

#21
Posted 05 May 2015 - 10:11
#22
Posted 05 May 2015 - 11:47
Nema ništa mirnije u nikasilu, sve ponude su Airsal i Stage6 dupli izduvi, prgavi klipovi, ajde Airsal ima taj Mahle koji je sa dve karike, MHR ima Team repliku 50cc-a itd... U Gusanoj verziji najviše poverenja uliva Polini sport, recimo da su uz njega odmah TP Trophy i DR Evo, na Attack-u bi moglo da se kupi TP i DR i u 70 izvedbi, Airsal isto nudi Nikasil u dve verzije sa njihovim klipom i "TEC" Mahle verzijom, tu je preko toga S6 Sport pro koji mi deluje najmirnije i MHR Replika sa tri izduva... Preko toga je Airsal T6 i S6 Racing MK1 o kojima ne želim da razmišljam, kao i o ovim kineskim kopijama bog te pita kog koncepta u 50 varijantama, sve osim Naraku GUS-a u 50-ki je lutrija..
Realno gledano kod nas na MTBK imaju te kineze, imaju TP Trophy 50cc, imaju Airsal-a 50cc sa jednom karikom i MHR Team repliku 70cc.. Za ostalo bi morao da čekam do sledećeg uvoza, a naravno u sve ove jednačine dodatna nepoznata su i pare, na koje nisam računao da ću sada da otresem, a postavlja se i dodatna nepoznata, da li vredi duplo ili triplo sve raditi, sad kupiš za recimo 100-ak nešto pa za koju godinu opet kupiš nešto, onda krkljaš da ovo prodaš itd...
pisao sam, izrastio sam ove cipele već, dosta mi je u ovom tehničkom hobiju para otišlo, pa znam da je jeftinije na kraju uvek skuplje...
#23
Posted 05 May 2015 - 12:49
pa neka ih, na zdravlje neka mu brže ide sa njima..

#24
Posted 05 May 2015 - 13:27

Inace cestitam na kupovini.Verujem da ce masina biti vrh!!
#25
Posted 05 May 2015 - 13:46

Mario, on 27 April 2015 - 23:05, said:
Oba amorta su paioli, fino rade, tu prednju viljusku cu raditi ali ne sada... deluje sve ok po pitanju vesanja..
msm nemoj shvatiti pogrešno, razumem situaciju - neplanirano cilindar i to sve... ali ipak MHR Team Replika 70 ccm, eee teško žabu u vodu naterati

kupovina svakako odlična, svaka čast! U zdravlju da se navozate svi

edit: i lagano da zapratim temu, biće kvalitetno štivo za čitanje...
Edited by zilke17, 05 May 2015 - 13:48.
#26
Posted 05 May 2015 - 14:48
ponavljam se duplo ne kupujem, sad treba smisliti kako smiriti a ne sj***i cilindar
#27
Posted 05 May 2015 - 21:28

#28
Posted 05 May 2015 - 21:33
#29
Posted 06 May 2015 - 00:07
#30
Posted 06 May 2015 - 00:30
Šalu na stranu, podržavam apsolutno, jednom pametno uloženo višestruko se vraća. Sad ti stvarno predstoji muka oko downgrade-a, dok se ćera ne navikne i ne stekne iskustvo, to mu dođe kao staviti zver u kavez, pa kad ćera nabere kilometre i rutinu, zver će biti već spremna da se pusti s lanca, samo pravi auspuh i karb i eto opasne mašine.
Ajd sad, pažljivo ću ispratiti ovaj projekat do kraja, prosto volim da čitam tvoje projekte jer detaljišeš do te mere da steknem utisak kao da sam sve vreme bio prisutan na licu mesta.
#31
Posted 09 May 2015 - 01:04
Uzeo si kvalitetan cilindar...s te strane te nece boleti glava a to je ono najbitnije...e sad da li ces ga pustiti da dise punim plucima ili ces ga iskontrolisati i prigusiti na neku meru, to je vec tvoj izbor...
#32
Posted 10 May 2015 - 11:46
#33
Posted 10 May 2015 - 14:07
#34
Posted 11 May 2015 - 21:33



#35
Posted 11 May 2015 - 21:47
šta da vam kažem, videćete slike, ovaj blok je sramota za francusku industriju...
#36
Posted 11 May 2015 - 21:49

#37
Posted 11 May 2015 - 21:56
#38
Posted 11 May 2015 - 22:50
Gledajuci slike ceka te najveci posao oko obrade bloka , ako mislis da ga dovedes u normalno stanje , ja ovakav odlivak nisam video ni kod najgorih Kineza ...za termogrupu , ajd` klip menjan , ali potrosenost cilindra za tu kilometrazu je nedopustiva ! za cestice prasine je karakteristicno da kao tvrdi delici abraziva stvaraju uzduzne riseve , ovde kao da je slaba adhezija silicijum- karbida na aluminijum , greska u tehnoloskom procesu , znaj ga sad sta je uzrok odvajanja ...
Termogrupa je bas dobra , mozda si i u pravu , na kraju ( ako mislis da PGO ostane u porodicnoj ergeli ) jeftinije bude skuplje , ovako si siguran, renomirani brendovi nece sebi dozvoliti fuseraj ( ali eto PGO ? ) ...
Pratimo te ...

#39
Posted 13 May 2015 - 11:45
u Top sam imao nekako najviše poverenja

koga interesuje šta je u paketu jer okreću ležajeve sa natpisom prema unutra, od semeringa jedan je KOK a drugi NTK... nadam se biće dobro


u originalu PUG pakuje karbonske lamelice, predpostavljam 0,25mm debljine kao i kod Kymco motora, nisam još merio međutim vidimo da poneka malo zeva, svakako ću ovo menjati


dalje rešio sam da proverim koliko sme mali semering da se kuca, čitao sam negde da na ovo treba obratiti pažnju jer mora dovoljno duboko da bude, sa druge strane može da upadne i evo dubina postavljanja malog sa strane magneta je 12,5mm od ruba na bloku.




ali zašto može da upadne, koja je ovo glupost.. i setim se da sam na Kymco SF10 bloku imao ovde mehaničku pumpu za ulje, takoreći na radilica ima nazbiljeni deo
Quote

predpostavljam da je i ovde ostavljen prostor za tako neku aplikaciju, ali na žalost ja ovde namam ništa sa tim, na mom modelu je pumpa za ulje elektromagnetna i dobija direktno impuls sa CDI-ja...
Mario, on 21 November 2011 - 17:18, said:
dakle ostavili su ovde prazninu između ležaja i semeringa u dimenziji 10x30mm... i ovde primarna propada uz da imamo sreće pa ne prekucamo semering




#40
Posted 13 May 2015 - 12:00

sledeća glupost koja mi je ovde bola oči je ovaj prem do kojeg treba cilindar da sedne, vidimo da MHR replika ima manje suknjice pa ne ulazi do kraja, bezveze je ovo, i kada sam stavio serijski cilindar da proverim da li je to na mestu uviđam da ni on jadan ne dolazi do ovog ležišta ??
u čemu je fora, jer su pravili Unisex blokove i za 100cc-a ili šta ?


vidim da ću morati kopati malo otvore boost-a na MHR replici... mislio sam da samo kinezi znaju da promaše sastave kanala, glavni transferi deluju ok, sitna doterivanja su potrebna, ali boost zaostaje bar sa bar 30% otvora

krenuo sam sa frezom u grubljom rotacionom da ravnam, pa uverite se ko je ovde lud.. ovde su se Francuzi debelo pos***i na svoj proizvod, ja sam malo u šoku ....













1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users