![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-370.jpg)
#201
Posted 21 March 2016 - 14:00
#202
Posted 22 March 2016 - 10:56
#203
Posted 22 March 2016 - 11:33
#204
Posted 22 March 2016 - 23:52
#205
Posted 23 March 2016 - 10:37
#206
Posted 23 March 2016 - 11:07
.::SALLE::., on 22 March 2016 - 23:52, said:
#207
Posted 23 March 2016 - 12:01
#208
Posted 23 March 2016 - 12:49
#209
Posted 04 April 2016 - 09:10
dalje pošto se termostat ovde veoma jednostavno vadi, malossi je to rešio ispod poklopca plastičnog na koji nailazi crevo, rešio sam da testiram kako radi bez njega, pa ako i dalje bude problema idem na merenje temperature digitalcem, postavku svoje merne sonde itd...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_246.jpg)
i za divno čudo, temperatura je ok... sada tačno se vidi u posudici da pumpa gura valjano, pod jačim opterećenje dobijem oko 4 recke na stock termometru , (to je nešto ispod polovine)... i setio sam se da je i Pita imao isti problem na Jet-u... kada je spakovao malossi-ja vrtila mu se oko 90...
Sad ne znam dokle će ostati ovako, pokušaću sa nekim koji ranije otvara, i premeriti to preciznije koliko je stvarno stepeni C.. testirao sam ovaj termostat u džezvi pre montaže ali očigledno da to nije dovoljno...
dalje dobio sam reg. tablice u Petak, uvrnuo 2 broja jaču diznu, i upucao preko vikenda skoro 200km razrade...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_294.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_295.jpg)
ovde već nemam šta da pišem... ide sve po planu, malo je jaka dizna, i loš taj stock prenos... detaljniju analizu ću odraditi ovih dana...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_296.jpg)
#210
Posted 04 April 2016 - 14:03
#211
Posted 04 April 2016 - 17:27
Nema veze, bitno je da si resio problem i da se pug vozi! Sve pohvale za zivce na crni petak i birokratiju.. vidim da si brzi od gpz-a, Dragan je izgleda pretplacen da bude veciti drugi
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#212
Posted 04 April 2016 - 20:06
Ali pežica je bonkas samo takav
![;)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/wink.png)
#213
Posted 04 April 2016 - 21:12
što se usisa tiče rešio sam da ovu 16-ku eksploatišem kroz ovaj top usis i stock lamelni.. kada bih sad hteo da udarim rekorde vrv ne bi ovako ostalo, međutim za dva meseca mala ide na ispit i skuter postaje njeno prevozno.. Moj zadatak je da ga ubijem na 50 u prvih bar 1000 km, stoga svesno kočim sve moje tuning vijuge... ali eto moram priznati da me interesuje...
evo nekih merenja od danas
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_297.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_298.jpg)
#214
Posted 04 April 2016 - 21:23
#215
Posted 04 April 2016 - 21:44
#216
Posted 04 April 2016 - 21:57
#217
Posted 05 April 2016 - 08:32
i sa male MD80-ke
ono što se vidi i čuje je
- nelinerana remenica
ok tvrda centralna koliko toliko popravlja stvar ali je promena obrtaja prisutna....
- stock kvačilo
nisam menjao ništa po pitanju oprugica, jedino sam pošajbnao ventivar da mi remen bude u prvoj... zbog toga vrisne obrtaj u startu malo više, jer je inače stock variomat problem,
-stock variomat
u startu gura remen baš agresivno, ali sam ga ovog puta ja pretekao, ljubičasta athena za pia centralna je toliko tvrda da sam na sr-ki pokidao kevlar na OR prenosu kada sam je spakovao.
-dugačak prenos
vidimo da je prenos kod sf2 dosta dugačak u stock situaciji, obrtaji kreću da rastu tek na 85kmh po satu sa 8200-8300 obrtaja
-relativno tačan stock sat
80kmh po satu je 75 GPS-a koliko sam ja uspeo da nalovim, uradiću to preciznije
-širok powerband rs2-ke
kreće da grize na 7-7500 u ovoj aplikaciji, najjači je ipak na oko 8500, a pošto se u kraju prenosa izvrti do 9000 to znači da snaga do tih obrtaja ne posustaje, sve preko toga mislim da je manje
-mali obrtni moment rotax koncepta
svi ovi cilindri su isti, motoforce alu racing, mhr team replika, do ulaska u rezonancu su truba... dok u samoj rezonanci bude dovoljno snage, onoliko koliko i PM analizer nalazi, ništa više...
-simptomi deblje dizne
kada motor dođe u pravilnu radnu temperaturu načuje se lagano trokiranje, vozim po mom mišljenjju sa 2-4 broja jačom diznom, i to je za sada bezbedno... iglu ne planiram da spuštam još, već da samo umanjim ukupnu količinu goriva... malo je sex jer nemam termostat, podešavanje treba ide sa zadrškom kao kod AC mašina... radna temperatura se malo čeka...
to je to... jurim linearnu remenicu, pre ili kasnije će biti potrebna... poslikaću izlaznost u ovom stanju, kada se nakanim da još malo prevarim ovaj stock prenos i uhvatim ga da bude malo mirniji...
pošto je ovo sve u situaciji moje težine 125kg , zadovoljan uradkom, konstatujem da je ovo fina mašina za grad i ludiranje, ne preglasna, nema vriske karburatora, ne previsokih obrtaja, i dobre akceleracije...
#218
Posted 05 April 2016 - 09:30
#219
Posted 05 April 2016 - 12:04
Edited by Suhy, 05 April 2016 - 12:10.
#220
Posted 13 April 2016 - 10:34
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_299.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_300.jpg)
naleganje feroda fabričkog kvačila cca 75% i debljina oprugica na njemu 2mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_301.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_303.jpg)
prečnik odnosno utrošenost na 105mm, novo je bilo 105,5mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_304.jpg)
ovde nemam mnogo prostora, ili da ugradim neke tvrđe oprugice ili da pošmirglam još malo ferode i podignem obrtaj starta za koju nijansu višlje
dalje, kupio sam od Zaxx-a Motoforce linearnu remenicu za PUG-Kymco-GY6 blokove, na kojoj ima dve staze, jedna linearna i jedna nelinearna
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_306.jpg)
u nekim daljim analizama i komparacijama sa stock nelinearnom remenicom uvi]am sledeće
stock remenica ima jednu blaže nelinearnu stazu
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_305.jpg)
dok MF ima jednu linearnu sa uglom koji mi nije poznat i jednu koja je mnogo agresivnije nelinearna.. predpostavljam da je za 4T aplikacije
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_307.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_308.jpg)
dalje u proveri otvaranja, vidimo da kod stock remenicew u maksimalno otvorenom položaju taman staje širina šublera, dok kod MF ne staje
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_302.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_309.jpg)
što u pogledu remena koji je trenutno na 17mm širine, dakle 0,5mm utrošen izlazi identično kada je makcimalno utegnut, odnosno remenice u krajnje otvorenom stadijumu
stock 61,3mm prečnika
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_316.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_317.jpg)
MF 60,9 mm prečnika
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_311.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_313.jpg)
u skroz zatovrenom stadijumu vidimo da je staza kod MF-a malo duža, i pored toga što je skroz zatvoren, to aludira da je unisex, ipak ima nekih razlika između svih tih Honda replika za koje je izrađen
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_314.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_315.jpg)
usledilo je sklapanje i test...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users