![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-370.jpg)
#361
Posted 12 March 2019 - 19:36
Skuter stvarno izgleda estetski fino na slikama. Ima li planova oko masine za ovu sezonu? Neki veci karb?
#362
Posted 12 March 2019 - 19:57
#363
Posted 13 March 2019 - 12:06
#364
Posted 18 March 2019 - 23:11
teška zaj***ija je proterati novo ulje u sistemu zadnje kočnice, deluje kao čitava večnost.. vaduh je krenuo da napušta sistem nakon dobrih sat vremena
jednostavno pokazalo se da je ipak najbolje rešenje za provetravanje kočnice, ona posuda koju i prodaju sa crevom, gde ulje koje izlazi odmah bude spremno za bacanje, te se ne treba njime baviti.. inače je fest agresivno i ume farbu da podigne...
dakle sada je to gotovo, postavio sam novi NG disk španskog proizvođača i polini pločice... idemo dalje
#365
Posted 19 March 2019 - 14:45
Kod luftiranja pričali smo već, u mnogome pomaže naginjanje skutera levo desno ili čak samo zakretanje volana levo-desno između potisaka na ručici kočnice...U tim momentima se nekako oslobađaju mehurići vazduha i relativno brzo protera ulje kroz sistem i dobije tvrda kočnica...
#366
Posted 19 March 2019 - 19:24
Ispod celjusti postavio neku plastiku da skuplja ulje.
Cim se krenulo da tece ulje zavrnuo sraf do kraja i nastavio sa procedurom izbacivanja vazduha.
Ostane mala kolicina vazduha u celjustima ,posao zavrsis za 15ak minuta i manje.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#367
Posted 20 March 2019 - 00:00
#369
Posted 26 October 2019 - 23:36
#370
Posted 27 October 2019 - 08:01
#371
Posted 27 October 2019 - 08:37
Ovde kid sf-a kao i mina vertikale je najveći problem ta grana, koja zaobilazi pumpu, praktično se tu pogubi na dužini, a recimo modela kao sto je sport pro, koji je ravno izlazio vise jednostavno nema...
Sad ko je od proizvođaća ozbiljno shvatio da taj sf projekat namesti za 10k ili višlje, taj je ispratio da moraju biti stepenasti difuzori biti vec na grani...u krivinama
#373
Posted 29 October 2019 - 18:38
#375
Posted 10 November 2019 - 17:07
Danas je bio dan za montažu i proveru...
Ovde je proizvođać planirao da se donji nosač montira sa M8 šrafom sa upuštenom glavom, prethodnik je garant uvrtao obični šraf sa glavom za 17 ključ pa je probušio telo, otuda i var sa unutrašnje strane u toj tački..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_476.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_477.jpg)
Dosta tesno prolazi, ali je sve u gabaritima, ima presek između grane i tela i sastav sa oprugama.. Svi savremeni auspusi rađeni za visoke obrtaje moraju imati presek te indirektno spajanje isto i nosače u silenima i gumama jer vibracije dovode materijale u rezonancu i pucanja su nezaobilazna..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_478.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_479.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_480.jpg)
Prethodnik je vozio na debeloj smeši, depoziti govore hiljadu reči..
Očistio rupice koje su zablindirane otvorio i pripremio za pakovanje...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_481.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_482.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_483.jpg)
Sloj čelične mreže neposredno na cevčicu je ključ uspeha za održanje prvog sloja vune, kod mene ide keramička, mada je i tvrda mineralna od koristi...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_484.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_485.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_486.jpg)
Traka gume od bicikla ispod šelne je takođe od koristi...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_487.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_488.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_489.jpg)
To je to, zvuk je najzad u granicama normale izuzev kada uđe u rezonancu.. top je od prohroma, njemu može sledeće sezone poliranje, telo i lak ću razmisliti kako, crno ne bih ako baš ne moram...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_490.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_491.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_492.jpg)
#376
Posted 10 November 2019 - 17:39
Na karburatoru se oseća da je na igli predebeo, karakteristično za visoko rezonantne auspuhe...
Na putu pokazuje zube na oko 9600-9700 koliko rolnice drže, međutim ispod 8900 ispada iz rezonance
To je to, za ovu sezonu... Nadam se da ću uspeti da ga dobijem sa variomatom, kvačilom i karburatorom.. Ovde je poznato da je ventivar težak kao tuč, te da je paljenje fiksno na 14 stepeni. Isto tako da je napajanje u stock-u kroz tri malene lamelice, tako da je dolazak do visokih obrtaja bukvalno izazov...
#377
Posted 10 November 2019 - 17:51
Po meni ostavi paljenje na dugme, ipak je to jedan lep luksuz koji priznaš tek kada svaki put moraš da zakurblaš...dobiće on šta mu fali sa laganim rolnicama i pravom smešom!
Zaključak je taj da koliko god mi pokušavali da smirimo postavku sa nekim bojler-podrum auspusima i malenim karburatorima itd itd...na kraju ipak mora da legne prava rezona i karburator sa otvorenim filterom...
#378
Posted 11 November 2019 - 10:39
spuh ću srediti sledeće god verovatno, i usis koji sam kupio još zimus sa redovnom piramidom i duplim parom lamelica...
tačno tako, jedan midrace cilindar može da radi sa stock spuhom, ali je gutač goriva svakako i ne isporučuje adekvatnu snagu na nižim obtajima... dakle mora da se otvori na nivo za koji je projektovan
#379
Posted 26 April 2020 - 07:29
i sada opet Pug, neumorni Speedfight, koji kako moje kolege kažu, nije za tuning, ne treba se njime baviti... ono što sam krenu da radim analizirajući snimke od prošle godine je provera centralne opruge..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_493.jpg)
naime sada imam situaciju da mi obara obrtaje kroz međuubrzanje, ova pojava može da se desi iz više razloga, pa evo kratak osvrt iz mojih iskustava
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_494.jpg)
1. predugačak prenos za ciljane obrtaje
2. malo snage za akceleraciju vozača i skutera na tim obrtajima
3. nelinearna remenica
4. premeka centralna, odnosno linearna centralna
ovde ako se setimo postoje dve vrste opruga, u mom slučaju fi50, a to su sa manje i sa više zavoja
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_495.jpg)
reklo bi se za piaggio ili za pug ili za gy6, svi nose fi50, ok.. ali svakako ima linearnih i nelinearnih, tako reći onih koje su za stock remenice optimizovane.. po svoj logici izlazi da će ove sa više zavoja biti linearne a ove sa manje nelinearne... onda je to ono što meni treba... neka opruga koja će u kraju da da potisak značajno veći od potiska na polovini sklapanja recimo....
i onda imam ja tu nekolicinu opruga fi 50
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_496.jpg)
koje bi trebalo premeriti pre svega, da bi znao sa čime raspolažem, recimo na pola potiska i u krajnjem potisku
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_497.jpg)
#380
Posted 26 April 2020 - 09:49
![:0takoje:](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/0takoje.gif)
Na SRki još nemaš Heidenau? Baš me zanima tvoj komentar, kad jih testiraš
![:D](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users