Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#201 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 21 March 2016 - 14:00

NAjbolje ti je provjerit vodenu da prije nego što ju skineš staviš odvijač sa jedne strane u nju. Probaj lagano zakurblati , ako se nesmetano kurbla znaci proler je provrtio i nova vodena je potrebna.

#202 Kobe

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 39 posts
  • MestoGračanica BiH
  • VozimAerox

Posted 22 March 2016 - 10:56

Struja ne zeza?. Drugu je na sr-u letila temp u crveno kad upali svjetla i nagne ga u stranu - uzrok ogoljena žica.

#203 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 22 March 2016 - 11:33

nemam pojma, ovde su svetla uvek upaljena EURO 2 ... proveriću , mada ne verujem

#204 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 22 March 2016 - 23:52

Ako pumpa ne curi onda je dobra sigurno , samo pazi da tecnost ne bude do vrha boce , nego ispod pola , desava se na njima da dize temp ako je puna boca , a i desavalo se da ga zeza davac temperature. A termostat izbaci i nema problema

#205 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 23 March 2016 - 10:37

NE mora biti da ako ne curi da je dobro. NEdavno sam imao scaj da je propeler provrtio.

#206 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 March 2016 - 11:07

View Post.::SALLE::., on 22 March 2016 - 23:52, said:

Ako pumpa ne curi onda je dobra sigurno , samo pazi da tecnost ne bude do vrha boce , nego ispod pola , desava se na njima da dize temp ako je puna boca , a i desavalo se da ga zeza davac temperature. A termostat izbaci i nema problema
Koja je razlika za sistem pod pritiskom ako je tecnost pri vrhu? Kako ste to resili?

#207 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 23 March 2016 - 12:01

MEni je bocica uvijek puna pa nikada niš. Treba izbaciti termostat van i provjeriti vodenu. Ja vozim bez termostata 5g i nikada niš.

#208 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 March 2016 - 12:49

Daa, pa u tome i jeste problem. Pug je vertikala i cilindar stoji uspravno, te je glava, termostat i termodavac jedna od najvisljih tacaka na strani do bloka,bez obzira koliko visoko stoji hladnjak. Bice da je problem sto stane vazdusni cep, a vazduh je topliji od vode u tom slucaju i senzor temp tada meri vreo vazduh a ne vodu. A verovatno je i bez termostata mnogo lakse odzraciti sistem...

#209 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2016 - 09:10

proverio sam pumpu "suhovljev-om" metodom, šrafciger kroz otvor i lagano pritisak po kurbli bez svećice, i propeler - radno kolo se odlučno okreće dakle to je ok...

dalje pošto se termostat ovde veoma jednostavno vadi, malossi je to rešio ispod poklopca plastičnog na koji nailazi crevo, rešio sam da testiram kako radi bez njega, pa ako i dalje bude problema idem na merenje temperature digitalcem, postavku svoje merne sonde itd...

Posted Image


i za divno čudo, temperatura je ok... sada tačno se vidi u posudici da pumpa gura valjano, pod jačim opterećenje dobijem oko 4 recke na stock termometru , (to je nešto ispod polovine)... i setio sam se da je i Pita imao isti problem na Jet-u... kada je spakovao malossi-ja vrtila mu se oko 90...
Sad ne znam dokle će ostati ovako, pokušaću sa nekim koji ranije otvara, i premeriti to preciznije koliko je stvarno stepeni C.. testirao sam ovaj termostat u džezvi pre montaže ali očigledno da to nije dovoljno...

dalje dobio sam reg. tablice u Petak, uvrnuo 2 broja jaču diznu, i upucao preko vikenda skoro 200km razrade...

Posted Image Posted Image


ovde već nemam šta da pišem... ide sve po planu, malo je jaka dizna, i loš taj stock prenos... detaljniju analizu ću odraditi ovih dana...

Posted Image

#210 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 April 2016 - 14:03

E neka si ga konačno izveo na put. Bogami lepo si se ti navozao, sreća pa je pežola udobna.. sad je već zreo za malo prženja..

#211 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 April 2016 - 17:27

Ajoj, sad sam video, koliko je dobro osmisljen sistem skidanja termosrata, toliko je losa pozicija. Najvislja tacka u sistemu, pa ako kojim slucajem ostane vazdusni cep, ostace bas tu kod termostata, a on naravno nece otvarati isto u vodi i na vazduhu..

Nema veze, bitno je da si resio problem i da se pug vozi! Sve pohvale za zivce na crni petak i birokratiju.. vidim da si brzi od gpz-a, Dragan je izgleda pretplacen da bude veciti drugi :)

#212 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 04 April 2016 - 20:06

Fina je pežola samo nadodao mi još jednu stvar. Inace na skuterima se osjete najveca pojacanja kada se stavi 1.Kit i 2.Spuh. Kod peže je malo drugacije 1.Kit , 2.Usis. Taj usis na peži je tolko jadan da nemože natapati ni kosilicu kako spada. Dobra investicija bi bila ubaciti usis BGM onu grdosiju da to diše kak spada pogotovo sa replicom.
Ali pežica je bonkas samo takav ;)

#213 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2016 - 21:12

ahha vodio sam i veću ekipu biker-a u Subotu, kako da kažem solidarni su ljudi, najsporiji vodi, tu i tamo neko raspali po paučini, a najsporiji gleda da ga ne psuju previše pa se razrada umalo nije približila malossi uputstvu...

