, sve sumnjam da je neki majstor postrugao bolcnu da bi vlasnik pre mene imao veću krajnju.... od opreme sa kojom se služim su šajbice 13mm za minareli, trebalo bi nabaviti 12mm, ako se uopšte proizvode....

od ove slike sam dobio nešto malo bolje, pa videćemo za sada to sve nije toliko bitno... variomat od kymco devetke koji sam do nedavno koristio na GY6 mi ovde odgovara samo moram koristiti kalotu od originala zbog rupe, dok sa druge strane vidim da je stock vario za PUG-a 91mm dok je multivar za Kymco 88 ili 89, ne upuštam se za sada u ovu egzotiku, ima vremena...

Posted Image Posted Image


nemam ništa posebno da kažem, za sada je ovako sve montirano, preostaje mi danas da razmislim o auspuhu...

Posted Image Posted Image

#127 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 January 2016 - 12:30

@Gogi . koji bre pnp kad je kompresija 13,8:1 i ciljani obrtaji 13000, mislim ajd stavili su ga u knjižicu sa sport cilindrima, pa ide taj univerzalan tekst, i to je meni jasno, ali su bar mogli u tablici da povedu računa da daju nešto više informacija, kad su već hod motora promašili....

Mislio sam reći da su spakovali sve što treba za one manje upućene "tunere" po sistemu "stavi sve što smo dali i vozi, mi smo već proračunali...".
Zato kažem PnP. Drugo je to što se mi ne slažemo sa takvim pristupom i očekujemo više podataka. A tek Malossi sport je stigao tanak sa informacijama, u tekstu je baš za debile, kako odvrnuti i zavrnuti...
Pobrisaću off

#128 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 January 2016 - 11:56

od auspuha sam pod obavezno rešio da bacim ovaj stock, jer je poznato da su SF2 izduvi lošiji od prvenaca...

dok još nisam bio siguran u ceo projekat i dok sam mislio da će od fabričkog cilindra biti nešto, nabavio sam od Salle-ta iz Kraljeva spuh sa SF1, isti ovakav sa sve blokadom, pa dok Nina bude učila vožnju mislio sam da blokadu i ne skidam... Opšte je poznato da je ovaj auspuh baš uspešan podvig i da su SF1-ce sa njim pržile fino..

Posted Image


dalje moje opcije za kupovinu nekog pravog rezonantnog auspuha fokusirale su se na ponudu iz MTBK, jer su oni poslednje sezone radili rasprodaju Technigas auspuha, i smatrao sam da bi taj momenat dobro bilo iskoristiti...

od ponuda kod njih (na moju sreću jer je SF malo ređi blok) pronašao sam

Next-R u hrom-u i Q-tre u lak varijanti

Posted Image Posted Image


na žalost Trek-a već nije bilo, ali se zadržao RS2, za koji su u startu imali neku dosta jaku cenu od preko 100e...

Posted Image Posted Image


kod ova dva modela vidimo napredak u odnosu na prethodna dva, zapravo radi se o toj izduvnoj grani kod vertikalnih cilindara koja je ogromna, i dobro bi bilo da se ona što pre preobrazi iz obične cevke u difuzor.. vidimo da su kod next-r i q-tre auspuha to rešili na jeftini način tako što su navarili cevke različite debljine, dok je kod trek-a i kod rs2 auspuha već posle prve krivine deblja cevka,a posle druge difuzor koji je odpresak iz dve polovine...

dalje možemo da kažemo slobodno da je Yasuni R, trenutno naj ozbiljnije rešen auspuh za SF2, njega je Rade svojevremeno vozio na Vivacity-ju, i da je ceo ostali prodajni program nešto lošije koncipiran, naravno njegova cena je dosta jaka...

Posted Image


ako izuzmemo Stage6 pro , koga na žalost više ne proizvode... njemu je rešenje vertikale vrlo interesantno, Lr rezonantna dužina nije dobijena granom već samim telom ekspanzione posude kako teorija i nalaže, međutim njegova pozicija je da izlazi odmah gore, i da se sam položaj auspuha ogleda u uglu zakošenja prema dole...

Posted Image Posted Image


kako god dobio sam RS2 po fenomenalnoj ceni, i kupio ga u lak varijanti.. imao sam ga nekada i vozio na Kymco devetki.. ovo je spuh interesantnog koncepta sa blagim uglovima difuzora i duplim protivkonusom, koji po starim pisanim pravilima obećavaju dobar powerband... Centar ovog auspuha na pia i mina blokovima i sport odnosno sport + dorađenim cilindrima je bio na oko 8400 što je veoma slično Trek-u, međutim ako me sećanje dobro služi , tih rezak i jak power band pratio je rezonancu dosta visoko... preostaje mi da sredim prigušivač, jer znamo da je kod TG-a ovde loše rešenje da se ceo top nosi o dva šrafa koja su zavarena na perforiranu cevku, i da se ona od temperature deformiše i polako isteže i krivi, a auspuh slini... sleduje mi uvarivanje dva dugačka brezona...

dakle pazario sam ovakav RS2

Posted Image

#129 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 January 2016 - 12:51

Ja sam ranije stalno brkao taj RS2 sa Trek-om mk1 verzija...kako god odlicna investicija i sigurno bolja nego next-r ili q-tre. Cestitam!

