Jump to content


Speedfight2 carbon-black



512 replies to this topic

#21 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 May 2015 - 10:11

Au, nisam ni zagledao, mislio sam da Malossi to pravi i za pežoa, jbt ne razumem zašto. A ovo ostalo je baš papreno.

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 May 2015 - 11:47

Ako gledamo sa aspekta 50cc-a

Nema ništa mirnije u nikasilu, sve ponude su Airsal i Stage6 dupli izduvi, prgavi klipovi, ajde Airsal ima taj Mahle koji je sa dve karike, MHR ima Team repliku 50cc-a itd... U Gusanoj verziji najviše poverenja uliva Polini sport, recimo da su uz njega odmah TP Trophy i DR Evo, na Attack-u bi moglo da se kupi TP i DR i u 70 izvedbi, Airsal isto nudi Nikasil u dve verzije sa njihovim klipom i "TEC" Mahle verzijom, tu je preko toga S6 Sport pro koji mi deluje najmirnije i MHR Replika sa tri izduva... Preko toga je Airsal T6 i S6 Racing MK1 o kojima ne želim da razmišljam, kao i o ovim kineskim kopijama bog te pita kog koncepta u 50 varijantama, sve osim Naraku GUS-a u 50-ki je lutrija..

Realno gledano kod nas na MTBK imaju te kineze, imaju TP Trophy 50cc, imaju Airsal-a 50cc sa jednom karikom i MHR Team repliku 70cc.. Za ostalo bi morao da čekam do sledećeg uvoza, a naravno u sve ove jednačine dodatna nepoznata su i pare, na koje nisam računao da ću sada da otresem, a postavlja se i dodatna nepoznata, da li vredi duplo ili triplo sve raditi, sad kupiš za recimo 100-ak nešto pa za koju godinu opet kupiš nešto, onda krkljaš da ovo prodaš itd...

pisao sam, izrastio sam ove cipele već, dosta mi je u ovom tehničkom hobiju para otišlo, pa znam da je jeftinije na kraju uvek skuplje...

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 May 2015 - 12:49

ok , kupio sam MHR Team repliku 70cc, poslednji primerak iz MTBK, dobio sam dobru cenu i zadovljan sam... posle analize već lepljene originalne ambalaže ustanovio sam da je sve na broju netaknuto osim nalepnica koje su nekom trebale...

pa neka ih, na zdravlje neka mu brže ide sa njima..

Posted Image

#24 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 05 May 2015 - 13:27

Au daj jos nesto,ulazim svaka 2min na forum da vidim da li si nesto pisao :D
Inace cestitam na kupovini.Verujem da ce masina biti vrh!!

#25 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,566 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 05 May 2015 - 13:46

hahahahah :D

View PostMario, on 27 April 2015 - 23:05, said:

Sto se tice agregata plan je da ostane na 50ccm-a bar prve dve sezone, gurtner 12 ostaje u prvom deljenju, auspuh obavezno menjam pisacu o tome, a prenos je kod SF-a koliko ja znam dovoljno dugacak...

Oba amorta su paioli, fino rade, tu prednju viljusku cu raditi ali ne sada... deluje sve ok po pitanju vesanja..

msm nemoj shvatiti pogrešno, razumem situaciju - neplanirano cilindar i to sve... ali ipak MHR Team Replika 70 ccm, eee teško žabu u vodu naterati :D

kupovina svakako odlična, svaka čast! U zdravlju da se navozate svi :)

edit: i lagano da zapratim temu, biće kvalitetno štivo za čitanje...

Edited by zilke17, 05 May 2015 - 13:48.


#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 May 2015 - 14:48

pa da prve dve sezone i posle toga recimo iskorak na nešto ovako...
ponavljam se duplo ne kupujem, sad treba smisliti kako smiriti a ne sj***i cilindar

#27 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 May 2015 - 21:28

Ako mu aerodinamika bude losa ima da cerka poleti :D

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 May 2015 - 21:33

neće, ukrali su nalepnice

#29 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 06 May 2015 - 00:07

Odlican je ovo kit,drug ga vozi na chinarelli AC i motor se vozi svaki dan,odlicno cupa

#30 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 May 2015 - 00:30

Šta sam rekao, nemože on da ne nabaci neku brutalnu termogrupu, a ovamo kao serijala, hehehe
Šalu na stranu, podržavam apsolutno, jednom pametno uloženo višestruko se vraća. Sad ti stvarno predstoji muka oko downgrade-a, dok se ćera ne navikne i ne stekne iskustvo, to mu dođe kao staviti zver u kavez, pa kad ćera nabere kilometre i rutinu, zver će biti već spremna da se pusti s lanca, samo pravi auspuh i karb i eto opasne mašine.
Ajd sad, pažljivo ću ispratiti ovaj projekat do kraja, prosto volim da čitam tvoje projekte jer detaljišeš do te mere da steknem utisak kao da sam sve vreme bio prisutan na licu mesta.

#31 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 May 2015 - 01:04

Pametan izbor i jos bolja osnova za skockati SF2...MHR Team replica se jos kod Radeta vrtela vrlo vrlo veselo i ne sumnjam da ce i kod tebe...

Uzeo si kvalitetan cilindar...s te strane te nece boleti glava a to je ono najbitnije...e sad da li ces ga pustiti da dise punim plucima ili ces ga iskontrolisati i prigusiti na neku meru, to je vec tvoj izbor...