što se usisa tiče rešio sam da ovu 16-ku eksploatišem kroz ovaj top usis i stock lamelni.. kada bih sad hteo da udarim rekorde vrv ne bi ovako ostalo, međutim za dva meseca mala ide na ispit i skuter postaje njeno prevozno.. Moj zadatak je da ga ubijem na 50 u prvih bar 1000 km, stoga svesno kočim sve moje tuning vijuge... ali eto moram priznati da me interesuje...

evo nekih merenja od danas
Posted Image Posted Image

#214 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 04 April 2016 - 21:23

Vidim pazis, stavio si blokadu na zglob da ga ne bi okrenuo skroz, al kad puce blokada ode mali na 90 GPS-a! Odlicno je ovo sve, malo sam zardjao bio sa temom ali sam sad sve iscitao do kraja...

#215 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2016 - 21:44

nekada nam je moto bio, j**eš tuning ako cagerom ne udariš u graničnik, sad negde je patos a negde ta iglica do nule...

#216 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 04 April 2016 - 21:57

90gpsa sasvim dosta. Sve iznad je stres za pežine vertikale.

#217 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 April 2016 - 08:32

ovaj je HD sa telefona




i sa male MD80-ke




ono što se vidi i čuje je

- nelinerana remenica
ok tvrda centralna koliko toliko popravlja stvar ali je promena obrtaja prisutna....

- stock kvačilo
nisam menjao ništa po pitanju oprugica, jedino sam pošajbnao ventivar da mi remen bude u prvoj... zbog toga vrisne obrtaj u startu malo više, jer je inače stock variomat problem,

-stock variomat
u startu gura remen baš agresivno, ali sam ga ovog puta ja pretekao, ljubičasta athena za pia centralna je toliko tvrda da sam na sr-ki pokidao kevlar na OR prenosu kada sam je spakovao.

-dugačak prenos
vidimo da je prenos kod sf2 dosta dugačak u stock situaciji, obrtaji kreću da rastu tek na 85kmh po satu sa 8200-8300 obrtaja

-relativno tačan stock sat
80kmh po satu je 75 GPS-a koliko sam ja uspeo da nalovim, uradiću to preciznije

-širok powerband rs2-ke
kreće da grize na 7-7500 u ovoj aplikaciji, najjači je ipak na oko 8500, a pošto se u kraju prenosa izvrti do 9000 to znači da snaga do tih obrtaja ne posustaje, sve preko toga mislim da je manje

-mali obrtni moment rotax koncepta
svi ovi cilindri su isti, motoforce alu racing, mhr team replika, do ulaska u rezonancu su truba... dok u samoj rezonanci bude dovoljno snage, onoliko koliko i PM analizer nalazi, ništa više...

-simptomi deblje dizne
kada motor dođe u pravilnu radnu temperaturu načuje se lagano trokiranje, vozim po mom mišljenjju sa 2-4 broja jačom diznom, i to je za sada bezbedno... iglu ne planiram da spuštam još, već da samo umanjim ukupnu količinu goriva... malo je sex jer nemam termostat, podešavanje treba ide sa zadrškom kao kod AC mašina... radna temperatura se malo čeka...

to je to... jurim linearnu remenicu, pre ili kasnije će biti potrebna... poslikaću izlaznost u ovom stanju, kada se nakanim da još malo prevarim ovaj stock prenos i uhvatim ga da bude malo mirniji...

pošto je ovo sve u situaciji moje težine 125kg , zadovoljan uradkom, konstatujem da je ovo fina mašina za grad i ludiranje, ne preglasna, nema vriske karburatora, ne previsokih obrtaja, i dobre akceleracije...

#218 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 April 2016 - 09:30

Lepo, šta drugo da komentarišem, sve je rečeno.

#219 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 05 April 2016 - 12:04

Remenica od batine rjesava problem. Iako ni ona nije full linearna bolja je pežine serijske nelinearne koje su katastrofa + batina polutke mogu se jace rasiriti. Ili probaj nabaviti od wrc modela. Po meni za replicu ide dosta loše treba tu malo još okretaja natuc nekako mi je 8300 premalo za taj cilindar.

Edited by Suhy, 05 April 2016 - 12:10.


#220 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 April 2016 - 10:34

ovde je izlaznost remena u stock variomatu kao i pozicija remena u zadnjoj remenici

Posted Image Posted Image


naleganje feroda fabričkog kvačila cca 75% i debljina oprugica na njemu 2mm

Posted Image Posted Image


prečnik odnosno utrošenost na 105mm, novo je bilo 105,5mm

Posted Image


ovde nemam mnogo prostora, ili da ugradim neke tvrđe oprugice ili da pošmirglam još malo ferode i podignem obrtaj starta za koju nijansu višlje


dalje, kupio sam od Zaxx-a Motoforce linearnu remenicu za PUG-Kymco-GY6 blokove, na kojoj ima dve staze, jedna linearna i jedna nelinearna

Posted Image


u nekim daljim analizama i komparacijama sa stock nelinearnom remenicom uvi]am sledeće

stock remenica ima jednu blaže nelinearnu stazu

Posted Image


dok MF ima jednu linearnu sa uglom koji mi nije poznat i jednu koja je mnogo agresivnije nelinearna.. predpostavljam da je za 4T aplikacije

Posted Image Posted Image


dalje u proveri otvaranja, vidimo da kod stock remenicew u maksimalno otvorenom položaju taman staje širina šublera, dok kod MF ne staje

Posted Image Posted Image


što u pogledu remena koji je trenutno na 17mm širine, dakle 0,5mm utrošen izlazi identično kada je makcimalno utegnut, odnosno remenice u krajnje otvorenom stadijumu

stock 61,3mm prečnika

Posted Image Posted Image


MF 60,9 mm prečnika

Posted Image Posted Image


u skroz zatovrenom stadijumu vidimo da je staza kod MF-a malo duža, i pored toga što je skroz zatvoren, to aludira da je unisex, ipak ima nekih razlika između svih tih Honda replika za koje je izrađen

Posted Image Posted Image


usledilo je sklapanje i test...





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users