.. inda nakon i drugog pakovanja ležaja na radilicu, mora da ide rukom, ja radim sa kožnim rukavicama preko ovih malih, pa ne peče ležaj iz vrelog ulja, ako ne ide minimalno kuckanje ali bolje ostav pa ponovo...
i ovo je već neredni dan , ležajevi kada su montirani na radilicu posle hlađenja na sobnoj temperaturi idu u zamrzivač sa radilicom komplet opet na period da spadne na temperaturu -20C
lblokovi se greju lagano, NE PRETERANO, jer prevelika temperatura ume da ošteti poliamidne kaveze, jednom sam prošao tako. dakle greju se na temperaturu da budu topli da se rukom već teže mogu držati, veliki ide sporije, što je razumljivo
ovde da se dopišem ja nablindiram kaveze i kuglice sa litijumskom ili tovatnom masti do kraja, debelo, da bi zaštitio kaveze, zato je bilo depozita i prvimpostovima, spere to benzin posle 100-ak km vožnje sve svakako
i ide ubacivanje prvo u jednu stranu, WD40 ume da pomogne, i nakon toga mali brok preko isto WD40, i ako imate alat za uvlačenje poslužite se ako ne šarafi za sklapanje bloka kada uhvate mogu da rade posao
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_863.jpg)
.. ovde na slikama je alat za odkočivanje prstena unutrašnjeg, jer sam nekada radio ovaj umetak od aluminijuma kako bih podigao primarnu kompresiju, ovaj otvor na bloku je za stari tip koji ima uljnu pumpu pa tu ide osovina zubčanik itd.. Alat sa tim iglama je od čelika pa tačno priđe kroz 4 tupe i prsten može lagano da se kucne sa spoljne strane
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_865.jpg)
isti se efekat dobije i ako se kucne osovina radilice blako sa obe strane dok ne dobije dublji zvuk, tipa dva tri lagana kuckanja bakarnim ili mesinganim drvenim čekićem , da ne bi oštetili krak, ali eto ideala je da se po radilici ne kuca i ne lupa...