#32 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 10 May 2015 - 11:46

Da li si radio analizu za ovaj cilindar?

#33 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 10 May 2015 - 14:07

Jesam bice sutra postavljeno u analizama

#34 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 21:33

:reading: :1kokice: :acigar:

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 11 May 2015 - 21:47

nisam stigao danas ništa da napišem, analizu sam odradio u subotu, a dosta je pomaka bilo konkretno na bloku, koliko sam imao vremena za vikend radio sam...

šta da vam kažem, videćete slike, ovaj blok je sramota za francusku industriju...

#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 May 2015 - 21:49

Ali je i pravi izazov, a i bice osmeh na licu i jedna crtica vise na zidu u garazi ;)

#37 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 21:56

.. a ja se naoštrio da čitam, jedno 2 sata... nema veze, strpiću se, hehe

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 May 2015 - 22:50

Iscitao sam sve od pocetka do sad ...taj PZO je prelep i prava mera za tvoju ceru i nek` se , daj Boze navoza sa njim i stekne neophodna iskustva ..tako mora ...

Gledajuci slike ceka te najveci posao oko obrade bloka , ako mislis da ga dovedes u normalno stanje , ja ovakav odlivak nisam video ni kod najgorih Kineza ...za termogrupu , ajd` klip menjan , ali potrosenost cilindra za tu kilometrazu je nedopustiva ! za cestice prasine je karakteristicno da kao tvrdi delici abraziva stvaraju uzduzne riseve , ovde kao da je slaba adhezija silicijum- karbida na aluminijum , greska u tehnoloskom procesu , znaj ga sad sta je uzrok odvajanja ...

Termogrupa je bas dobra , mozda si i u pravu , na kraju ( ako mislis da PGO ostane u porodicnoj ergeli ) jeftinije bude skuplje , ovako si siguran, renomirani brendovi nece sebi dozvoliti fuseraj ( ali eto PGO ? ) ...

Pratimo te ... :rolleyes:

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 13 May 2015 - 11:45

dalje kupio sam ležajeve sa semerinzima, ovde je opšta majmunarija u trgovinama prodaju se za PUG 96/99 i za PUG 04/06, pa kupio sam 04/06 i dobio dva ista u kompletu 20x52x12 a vidimo gore da kod mene na jednoj strani ide 6204... nebitno

u Top sam imao nekako najviše poverenja

Posted Image


koga interesuje šta je u paketu jer okreću ležajeve sa natpisom prema unutra, od semeringa jedan je KOK a drugi NTK... nadam se biće dobro

Posted Image Posted Image


u originalu PUG pakuje karbonske lamelice, predpostavljam 0,25mm debljine kao i kod Kymco motora, nisam još merio međutim vidimo da poneka malo zeva, svakako ću ovo menjati

Posted Image Posted Image


dalje rešio sam da proverim koliko sme mali semering da se kuca, čitao sam negde da na ovo treba obratiti pažnju jer mora dovoljno duboko da bude, sa druge strane može da upadne i evo dubina postavljanja malog sa strane magneta je 12,5mm od ruba na bloku.

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


ali zašto može da upadne, koja je ovo glupost.. i setim se da sam na Kymco SF10 bloku imao ovde mehaničku pumpu za ulje, takoreći na radilica ima nazbiljeni deo

Quote

Posted Image

predpostavljam da je i ovde ostavljen prostor za tako neku aplikaciju, ali na žalost ja ovde namam ništa sa tim, na mom modelu je pumpa za ulje elektromagnetna i dobija direktno impuls sa CDI-ja...

View PostMario, on 21 November 2011 - 17:18, said:

Posted Image

Posted Image



dakle ostavili su ovde prazninu između ležaja i semeringa u dimenziji 10x30mm... i ovde primarna propada uz da imamo sreće pa ne prekucamo semering

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 13 May 2015 - 12:00

krenuo sam da čistim blokove... ovde u ovoj "ostavi" imam zemlje ?!! definitivno ispada semering sa strane magneta na ovom konusnom delu bloka gde se ukucava, ako samo malo ima radilica oscilacija, eto u mom slučaju je bilo 2/10 i time doprinela da se taj mali uvek izcima do same anker ploče, dalje je već jasno ovde usisava đubre ili u gorem slučaju zalepi od falš vazduha...

Posted Image



sledeća glupost koja mi je ovde bola oči je ovaj prem do kojeg treba cilindar da sedne, vidimo da MHR replika ima manje suknjice pa ne ulazi do kraja, bezveze je ovo, i kada sam stavio serijski cilindar da proverim da li je to na mestu uviđam da ni on jadan ne dolazi do ovog ležišta ??

u čemu je fora, jer su pravili Unisex blokove i za 100cc-a ili šta ?

Posted Image Posted Image


vidim da ću morati kopati malo otvore boost-a na MHR replici... mislio sam da samo kinezi znaju da promaše sastave kanala, glavni transferi deluju ok, sitna doterivanja su potrebna, ali boost zaostaje bar sa bar 30% otvora

Posted Image



krenuo sam sa frezom u grubljom rotacionom da ravnam, pa uverite se ko je ovde lud.. ovde su se Francuzi debelo pos***i na svoj proizvod, ja sam malo u šoku ....

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users