Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#161 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 January 2016 - 10:41

Moj Peugeot Jetforce horizontalni blok se isto setao na nogarama, jos kao stock!

#162 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 January 2016 - 10:45

Ehh, sad se ja vracam opet na onaj snimak radilice u blokovima bez semeringa. Bio sam odusevljen kako se glatko i dugo vrti. A u stvari taj teg na polutki dodaje masu koja se manifestuje kao zamajac pa je meni pruzala takvu sliku. Koliko je to dobro za stok postavku, verovatno je i lose za vislje obrtaje na 70 kitu, jer je balansirana za tezinu stok (40mm) klipa, pa ovom slucaju pravi mali debalans jer je sa 47mm klipom i sirom bolcnom dodata veca masa samo na jednu stranu.

Medjutim, uzmimo sledeci primer. Ako od serijskog setupa, recimo minereli ili piaggio pravimo neki midrejs, pa umesto serijske radilice koja ima tegove nasuprot klipnjaci i klipu, sklapamo hpc radilicu sa punim polutkama i umesto nekog serijskog 40 klipa postavljamo 47-48mm koji izvesno ima vecu masu, mi zapravo dodajemo tu vecu masu samo na jednu stranu, ka klipnjaci i klipu u odnosu na onu fabricku postavku. Debalans ce uvek postojati, samim tim i vibracije na odredjenom broju obrtaja. Zasto tada nemamo problem?

Znaci nije problem u balansiranju, pod uslovom da je radilica centrirana, sto je kod Maria slucaj.
Jedino logicno resenje, koje je Mario nametnuo a kao sto je i Gogy opisao u slucaju Falcona je ublaziti debalans. Na falconu sa serijskom termogrupom su to ispeglali meksi kineski seleni, a ovde ce jedino povecana tolerancija lezajeva ispeglati vibracije.

U pravu si Mario potpuno po pitanju piaggio tipa (20x52x12) lezajeva, i sve se vise razmisljam da je i za serijalu bolje pakovati c4. Zao mi je samo sto si se toliko namucio i sto smo to konstatovali na tezi nacin.



#163 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 23 January 2016 - 14:24

MA te vibracije su normalne na SF-u. Meni isto tako natraške ide kada turiram na centralnoj.

#164 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 January 2016 - 14:24

Ne treba dramiti pre probnih voznji. Ukoliko se pokaze da je na putu, tj na tockovima ok, onda nema potrebe patiti se sa vibracijama na nogarama. Ukoliko budu prisutne vibracije u neprihvatljivoj meri i u voznji, onda... jbg.

#165 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 January 2016 - 14:36

Probao sam na točkovima i deluje ok.. Moguće je da vertikalni cilindar produkuje drugačije sile i vibracije i ja jednostavno nemam iskustva sa time...

Hvala na sugestijama, sledeće nedelje ide svakako test vožnja kad malo otopli...

#166 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 23 January 2016 - 15:19

Meni je tako od pocetka od kada sam ga kupio tako da nezz. MEne to previše ne dira. Ali u vožnji znam da je jedan od najudobnijih skutera bez ikakvih vibracija.

#167 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 23 January 2016 - 19:20

Jaoo zasto nisam ispratio projekat od pocetka kad je pocelo da se radi na njemu.. skratio bi te mnogo muka.
Sve Peugeot blokove sto sam sklapao, veliki semering sam stavljao u ravan ili eventualno milimetar unutra.. mali na 10-11mm. Nikad reklamacije.
Sto se umetka tice u bloku. Kad se izvadi veliki osigurac sto ide okolo, izvuce se osovinica i tockic se samo izvadi. Telo se vrati na mesto i popuni prostor u karteru, a eko norma vise nije u funkciji i radilica je rasterecena. Nije delotvorno sigurno kao hand made umetak radjen po meri, ali je definitivno najbrze i najjeftije resenje.
Posted Image

Hod radilice je 39,1mm. Squish sa fabrickim dihtungom 0.5 mi je bio 1.3mm, pa sam stavio 0.3 ispod, ali kasnije novi klip je bio nizi za 0.2mm pa su tu opet bile neke kombinacije. Zavisi koja serija klipova je kod tebe dosla u kompletu.

Hm, sta jos :blink: ... Da na nogarama je skakao kao jarac u turazi, to je normalno.