U pravu si to za top. Eno kod mene Trek vec polako pocinje da slini...

#130 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 January 2016 - 15:31

One malossi karbonot lamelice, u pravilu traju oko 4000km dok se ne rascvjetaju.

#131 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 January 2016 - 19:09

Videcemo za malossi lamelice, par puta sam ih imao prilike pakovati, i ja nisam imao neko loše iskustvo...

#132 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 January 2016 - 02:03

Ja jesam. Te Malossi carbonit lamelice koje sam dobio uz kit su se rascvetale posle oko 1000km. Bolje odmah iskroji Polinijeve dok je komad kod tebe.

#133 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 January 2016 - 09:40

Juče sam se družio sa ovim RS2 spuhom, kao što sam i pisao gore osnovni problem je ptigušivač koji po meno nije dobro osmišljen. Cela konstrukcija se nosi o cevčicu koja je od mekog perforiranog lima ..

Nekad su sve niklovali, ko zna iz koje godine je ovaj, u poslednje vreme nije ovako..

Posted Image

Uklonio sam ove male brezone... mala brusilica i tanki kamen za sečenje

Posted Image


Zatim sam nalovio čeličnu šipku 6mm, može i brezon, hteo sam prvo prohrom pa sam odustao, bojim se varenja po tom tankom limu..


Posted Image



Isekao sam na dužine do izlazne ploče prigušivača i nareza M6 navoj na krajevima.. Sledi varenje, moje umeće je ovde dosta skromno, imam mali električni, tanke elektrode i spustio sam struju da mi ne gori..


Posted Image Posted Image



Da ne zaboravim potrebno je i centrirati da se rupa sa ulazne ploče poklopi


Posted Image


Zavario sam nekoliko linija na obe i malo priheftao za izlaznu ploču

Posted Image Posted Image


Dobio sam što sam i mislio, malo je nikl pogoreo na spoljnoj, al bože moj mene ne brine rđa jer ga mogu tu prelakirati sa vatrostalnim, recimo ko ne želi da mu se ivo desi ne mora variti ns tu spoljnu, a mogla bi se i probušiti pa matice i sa druge strane.. Stvar ukusa je..

Posted Image Posted Image

Posted Image

#134 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 January 2016 - 09:49

Slede blokade, tačnije blokada koja je u grani, ovo na izlazu je kalibrator, njega na novijim modelima više ne viđamo... Znamo da svi rezonantni imaju stingere na 50-60% od grane kalibrirane, tako je i ovde konstruktor pored redovnog kalibratora iza poslednjeg protivkonusa ubacio i prsten 8mm promera ukoliko se auspuh bude vozio sa 12,5mm blokadom da bar vrši funkciju samo oslabljenu..

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


I sledi mrežica koju su ovde baš jadno dali u vidu neke pletenice, čelična žica je neophodna da zadrži prvi toplotni udar i ponešto ulja, bez nje se vuna oko cevčice natopi uljem i skameni pa više ne radi posao..


Posted Image

Ja sam se poslužio čeličnom žicom za komarce, nju provereno koristim već duže vreme u kombinaciji sa keramičkom vunom, ovde ću ipak vratiti originalne odpreske...


Posted Image


I to je to.. montažu da ne opisujem, fali mi još komad gume za biciklo ispod šelne topa... danas sledi trenutak istine..

Posted Image

#135 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 January 2016 - 10:12

Odlicno :)
Jel bilo fiskulture oko pozicije glavnog nosaca auspuha?

Da se vratim samo par postova u nazad. Gledam sliku airboxa, koje su postavke lulice? Sto se tice prenosa, stvarno je malo to sve ispod 90mm, a secam se da si pricao da neki pug nosi skoro 100mm u serijskoj postavci. Ne znam kolike su i da li su linearne remenice, a ni precnik primarne osovine, pa mi cacka mastu prepravka na novi tip piaggia (variomat 98,5 i remenice 134), ukoliko ne budes zadovoljan sa ovom postavkom.

#136 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 January 2016 - 11:02

Opaaaa znaci danas slusamo taktove?? Auspuh mu je lepo cucnuo, lakirana verzija sa varovima-ma nista lepse!

#137 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 17 January 2016 - 11:16

Perforirana cijev po uzoru na yasuni, cak i u kombinaciji sa serijskom onom mrezicom i vunom drzi dugo

#138 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 January 2016 - 13:13

Nije baš bilo opušteno, izpustio sam staro gorivo, sipao novo sa 2% ulja itd ..



#139 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 January 2016 - 13:46

Proverio sam termostat, nesto vazduha je bilo gore zarobljeno kod prikljucka, proverio sam elektomagnetnu pumpu za ulja i ugrubo sraf za ekstra vazduh...

Sve deluje ok


Evo kako to ovde izgleda CDI i davač impulsa je dellorto, ispod njega je elektromagnetna pumpa


Posted Image

#140 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 January 2016 - 14:06

Aaaa lepo brekće.





10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users