A sto se tice granicnika onih u bloku ili kako bi ih vec nazvao.. Npr Airsal T6 u AC varijanti dolazi da predugackom suknjicom i bio je slucaj da nije mogao da udje u blok. Eto kupis cilindar i onda moras rastavljati blokove na pola, pa te opet baca u trosak novih lezajeva i semeringa i ulaganju nikad kraja.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

:ziveli:

#168 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 January 2016 - 20:17

znam ja koga treba da zovem u pomoć

Hvala ljudi

#169 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 24 January 2016 - 18:30

jeste da bome i ja sam srafio jednom isto takvo zlo-vidi smeca
Attached File  1927810_1082398785438_9322_n.jpg   57.76K   50 downloads
- vibracije na nogaru su boli glava - uostalom od tog celog skuta boli glava - da napomenem radjena je generalka i uzasno je treso , na zamaraj se time

#170 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 January 2016 - 20:04

Razlog je vrlo jednostavan, samo nama na prvu loptu ne shvatljiv. Cilindar je baš u liniji centralne nogare i svaki takt je jedno kucanje na krutoj vezi, koje će na nekim obrtajima da dovede celu ovu dužinu nogara do betona u rezonancu i kreće ceo skut da odskače..

Posted Image

#171 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 January 2016 - 20:58

Tacno tako. Klip ide gore dole i jasno je da bas u toj osi proizvodi silu inercije i da ceo skut tada skace... dobro je :)

#172 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 January 2016 - 12:24

Sklopio sam juče ponovo liniju prenosa, variomat - remen - kvačilo... za prvu probu sam ubacio 5,7g umesto fabričkih 8g koje su došle.. i provozao,...

mašina radi fenomenalno, ne trese, jedino su mi ove rolnice prelake i prevrti ih uz neadekvatno ubrzanje, mada je meni za ono što sam hteo da proverim to i bilo sasvim dovoljno... u nogama na nosećim flahovima patosnice kao i u sedištu se ne osećaju neke posebne vibracije, i to mi je bilo vrlo bitno...

izmenjao sam ulje iz rezervoara kao i crevo do pumpe, taj deo je ok...

što se ovog malog gurtnera tiče igla je nepodesiva, dakle onaj T tip kao i kod Kymca i ostalih konfekcija, i u ovom setupu mi je mršav do 1/2 gasa, dok je glavna u ovom obliku sasvim zadovoljavajuća.. sa ovakvom postavkom sam par klipova na Kymco devetki uspešno polepio posle punog gasa, tako da nije za neku vožnju..

mogle bi se ukombinovati neke igle za 17 dell-a, međutim potrebno ih je i kratiti jer su predugačke, za sada nisam još odlučio kako i šta, najverovatnije će biti neki iz 17,5 generacije sa ušicama, ako prioriteti dozvole...

#173 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 26 January 2016 - 12:50

Zar nije 12karb malo slab za MHR replicu ? Bilo je par prica da se može dobiti da radi na 12-ici ali isto tako da nastane rupa na klipu. :icon_scratch:

#174 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 January 2016 - 13:29

nije promer karburatora bitan koliko postavke u njemu.. Grutner 12 je optimizovan sa iglom i atomizerom za stock cilindar, ajde pilotku još kako tako i možeš dovesti sa šrafom i glavnu diznu pogoditi, ali ta sredina od 1/4 do 2/4 gasa postaje presiromašna...

zbog toga su rupe na klipu :)

#175 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 26 January 2016 - 18:58

Ne razumem zasto tvoj nema podesivu iglu, moj gurtner 12 sa wrc-a ima 3 stepena za podesavanje...

#176 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 January 2016 - 19:00

View Postabrams, on 26 January 2016 - 18:58, said:

Ne razumem zasto tvoj nema podesivu iglu, moj gurtner 12 sa wrc-a ima 3 stepena za podesavanje...
Koja je tacno oznaka tvog gurtera 12?

#177 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 26 January 2016 - 19:08

WRC je dolazio sa malo jacom "opremom" pa tako i sa podesivom iglom.

#178 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 26 January 2016 - 19:15

Attached File  IMG_20160126_191051.jpg   1.85MB   46 downloads
Skuter je u garazi pokriven, ovako sam mogao uslikati.

#179 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 January 2016 - 19:43

Dobro, meni licno ne znaci jer ne mogu da ustanovim sa fotografije koja je tacno oznaka, ali Mario je pisao koja je slovna oznaka kod njegovog, pa imamo 2 opcije. Ili je gurtner na wrc-u druge oznake, ili je neko naknadno postavio iglu sa drugog tipa karburatora.

#180 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 January 2016 - 20:29

Posted Image Posted Image

Posted Image





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users